Ik ben moe gvd bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb. Aan mensen die sloffen.
Til je fucking poten op.
Misschien kan dit schattige snurkende hummingbirdje je collega en jou een beetje op vrolijken?quote:
Usher is trouwens ook niet meer te vertrouwen want die date...quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan dit schattige snurkende hummingbirdje je collega en jou een beetje op vrolijken?
Snap ik wel, echt tof gemaakt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toevallig ben ik die subreddit gaan volgen gisteren
Ahwquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan dit schattige snurkende hummingbirdje je collega en jou een beetje op vrolijken?
Van whisky word je dus wel blij hmmquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Naar Edinburgh. Voor een rondleiding op een distilleerderij en iets van een whiskyproeverij. En nog wat whisk(e)y gerelateerde dingen
OMG, No limit, Trading places, There goes my baby, Confessions. In hindsight..quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Usher is trouwens ook niet meer te vertrouwen want die date...
Ik word een beetje misselijk nuquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
OMG, No limit, Trading places, There goes my baby, Confessions. In hindsight..
De hond meteen op zoek naar t piepspeeltjequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog eentje, ook als antidote voor die smerige kerels.
Nee ik zelf absoluut niet. Tis een verrassing. Vrijgezellenfeestje van een maatje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van whisky word je dus wel blij hmm
Ga vingeren en zuipen, werkt altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Halimede het volgende:
Ik verveel me en heb geen games om te spelen #sad
Mijn hele pubertijdquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
OMG, No limit, Trading places, There goes my baby, Confessions. In hindsight..
Console?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Halimede het volgende:
Ik verveel me en heb geen games om te spelen #sad
Eerste al gedaan, tweede misschien vanavond.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga vingeren en zuipen, werkt altijd.
Ah. Wel mooi om zoiets te regelen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik zelf absoluut niet. Tis een verrassing. Vrijgezellenfeestje van een maatje.
Jesus was my girl... Alleen die titel is al foutquote:
Ah beterschapquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:23 schreef Lotusss het volgende:
Ben nu wel klaar met me bagger voelen en m'n "Ring of fire". Kan niet eens normaal zitten van de pijn
Oh ja vergeet ook niet m'n compleet doorweekte nachthemd, dekbed en molton van het koortszweet van vannacht.
Ja ik voel me zielig. #RIP
Rome wil ik ook absoluut nog een keer zien! Maar net zoals zoveel dingenquote:
Je zus was my girl, kan prima toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jesus was my girl... Alleen die titel is al fout.
Zeg er wat van.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
Zit ik lekker buiten een broodje te eten, is er zo'n gast die na elk hijsje van zijn sigaret een kwakje neergooit.
Die lama's moeten echt kappen met mijn eetlust te verpesten
Ja de lijst is oneindigquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rome wil ik ook absoluut nog een keer zien! Maar net zoals zoveel dingen
*boks*quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:31 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb een stuk van Groenland gezien toen ik van Reykjavik naar New York vloog.
Zoals jullie lezen, deze jongen heeft een mopje van de wereld gezien.
Lekker klimmen met zo'n zware sleequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze rekenen ook iets van 25 dagen skieen. 60kg slee bij de start
Iemand vlakbij jou thuis neergeschoten vanochtend!quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker de hele week op FOK! zitten
Geven ze op "mijn" manege ook, worden ze idd niet dik van want de meeste paarden vreten het nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:18 schreef Samzz het volgende:
Net in gesprek met iemand over dikke paarden. Ja, zegt ze, wij voeren onze paarden daarom bietenpulp. Zodat ze niet te dik worden.
Mijn gezicht.
Vette paardenquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:18 schreef Samzz het volgende:
Net in gesprek met iemand over dikke paarden. Ja, zegt ze, wij voeren onze paarden daarom bietenpulp. Zodat ze niet te dik worden.
Mijn gezicht.
Hier zijn ze er dol op. Pulp is t enige waardoor mijn merrie haar buut opeetquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geven ze op "mijn" manege ook, worden ze idd niet dik van want de meeste paarden vreten het niet
Dan doen we iets verkeerd, want de mijne is gelukkig weer wat aangekomen erdoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn gezicht.
Meneer is gek op eten in het algemeen, ook de bietenpulp gaat er in als koek. Hij heeft gelukkig ook weer meer energie, met bijbehorende praatjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier zijn ze er dol op. Pulp is t enige waardoor mijn merrie haar buut opeet.
Maar het is echt wel een enorme dikmaker. Evenveel energie als haver, alleen langzame energie.
Jammer van je sollicitatie! Heb je nog andere ijzers in het vuur?quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hoorde deze zin icm tering net voorbij komen.
Helemaal niks! Nu weer zoeken...quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer van je sollicitatie! Heb je nog andere ijzers in het vuur?
Met m'n kont in de sneeuw.... I'd kill for that now...quote:
Ik ben in Groenland geweest yo. Gletsjers en gekleurde legohuisjes en shitquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:31 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb een stuk van Groenland gezien toen ik van Reykjavik naar New York vloog.
Zoals jullie lezen, deze jongen heeft een mopje van de wereld gezien.
Ja idd, t is dikmaker pur sangquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan doen we iets verkeerd, want de mijne is gelukkig weer wat aangekomen erdoor
[..]
Meneer is gek op eten in het algemeen, ook de bietenpulp gaat er in als koek. Hij heeft gelukkig ook weer meer energie, met bijbehorende praatjes
Hoezo krijgt je merrie buut? Nog steeds dat dikke been of iets anders?
Gelukkig wel ja. Goede graadmeter ook, als hij echt niet wil eten is het echt mis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd, t is dikmaker pur sang.
Als ze gek zijn op eten is altijd mooi, eten is de eerste weg naar herstel. En merrie heeft een Belgische dierenarts, die gooien voor ieder kattepisje met buut. Ze heeft een trap gehad op de weide en nu een behoorlijke bloeduitstorting op de borst die erg pijnlijk is.
Ja. Niet best.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iemand vlakbij jou thuis neergeschoten vanochtend!
Dat sowieso. En kaartje volgende maand voor lentekabinetquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bummer, maar in ieder geval wel een leuk reisje in het vooruitzicht
Kom bij ons aan de Powers werkenquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zoek niets precies, het liefst in mijn eigen woonplaats.
Ik wil geen ITer meer zijn.
Klinkt leuk, maar wat is lentekabinet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso. En kaartje volgende maand voor lentekabinet
Festival hier in de buurt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar wat is lentekabinet?
Dank jequote:Op vrijdag 5 april 2019 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Goede graadmeter ook, als hij echt niet wil eten is het echt mis.
Beterschap voor je merrie!
Aaah okay. Lastig. Ik kijk ook nog steeds wat rond.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zo, aardig lijstje aan line up en het zegt me allemaal nietsquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Festival hier in de buurt.
https://www.hetkabinetfestival.nl/
Is dat werk zo verschrikkelijk dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zegt mij ook helemaal niets hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo, aardig lijstje aan line up en het zegt me allemaal nietsLeuk met kunst en cultuur erbij en dan ook nog op zo een locatie
Nee?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat werk zo verschrikkelijk dan?
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat werk zo verschrikkelijk dan?
En anders noise cancel headphone mee en omgekeerde silent disco terwijl je van het uitzicht genietquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zegt mij ook helemaal niets hoor
De plek en de sfeer zijjn iig top. De muziek zal ik bij 1 van de tentjes gerust wel waarderen
quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben in Groenland geweest yo. Gletsjers en gekleurde legohuisjes en shit
Tja ik weet het niet.quote:
Het is ook wel relaxt hoor maar ik heb geen enkele interesse meer in de IT.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet.
Heb vaak projecten met ICT achtige mensen en omgevingen en dat lijkt me vrij relaxt werk.
Bv Sigmaxx met analytische gebouwsoftware.
Zelf net wat luider ook gaan bellen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
Word moe van mijn collega. Al de hele dag bijna non-stop aan hebt bellen
Laat je omscholen tot verzorgerquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het is ook wel relaxt hoor maar ik heb geen enkele interesse meer in de IT.
Ik bel nooit langer dan een paar minutenquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zelf net wat luider ook gaan bellen.
Vanavond maar ff naar een draaiende wasmachine kijken om tot rust te komen dan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik bel vaker dan me lief is tegenwoordig. Net ook weer een uur met een spanjaard aan de lijn gezeten
quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik bel vaker dan me lief is tegenwoordig. Net ook weer een uur met een spanjaard aan de lijn gezeten
quote:
Kut, vergeten aan te zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond maar ff naar een draaiende wasmachine kijken om tot rust te komen dan.
Ze doen daar wel iets meer hoor. Die werken harder dan jij en ik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje kontjes vegen in het bejaardetehuis
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ze doen daar wel iets meer hoor. Die werken harder dan jij en ik.
Daar zeg ik ook niets over.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Heel veel harder. Benijd ze niet. Zou ook voor geen goud willen ruilen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Jij of de Spanjaard?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te hoog in de boom om dat te kunnen doen
Zie je al zitten, tandenknarsend en met het stoom uit je oren en ondertussen toch beleefd blijven. Al een stagiaire uitgescholden na afloop om ff te ontladen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spanjaard natuurlijk, ik ben ook maar een simpele it'er.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je al zitten, tandenknarsend en met het stoom uit je oren en ondertussen toch beleefd blijven. Al een stagiaire uitgescholden na afloop om ff te ontladen?
Neen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]![]()
Top!
Mag ik je nu op een plek naar keus aanraken?
Vier verdiepingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
PRIMARK UTRECHT OP 8 MEI
Oké hoef nu nooit meer naar Amsterdam.
Ja, maar dan nog. Vier verdiepingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen Home, accessoires en nachtkleding telt.
Gister nog wat Friends-dingetjes gekocht. Ze hadden ook weer geweldige pyjama's maar heb er al te veel, dus heb me ingehouden.quote:
Friendsquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog wat Friends-dingetjes gekocht. Ze hadden ook weer geweldige pyjama's maar heb er al te veel, dus heb me ingehouden.
Pyjama's van HP en Winnie de Pooh en Friendsquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Friends.
Wat voor pyjama's?
Ik mis echt een Primark in de buurt. Al zit er één op een uur rijden
.
Slaap je daar dan ook in?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pyjama's van HP en Winnie de Pooh en Friends
HPquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pyjama's van HP en Winnie de Pooh en Friends
Jij hebt een pyjama aan als je seks hebt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Lijkt me best raar als je iemand in een winnie de pooh pyama moet aanduwen.
Ik draag sowieso geen pyjamaquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een pyjama aan als je seks hebt?
De meeste mensen zijn ook gewoon naakt tijdens de seksquote:
Ik als huispakquote:
En datquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben single, interesseert echt niemand wat ik aan heb in bed. En als ze dat al stom vinden, dan hebben ze niks in mijn bed te zoeken.
Ik loop meestal in een aftandse legging en truiquote:
Ik ook niet helemaal. Het is onprettig vind ik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Slapen met kleren aan snap ik sowieso niet
Ik vind het 's winters heerlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal. Het is onprettig vind ik.
Joggingsbroek, for life.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik loop meestal in een aftandse legging en trui
Precies. Kan dan ook niet slapen, tenzij ik bekaf ben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hangt van de temperatuur af bij mij. Midden in de winter full pj's, zomer adamskostuum.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe je je katten weg?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:17 schreef Debsterr het volgende:
Meh. Vrouwtje die morgen zou langskomen om potentieel mijn katten te adopteren heeft afgezegd;(.
He watquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:17 schreef Debsterr het volgende:
Meh. Vrouwtje die morgen zou langskomen om potentieel mijn katten te adopteren heeft afgezegd;(.
Omdat ze veel te veel alleen zijn. Worden ze echt ongelukkig van.quote:
's Zomers draag ik vaak nog wat omdat ik alleen op mijn eigen slaapkamer gordijnen heb en dat wat onwennig rondloopt als iedereen m'n tata's kan zien buiten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het hangt van de temperatuur af bij mij. Midden in de winter full pj's, zomer adamskostuum.
Ik ga toch niet naakt op de bank liggen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
Slapen met kleren aan snap ik sowieso niet
Misschien moet je dan eens een bed kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naakt op de bank liggen.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens een bed kopen.
Naakt in bed slapen is anders ook kut hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens een bed kopen.
Nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naakt in bed slapen is anders ook kut hoor
Ik kan dat echt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Altijd naakt, slipje alleen na activiteiten
Ja dit. Voelt ook zo raar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel boxershorts anders niets. Blote kont vind ik dan weer goor
Ook dan niet. Wel als ik ongesteld ben. Free bleeden is niet mijn dingquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Altijd naakt, slipje alleen na activiteiten
Elke maand een nieuwe matras van de kringloop, dat je geen verschil ziet tussen de menstruatie en het lijkvocht van de vorige eigenaarquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan niet. Wel als ik ongesteld ben. Free bleeden is niet mijn ding.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke maand een nieuwe matras van de kringloop, dat je geen verschil ziet tussen de menstruatie en het lijkvocht van de vorige eigenaar
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke maand een nieuwe matras van de kringloop, dat je geen verschil ziet tussen de menstruatie en het lijkvocht van de vorige eigenaar
Ik moet m'n dekens ook altijd instoppen. Als dat los ligt en ik lig met blote voeten 's nachts, word ik wakker.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik val trouwens ook beduidend beter in slaap als ik iets over me heen kan trekken. Maar dat combineert dan weer minder met het feit dat ik het altijd razendsnel warm heb.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m'n dekens ook altijd instoppen. Als dat los ligt en ik lig met blote voeten 's nachts, word ik wakker.
Niet zulke hoge eisen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus, klantje is net een blauwe maandag single en heeft nu al weer een nieuwe vriend. Hoe!?
Als je wil kan dat altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus, klantje is net een blauwe maandag single en heeft nu al weer een nieuwe vriend. Hoe!?
Geen standaarden hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:58 schreef Samzz het volgende:
Vrouwen wel ja.quote:
Ik lig vaak juist met mijn poten onder de dekens uit omdat ze anders zo heet worden als de bokkepoten van een vuurdemon.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m'n dekens ook altijd instoppen. Als dat los ligt en ik lig met blote voeten 's nachts, word ik wakker.
Sommige mensen zijn gewoon altijd in een relatie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:58 schreef Samzz het volgende:
Als er kutvocht in m'n beddengoed zit ben ik alleen maar blij if you know what I meanquote:
Lolquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel boxershorts anders niets. Blote kont vind ik dan weer goor
Dit. Alleen wil ik er wel moeite voor doen, maar niet elke keer op faaldates gaan. Ben daar echt klaar meequote:Op vrijdag 5 april 2019 17:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook een vriend. Maar ik wil er geen moeite voor doen.
Ja goed, dat laatste is een beetje het ding. Ik heb zó geen zin in Tinder en al die andere datingapps. En ik heb ook geen zin om te datenquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit. Alleen wil ik er wel moeite voor doen, maar niet elke keer op faaldates gaan. Ben daar echt klaar mee
In de kroeg gaan zitten een optie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, dat laatste is een beetje het ding. Ik heb zó geen zin in Tinder en al die andere datingapps. En ik heb ook geen zin om te daten.
Hele tijd op Tinder gezeten, maar het werd zo afgezaagd. Altijd maar een drankje doen, en daarna nooit meer iets horen. Mensen hebben het fatsoen niet meer, en denken van oh ik heb toch nog 50 andere matches, kijken hoe die chicks zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, dat laatste is een beetje het ding. Ik heb zó geen zin in Tinder en al die andere datingapps. En ik heb ook geen zin om te daten.
Ja, zo voelt het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Tinder lijkt me echt ultiem kut wat ik zo hoor. Allemaal mensen die alleen maar kijken waar het gras groener lijkt te zijn.
Ja kloptquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Tinder lijkt me echt ultiem kut wat ik zo hoor. Allemaal mensen die alleen maar kijken waar het gras groener lijkt te zijn.
Of gewoon ff willen neuken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Hoezo dat dan?quote:
Tis meer mijn penis die sochtends fier overeind gaat staan met kloppende aders en voorvocht begint te spuwen.quote:
Nee, maar als je toe bent aan iets serieuzers dan wil je dat niet meer. Jezelf serieus nemen, zodat anderen dat ook kunnen doenquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:20 schreef MissMSX het volgende:
Niks mis met gewoon ff willen neuken toch
Ik woon in Zeeuws-Vlaanderenquote:
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat daten werkt. Ik ben eigenlijkbaltijd mensen tegen het lijf gelopen of had er geen hoogdravende verwachtingen bij (op zoek naar een relatie).quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar als je toe bent aan iets serieuzers dan wil je dat niet meer. Jezelf serieus nemen, zodat anderen dat ook kunnen doen
Ik denk dat dat mij ook moet gebeuren. Maar het gebeurt nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat daten werkt. Ik ben eigenlijkbaltijd mensen tegen het lijf gelopen of had er geen hoogdravende verwachtingen bij (op zoek naar een relatie).
Aardappelboertjes van 60+quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen. Weinig vrijgezelle mannen van mijn leeftijd.
Dat is wel het stomme als je ergens woont waar de poel niet heel groot isquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mij ook moet gebeuren. Maar het gebeurt niet.
Heb ik nu ook niet meer, maar ik loop nooit mensen tegen het lijf. Dus dan ga je dingen als Tinder proberen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat daten werkt. Ik ben eigenlijkbaltijd mensen tegen het lijf gelopen of had er geen hoogdravende verwachtingen bij (op zoek naar een relatie).
Jij bent nog hardstikke jong toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik nu ook niet meer, maar ik loop nooit mensen tegen het lijf. Dus dan ga je dingen als Tinder proberen.
Deed wel eerst moeite een relatie te vinden, maar dat werkt inderdaad niet. Nu laat ik alles maar op mij afkomen.
Mijn categorie is gescheiden mannenquote:
Ja, preciesquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn categorie is gescheiden mannen. Die hebben meestal kinderen.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar als je toe bent aan iets serieuzers dan wil je dat niet meer. Jezelf serieus nemen, zodat anderen dat ook kunnen doen
Heyquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik nu ook niet meer, maar ik loop nooit mensen tegen het lijf. Dus dan ga je dingen als Tinder proberen.
Deed wel eerst moeite een relatie te vinden, maar dat werkt inderdaad niet. Nu laat ik alles maar op mij afkomen.
Ik hoop het voor jequote:
Ja, ben vrij jong inderdaad.quote:
Hallo.quote:
Kom jij maar naar hierquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:37 schreef ArTiC het volgende:
Ik hoop gewoon dat Samzz hiernaartoe verhuisd
Kan ik een huisje boeken?quote:
Boks.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik loop meestal in een aftandse legging en trui
Babysokje eromheen, opgelost.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis meer mijn penis die sochtends fier overeind gaat staan met kloppende aders en voorvocht begint te spuwen.
Wat zeur jij, je bent fakkin jongquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zei ik 10 jaar geleden ookquote:
Echt hequote:Op vrijdag 5 april 2019 16:58 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:25 schreef MissMSX het volgende:
Zit je inmiddels ook nog in de categorie gescheiden mannen.
Hejquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:25 schreef MissMSX het volgende:
@AirwiN welke categorie viel jij?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tweede leg mannenquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:25 schreef MissMSX het volgende:
Heb je de nieuwe Porsche 992 niet gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:46 schreef Allures het volgende:
Omg het nieuwe model van lady V![]()
De Goldie
Ach, dan is het vaak óf dat ze het deze keer beter willen aanpakken, óf ze zijn onverbeterbaar.quote:
Dat is idd echt vermoeiendquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit. Alleen wil ik er wel moeite voor doen, maar niet elke keer op faaldates gaan. Ben daar echt klaar mee
FOTO!quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:46 schreef Allures het volgende:
Omg het nieuwe model van lady V![]()
De Goldie
Ik merk wel dat die vaak echt slecht ouder worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, dan is het vaak óf dat ze het deze keer beter willen aanpakken, óf ze zijn onverbeterbaar.
Zit weinig anders tussen. Maakt de keuze wel gemakkelijker, zo met minder nuance.
er zijn meerdere stofjesquote:
Mwah dat ervaar ik niet zo. Maar ik zit ook niet op Tinder. Heb het 2x een paar dagen geprobeerd. Echt niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik merk wel dat die vaak echt slecht ouder worden.
Vriend van mn broer ook, kom ik steeds op Tinder tegen. Net een scheiding, 2 kinderen (staat niet op zijn profiel), 8 jaar ouder dan dat ik ben. Maar jeetje, wat een kop. Lijkt net 50.
waarom niet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwah dat ervaar ik niet zo. Maar ik zit ook niet op Tinder. Heb het 2x een paar dagen geprobeerd. Echt niks voor mij.
Het is echt alleen op uiterlijk, heel oppervlakkig... ik val niet op uiterlijk, maar op de combi van uitstraling, persoonlijkheid en intelligentie.quote:
Wil niet zeggen dat het dan leuk is om single te zijn als iedereen om je heen een leuke relatie heeft, en het enige wat jij hebt gehad is de meest fucked up relatie ooit.quote:
Nee, zou ik ook niet doen. Maar date die nerd, die zijn leukquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is idd echt vermoeiend![]()
Ik woon ook nog eens in the middle of nowhere dus dan ben ik 30-45 minuten onderweg voor ik op date ben, aangezien er hier echt niks te doen is en ik ga ze niet bij mij thuis uitnodigenextra moeite.
Heb nu wel een leuke match, maar hij is 26. Wel een beetje jong. Wel een schattige nerd
Ja daar heb je een date dus voor. Je zit er niet meteen aan vast he.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is echt alleen op uiterlijk, heel oppervlakkig... ik val niet op uiterlijk, maar op de combi van uitstraling, persoonlijkheid en intelligentie.
aj, dan val ik afquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is echt alleen op uiterlijk, heel oppervlakkig... ik val niet op uiterlijk, maar op de combi van uitstraling, persoonlijkheid en intelligentie.
Wow, wereldschokkend dit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar heb je een date dus voor. Je zit er niet meteen aan vast he.
Mja ik heb al zo weinig energie én ook nog eens weinig geld én geen auto... dus ik vind dat ik - als ik weer ga daten - daar efficiënt mee om moet gaan...quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar heb je een date dus voor. Je zit er niet meteen aan vast he.
Ik date voornamelijk nerdsquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het dan leuk is om single te zijn als iedereen om je heen een leuke relatie heeft, en het enige wat jij hebt gehad is de meest fucked up relatie ooit.
[..]
Nee, zou ik ook niet doen. Maar date die nerd, die zijn leuk
Hoezo meteen weer drie keer in de weekquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja ik heb al zo weinig energie én ook nog eens weinig geld én geen auto... dus ik vind dat ik - als ik weer ga daten - daar efficiënt mee om moet gaan...
Ik heb echt gewoon de puf niet om 3x per week de stad in te fietsen of ergens met de trein naartoe te gaan om een drankje te doen.
Gelukkig ben ik nu wel weer even genezen van het daten. Het komt vast wel weer als ik eraan toe ben.
Hoiquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik date voornamelijk nerdsmoet wel samen kunnen gamen!
Daten kan toch ook gewoon met 1 persoon? En daarmee date je alleen meerdere keren per week als je die zo leuk vindt dat er spontaan extra energie door je aderen stroomt die je alleen aan je date wilt besteden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja ik heb al zo weinig energie én ook nog eens weinig geld én geen auto... dus ik vind dat ik - als ik weer ga daten - daar efficiënt mee om moet gaan...
Ik heb echt gewoon de puf niet om 3x per week de stad in te fietsen of ergens met de trein naartoe te gaan om een drankje te doen.
Gelukkig ben ik nu wel weer even genezen van het daten. Het komt vast wel weer als ik eraan toe ben.
Anders ben je het momentum kwijt na het swipen en eerste contact. Tinder is snel snel snel en... NEXT!quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo meteen weer drie keer in de week
Inderdaad, ik moet ook wel iemand hebben die kan waarderen dat de Playstation en Xbox een keer aangaatquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik date voornamelijk nerdsmoet wel samen kunnen gamen!
Maar dan kun je toch ook gewoon langer praten op de app?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je die ene wel even tegenkomenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Daten kan toch ook gewoon met 1 persoon? En daarmee date je alleen meerdere keren per week als je die zo leuk vindt dat er spontaan extra energie door je aderen stroomt die je alleen aan je date wilt besteden.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Anders ben je het momentum kwijt na het swipen en eerste contact. Tinder is snel snel snel en... NEXT!
Laat ik gewoon maar zeggen, Tinder is niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch ook gewoon langer praten op de app?
Maar dan plan je eerste dates gewoon niet vaker dan 1x p/wquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je die ene wel even tegenkomen
Duh.
True. Daarom ook even geen zin in. Heb andere dingen die belangrijker zijnquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je geen geld en geen energie hebt kun je misschien sowieso even wachten tot je wat beter in je velletje zit.
Denken in oplossingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dan plan je eerste dates gewoon niet vaker dan 1x p/w
Precies! Ik heb dan mijn honden. Die houden van mij no matter whatquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True. Daarom ook even geen zin in. Heb andere dingen die belangrijker zijn
En ik kan altijd met mijn katten knuffelen
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon boos dat je te langzaam was.
Stinken ook minder dan mannenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies! Ik heb dan mijn honden. Die houden van mij no matter what
Hij heeft toch meer kans want ik weet niet hoe jij er uit zietquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon boos dat je te langzaam was.
kreeg je geen matchesquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je die ene wel even tegenkomen
Duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |