Waar is het bier dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit die ALV waar naatje het over had?
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:17 schreef I. het volgende:
[..]
Jij post hier ook niet zo bijzonder vaak
Aleen op donderdagen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mogen doodsverwensingen in deze SC?
Ja zeg dat tegen die kleine klote toetsen.quote:
Ja en nu dus tijdelijk 0 dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt
Voor mij heeft ONZ maar 1 mod en dat is Flippie
Flippiee *quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt
Voor mij heeft ONZ maar 1 mod en dat is Flippie
Is ook zo. Voorbeeldig volk geschapen naar het evenbeeld van god zelf.quote:
Natuurlijk wel, maar iedere user maakt foutenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef I. het volgende:
Heeft er ook eentje totaal geen vertrouwen in ONZ.
Ik maak nooit fouten, enkel bewuste, weloverwogen keuzes.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar iedere user maakt fouten
Het was niet een heel praktisch tijdstip.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Matige ontgroening wel eigenlijk, had meer verwacht.
Hier op het forum zijn we serieus en volwassen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ach, het is je vader maar toch een keer gezoend in je leven.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, en ik kwam aan op de VU en er kwam geen enkel ontgroeningstopic meer bij, hoefde alleen nieuwe topics te openen en een aantal slotjes te zettenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef I. het volgende:
[..]
Het was niet een heel praktisch tijdstip.
Vanavond denk ik nog wat van de welbekende inteeltkliek uit klb.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Helaasch.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, en ik kwam aan op de VU en er kwam geen enkel ontgroeningstopic meer bij, hoefde alleen nieuwe topics te openen en een aantal slotjes te zetten
Ze zijn vrij rustig de laatste tijd anders.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond denk ik nog wat van de welbekende inteeltkliek uit klb.
haags_kwartiertje post anders gewoon nog hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef I. het volgende:
[..]
Helaasch.
De grootste baggeraar heeft ook nog steeds een ban. Helpt ook niet mee.
Was toen niet gewenst omdat de mod enkel van plek ruilde, en al mod was.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh dacht dat op F&L geen ontgroening gewenst was.
Lord Daut be praisedquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook zo. Voorbeeldig volk geschapen naar het evenbeeld van god zelf.
Er kwamen zowaar F&L-nuttige topics uit de ontgroening, dat was wel leuk om te zien. Van die topics die alleen maar geopend worden om te openen, ja, daar heb ik dan ook weer weinig mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh dacht dat op F&L geen ontgroening gewenst was.
Ja, dat is wel zo inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zijn vrij rustig de laatste tijd anders.
Sow koekoekquote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
haags_kwartiertje post anders gewoon nog hoor
Matig subforum ookquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Teamuitje naar een scoutingterrein ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah zo.
Over de mods gesproken, die mogen wel eens wat aan team building doen zeg jezus.
Ja of een circlejerk of zo, nogal wat opgekropte frustratie onderling naar het lijkt.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[..]
Teamuitje naar een scoutingterrein ofzo.
Ik had een vakantie naar de Bahama's voorgesteld, maar daar was het budget niet voorquote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef I. het volgende:
Of gezellig sjoelen in één of andere bar ofzo.
wat een goed idee, vast niet eerder bedachtquote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef I. het volgende:
Sjoelen doe ik thuis wel met mijn vriendin.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef I. het volgende:
Echt hè.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja of een circlejerk of zo, nogal wat opgekropte frustratie onderling naar het lijkt.
Toch zonde. Zou het wel goed doen denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had een vakantie naar de Bahama's voorgesteld, maar daar was het budget niet voor
Bizarquote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat een goed idee, vast niet eerder bedacht
Nice.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sjoelen doe ik thuis wel met mijn vriendin.
Ja, hoe kan je nou beter tot elkaar komen dan op het strand met een cocktail?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
Toch zonde. Zou het wel goed doen denk ik.
Echt hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je nou beter tot elkaar komen dan op het strand met een cocktail?
weinig teambuilding daarinquote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je nou beter tot elkaar komen dan op het strand met een cocktail?
Als je zelf de strandbedjes nog moet neerzetten en cocktails voor elkaar moet maken wel. Of met z'n allen op zo'n bananenboot.quote:
Wel een goeie manier om iemand 'per ongeluk' kwijt te rakenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan gaan we voor jou nog wel een vlot bouwen met z'n allen.
In dit geval jou omdat jij aan dat klote teambuilding wilde doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel een goeie manier om iemand 'per ongeluk' kwijt te raken
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
In dit geval jou omdat jij aan dat klote teambuilding wilde doen.
Die bananenboot is prima, maar ik ga niks zelf neerzetten of maken. Ben niet gek.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:40 schreef I. het volgende:
[..]
Als je zelf de strandbedjes nog moet neerzetten en cocktails voor elkaar moet maken wel. Of met z'n allen op zo'n bananenboot.
Mag naatje in z'n eentje doen dan. In z'n eentje teambuilden.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Die bananenboot is prima, maar ik ga niks zelf neerzetten of maken. Ben niet gek.
Ach, nog tientallen andere mods die misschien wel heel enthousiast met hem de strandbedjes willen neerzetten.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef I. het volgende:
[..]
Mag naatje in z'n eentje doen dan. In z'n eentje teambuilden.
Ik dacht dat dat sowieso de bedoeling was van je opmerkingquote:Op donderdag 4 april 2019 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
In dit geval jou omdat jij aan dat klote teambuilding wilde doen.
Verstandig.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, nog tientallen andere mods die misschien wel heel enthousiast met hem de strandbedjes willen neerzetten.
Waar ik dan lekker op ga liggen.
Zo'n zieke geest heb ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sowieso de bedoeling was van je opmerking
Driepink als ankerquote:Op donderdag 4 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel een goeie manier om iemand 'per ongeluk' kwijt te raken
Waarom nietquote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
was even vergeten dat hij hier niet meer kwam @:driepink
Maar I. is helemaal geen crew.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Ik zie t voor me hoor. I. en Sked liggend op een strandbedje en Naatje zich maar uitleven op die strandbedjes.
Snap sws niet waarom jullie allemaal achter die verlepte vrouw aanliepenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
AIU heeft sinds kort een vriend en dat kon hij niet hebben.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk wel verdacht veel...
Komt door al z'n illegale scriptjesquote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk wel verdacht veel...
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt door al z'n illegale scriptjes
Maar we hadden al besloten dat we dat eigenlijk niet gingen doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Dan ga ik wel samen met I. toe kijken hoe jullie teambuilden
sowquote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap sws niet waarom jullie allemaal achter die verlepte vrouw aanliepen
@Already_in_usequote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap sws niet waarom jullie allemaal achter die verlepte vrouw aanliepen
Kunnen we samen naar Naatje kijkenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar we hadden al besloten dat we dat eigenlijk niet gingen doen.
Behalve die gekke naatje dan.
Ik zie ook liever vrouwen aan het werk idd.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik dan weer minder eigenlijk
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik dan weer minder eigenlijk
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie ook liever vrouwen aan het werk idd.
Dan wachten we wel even tot @Flippiee weer crew is hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 18:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie ook liever vrouwen aan het werk idd.
Die moet er ook bij zijn ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wachten we wel even tot @:Flippiee weer crew is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |