Ach wat jammer. En wat zijn de vooruitzichten?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag een prachtige kaart![]()
De grote broers horen er natuurlijk bij.![]()
En ik zit op Malta. In de regen
Al zeeziek?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag een prachtige kaart![]()
De grote broers horen er natuurlijk bij.![]()
En ik zit op Malta. In de regen
Morgen nog meer regenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat jammer. En wat zijn de vooruitzichten?
Meer busziek. Een uur in de spits in een propvolle hete bus meehobbelen die gas geeft en afremt etc is nooit mijn hobby geweest, dan liever een beetje wiegen op de bootquote:
Gisteren zijn we op Gozo geweest!quote:
Tegen de romp ja, hut ligt onder de leefverdieping.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Molo het volgende:
Hoor je wel de regen tikken op je hut?
Vond ik op bootje waar ik weleens logeerde zo heerlijk. Op een Grevelingen
O jawel hoor, Malta is leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef Barreltje het volgende:
Mooie kaart Anthraxx![]()
En Cat, heb je wel een beetje vakantie gevoel? Kan je er wel van genieten?
Meer alcohol dusquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O jawel hoor, Malta is leuk!
Maar vandaag een beetje een blah dag omdat het weer niet wil meewerken en ik eigenlijk nét te dunne spullen bij heb. Dus ik pak me in als een ui en ben dan soms nog rillerig.
Nu even opwarmen op de boot voor we een hapje gaan eten in de stad.
Ja, dat werkt top als je gevoelig bent voor zeeziekte en op een schommelende boot zitquote:
Konijn! Alle onderdelen en op alle manieren klaargemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:20 schreef Molo het volgende:
Wat is lekker en typisch lokaal qua eten en drinken op Malta eigenlijk?
Engelsen op botenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat werkt top als je gevoelig bent voor zeeziekte en op een schommelende boot zit![]()
De engelsen op de veeboot van gisteren deden dat wel goed. Wat een zuipcruise was dat![]()
Lapinoquote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Konijn! Alle onderdelen en op alle manieren klaargemaakt.
En blijkbaar bestaat er een vis die zeeraaf heet, en die heb ik gisteren gehad.
Verder pastinis (of hoe je dat ook schrijft), pasteitje met diverse vullingen. Uiteraard vanuit het Engelse verleden.
En ze zijn sowieso goed met vis.
De eerste avond ging er van alles mis met bestelling en rekening en kregen we een kruidenbittertje van de zaak. Ik weet de naam niet meer maar was prima.
Ze kunnen hetquote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Engelsen op boten![]()
Goede herinneringen aan, wát een feest. Alle leeftijden, van 16 tot 85 waren wasted![]()
Als je een beetje geoefend bent schijn je dat kwijt te kunnen jaquote:Op donderdag 4 april 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze kunnen het![]()
Wij bestelden ook een wijntje. Stomverbaasd hoe je daar dronken van kunt worden.Dat volk heeft magen van 3 liter of zo.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een beetje geoefend bent schijn je dat kwijt te kunnen ja
Bajtra?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De eerste avond ging er van alles mis met bestelling en rekening en kregen we een kruidenbittertje van de zaak. Ik weet de naam niet meer maar was prima.
Er zijn wel voetbalwedstrijden geweest waarbij die getallen gehaald worden.quote:
Jezusquote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel voetbalwedstrijden geweest waarbij die getallen gehaald worden.
Toeristen als japanners vinden het ook...bijzonder, kennen het niet en maken foto’s van de machine.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat er geen PET-flessen verzamelautomaten bestaan hier. Gelijk mijn lichaamsbeweging weer gehad zullen we maar zeggen, want ik kon weer terug om de jaarvoorraad aan flessen weer in mijn kamer te dumpen en een lege boodschappentas mee te nemen.![]()
Mijn kotgenoten (allen Belg) vonden het hilarisch.
Waarom denk je dat er op zaterdag hier files staan van Belgische auto's bij de supermarkt.. Al schijnen ze het tegenwoordig te kunnen detecteren aan de streepjescodes dat het een fles uit het buitenland is.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat er geen PET-flessen verzamelautomaten bestaan hier. Gelijk mijn lichaamsbeweging weer gehad zullen we maar zeggen, want ik kon weer terug om de jaarvoorraad aan flessen weer in mijn kamer te dumpen en een lege boodschappentas mee te nemen.![]()
Mijn kotgenoten (allen Belg) vonden het hilarisch.
Hadden we vanavond ookquote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef AnneX het volgende:
Vanavond taco’s https://www.hellofresh.nl(...)f3f82c9e86503f6760c8
Omdat ik dat onmogelijk vind om te eten, leg ik de taco’s in brokken rondom.
Hoe doen jullie dat?
Ik breek taco schelpen en eet het ook zo ja.. Beetje als Nacho's..quote:Op donderdag 4 april 2019 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hadden we vanavond ookIk schep de vulling gewoon op met stukken taco schelp en eet het zo op, Er in proberen te frotten is compleet kansloos.
Het hele concept 'taco' slaat eigenlijk ook nergens opquote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ik breek taco schelpen en eet het ook zo ja.. Beetje als Nacho's..
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toeristen als japanners vinden het ook...bijzonder, kennen het niet en maken foto’s van de machine.
Naar het Theater.![]()
Ja wel zonde eigenlijk. Het schijnt hier wel te komen (ooit...) maar tot die tijd zal ik de flessen maar bij het andere plastic stoppen danquote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er op zaterdag hier files staan van Belgische auto's bij de supermarkt.. Al schijnen ze het tegenwoordig te kunnen detecteren aan de streepjescodes dat het een fles uit het buitenland is.
Waar ga je naar toe!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef AnneX het volgende:
Toeristen als japanners vinden het ook...bijzonder, kennen het niet en maken foto’s van de machine.
Naar het Theater.![]()
Yup!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele concept 'taco' slaat eigenlijk ook nergens opNacho's, daar zie ik wel logica met eten.
Kuitquote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
Yup!
E. maakte een saus trouwens met creme fraiche, knoflook, bieslook en kuit. Apart en stiekem best smakelijk..
Ik ook niet.. Ben normaal totaal geen liefhebber van kuit/hom/kaviaar.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
KuitOh, maar dat klinkt eigenlijk best wel lekker. Ik zou er nooit zelf op gekomen zijn.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe!Of heb ik dat over geslagen in het scannen van de chat?
Scannen van de chatquote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe!Of heb ik dat over geslagen in het scannen van de chat?
Ik ben te ongeduldig om alles braaf te lezenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:24 schreef AnneX het volgende:
Scannen van de chat![]()
Naar Casablanca https://www.bostheaterpro(...)ucties&productie=340
Ik duim voor je dat ze tot morgen 7 uur blijven slapenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een mooie kaart anthraxx!
Boh, wat ben ik blij dat het spul in bed ligt. Niet mijn dag vandaag...
Ik heb een tijd gehad dat ik dan overal wat achter ging zoeken toen ik een tijdje wat lichtere problematiek ging behandelenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:50 schreef Lot_1 het volgende:
Kon je de sleutels er niet meer uit vissen zelf, LS?
lief en mooi kaartje Anthraxx. Het lijkt me vreemd om al zo lang vader en moeder te zijn en daar nu pas praktisch iets mee te kunnen. Fijn dat het soepel gaat met Marijn. Hopelijk zijn de krampjes snel over.
Betekenisvol werk hadden we het over.. ik had weer zo'n bizarre dag op het werk dat ik me afvraag of ik ooit nog zou kunnen wennen aan een lichtere doelgroep en een beter georganiseerde werkgever
Hummus, guacamole, tomatensalsa.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Lonaa doet wat bijgerechten en smeersels. Suggesties?
Gezouten boterquote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Hummus wordt al voor gezorgd. een salsa is wel een goed idee.quote:
Een hakselaar kun je beter nieuw kopen. Voor rond de 500 Euro een stuk pisbakkenstaal met 13PK motor die zonder problemen takken van 8 cm wegwerkt. 10cm gaat ook als je deze wat langzamer voert weet ik uit ervaring. Te koop op amazon of ebay. Bij ali staan ze ook maar is het wat lastig om naar hier verzonden te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al een zoekopdracht voor een hakselaar uitstaan op Marktplaats ja. We hebben de komende jaren nog wel meer te kappen en houtsnippers zijn altijd handig in de tuin.
Ik heb Fargo niet gezien maar ik kan me iets bij die scene voorstellen. Dat doen we maar niet voorlopig.
Muhammara?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hummus wordt al voor gezorgd. een salsa is wel een goed idee.
Denk dat ik ook maar gewoon mijn aardappelsalade maak omdat die iedere keer schoon op gaat.
En uh, schapenkaassmeersel met gegrilde paprika en gecarameliseerde ui. En nog iets. En iets anders met groente.
As je 1x begint...quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef mjan het volgende:
Weten jullie nog, dat succesverhaal qua verhuizing? De badkamervloer wordt volgende week ook nog even uitgebroken
Aioli!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Saus van E.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Whipped fetaquote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
quote:
quote:
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Een hakselaar kun je beter nieuw kopen. Voor rond de 500 Euro een stuk pisbakkenstaal met 13PK motor die zonder problemen takken van 8 cm wegwerkt. 10cm gaat ook als je deze wat langzamer voert weet ik uit ervaring. Te koop op amazon of ebay. Bij ali staan ze ook maar is het wat lastig om naar hier verzonden te krijgen.
Vergeet de elektrische luchtverplaatsers. Daar kunnen enkel blaadjes en losse takjes in.
Slow roasted rundvlees, lam en varken, bohhhhhhhhquote:Op donderdag 4 april 2019 21:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook zin in barbecue.Tuinset komt maandag, weekend daarna maar eens wat plannen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken.
Mooie kaart Annies![]()
J deedEn legde gewoon even de lege kliko op zijn zij en schudde de sleutel uit de verder lege kliko. Ik had even een momentje van zwakzinnigheid geloof ik
Ik maak nu af en toe even een uitstapje naar mensen zonder neurologie. Dat maakt het ook wel even een stuk eenvoudiger, zonder geheugen-/taal-/aandachts-/gedragsproblemen, epileptische aanvallen en/of beperkte levensverwachtingen om aan te denkenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik dan overal wat achter ging zoeken toen ik een tijdje wat lichtere problematiek ging behandelen
'dit kan niet zó simpel zijn'
Ik heb vooral zin in spareribs.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Slow roasted rundvlees, lam en varken, bohhhhhhhh
Wat was jouw strategie dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie kaart Annies![]()
J deedEn legde gewoon even de lege kliko op zijn zij en schudde de sleutel uit de verder lege kliko. Ik had even een momentje van zwakzinnigheid geloof ik
Nee. Wachten tot J dat ging doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat was jouw strategie dan?Op je kop erin met trappelende voetjes in de lucht?
Dat is hoe dan ook altijd het beste plan.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Wachten tot J dat ging doen.
Wat heeft jouw doelgroep verder nog voor issues, buiten bovengenoemde?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik maak nu af en toe even een uitstapje naar mensen zonder neurologie. Dat maakt het ook wel even een stuk eenvoudiger, zonder geheugen-/taal-/aandachts-/gedragsproblemen, epileptische aanvallen en/of beperkte levensverwachtingen om aan te denken
Wel de interessantste groep vind ik nog altijd. Grote liefde voor die populatiequote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik maak nu af en toe even een uitstapje naar mensen zonder neurologie. Dat maakt het ook wel even een stuk eenvoudiger, zonder geheugen-/taal-/aandachts-/gedragsproblemen, epileptische aanvallen en/of beperkte levensverwachtingen om aan te denken
Ik behandel alleen klachten die gerelateerd zijn aan de medische problematiek. Dus angst- en stemmingklachten, trauma of acceptatieproblematiek bij bovengenoemde, of begeleiding van partner of systeem om ermee om te gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat heeft jouw doelgroep verder nog voor issues, buiten bovengenoemde?
Zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel de interessantste groep vind ik nog altijd. Grote liefde voor die populatie![]()
Dat puzzelen blijft gewoon interessantquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ZekerIk ben inmiddels zo gewend aan cognitieve problematiek dat ik standaard ieders cognitieve vermogens wantrouw en dan is het best makkelijk als dat ongegrond blijkt te zijn
Hmm. Toch jammer.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik behandel alleen klachten die gerelateerd zijn aan de medische problematiek. Dus angst- en stemmingklachten, trauma of acceptatieproblematiek bij bovengenoemde, of begeleiding van partner of systeem om ermee om te gaan.
Vermoeidheid zorgt regelmatig voor moeite met denken maar dit was wel een dieptepuntje.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
Haha LS
Ik heb ook wel eens iets waardevols in een (bijna) lege kliko laten vallen. Inderdaad op z'n kant leggen en dan heb je het alweer
Ja, dat helpt niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vermoeidheid zorgt regelmatig voor moeite met denken maar dit was wel een dieptepuntje.
Ik heb net ook de eierkoker aangezet zonder eieren er in.
Ik was me aan het afvragen wat voor soort kliko jullie hadden, of er meerder soorten van bestonden.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie kaart Annies![]()
Te smalquote:
Je gaf hem gewoon een mooie gelegenheid even hoffelijk en galant te zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie kaart Annies![]()
Het laat naar bed gaan de hele week. Ik heb vrij veel last van mijn darmen deze week en dat uit zich in klachten rond bedtijd.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet.
Waar ben je zo moe van?
quote:
Jaquote:Op donderdag 4 april 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaf hem gewoon een mooie gelegenheid even hoffelijk en galant te zijn
Wat vervelend van je darmen. Is het wel minder erg nu je dat dieet gedaan hebt? Kun je het herleiden naar iets of doen je darmen zomaar stom?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het laat naar bed gaan de hele week. Ik heb vrij veel last van mijn darmen deze week en dat uit zich in klachten rond bedtijd.
Morgen heb ik een vrij relaxt dagje werken dus het trekt vast snel weer bij.
Tja, zo lopen die dingen nou eenmaal soms. Ik heb het idee dat zware of moeilijk verteerbare maaltijden wellicht een probleem zijn. Toevallig nu een paar dagen achter elkaar dus dat is wat onhandig. Ik denk dat het op maandag het vele vlees van het weekend was, op dinsdag de asperges van maandag, en gisteren weet ik eigenlijk niet. Toen was het stukken minder erg maar toen hadden we hier weer een gesprek waardoor ik laat ging slapenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat vervelend van je darmen. Is het wel minder erg nu je dat dieet gedaan hebt? Kun je het herleiden naar iets of doen je darmen zomaar stom?
Oh ja, hehe, oepsquote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja, zo lopen die dingen nou eenmaal soms. Ik heb het idee dat zware of moeilijk verteervare maaltijden wellicht een probleem zijn. Toevallig nu een paar dagen achter elkaar dus dat is wat onhandig. Ik denk dat het op maandag het vele vlees van het weekend was, op dinsdag de asperges van maandag, en gisteren weet ik eigenlijk niet. Toen was het stukken minder erg maar toen hadden we hier weer een gesprek waardoor ik laat ging slapen
Ach wat lief. Dan smelt je toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh luister nouIk was vandaag bij een vriendin en voor ik al thuis was, had ik alweer een appje met de mededeling van haar peuter dat hij hoopt dat ik snel weer op visite kom omdat hij me zo lief vindt
Echt wel. Zo'n leuk jochquote:
Nee, iets met een V, denken we.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel voetbalwedstrijden geweest waarbij die getallen gehaald worden.
Je weet nooit hoe Het Grote Plan was.quote:
Wat naarquote:Op donderdag 4 april 2019 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe Het Grote Plan was.
Oom en tante van mij hebben ook hun eerste zoontje verloren. Daarna kwamen er nog drie kinderen en ik denk niet dat de jongste er anders geweest zou zijn. helaas overleed hij door een ongeluk toen hij 14 was
Volgens mij heb je ook een Grieks sausje met kuit erdoorquote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
KuitOh, maar dat klinkt eigenlijk best wel lekker. Ik zou er nooit zelf op gekomen zijn.
Tarama Salata, ook wel taramasquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook een Grieks sausje met kuit erdoor
Het is sowieso niet echt mijn stijl..quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:51 schreef Bluezz het volgende:
Dan kan jij er echt niet meer mee lopen hoor
Ik moest anders toch echt de voorruit krabbenquote:
Zon valt precies op t balkon hiero..quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik moest anders toch echt de voorruit krabben
Whut, ben jij al zover? Wow, wat gaat dat toch snel!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:05 schreef Lot_1 het volgende:
Lekker Myra, af en toe een break
Merk je ook dat het op werk steeds gemakkelijker gaat qua paniek of zit daar geen verbetering in?
Ik heb eindelijk een goede nachtrust gehad(slechts twee keer wakker, waarvan rond 6 uur pas zo wakker dat ik een tijd heb liggen nadenken over vanalles. Om vervolgens nog een uurtje heel diep te slapen). Als ik toch altijd zo sliep dan was die zwangerschap een eitje. Nu is het toch wel zwaar op mijn werkdagen. Nog 6,5 week tot verlof *telt af*
Ik vind het niet normaal, maar ik weet niet of dat in België anders is. Ik vind het ook niet normaal dat iemand met een uitkering bijbeunt met (zwaar) werk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Er zijn werkmannen op ons dakterras bezig. Illegale beunen die de huisbaas inhuurt. Een van de mannen leeft van een gehandicaptenuitkering, kan nauwelijks de trap opkomen maar moet wel de hele dag op z’n knieën op het terras werken...Het gaat fijn snel, zeg maar.
Is het normaal dat de mannen niet even komen vertellen dat ze er zijn? Ons dakterras is los van onze woonkamer te bereiken, waar ik nu zit. Ineens hoor ik gestommel boven op het dakterras. Gister ging het ook al zo. Beetje vreemde gang van zaken, niet?
Nou, precies dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, maar ik weet niet of dat in België anders is. Ik vind het ook niet normaal dat iemand met een uitkering bijbeunt met (zwaar) werk.
Ja, wij wonen legaal en geregistreerd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:21 schreef AnneX het volgende:
JT...heb je contact met de huisbaas?
De man had het wel even mogen zeggen, ja.
En belangrijker: als hij mannen laat beunen, wonen juliie “legaal” en geregistreerd?
Nee, het gaat juist weer veel slechter. Het ging beter, bijna geen paniekaanvallen meer. Nog wel vermoeid, maar voor de rest ook fysiek weer een stuk beter. Maar nu heb ik toch wel weer minstens 3 paniekaanvallen op een dag en daardoor voel ik me dus ook veel vaker ziek. En moeite met elke vergadering, durf op kantoor bijna niets meer te eten en heb elke dag toch wel veel moeite met gewoon weer naar Den Haag gaan. Vandaar ook dat thuis werken me even wat gelegenheid geeft om bij te tanken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:05 schreef Lot_1 het volgende:
Lekker Myra, af en toe een break
Merk je ook dat het op werk steeds gemakkelijker gaat qua paniek of zit daar geen verbetering in?
Fijn!quote:Ik heb eindelijk een goede nachtrust gehad(slechts twee keer wakker, waarvan rond 6 uur pas zo wakker dat ik een tijd heb liggen nadenken over vanalles. Om vervolgens nog een uurtje heel diep te slapen). Als ik toch altijd zo sliep dan was die zwangerschap een eitje. Nu is het toch wel zwaar op mijn werkdagen. Nog 6,5 week tot verlof *telt af*
Nee, ik ook niet. We wonen op de tweede en derde verdieping, en toen ze begonnen waren met dit werk had hij een dag waarop hij 10 minuten nodig had om op de tweede verdieping te komen omdat z’n knieën hem zo’n pijn deden. Vervolgens ging hij de hele dag op het dakterras werken...quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, maar ik weet niet of dat in België anders is. Ik vind het ook niet normaal dat iemand met een uitkering bijbeunt met (zwaar) werk.
Lief dat je het vraagt, helaas hebben we slecht geslapen. Gelukkig is er koffie!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Da's wel een beetje vreemd Jagär, wist je ook niet dat ze zouden komen?
Hoe hebben de jongens (maar vooral jij) geslapen?
Vandaag maar een korte dag werken. 2 weken geleden een andere laptop gekregen (IT had de vorige kapot gemaakt tijdens een upgrade), nu al 3x een nieuwe batterij erin omdat, wanneer ik buiten de dockingstation gewerkt heb, het ding daarna niet meer wil opladen. Werk vandaag totdat dat ding leeg is (hoop dat het snel gaat)
Het waren vrijkaartjes voor de vrijwilligers ( om de zaal te vullenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je had die kaarten gewonnen ofzo toch AnneX? Leuk om zo verrast te worden.
Het was prachtig vanochtend toen ik op de fiets stapte. Die paarden in de damp met de zon in het weilandquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:26 schreef AnneX het volgende:
De zon schijnt waterig over de velden.
Goeiemorgen.
Altijd fijn theaterquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, de theatervoorstelling gister was meer dan een toneelvoorstelling...
( eigenlijk ben ik lang niet meer naar toneel in het theater geweest)
Het is een eigentijdse weergave als muziektheater met scènes en beroemde tekst uit de klassieke film Casablance - here is looking at you kid en Play it again Sam en As time goes by . -
Het stuk speelt vóor en áchter de schermen en geeft de verwarring weer van toen en nú rond op de vlucht zijn voor ...
Goed gespeeld, gezongen en muziek gemaakt: in balans.
Misschien wilden jullie dat weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:13 schreef Bluezz het volgende:
Er hangen hier in het kader van meer complimenten aan elkaar geven () allerlei stroken met achterlijke teksten die je dan af kan scheuren en elkaar kan geven.
Heb zo'n zin om ze allemaal tegelijk af te scheuren en weg te mikken
Nu weer een tekst op intranet erover:Bij ons hangen alleen posters. Wat eh, spontaan en oprecht op deze manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kan jij het plaatje in de OP fiksen toevallig?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:21 schreef borisz het volgende:
In het kader van citymarketing waar ik blij van word.
https://www.buitenpoorten.nlBeter dan dat IJmuiden Rauw aan Zee
Done.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan jij het plaatje in de OP fiksen toevallig?
Dank je! Ik ben daar echt slecht inquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Done.. Naar de echte site gegaan en die afbeeldingslink gepakt ipv Google.
Top, thanksquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef borisz het volgende:
Done.. Naar de echte site gegaan en die afbeeldingslink gepakt ipv Google.
Er hangen hier in het kader van meer complimenten aan elkaar geven () allerlei stroken met achterlijke teksten die je dan af kan scheuren en elkaar kan geven.
Nu weer een tekst op intranet erover:Wát.een.(werk)tijd. Verspillende. leestijd op intranet. Kost dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X werknemers x 5 minuten = 1 paar handen aan bed.
En dan ook nog naar de kelder lopen voor een mok.
Mok op, zeg 😢
Onder een dekentje?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:04 schreef fietsie het volgende:
Hmmm 18 graden op zondag nodigt nog niet uit om rond de BBQ te gaan zitten... Maar t kriebelt wel..
Precies!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wát.een.(werk)tijd. Verspillende. leestijd op intranet. Kost dat nou?
X werknemers x 5 minuten = 1 paar handen aan bed.
En dan ook nog naar de kelder lopen voor een mok.
Mok op, zeg 😢
Nu weer een tekst op intranet erover:Aan dit soort flauwekul oplossingen moet je ook niet mee willen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik ook. Mijn mini slaapt en ik zou nuttige dingen moeten doen, maar absoluut geen zin in. Ga zo maar eens queer eye kijken, denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja hè
Iedereen is ofwel heel interessante dingen aan het doen dus geen tijd om te posten, ofwel heel oninteressante dingen dus niks om te posten.
Ik val in die tweede categorie![]()
Niet echt interessant, maar wel druk om alle reizen uit te zoeken voor een van de leidinggevenden. Flink gepuzzel (er kwamen nog meer reizen bij en er gingen wat vanaf) maar hij krijgt zo heel veel opties en mag zelf kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja hè
Iedereen is ofwel heel interessante dingen aan het doen dus geen tijd om te posten, ofwel heel oninteressante dingen dus niks om te posten.
Ik val in die tweede categorie![]()
in het engels noem je dat "hollow legs"quote:Op donderdag 4 april 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wij bestelden ook een wijntje. Stomverbaasd hoe je daar dronken van kunt worden.Dat volk heeft magen van 3 liter of zo.
Play it again Sam wordt niet gezegd in de film btw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, de theatervoorstelling gister was meer dan een toneelvoorstelling...
( eigenlijk ben ik lang niet meer naar toneel in het theater geweest)
Het is een eigentijdse weergave als muziektheater met scènes en beroemde tekst uit de klassieke film Casablance - here is looking at you kid en Play it again Sam en As time goes by . -
Het stuk speelt vóor en áchter de schermen en geeft de verwarring weer van toen en nú rond op de vlucht zijn voor ...
Goed gespeeld, gezongen en muziek gemaakt: in balans.
Misschien wilden jullie dat weten...
Vreselijk, bekeerders, of het nu vegan-, christen- of milieugekkies zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)kie_in_de_metro.html
Ja, hoorde en zag het terug op yt linkjes.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
De film zit vol met legendarische dialogen trouwens
Captain Renault: What in heaven's name brought you to Casablanca?
Rick: My health. I came to Casablanca for the waters.
Captain Renault: The waters? What waters? We're in the desert.
Rick: I was misinformed
Yvonne: Where were you last night?
Rick: That's so long ago, I don't remember.
Yvonne: Will I see you tonight?
Rick: I never make plans that far ahead.
Deze film is een genot, mijn nummer 1 lievelingsfilm
een accu kan je prima helpen leeg te hgaan hequote:Op vrijdag 5 april 2019 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Werk vandaag totdat dat ding leeg is (hoop dat het snel gaat)
helaas gemist dat dat vandaag was, heb ik me weer niet zo gedragen naar mn TC en vooral verteld wat ze wel en niet moet doen....omdat uiteindelijk gebeurde wat op de vloer nodig was heb ik dr vast ook nog een compliment gegeven dat ze het goed gedaan heeft (ze heeft nul ervaring en ik sta gewoon eigenlijk al 3 jaar haar werk te doen omdat de mensen voor haar ook totaal incompetent waren, dus hoop dat ze er iets van opsteekt)quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:17 schreef Bluezz het volgende:
Tuurlijk ben ik vóór elkaar steunen, complimenteren, positieve feedback geven, maar niet dat opgelegde. Er wordt door mijn collega's ook heel lacherig gedaan over dat gedoe met die stroken.
Ik weet het. Maar iemand hier trapte er niet in. Ding wil niet meer opladen, maar werkt prima (en loopt dus ook niet leeg) op de dockingstation.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
een accu kan je prima helpen leeg te hgaan he
prima temp dat ding aan te steken, je hoeft er niet in een rondje omheen te zitten toch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:04 schreef fietsie het volgende:
Hmmm 18 graden op zondag nodigt nog niet uit om rond de BBQ te gaan zitten... Maar t kriebelt wel..
bij die zin denk ik alleen maar aan de bauhaus (band)quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Play it again Sam wordt niet gezegd in de film btw.
alsnog een lange dag dan? (wil ik eigenlijk merk laptop weten, maar mijn gok is HP of Toshiba.... in verleden zelfde soort grapjes gezien)quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar iemand hier trapte er niet in. Ding wil niet meer opladen, maar werkt prima (en loopt dus ook niet leeg) op de dockingstation.
Mijn lievelingsfilm en een van mijn lievelingsbandsquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
bij die zin denk ik alleen maar aan de bauhaus (band)
samequote:Op vrijdag 5 april 2019 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn lievelingsfilm en een van mijn lievelingsbands
![]()
![]()
![]()
Moest even kijken, het is een dellquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
alsnog een lange dag dan? (wil ik eigenlijk merk laptop weten, maar mijn gok is HP of Toshiba.... in verleden zelfde soort grapjes gezien)
jij en oud? nee toch? genen hoogstens (op een verdwaalde in een wenkbrauw er nog geen 1 en ben denk ik echt wel een stukje ouder)quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:41 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik krijg zoveel witte haren. Ik tel er alleen op dit stukje al minstens 8.Waarom word ik oud. Wat is deze.
[ afbeelding ]
M'n vaders genen dan, want m'n moeder is 54 en nog niet grijs.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:42 schreef liedetector het volgende:
jij en oud? nee toch? genen hoogstens
het kan ook een generatie overslaan.... (vaak zo trouwens) dus hoe zit het met opa en oma?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n vaders genen dan, want m'n moeder is 54 en nog niet grijs.
ach count your blessings...als ji er blij mee bent is dat zo tochquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:46 schreef fietsie het volgende:
Ik ben op dat vlak gezegend , qua genen. Op dat vlak.
Ik moet ook nodig weer eens een date met de schaapsscheerder plannen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
ach count your blessings...als ji er blij mee bent is dat zo toch
Lekker door de berenklauw banjeren, heb je jarenlang bruine benen (eigen ervaringskennis, niet van horen zeggen...) De brandwonden die je in dat proces eerst krijgt zijn wel pijnlijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:57 schreef Candaasje het volgende:
Voordeel van weinig pigment hebben, grijze haren vallen weg tussen dat donker en lichtblonde haar![]()
(Maar goed, ik hou dan weer melkflessen als benen, hoeveel ze ook in de zon komen. Dus dat is de keerzijde..)
Whut?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker door de berenklauw banjeren, heb je jarenlang bruine benen (eigen ervaringskennis, niet van horen zeggen...) De brandwonden die je in dat proces eerst krijgt zijn wel pijnlijk
Krijg je grote bruine plekken van....quote:
suffert! dat weet iedereen toch? of heb je ze neit gezien ofzo? (werd er als kind al flink voor gewaarschuwd en ja wij speelde vaak bij slootjes...klote troepquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Krijg je grote bruine plekken van....
Het was me zelfs gelukt ze op 1 been egaal te krijgen..
Klus waarbij ik tussen enorme exemplaren werkte, en die ook goed mishield.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:06 schreef liedetector het volgende:
[..]
suffert! dat weet iedereen toch? of heb je ze neit gezien ofzo? (werd er als kind al flink voor gewaarschuwd en ja wij speelde vaak bij slootjes...klote troep
ahh ja die heb je ook ja....quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klus waarbij ik tussen enorme exemplaren werkte, en die ook goed mishield.
In het dichte gras eronder stonden echter ook kleinere.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:17 schreef Barreltje het volgende:
Categorie 1 hier..Barreltje, je bent een stoer wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Lekker!quote:
Wattus?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:54 schreef golfer het volgende:
Resten van de Thaise wokmaaltijd van gisteren hier.
Zonder watten.quote:
Lekker! Wat is eri?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder watten.
Mie, garnalen, eend, paksoi, knoflook, eri etc.
Typo. ei.quote:
Ook zeker lekkerquote:
Jij had toch nog nooit roti op?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hebben een goeie griek en een italiaan en verder allerlei vis/vlees/franse restaurants en sterrentoko's binnen kruip afstand. (ok ok nog 1 of 2 shoarmaboeren)
Thai/surinamer/goede chinees enzo ontbreekt.
Nog nooit iets echt Surinaams for that matter..quote:
Wellicht heb ik je dan in de Instagram stories voorbij zien komen van RWSquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
HoiLeuke middag gehad bij een bezoek aan de Haringvlietsluizen via Rijkswaterstaat. Wat een techniek
En wat een project waren die Deltawerken zeg
Bizar als je daar nu over nadenkt. 34 jaar tussen bedenken en oplevering van het laatste gedeelte.
En dat voor zo'n klein landje
quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:52 schreef Molo het volgende:
Maar heb moksi meti, telo en bara's gehaald net en dat is ook ernstig lekker
Balhaarquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nooit iets echt Surinaams for that matter..
Maar goed, toko's heb je hier ook niet hoor. Misschien in Middelburg of Brugge ofzo..
Make The Netherlands great againquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
HoiLeuke middag gehad bij een bezoek aan de Haringvlietsluizen via Rijkswaterstaat. Wat een techniek
En wat een project waren die Deltawerken zeg
Bizar als je daar nu over nadenkt. 34 jaar tussen bedenken en oplevering van het laatste gedeelte.
En dat voor zo'n klein landje
Als er geen lactose in zitquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Balhaar
Moet je eens proberen als je eens in de randstad bent.
In Zweden veel Thaise kraampjes zag ik. Kan E. dat eten?
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wellicht heb ik je dan in de Instagram stories voorbij zien komen van RWS
Ja. Maar de autofocus deed raar. Nu moet ik 24 pagina's handleiding door om te zien op welk knopje ik nu weer verkeerd heb gedruktquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Make The Netherlands great again![]()
Grapje. Mooie foto's kunnen maken?
Ik zou daar geen geduld voor hebben, dat kan ik je wel vertellenquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar de autofocus deed raar. Nu moet ik 24 pagina's handleiding door om te zien op welk knopje ik nu weer verkeerd heb gedruktEcht, hoe verzin je het.....24 pagina's technisch gebrabbel over alleen de autofocus
Handleiding downloaden en zoekfunctie? Of is dat te simpel bedacht?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar de autofocus deed raar. Nu moet ik 24 pagina's handleiding door om te zien op welk knopje ik nu weer verkeerd heb gedruktEcht, hoe verzin je het.....24 pagina's technisch gebrabbel over alleen de autofocus
En dan zoeken op 'raar'?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Handleiding downloaden en zoekfunctie? Of is dat te simpel bedacht?
Te simpel gedachtquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Handleiding downloaden en zoekfunctie? Of is dat te simpel bedacht?
Jammer! Ik maak de hele week al opmerkingen of geef tips waarna mensen mij vol "aanbidding" aankijken en mijn tips opvolgen. Maar m'n slimme bui zal wel over zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer! Ik maak de hele week al opmerkingen of geef tips waarna mensen mij vol "aanbidding" aankijken en mijn tips opvolgen. Maar m'n slimme bui zal wel over zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat was het nou uiteindelijk?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De autofocusquote:
Dat had ik ook gelezen, maar zoals je had kunnen lezen, heeft die nogal wat instelmogelijkhedenquote:
Nog geen zin gehad om die 24 pagina's te bestuderenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen, maar zoals je had kunnen lezen, heeft die nogal wat instelmogelijkheden
Op m'n Canon zit iets van "white balance shift" ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:28 schreef liedetector het volgende:
keer zo'n soort grap met een wit balanss gehad...hadden alle fotos een blauwe gloed en zag je niet meteen in het schermpje...wat een gekut ook
Probleem nog niet opgelost?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog geen zin gehad om die 24 pagina's te bestuderen
Sterker nog, het is een van de set gegevens die het rawfile opslaatquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op m'n Canon zit iets van "white balance shift" ofzo.
Maar goed, wit balans boeit niet zoveel als je raw schiet.
dat weet je nog niet als je 1 dag een digi spiegelreflex hebt...dat duurt ff als je nooit een handleiding leest....quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een van de set gegevens die het rawfile opslaat
Jup. Nou gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik niet handmatig de WB zoek. Als ik een landschap op een zonnige dag heb gemaakt, klik ik daglicht, auto en preset aan en eigenlijk kijk ik wat ik het mooiste vind of ga tussen twee waarden inzittenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een van de set gegevens die het rawfile opslaat
Of je moet onmeunig veel testen, maar het is toch wel een beetje zonde om niets te lezen als je zo'n cam kooptquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat weet je nog niet als je 1 dag een digi spiegelreflex hebt...dat duurt ff als je nooit een handleiding leest....
ik ben gewoon zo..... of het nou een auto een tv of een camera is..... je weet wat het kan en dan ga je kijken of het werrkt tochquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of je moet onmeunig veel testen, maar het is toch wel een beetje zonde om niets te lezen als je zo'n cam kooptVolgens mij heb ik de eerste weken nog in auto of P geschoten toen ik m'n eerst dslr had.
De basis weet je, maar echt uitgebreid de instellingen, dat moet je toch lezen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:43 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik ben gewoon zo..... of het nou een auto een tv of een camera is..... je weet wat het kan en dan ga je kijken of het werrkt toch
Idem met Koosquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:50 schreef TAV74 het volgende:
Bij tv en auto ken ik alle functies wel, bij mijn camera niet. Simpelweg teveel opties die ik niet of heel sporadisch gebruik.
op dag 1 boeit me dat nog niet ofzo..... komt daarna en leer je zo'n ding kennenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:50 schreef TAV74 het volgende:
Bij tv en auto ken ik alle functies wel, bij mijn camera niet. Simpelweg teveel opties die ik niet of heel sporadisch gebruik.
daar krijg je dan ook geen slechte uit het japanse handleiding bij, die kwam gewoon met geen handleiding hoop ikquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
daar krijg je dan ook geen slechte uit het japanse handleiding bij, die kwam gewoon met geen handleiding hoop ik
Kloptquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
daar krijg je dan ook geen slechte uit het japanse handleiding bij, die kwam gewoon met geen handleiding hoop ik
Uiteraard, maar dat is in dit geval (bij een professionele spiegelreflex) iets anders dan alle functies kennen. Alles wat met basisinstellingen voor fotograferen te maken heeft weet ik echt wel te vinden. Zitten godzijdank ook geen automatische instellingen op.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:52 schreef liedetector het volgende:
[..]
op dag 1 boeit me dat nog niet ofzo..... komt daarna en leer je zo'n ding kennen
nee okay, de omschrijving was dan ook niet helemaal bontonquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is in dit geval (bij een professionele spiegelreflex) iets anders dan alle functies kennen. Alles wat met basisinstellingen voor fotograferen te maken heeft weet ik echt wel te vinden. Zitten godzijdank ook geen automatische instellingen op.
Het is overigens best wel triest wat a) vertalingen kosten en b) wat de kwaliteit er van is.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
Als ik 't geld had.. Kocht ik een XC60 T8 Polestarquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Klotezooi, auto's. Wat een rotdingen.
En toch hou ik er van
Ik ben met een niet lekkende tankvulslang al tevreden deze week.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik 't geld had.. Kocht ik een XC60 T8 Polestar
Hoe krijg je die lekquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben met een niet lekkende tankvulslang al tevreden deze week.
Onderaan de slang, haaks op de tank, zit een metalen knietje, 90gr.quote:
Klinkt als mijn uitlaatquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onderaan de slang, haaks op de tank, zit een metalen knietje, 90gr.
Metaal was gewoon doorgeroest; klein gaatje erin.
Het vuil hield nog veel diesel tegen, toen ze gingen zoeken bikten ze het vuil eraf, en werd t lek groter....
Er zit nu bitumenkit omheen maar dat houdt niet 100%; morgen maak ik ffies een lapje rubber met plak voor eromheen, omdat de bestelde vulslang er pas woensdagochtend is.
Ja dat zijn van die _!@)$@#)($*!@ dingen. Maar ik durf niet rond te rijden met een auto die meer dan een liter diesel per dag lekt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klinkt als mijn uitlaatde flens van de einddemper bleef aan de pijp van de middendemper zitten toen ik de oude eenmaal los ging halen.
Ja snap ik.. lap rubber/fiets binnenband en slangen klemmen er opquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die _!@)$@#)($*!@ dingen. Maar ik durf niet rond te rijden met een auto die meer dan een liter diesel per dag lekt.
Ik was om 17:50 bij mijn garage; ze zijn onderdeel van een bestelclubje en die nemen bestellingen aan tot 17:00.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja snap ik.. lap rubber/fiets binnenband en slangen klemmen er op
Duurt wel lang voor een 'off the shelf' onderdeel trouwens.
Een Franse auto zeker? En rubber er op plakken gaat niet werken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onderaan de slang, haaks op de tank, zit een metalen knietje, 90gr.
Metaal was gewoon doorgeroest; klein gaatje erin.
Het vuil hield nog veel diesel tegen, toen ze gingen zoeken bikten ze het vuil eraf, en werd t lek groter....
Er zit nu bitumenkit omheen maar dat houdt niet 100%; morgen maak ik ffies een lapje rubber met plak voor eromheen, omdat de bestelde vulslang er pas woensdagochtend is.
Toyota.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Een Franse auto zeker? En rubber er op plakken gaat niet werken.
Het beste is zelf vulkaniserende tape halen en dat er omheen draaien. Blijft voor jaren zitten.
Alle het andere laat los en gaat lekken.
Sinds Volvo geen vijfcilinders meer heeft vind ik ze minder leukquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik 't geld had.. Kocht ik een XC60 T8 Polestar
Tweedehands nog zat 5cyl te koop.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sinds Volvo geen vijfcilinders meer heeft vind ik ze minder leuk
want? heb je al met een t8 gereden?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sinds Volvo geen vijfcilinders meer heeft vind ik ze minder leuk
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een wereldklasse pizza gebakken
Bereik inmiddels het niveau van een top pizzeria.
Die tape is echt episch ja. Dat hebben wij hier ook ergens op zitten, geen idee meer waar op.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Een Franse auto zeker? En rubber er op plakken gaat niet werken.
Het beste is zelf vulkaniserende tape halen en dat er omheen draaien. Blijft voor jaren zitten.
Alle het andere laat los en gaat lekken.
Ik had dat toen we de Batavia bezochten. Ok, die geschiedenis is niet echt fantastisch prachtig, maar die schepen waren wel prachtig vakwerkquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die tape is echt episch ja. Dat hebben wij hier ook ergens op zitten, geen idee meer waar op.
@:pdehoog Tof dat het leuk was vandaag. Wij zijn op de Oosterscheldekering geweest en zulke bouwwerkten zijn zo imposant. Ik word er altijd een tikje patriotistisch van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |