SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf ook niet hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben niet zo'n enorme fan als sommigen hier
Jij bent toch die wijsbeerbegeertestudentquote:
Wijsbegeerte ja, wijsbeer dan moet je eerder bij @ijs_beer zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 18:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij bent toch die wijsbeerbegeertestudent
Je dochter heeft in ieder geval een goede smaakquote:Op woensdag 3 april 2019 18:49 schreef MaLo het volgende:
Mijn 14 jarige dochter is helemaal betoverd door Arcade. Tussen al die nederra(m)p muziek die ze vaak op zet, luistert ze ook vaak naar Arcade. En dan 2x achter elkaar want een keer is te kort
Het gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:49 schreef MaLo het volgende:
Mijn 14 jarige dochter is helemaal betoverd door Arcade. Tussen al die nederra(m)p muziek die ze vaak op zet, luistert ze ook vaak naar Arcade. En dan 2x achter elkaar want een keer is te kort
Ja! Hij is echt veranderd sinds zijn deelname. Hij ziet er inderdaad echt heel goed uitquote:Op woensdag 3 april 2019 18:55 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kwam deze tegen en dacht: huh is Salvador dat??[ afbeelding ]
Wat ziet-ie er goed uit
Als zijn naam er niet bij had gestaan, had ik hem niet herkendquote:Op woensdag 3 april 2019 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Hij is echt veranderd sinds zijn deelname. Hij ziet er inderdaad echt heel goed uit
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:55 schreef GeorgeM het volgende:
Wat ziet-ie er goed uit
Mannen die er wel 25+ uitzien hehquote:Op woensdag 3 april 2019 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! Hij is echt veranderd sinds zijn deelname. Hij ziet er inderdaad echt heel goed uit
Ja, ook niet mijn ding hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Mannen die er wel 25+ uitzien heh
jaquote:Op woensdag 3 april 2019 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Mannen die er wel 25+ uitzien heh
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:55 schreef GeorgeM het volgende:
Wat ziet-ie er goed uit
Echt ON-GE-LOFELIJKquote:Op woensdag 3 april 2019 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nieuw hart, minder medicijnen, weer kunnen sporten, over de hele wereld optreden en heel erg gelukkig zijn.
neuhquote:Op woensdag 3 april 2019 18:59 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig is Salvador getrouwd, dus dat maakt de concurrentiedrang wat minder
Eet ze!quote:Op woensdag 3 april 2019 19:00 schreef Greys het volgende:
Bedankt Krea.
Ik ga nu naar de snackbar voor een berending.
Z'n haar is inmiddels wel alweer wat langer. Dit was een interview van week of 3 geleden.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Echt ON-GE-LOFELIJK
Ik blijf steeds naar die foto kijken![]()
of ik overeenkomsten zie met het esf van 2017 dan hè![]()
the force is weak within this onequote:Op woensdag 3 april 2019 19:00 schreef Greys het volgende:
Bedankt Krea.
*gooit een ruggengraat.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:00 schreef Greys het volgende:
Bedankt Krea.
Is die andere foto ouder dan? want die staat op EurovisionWorld.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Z'n haar is inmiddels wel alweer wat langer. Dit was een interview van week of 3 geleden.
Dat heet een Mexicano hier.quote:
Ja joh. Ik ga de foto's even naast elkaar houden/leggen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef Greys het volgende:
Wat was ie dan op het ESF mager he in 2017.
[ afbeelding ]
Ietsss ouder, paar maanden geloof ik, die met dat korte haar. Zijn allebei van ruim na z'n harttransplantatie.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is die andere foto ouder dan? want die staat op EurovisionWorld.
Daar vind ik 'm echt knap
met langer haar eigenlijk ook
*grijpt naar een Tena-Lady*
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ga de foto's even naast elkaar houden/leggen.
Ik ben helemaal de kluts kwijt en dat op mijn leeftijd
Dit is een grap hoop ik?quote:
Ik vind 'mquote:Op woensdag 3 april 2019 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ietsss ouder, paar maanden geloof ik, die met dat korte haar. Zijn allebei van ruim na z'n harttransplantatie.
Ja, je kan aan de voor- en nafoto's echt wel zien dat hij wat mankeerde.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dus bang van nietquote:
Jeez wat een verschil inderdaad!quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is getrouwd he?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind 'm![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd![]()
moest jij geen bereklauw/berenklauw/berehap/mexicano halen?
Ja maar ja toen kwam jij ineens met Salvador om de hoek. M'n eeuwige songfestivalliefde voor altijd en altijd want eeuwig en altijd enzo. Ja ook het liedje.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind 'm![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd![]()
moest jij geen bereklauw/berenklauw/berehap/mexicano halen?
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:59 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig is Salvador getrouwd, dus dat maakt de concurrentiedrang wat minder
Oh, overheen gelezen. En dat op mijn leeftijdquote:
Hij heeft ook zo'n fijne/lekkere/geile (ben er nog niet uit welke, of allemaal) uitstralingquote:Op woensdag 3 april 2019 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ietsss ouder, paar maanden geloof ik, die met dat korte haar. Zijn allebei van ruim na z'n harttransplantatie.
whateverquote:
Luisteren ookquote:
Jij ookquote:Op woensdag 3 april 2019 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja toen kwam jij ineens met Salvador om de hoek. M'n eeuwige songfestivalliefde voor altijd en altijd want eeuwig en altijd enzo. Ja ook het liedje.
Een nieuwe Salvadorablequote:
Aankomen ookquote:
Ik ook, sorry, concurrentie is grootquote:
'eroverheen'quote:Op woensdag 3 april 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen. En dat op mijn leeftijd
Wel netjes achteraan sluiten in de rij GeorgeMquote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, sorry, concurrentie is groot
IK WIL DIE MANquote:
JAquote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, sorry, concurrentie is groot
Ik heb ervaringquote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel netjes achteraan sluiten in de rij GeorgeM
OH JAquote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
Het is natuurlijk goed mogelijk dat Salvadorable een open relatie heeft
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
had me ff ge-dm'dquote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekem was dit een goedmaakpresentje voor @Aoibhinquote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
had me ff ge-dm'd![]()
Nu weten die jonkies het ook
Open relatie, dan moeten alle tips ook open worden gedeeldquote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
had me ff ge-dm'd![]()
Nu weten die jonkies het ook
Wat heb je goed te maken dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stiekem was dit een goedmaakpresentje voor @:aoibhin
Ik had eerst je lapo gestolen terwijl je m wilde en vervolgens had je de lapo doordat ik daarvoor postte terwijl je m niet wildequote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb je goed te maken dan?Ik snap hem even niet
Dit blijft toch het mooiste esf liedquote:
Oh!quote:Op woensdag 3 april 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had eerst je lapo gestolen terwijl je m wilde en vervolgens had je de lapo doordat ik daarvoor postte terwijl je m niet wilde
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit blijft toch het de mooiste esf lied man
De allermooiste ooitquote:Op woensdag 3 april 2019 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit blijft toch het mooiste esf lied
Sprak zij live vanuit de snackbar
en alvast een goedmakertje omdat ik nu ga zeggen dat ik dat liedje veel te zoetsappig vind en totaal niet mijn ding is, geef mij maar ABBA - Waterlooquote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!Niet dat ik er zoveel aan had dat ik een TT kon bedenken, want de blauwen moesten hem zo nodig tig keer veranderen
Kloothommels dat het zijn
kwalitaria nog welquote:Op woensdag 3 april 2019 19:23 schreef Greys het volgende:
Vol verwaaaaaaachting klopt mijn hart.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:29 schreef Nexum het volgende:
Ik heb de uiterste lange maar ook hele leuke taak op me genomen om alle edities van het songfestival sinds het prille begin (1956) te gaan bekijken en te ranken.
Ben vooral HEEL excited voor de 80's en 90's![]()
![]()
![]()
Zouden jullie het leuk vinden als ik jullie een beetje update met m'n tops en als ik een lied tegenkom waarvan ik denk: OEH dit moet ik echt even gooien in de chat
Dit lijkt me een project dat zelfs een eigen topic zou verdienen, misschien dat er meer mensen met je meedoenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:29 schreef Nexum het volgende:
Ik heb de uiterste lange maar ook hele leuke taak op me genomen om alle edities van het songfestival sinds het prille begin (1956) te gaan bekijken en te ranken.
![]()
![]()
Zouden jullie het leuk vinden als ik jullie een beetje update met m'n tops en als ik een lied tegenkom waarvan ik denk: OEH dit moet ik echt even gooien in de chat
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en alvast een goedmakertje omdat ik nu ga zeggen dat ik dat liedje veel te zoetsappig vind en totaal niet mijn ding is, geef mij maar ABBA - Waterloo
Wat een ontzettend leuk idee!quote:Op woensdag 3 april 2019 19:29 schreef Nexum het volgende:
![]()
![]()
Oh daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat is misschien wel een heel leuk idee jaquote:Op woensdag 3 april 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een project dat zelfs een eigen topic zou verdienen, misschien dat er meer mensen met je meedoen
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:23 schreef Greys het volgende:
Vol verwaaaaaaachting klopt mijn hart.
[ afbeelding ]
Eigen topic lijkt me inderdaad ook een stuk handiger, dat alle rankings en meningen van Nexum gewoon bij elkaar staan. Anders is het weer zo lastig terugzoeken straksquote:Op woensdag 3 april 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een project dat zelfs een eigen topic zou verdienen, misschien dat er meer mensen met je meedoen
Ja dat is waar ook, ik vergeef het jequote:
Precies, dat dacht ikquote:Op woensdag 3 april 2019 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigen topic lijkt me inderdaad ook een stuk handiger, dat alle rankings en meningen van Nexum gewoon bij elkaar staan. Anders is het weer zo lastig terugzoeken straks
Ik de walnoot-honing variant gisterenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb net dit helemaal naar binnen gewerkt
Dat plastic is niet goed voor je, jongen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb net dit helemaal naar binnen gewerkt
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat plastic is niet goed voor je, jongen.
Meestal weet ik me prima te beheersen, maar vandaag ging ik met honger de AH in, dat is nooit goedquote:
Ik zat gisteren tijdens het eten van die kwark al na te denken welke smaak ik deze week nog meer ga halenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal weet ik me prima te beheersen, maar vandaag ging ik met honger de AH in, dat is nooit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |