Het kan ook een apart punt worden op de agenda, want we zijn nu nog bij de voorstelronde en moeten dus de agenda nog bespreken...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Als ik hier post ben ik dan lid van m'n eigen fanclub, of kan dat ledentechnisch niet? Verwarrend... Moet iig besproken worden bij de w.v.t.t.k.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:17 schreef MaLo het volgende:
*Ademt diep in:
Hoi, ik ben MaLo en ik ben fan van ijs_beer.
Zo, dat is eruit!
Ja, nou iedereen die meedoet met de vergadering natuurlijk. Maar random bezoekers natuurlijk ook.quote:
Zoals je hebt kunnen meekrijgen als je gewoon op tijd was (quote:Op woensdag 3 april 2019 12:40 schreef Faux. het volgende:
Ik wil graag een motie in stemming brengen. Wie is het presidium?
Duurt het nog zo lang?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga om 17.00 denk ik door naar het goedkeuren van de notulen, bezwaar?
Ik wil iedereen de gelegenheid geven zich voor te stellen die zich wilt voorstellen, het is per slot van rekening werktijdquote:
Brenda ben jij dit?quote:Op woensdag 3 april 2019 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo dames en heren, welkom!
Als u in dit topic post bent u automatisch lid van de vereniging ter meerdere eer en glorie van ijs_beer. Wie is dat?
[ afbeelding ]
Dit is ijs_beer. Goed, nu we dat uit de weg hebben wil ik graag de rationale achter deze ALV neerpennen: @:roger_epiales (vanaf heden R_E) mag dan wel een fanclub hebben opgericht, het is mij allemaal nog te vrijblijvend. Ik wil graag een structuur om te bepalen wat we met de fanclub gaan doen, of er een ontgroening is en bovenal is het natuurlijk nodig dat er een bestuur gekozen wordt.
Het lijkt me vanzelfsprekend dat R_E de voorzitter wordt, maar een ALV is natuurlijk geen ALV zonder dat we dit ook in stemming brengen. Vandaar dat ik, tot de tijd dat we unaniem hebben gekozen voor R_E als voorzitter, technisch voorzitter ga uithangen. Vanuit die plek wil ik alvast de agenda aan u voorleggen:
1. introductie
2. voorstelrondje
3. goedkeuren notulen (zijn er niet, dus dit punt moet vrij snel gaan)
4. goedkeuren agenda
5. voorstel bestuur
6. instemmen bestuur
7. wij ijsen eisbeer
8. rondvraag
9. w.v.t.t.k.
10. afsluiting
Bij de eerstvolgende hamerslag zou ik nu de vergadering willen openen (daarmee was dit gelijk de introductie) en geef ik iedereen de gelegenheid om zich voor te stellen. Gelieve daarbij iets over jezelf te vertellen.
probeer je over je gevoelens heen te zetten, dat ligt in verleden, dit is de toekomstquote:Op woensdag 3 april 2019 14:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sinds knut wil ik alleen nog maar ijsberen stompen, sorry.
kutstudentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:47 schreef WebHawk het volgende:
[..]
kutstudentOP quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:14 schreef Hallojo het volgende:
Ik wil hierbij even melden dat ik geen lid wil worden.
Je hebt je bedacht?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |