abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186055164
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij zegt dat zijn kinderen bedreigd zijn. Of dat daadwerkelijk zo is, is een tweede.
ik zou me als kind meer zorgen maken over een makkelijk ontvlambare pa en zn kapmes in de kofferbak.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:34:00 #102
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_186055196
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Faux. het volgende:

[..]
in al mijn jaren uitgaan niets anders dan gezelligheid meegemaakt
Als je sterke verhalen vertelt op het internet moet je het niet overdrijven he. Dit gelooft dus helemaal niemand, dat begrijp jij toch ook wel.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:38:12 #103
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_186055271
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als je sterke verhalen vertelt op het internet moet je het niet overdrijven he. Dit gelooft dus helemaal niemand, dat begrijp jij toch ook wel.
Nogmaals, weet niet in welke boerse dorpen jullie allemaal wonen. Hier in de Utrechtse studentenkroegen nog nooit gezeik gehad.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:39:04 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186055288
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat Roos' versie van de gebeurtenis, ook echt de waarheid is?

Terwijl twee onafhankelijke professionals oordelen van niet?
Niet echt.
Roos zegt dat hij zich bedreigt voelde. Dat lijkt me ook sterk.

Maar ik zou me kunnen voorstellen dat hij uitgelokt/zwaar beledigd werd en zijn geduld daarna heeft verloren. Kan ik wel begrijpen.

En nogmaals. Als je iemand treitert of beledigt dan kunnen daar gevolgen aan vasthangen.
Dat hoor je al erg vroeg te leren. Op school en tijdens het uitgaan bijvoorbeeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186055291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:01 schreef speknek het volgende:
Leest niemand?
[..]

Vind 750 euro veel te weinig voor mishandeling met een hersenschudding en een losse tand. Jan Roos heeft mazzel dat hij een kind in elkaar geslagen heeft en er dus geen verdere economische schade geclaimd kan worden.
Dat kutjong zal het verdiend hebben.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_186055320
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:38 schreef Faux. het volgende:

[..]

Nogmaals, weet niet in welke boerse dorpen jullie allemaal wonen. Hier in de Utrechtse studentenkroegen nog nooit gezeik gehad.
Als er niets is om te rellen in gehuchten dan gaan ze subculturen vormen zodat ze alsnog kunnen rellen.
pi_186055339
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja wat is het nou; kapmes op knuppel?
In het topic destijds dook een foto van hem met een enorm kapmes op. Ik had deel II de titel "verwarde BN-er belaagt kinderen met kapmes' meegegeven maar volgens mij was die weggemod.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:44:00 #108
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_186055373
quote:

[..]

Nou gewoon, Utrecht.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:44:02 #109
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186055374
quote:

[..]

Heb in Utrecht centrum genoeg geweld gezien.

Maar wat moet ik me bij 'studentenkroegen' voorstellen?
Wordt daar alleen maar brandy gedronken en bridge gespeeld? :')
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:46:03 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:46:07 #111
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_186055411
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:44 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou gewoon, Utrecht.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb in Utrecht centrum genoeg geweld gezien.

Maar wat moet ik me bij 'studentenkroegen' voorstellen?
Wordt daar alleen maar brandy gedronken en bridge gespeeld? :')
Jullie zijn vast hartstikke gezellig om mee uit te gaan
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_186055443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Zie #80. Kapmes volgens een getuige, knuppelachtig iets volgens hemzelf.
Ja, maar @Weltschmerz heeft zn oordeel al klaar.

Nee, een stelletje Marokkanen die elkaar met getuigenissen het hand boven het hoofd houden, je verwacht het niet.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:48:53 #113
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186055463
quote:

[..]

Dat is het punt niet hè.

Zou het zo gezellig blijven wanneer jij in die kroeg iemand de moeder gaat bedreigen? Of krijg je dan een stomp op je muil?
And so is the past
pi_186055552
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet echt.
tussen je bedreigd voelen en bedreigd worden zit wel een verschil waarbij sommigen verkeerd handelen omdat ze voortdurend op de fight or flight modus staan.

quote:
Maar ik zou me kunnen voorstellen dat hij uitgelokt/zwaar beledigd werd en zijn geduld daarna heeft verloren. Kan ik wel begrijpen.

En nogmaals. Als je iemand treitert of beledigt dan kunnen daar gevolgen aan vasthangen.
Dat hoor je al erg vroeg te leren. Op school en tijdens het uitgaan bijvoorbeeld.
Als Jan met zn 40+ nog bij het profiel van een kuttiener past dan zal hij in zn puberteit wel wat tikken hebben gehad. Hij vindt dat hij alles mag zeggen en doen en grensverleggend bezig mag zijn. Anderen moeten uiteraard wel keurig in de pas lopen als ze hem benaderen, want anders is het bedreiging.
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:53:54 #115
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_186055582
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat is het punt niet hè.

Zou het zo gezellig blijven wanneer jij in die kroeg iemand de moeder gaat bedreigen? Of krijg je dan een stomp op je muil?
Stom op je muil moet je het wel wat bonter maken dan alleen bedreigen hoor
pi_186055692
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja, maar @:Weltschmerz heeft zn oordeel al klaar.
Niet helemaal. Ten eerste volgde deel 1 toen de versie van Jan Roos en zette een heel ander beeld neer dan gedurende het topic bleek. Dus ik zette tegen over die TT een tegenovergestelde interpretatie in de TT. Daarnaas had Roos het hele knuppelachtige ding verzwegen en gaf later pas toe dat het knuppelachtig ding was, terwijl er een foto opdook van hem op met een enorm kapmes.

quote:
Nee, een stelletje Marokkanen die elkaar met getuigenissen het hand boven het hoofd houden, je verwacht het niet.
Ik denk niet dat in het type cafe dat Roos frequenteert uitsluitend Marokkanen komen. Het letsel is ook niet erg typisch voor een afwerende beweging.

Zou die man niet een beetje overangstig kunnen zijn zodra een Marokkaan iets tegen hem zegt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186055754
quote:

[..]

Niet echt.

Is dit een pleidooi voor het gebruik van geweld?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:02:12 #118
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186055767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:01 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Is dit een pleidooi voor het gebruik van geweld?
Eerder een beschrijving van de menselijke natuur.
pi_186055814
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Eerder een beschrijving van de menselijke natuur.
In de westerse wereld is dat helemaal niet zo. Als je verkracht bent als vrouw en je gaat naar een politie bureau dan vraagt men 2 weken bedenktijd aan je. Ook als het sperma in je haar zit.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_186055948
Menselijke natuur is zo naïef als wat. Zie je niet in wat voor een kutwereld we leven?
pi_186056470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:03 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

In de westerse wereld is dat helemaal niet zo. Als je verkracht bent als vrouw en je gaat naar een politie bureau dan vraagt men 2 weken bedenktijd aan je. Ook als het sperma in je haar zit.
Ga naar bed Jan.

Ook als je sperma in je haar zit.
pi_186056752
quote:

[..]

Niet echt.

Als 'zwaar beledigd zijn' een geldige reden is om iemand in zijn gezicht te meppen, dan had meneer Roos inmiddels zelf toch ook al wel een paar klappen gehad mogen hebben.

Gelukkig doen we daar niet aan. Is ook nogal wat, zoiets subjectiefs als je 'zwaar beledigd' voelen als rechtvaardiging voor geweld. Vind het dan ook helemaal niet zo begrijpelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 05-04-2019 21:46:11 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_186057422
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet helemaal. Ten eerste volgde deel 1 toen de versie van Jan Roos en zette een heel ander beeld neer dan gedurende het topic bleek. Dus ik zette tegen over die TT een tegenovergestelde interpretatie in de TT. Daarnaas had Roos het hele knuppelachtige ding verzwegen en gaf later pas toe dat het knuppelachtig ding was, terwijl er een foto opdook van hem op met een enorm kapmes.
[..]

Ik denk niet dat in het type cafe dat Roos frequenteert uitsluitend Marokkanen komen. Het letsel is ook niet erg typisch voor een afwerende beweging.

Zou die man niet een beetje overangstig kunnen zijn zodra een Marokkaan iets tegen hem zegt?
"People are strange when you are stranger". En dat geldt helemaal voor iemand als Jan Roos die zelf boven de wet wil staan.
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:15:46 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186057764
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef probeer het volgende:
Gelukkig doen we daar niet aan. Is ook nogal wat, zoiets subjectiefs als je 'zwaar beledigd' voelen als rechtvaardiging voor geweld.
Geweld is ook wel een overdreven gekozen woord vindt je ook niet? Je komt over als een kakker uit een high class society.

Het is niet alsof Jan die jongen heeft doodgetrapt. :')
Hij heeft hem 1 klap gegeven. Nou boehoe, wat erg allemaal.
pi_186057833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geweld is ook wel een overdreven gekozen woord vindt je ook niet? Je komt over als een kakker uit een high class society.

Het is niet alsof Jan die jongen heeft doodgetrapt. :')
Hij heeft hem 1 klap gegeven. Nou boehoe, wat erg allemaal.
Kun je andere geweldsdelicten ook even downplayen elders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')