Nog bedankt voor je dickpic, met de waarschuwing dat er hier weer werd geroddeld over me.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren. Net als zijn hart.
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je dickpic, met de waarschuwing dat er hier weer werd geroddeld over me.
Ze imiteren bijfret-tafeltjes.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat freten ze nu weer uit, behalve op de tafel zitten?
Ja, kutbeestenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef Dave het volgende:
Je ziet ze ook zo kijken van 'we doen het lekker toch'.
Ratjes.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:23 schreef Peter het volgende:
Huisdieren
Maar met twee fulltimers en een appartement is er niet veel geschikt (dat ook nog knuffelbaar is)..
Mooie tafel.quote:
Katquote:Op woensdag 3 april 2019 22:23 schreef Peter het volgende:
Huisdieren
Maar met twee fulltimers en een appartement is er niet veel geschikt (dat ook nog knuffelbaar is)..
Haha, thanks. Ja, dat vinden zij ook... toen ik de stoelen kocht dacht ik "mooi, die zittingen zijn te hoog voor een fret"...quote:
het zijn gremlinsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ja, dat vinden zij ook... toen ik de stoelen kocht dacht ik "mooi, die zittingen zijn te hoog voor een fret"...
En dat klopte op zich prima voor m'n oude fret... maar deze 2... dat is een evolutie verder... komen uit een 10 kilometer ei denk ik.
Ahw.quote:
Ik had gehoopt dat iemand de afwasborstel zou spotten.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ahw.![]()
Mooie keuken en tafel ook trouwens.
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ahw.![]()
Mooie keuken en tafel ook trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |