Ach wat jammer. En wat zijn de vooruitzichten?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag een prachtige kaart![]()
De grote broers horen er natuurlijk bij.![]()
En ik zit op Malta. In de regen
Al zeeziek?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag een prachtige kaart![]()
De grote broers horen er natuurlijk bij.![]()
En ik zit op Malta. In de regen
Morgen nog meer regenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat jammer. En wat zijn de vooruitzichten?
Meer busziek. Een uur in de spits in een propvolle hete bus meehobbelen die gas geeft en afremt etc is nooit mijn hobby geweest, dan liever een beetje wiegen op de bootquote:
Gisteren zijn we op Gozo geweest!quote:
Tegen de romp ja, hut ligt onder de leefverdieping.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Molo het volgende:
Hoor je wel de regen tikken op je hut?
Vond ik op bootje waar ik weleens logeerde zo heerlijk. Op een Grevelingen
O jawel hoor, Malta is leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef Barreltje het volgende:
Mooie kaart Anthraxx![]()
En Cat, heb je wel een beetje vakantie gevoel? Kan je er wel van genieten?
Meer alcohol dusquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O jawel hoor, Malta is leuk!
Maar vandaag een beetje een blah dag omdat het weer niet wil meewerken en ik eigenlijk nét te dunne spullen bij heb. Dus ik pak me in als een ui en ben dan soms nog rillerig.
Nu even opwarmen op de boot voor we een hapje gaan eten in de stad.
Ja, dat werkt top als je gevoelig bent voor zeeziekte en op een schommelende boot zitquote:
Konijn! Alle onderdelen en op alle manieren klaargemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:20 schreef Molo het volgende:
Wat is lekker en typisch lokaal qua eten en drinken op Malta eigenlijk?
Engelsen op botenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat werkt top als je gevoelig bent voor zeeziekte en op een schommelende boot zit![]()
De engelsen op de veeboot van gisteren deden dat wel goed. Wat een zuipcruise was dat![]()
Lapinoquote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Konijn! Alle onderdelen en op alle manieren klaargemaakt.
En blijkbaar bestaat er een vis die zeeraaf heet, en die heb ik gisteren gehad.
Verder pastinis (of hoe je dat ook schrijft), pasteitje met diverse vullingen. Uiteraard vanuit het Engelse verleden.
En ze zijn sowieso goed met vis.
De eerste avond ging er van alles mis met bestelling en rekening en kregen we een kruidenbittertje van de zaak. Ik weet de naam niet meer maar was prima.
Ze kunnen hetquote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Engelsen op boten![]()
Goede herinneringen aan, wát een feest. Alle leeftijden, van 16 tot 85 waren wasted![]()
Als je een beetje geoefend bent schijn je dat kwijt te kunnen jaquote:Op donderdag 4 april 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze kunnen het![]()
Wij bestelden ook een wijntje. Stomverbaasd hoe je daar dronken van kunt worden.Dat volk heeft magen van 3 liter of zo.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een beetje geoefend bent schijn je dat kwijt te kunnen ja
Bajtra?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De eerste avond ging er van alles mis met bestelling en rekening en kregen we een kruidenbittertje van de zaak. Ik weet de naam niet meer maar was prima.
Er zijn wel voetbalwedstrijden geweest waarbij die getallen gehaald worden.quote:
Jezusquote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn wel voetbalwedstrijden geweest waarbij die getallen gehaald worden.
Toeristen als japanners vinden het ook...bijzonder, kennen het niet en maken foto’s van de machine.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat er geen PET-flessen verzamelautomaten bestaan hier. Gelijk mijn lichaamsbeweging weer gehad zullen we maar zeggen, want ik kon weer terug om de jaarvoorraad aan flessen weer in mijn kamer te dumpen en een lege boodschappentas mee te nemen.![]()
Mijn kotgenoten (allen Belg) vonden het hilarisch.
Waarom denk je dat er op zaterdag hier files staan van Belgische auto's bij de supermarkt.. Al schijnen ze het tegenwoordig te kunnen detecteren aan de streepjescodes dat het een fles uit het buitenland is.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat er geen PET-flessen verzamelautomaten bestaan hier. Gelijk mijn lichaamsbeweging weer gehad zullen we maar zeggen, want ik kon weer terug om de jaarvoorraad aan flessen weer in mijn kamer te dumpen en een lege boodschappentas mee te nemen.![]()
Mijn kotgenoten (allen Belg) vonden het hilarisch.
Hadden we vanavond ookquote:Op donderdag 4 april 2019 16:23 schreef AnneX het volgende:
Vanavond taco’s https://www.hellofresh.nl(...)f3f82c9e86503f6760c8
Omdat ik dat onmogelijk vind om te eten, leg ik de taco’s in brokken rondom.
Hoe doen jullie dat?
Ik breek taco schelpen en eet het ook zo ja.. Beetje als Nacho's..quote:Op donderdag 4 april 2019 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hadden we vanavond ookIk schep de vulling gewoon op met stukken taco schelp en eet het zo op, Er in proberen te frotten is compleet kansloos.
Het hele concept 'taco' slaat eigenlijk ook nergens opquote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ik breek taco schelpen en eet het ook zo ja.. Beetje als Nacho's..
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toeristen als japanners vinden het ook...bijzonder, kennen het niet en maken foto’s van de machine.
Naar het Theater.![]()
Ja wel zonde eigenlijk. Het schijnt hier wel te komen (ooit...) maar tot die tijd zal ik de flessen maar bij het andere plastic stoppen danquote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er op zaterdag hier files staan van Belgische auto's bij de supermarkt.. Al schijnen ze het tegenwoordig te kunnen detecteren aan de streepjescodes dat het een fles uit het buitenland is.
Waar ga je naar toe!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef AnneX het volgende:
Toeristen als japanners vinden het ook...bijzonder, kennen het niet en maken foto’s van de machine.
Naar het Theater.![]()
Yup!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele concept 'taco' slaat eigenlijk ook nergens opNacho's, daar zie ik wel logica met eten.
Kuitquote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
Yup!
E. maakte een saus trouwens met creme fraiche, knoflook, bieslook en kuit. Apart en stiekem best smakelijk..
Ik ook niet.. Ben normaal totaal geen liefhebber van kuit/hom/kaviaar.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
KuitOh, maar dat klinkt eigenlijk best wel lekker. Ik zou er nooit zelf op gekomen zijn.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe!Of heb ik dat over geslagen in het scannen van de chat?
Scannen van de chatquote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe!Of heb ik dat over geslagen in het scannen van de chat?
Ik ben te ongeduldig om alles braaf te lezenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:24 schreef AnneX het volgende:
Scannen van de chat![]()
Naar Casablanca https://www.bostheaterpro(...)ucties&productie=340
Ik duim voor je dat ze tot morgen 7 uur blijven slapenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een mooie kaart anthraxx!
Boh, wat ben ik blij dat het spul in bed ligt. Niet mijn dag vandaag...
Ik heb een tijd gehad dat ik dan overal wat achter ging zoeken toen ik een tijdje wat lichtere problematiek ging behandelenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:50 schreef Lot_1 het volgende:
Kon je de sleutels er niet meer uit vissen zelf, LS?
lief en mooi kaartje Anthraxx. Het lijkt me vreemd om al zo lang vader en moeder te zijn en daar nu pas praktisch iets mee te kunnen. Fijn dat het soepel gaat met Marijn. Hopelijk zijn de krampjes snel over.
Betekenisvol werk hadden we het over.. ik had weer zo'n bizarre dag op het werk dat ik me afvraag of ik ooit nog zou kunnen wennen aan een lichtere doelgroep en een beter georganiseerde werkgever
Hummus, guacamole, tomatensalsa.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Lonaa doet wat bijgerechten en smeersels. Suggesties?
Gezouten boterquote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Hummus wordt al voor gezorgd. een salsa is wel een goed idee.quote:
Een hakselaar kun je beter nieuw kopen. Voor rond de 500 Euro een stuk pisbakkenstaal met 13PK motor die zonder problemen takken van 8 cm wegwerkt. 10cm gaat ook als je deze wat langzamer voert weet ik uit ervaring. Te koop op amazon of ebay. Bij ali staan ze ook maar is het wat lastig om naar hier verzonden te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb al een zoekopdracht voor een hakselaar uitstaan op Marktplaats ja. We hebben de komende jaren nog wel meer te kappen en houtsnippers zijn altijd handig in de tuin.
Ik heb Fargo niet gezien maar ik kan me iets bij die scene voorstellen. Dat doen we maar niet voorlopig.
Muhammara?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hummus wordt al voor gezorgd. een salsa is wel een goed idee.
Denk dat ik ook maar gewoon mijn aardappelsalade maak omdat die iedere keer schoon op gaat.
En uh, schapenkaassmeersel met gegrilde paprika en gecarameliseerde ui. En nog iets. En iets anders met groente.
As je 1x begint...quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef mjan het volgende:
Weten jullie nog, dat succesverhaal qua verhuizing? De badkamervloer wordt volgende week ook nog even uitgebroken
Aioli!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Saus van E.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
Whipped fetaquote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste BBQ gepland.
quote:
quote:
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Een hakselaar kun je beter nieuw kopen. Voor rond de 500 Euro een stuk pisbakkenstaal met 13PK motor die zonder problemen takken van 8 cm wegwerkt. 10cm gaat ook als je deze wat langzamer voert weet ik uit ervaring. Te koop op amazon of ebay. Bij ali staan ze ook maar is het wat lastig om naar hier verzonden te krijgen.
Vergeet de elektrische luchtverplaatsers. Daar kunnen enkel blaadjes en losse takjes in.
Slow roasted rundvlees, lam en varken, bohhhhhhhhquote:Op donderdag 4 april 2019 21:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook zin in barbecue.Tuinset komt maandag, weekend daarna maar eens wat plannen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken.
Mooie kaart Annies![]()
J deedEn legde gewoon even de lege kliko op zijn zij en schudde de sleutel uit de verder lege kliko. Ik had even een momentje van zwakzinnigheid geloof ik
Ik maak nu af en toe even een uitstapje naar mensen zonder neurologie. Dat maakt het ook wel even een stuk eenvoudiger, zonder geheugen-/taal-/aandachts-/gedragsproblemen, epileptische aanvallen en/of beperkte levensverwachtingen om aan te denkenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik dan overal wat achter ging zoeken toen ik een tijdje wat lichtere problematiek ging behandelen
'dit kan niet zó simpel zijn'
Ik heb vooral zin in spareribs.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Slow roasted rundvlees, lam en varken, bohhhhhhhh
Wat was jouw strategie dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie kaart Annies![]()
J deedEn legde gewoon even de lege kliko op zijn zij en schudde de sleutel uit de verder lege kliko. Ik had even een momentje van zwakzinnigheid geloof ik
Nee. Wachten tot J dat ging doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat was jouw strategie dan?Op je kop erin met trappelende voetjes in de lucht?
Dat is hoe dan ook altijd het beste plan.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Wachten tot J dat ging doen.
Wat heeft jouw doelgroep verder nog voor issues, buiten bovengenoemde?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik maak nu af en toe even een uitstapje naar mensen zonder neurologie. Dat maakt het ook wel even een stuk eenvoudiger, zonder geheugen-/taal-/aandachts-/gedragsproblemen, epileptische aanvallen en/of beperkte levensverwachtingen om aan te denken
Wel de interessantste groep vind ik nog altijd. Grote liefde voor die populatiequote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik maak nu af en toe even een uitstapje naar mensen zonder neurologie. Dat maakt het ook wel even een stuk eenvoudiger, zonder geheugen-/taal-/aandachts-/gedragsproblemen, epileptische aanvallen en/of beperkte levensverwachtingen om aan te denken
Ik behandel alleen klachten die gerelateerd zijn aan de medische problematiek. Dus angst- en stemmingklachten, trauma of acceptatieproblematiek bij bovengenoemde, of begeleiding van partner of systeem om ermee om te gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat heeft jouw doelgroep verder nog voor issues, buiten bovengenoemde?
Zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel de interessantste groep vind ik nog altijd. Grote liefde voor die populatie![]()
Dat puzzelen blijft gewoon interessantquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ZekerIk ben inmiddels zo gewend aan cognitieve problematiek dat ik standaard ieders cognitieve vermogens wantrouw en dan is het best makkelijk als dat ongegrond blijkt te zijn
Hmm. Toch jammer.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik behandel alleen klachten die gerelateerd zijn aan de medische problematiek. Dus angst- en stemmingklachten, trauma of acceptatieproblematiek bij bovengenoemde, of begeleiding van partner of systeem om ermee om te gaan.
Vermoeidheid zorgt regelmatig voor moeite met denken maar dit was wel een dieptepuntje.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
Haha LS
Ik heb ook wel eens iets waardevols in een (bijna) lege kliko laten vallen. Inderdaad op z'n kant leggen en dan heb je het alweer
Ja, dat helpt niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vermoeidheid zorgt regelmatig voor moeite met denken maar dit was wel een dieptepuntje.
Ik heb net ook de eierkoker aangezet zonder eieren er in.
Ik was me aan het afvragen wat voor soort kliko jullie hadden, of er meerder soorten van bestonden.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie kaart Annies![]()
Te smalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |