Ik ben moe gvd bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb. Aan mensen die sloffen.
Til je fucking poten op.
Misschien kan dit schattige snurkende hummingbirdje je collega en jou een beetje op vrolijken?quote:
Usher is trouwens ook niet meer te vertrouwen want die date...quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan dit schattige snurkende hummingbirdje je collega en jou een beetje op vrolijken?
Snap ik wel, echt tof gemaakt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toevallig ben ik die subreddit gaan volgen gisteren
Ahwquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kan dit schattige snurkende hummingbirdje je collega en jou een beetje op vrolijken?
Van whisky word je dus wel blij hmmquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Naar Edinburgh. Voor een rondleiding op een distilleerderij en iets van een whiskyproeverij. En nog wat whisk(e)y gerelateerde dingen
OMG, No limit, Trading places, There goes my baby, Confessions. In hindsight..quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Usher is trouwens ook niet meer te vertrouwen want die date...
Ik word een beetje misselijk nuquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
OMG, No limit, Trading places, There goes my baby, Confessions. In hindsight..
De hond meteen op zoek naar t piepspeeltjequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog eentje, ook als antidote voor die smerige kerels.
Nee ik zelf absoluut niet. Tis een verrassing. Vrijgezellenfeestje van een maatje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van whisky word je dus wel blij hmm
Ga vingeren en zuipen, werkt altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Halimede het volgende:
Ik verveel me en heb geen games om te spelen #sad
Mijn hele pubertijdquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
OMG, No limit, Trading places, There goes my baby, Confessions. In hindsight..
Console?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Halimede het volgende:
Ik verveel me en heb geen games om te spelen #sad
Eerste al gedaan, tweede misschien vanavond.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga vingeren en zuipen, werkt altijd.
Ah. Wel mooi om zoiets te regelen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik zelf absoluut niet. Tis een verrassing. Vrijgezellenfeestje van een maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |