Nee, die bruiloft is pas over een paar wekenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je jouw nieuwe pantoffels aan?
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬quote:Op woensdag 3 april 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die bruiloft is pas over een paar weken
Okay dan, snoepautomatenmonteurquote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬
Weet wel zeker van wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬
Quad zeker?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft geen auto. Amateur.
Vind het gewoon lekker bier. Sorry he.quote:
Kots over hem heen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe vertel je een collega dat ie stinkt zonder bot over te komen?
Door het normaal onder woorden te brengen?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zing hetquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha. Dop kan dat nietquote:Op woensdag 3 april 2019 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door het normaal onder woorden te brengen?
Lekker.quote:
Neem ontslag.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Oordopjes in je neus doen...ohnee VERBOTENquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Goede manager als je dat al niet kan bedenken.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oordopjes in je neus doen...ohnee VERBOTEN
Leer van deze manquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is best een sterk non-verbaal statement.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe hij het moet zeggen, dit is geen antwoord daarop
Welk insect?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n insecten plaktattoo van de AH op mn enkel geplakt
Maar niemand weet dan waar het om gaat!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit is best een sterk non-verbaal statement.
Ik wilde eigenlijk een hommel of bij, maar die heb ik geen, dus nu is t een vlinder.quote:
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tipquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar niemand weet dan waar het om gaat!
Oordopjes in je neus maakt tenminste nog íets duidelijk.
Ben nu btw ook stephen king aan t lezen
En langs de deuren met de wachttoren?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ga morgen een rok aan doen en lage schoenen
Ik was ook niet bijster serieus hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tip
Goh, je lijkt bijna op een manager.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Busje deo sturen in een leuke verpakking. Met een kaartje "van je goede collega"
Stelde een stafgenoot, maar ik ga hem maar gewoon confronteren met het slechte nieuws op een goede manier.
*kuntquote:Op woensdag 3 april 2019 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede manager als je dat al niet kan bedenken.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet bijster serieus hoor
Kijk wel eerst even onder je eigen schoenen voordat je dit doet.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Busje deo sturen in een leuke verpakking. Met een kaartje "van je goede collega"
Stelde een stafgenoot, maar ik ga hem maar gewoon confronteren met het slechte nieuws op een goede manier.
Jehova’s lopen vaak met rok en platte schoenen, de vrouwen dan.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut?
Ik ben meer benieuwd of een collega er wat van zegt
Oh moest nog de groetjes doen van jouw psycholoogquote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tip
Misschien zegt die wel hetzelfdequote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut?
Ik ben meer benieuwd of een collega er wat van zegt
Lage schoenen, niet perse platquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jehova’s lopen vaak met rok en platte schoenen, de vrouwen dan.
Zo dat is een stevige dis.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh moest nog de groetjes doen van jouw psycholoog
Ik heb ze regelmatig n kop koffie gegeven en met ze gekletstquote:Op woensdag 3 april 2019 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien zegt die wel hetzelfde
Heb overigens wel eens een heel leuk gesprek met een jg gehad over koeien aanrijden. Vaak zijn het best relaxte mensen, zolang ze maar niet voor de deur staan.
Sure die wil ik wel aannemen, welke lees je?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel over dat ik stephen king aan t lezen ben.
Kleine stap naar een echte tattoo.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hebben mn dochters ook allebei n plaktattoo
Desperationquote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sure die wil ik wel aannemen, welke lees je?
Die van mij zitten ook helemaal onder. Iets van AH dacht ik ofnie?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hebben mn dochters ook allebei n plaktattoo
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die van mij zitten ook helemaal onder. Iets van AH dacht ik ofnie?
Geen idee dames hier zijn 4&7.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Maar die van mij zijn ws wat ouder dan die van jou?
Fucking hell bijna het huis uit.quote:
Puberteit is t lastigst en heb ik nog niet overleefd.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking hell bijna het huis uit.
Jij moet wel een schat van informatie hebben hoe alle hickups te overleven?
Bijna kleinkinderen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Puberteit is t lastigst en heb ik nog niet overleefd.![]()
Maar idd, vind t maar niks dat ze al zo groot zijn
Ik voel mezelf niet te oud, maar als ik nu zwanger zou raken, zou dat betekenen dat ik zo’n 36-40 jaar kinderen thuis gehad heb en dat vind ik toch wel heel heftig klinkenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:56 schreef MissMSX het volgende:
En tegenwoordig ben je nooit te oud om er nog een te nemen.
Komt er een fokbaby?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet te oud, maar als ik nu zwanger zou raken, zou dat betekenen dat ik zo’n 36-40 jaar kinderen thuis gehad heb en dat vind ik toch wel heel heftig klinken [ afbeelding ]
En dan ben je nog jong genoeg voor een derde legquote:Op woensdag 3 april 2019 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet te oud, maar als ik nu zwanger zou raken, zou dat betekenen dat ik zo’n 36-40 jaar kinderen thuis gehad heb en dat vind ik toch wel heel heftig klinken [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ben je nog jong genoeg voor een derde leg
Zo'n Schilderswijkverschijnsel lijkt me datquote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Soms hoor je wel eens dat iemand vrijwel tegelijkertijd vader/moeder en opa/oma wordt. Lijkt me wel vreemd
Ik denk niet dat het heel fijn is voor je lijf neequote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of tenminste, qua leeftijd Ou t natuurlijk kunnen, ik weet alleen niet hoe mijn lijf daarover zou denken nu.
Ik bedoel qua percentagequote:Op woensdag 3 april 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind het gewoon lekker bier. Sorry he.
Dat zou nu gemakkelijk kunnen hierquote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Soms hoor je wel eens dat iemand vrijwel tegelijkertijd vader/moeder en opa/oma wordt. Lijkt me wel vreemd
Heb het wel vaker gehoord ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:03 schreef MissMSX het volgende:
https://www.libelle.nl/me(...)er-tegelijk-zwanger/
Ik jaag ze meestal weg, heb geen zin in zulk gezeik. De laatste keer dat ik ze zag keken ze verschrikt naar me, bleek ik een van mijn t-shirts met baphomet er op aan te hebbenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien zegt die wel hetzelfde
Heb overigens wel eens een heel leuk gesprek met een jg gehad over koeien aanrijden. Vaak zijn het best relaxte mensen, zolang ze maar niet voor de deur staan.
Ik had een oud collega die bij die club zat, die trok zich nooit echt iets aan van dergelijke shirts. Cool mens wel, zat ook nooit te preken oid.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik jaag ze meestal weg, heb geen zin in zulk gezeik. De laatste keer dat ik ze zag keken ze verschrikt naar me, bleek ik een van mijn t-shirts met baphomet er op aan te hebben
Jezus.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef MissMSX het volgende:
Deze is ook episch
https://www.fayebone.nl/tegelijk-zwanger-met-mijn-moeder/
Echt je? Zo gemeen van mama dat ze ook ineens zwanger werd en niet alles om mij draaidequote:
Dat is dan wel weer leukquote:Op woensdag 3 april 2019 19:11 schreef MissMSX het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/b(...)a-tegelijk~a1c7574a/
Nou ja, op zich snap ik dat gevoel welquote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt je? Zo gemeen van mama dat ze ook ineens zwanger werd en niet alles om mij draaide
Ja, raar wel, maar om het je moeder op zo'n manier kwalijk te nemen is wel debielquote:Op woensdag 3 april 2019 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich snap ik dat gevoel wel. Is gewoon compleet raar, zo'n situatie.
Misschien. Die moeder is ook wel een debiel, met dr niet zwanger kunnen worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, raar wel, maar om het je moeder op zo'n manier kwalijk te nemen is wel debiel
Als je open doet denk ze: deze is niet meer te redden, k bye.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
De Jehova's hier geven je een klein foldertje met een glimlach en zijn weer weg. Kan me er niet aan storen.
Dat is wel dom ja, maar een vrouw van haar leeftijd afdoen als alleen nog goed zijn om oma te worden... Nou ja, let's agree to disagreequote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Die moeder is ook wel een debiel, met dr niet zwanger kunnen worden.
Het klopt van geen kant, zo'n situatie. Ik snap de gevoelens van die dochter wel.
Jammer dat moeder niet zwanger was van de vriend van haar dochterquote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Die moeder is ook wel een debiel, met dr niet zwanger kunnen worden.
Het klopt van geen kant, zo'n situatie. Ik snap de gevoelens van die dochter wel.
Misschien is dat ook wel zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jammer dat moeder niet zwanger was van de vriend van haar dochter
Eens ja, helemaal er zijn voor haar zijn enzo vind ik een beetje apart klinken..quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, raar wel, maar om het je moeder op zo'n manier kwalijk te nemen is wel debiel
Dat is ook echt niet ongewoonquote:Op woensdag 3 april 2019 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn moeder was 40 toen ze nog een kind kreeg
En je zus was ook zwanger?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Daar ben ik t ook niet mee eens, een vrouw van 40 kan prima moeder worden. Maar als moeder tegelijk met je dochter zwanger zijn is gewoon compleet achterlijk imo en van die moeder ook gewoon raar.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel dom ja, maar een vrouw van haar leeftijd afdoen als alleen nog goed zijn om oma te worden... Nou ja, let's agree to disagree
Voel je je thuis?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eens ja, helemaal er zijn voor haar zijn enzo vind ik een beetje apart klinken..
Wat een heerlijke topictitel trouwens
Bwhaaaha.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar achterlijk aan is? Klinkt niet alsof ze het gepland had ofzo om haar dochter te outshinen?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik t ook niet mee eens, een vrouw van 40 kan prima moeder worden. Maar als moeder tegelijk met je dochter zwanger zijn is gewoon compleet achterlijk imo en van die moeder ook gewoon raar.
Vanavond bij de bingoquote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
HelemaalAlleen nog een glaasje sherry erbij!
Jij helemaal blij dat iemand aanbeldquote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
De Jehova's hier geven je een klein foldertje met een glimlach en zijn weer weg. Kan me er niet aan storen.
Ze is inmiddels mama van 4 schrijft ze. 3 kids en haar manquote:Op woensdag 3 april 2019 19:22 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het eerder vaag om op je 19e een kind te willen
Tegelijk zwanger zijn met je dochter slaat nergens opquote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar achterlijk aan is? Klinkt niet alsof ze het gepland had ofzo om haar dochter te outshinen?
Jezusquote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze is inmiddels mama van 4 schrijft ze. 3 kids en haar man
Positief nieuws uit Goudaquote:Op woensdag 3 april 2019 19:11 schreef MissMSX het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/b(...)a-tegelijk~a1c7574a/
Jammer dat je het zo ervaart. Ook voor jou is er reddingquote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je open doet denk ze: deze is niet meer te redden, k bye.
"Hihi, grapje toch?"quote:Op woensdag 3 april 2019 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Extra chanant als je man ook op het blog schrijft, nota bene over zijn moeder
Zo had ik het nog niet bekekenquote:
Ik ben al gered van religiequote:Op woensdag 3 april 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ervaart. Ook voor jou is er redding
quote:
Dat zal het zijn. En wat betreft dingen niet mooier maken dat het is: https://www.fayebone.nl/5x-vaderdag-cadeau-tips/ Ok danquote:Mama van 4 (3 meiden en haar man), die in alles wel wat ziet, zichzelf vooral niet te serieus neemt, veel zelfspot heeft, de meest gekke vragen stelt, erg geïnteresseerd is in haar medemens maar vaak wordt verward met nieuwsgierig zijn, en de dingen niet mooier maakt dan het is. Haar 1001 ideeën heeft ze dan eindelijk weten te bundelen met als resultaat een stukje internet vol met humor, de nodige drama én veel liefde.
"mamma van 4" en dat de 4de dan je man is. Godsamme wat een armoequote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het zijn. En wat betreft dingen niet mooier maken dat het is: https://www.fayebone.nl/5x-vaderdag-cadeau-tips/ Ok dan
Tenenkrommendquote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het zijn. En wat betreft dingen niet mooier maken dat het is: https://www.fayebone.nl/5x-vaderdag-cadeau-tips/ Ok dan
Beetje rigoreus, maar wel iets begrijpelijker zoquote:Op woensdag 3 april 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat die moeder wél expres zwanger is geworden om d'r irritante dochter te stangen
Een oud collega van mij vertelde dat de vriend van haar zus ervandoor was gegaan met haar moederquote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nogquote:Op woensdag 3 april 2019 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Die zou ik echt in de fik stekenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een oud collega van mij vertelde dat de vriend van haar zus ervandoor was gegaan met haar moeder
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een oud collega van mij vertelde dat de vriend van haar zus ervandoor was gegaan met haar moeder
Hier in het dorp ook een keer gebeurdquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk ken ik eigenlijk best wat vrouwen van 40+ die nog een kind hebben gekregen. Vaak ook de eerste zelfsquote:
'Dorp' klinkt sowieso al als een grote inteeltbendequote:Op woensdag 3 april 2019 19:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier in het dorp ook een keer gebeurd
Valt wel mee. Met de tractor ben ik zo in de stad.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Dorp' klinkt sowieso al als een grote inteeltbende
Provinciestad is ook maar extensie van het dorpquote:Op woensdag 3 april 2019 19:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Met de tractor ben ik zo in de stad.
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Provinciestad is ook maar extensie van het dorp
Omgekeerd hoor ik dat eigenlijk nooit over kerels, dat ze op hun pa gaan lijken..quote:Op woensdag 3 april 2019 19:52 schreef ArTiC het volgende:
Denkend aan mijn ex schoonmoeders moet ik er toch niet aan denken....en dan zeggen ze dat vrouwen op hun moeder gaan lijken
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex danquote:Op woensdag 3 april 2019 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omgekeerd hoor ik dat eigenlijk nooit over kerels, dat ze op hun pa gaan lijken..
Eerste niet, maar de tweede wel vrij veel.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk ken ik eigenlijk best wat vrouwen van 40+ die nog een kind hebben gekregen. Vaak ook de eerste zelfs
Hoezo? Gewoon eentje met daddy issues scoren toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mijn toekomstige ex dan
Nakomertjes bestaan ook niet meer geloof ikquote:Op woensdag 3 april 2019 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerste niet, maar de tweede wel vrij veel.
De meeste zijn inderdaad al oud bij de eerstequote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nakomertjes bestaan ook niet meer geloof ik
Kinderen is eigenlijk een onderwerp wat hier beter ontweken kan worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerste niet, maar de tweede wel vrij veel.
Psychologisch gezien vind ik het juist erg interessant wat er gebeurt. Waarom de behoefte om zo vaak over kinderen te praten als je tegelijkertijd om het hardst beweert ze niet te willen. Ik vermoed allemaal onderdrukte instincten en moedergevoelens, al dan niet als gevolg van rammelende eierstokken.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Kinderen is eigenlijk een onderwerp wat hier beter ontweken kan worden.
Matige uitlokpogingquote:Op woensdag 3 april 2019 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Psychologisch gezien vind ik het juist erg interessant wat er gebeurt. Waarom de behoefte om zo vaak over kinderen te praten als je tegelijkertijd om het hardst beweert ze niet te willen. Ik vermoed allemaal onderdrukte instincten en moedergevoelens, al dan niet als gevolg van rammelende eierstokken.
Of gewoon lekker even je hart uit kunnen storten, zoals wel meer onderwerpen hierquote:Op woensdag 3 april 2019 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Psychologisch gezien vind ik het juist erg interessant wat er gebeurt. Waarom de behoefte om zo vaak over kinderen te praten als je tegelijkertijd om het hardst beweert ze niet te willen. Ik vermoed allemaal onderdrukte instincten en moedergevoelens, al dan niet als gevolg van rammelende eierstokken.
Ach, het kan altijd nog. Zie Brigitte Nielsenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad al oud bij de eerste
Mijn tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog. Zie Brigitte Nielsen
Dit onderwerp komt zo vaak terug dat er wel meer aan de hand moet zijn...quote:Op woensdag 3 april 2019 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Of gewoon lekker even je hart uit kunnen storten, zoals wel meer onderwerpen hier
Dat soberzo.quote:
Nee nee gewoon een stoornis.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of gewoon lekker even je hart uit kunnen storten, zoals wel meer onderwerpen hier
Een kind uitpoepen?quote:
Lijstje https://en.wikipedia.org/wiki/Pregnancy_over_age_50quote:Op woensdag 3 april 2019 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog. Zie Brigitte Nielsen
kijk uit voor een totaalruptuur.quote:
Wat zou dat zeggen over seks en etenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit onderwerp komt zo vaak terug dat er wel meer aan de hand moet zijn...
Misschien hebben we dat ook welquote:Op woensdag 3 april 2019 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja jullie hadden beter even kunnen overleggen voordat dit gepost werd. Jammer weer.
Allebei middelen om te komen tot kinderen.quote:
Dat past in de lijn over wat hier over kinderen wordt beweerd.quote:
Daar is iedereen het over eens. Gewoon lekker.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zou dat zeggen over seks en eten
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is iedereen het over eens. Gewoon lekker.
Maar Air heeft gelijk bij kinderen komen er woeste oergevoelens van afschuw, afgunst en zelfkastijding bij kijken.
The oldest verified mother to conceive naturally (listed currently as of 26 January 2017 in the Guinness Records[11]) is Dawn Brooke (UK); she conceived a son at the age of 59 years in 1997.[12]quote:Op woensdag 3 april 2019 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lijstje https://en.wikipedia.org/wiki/Pregnancy_over_age_50
Zielig voor dat kind, ben je 21 is je moeder 80quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The oldest verified mother to conceive naturally (listed currently as of 26 January 2017 in the Guinness Records[11]) is Dawn Brooke (UK); she conceived a son at the age of 59 years in 1997.[12]
Dan sta je raar te kijken
Nogal ja, maar in de lijst staat er nog eentje van 62 in 1887quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The oldest verified mother to conceive naturally (listed currently as of 26 January 2017 in the Guinness Records[11]) is Dawn Brooke (UK); she conceived a son at the age of 59 years in 1997.[12]
Dan sta je raar te kijken
Vanmiddag bij de sportschool was het zwem tijd voor de kinders. Hele gang vol met chagerijnige, dikke ouders die hun kut kinderen het liefste zouden verzuipenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:21 schreef ArTiC het volgende:
Snap wel dat mensen kinderen willen.
Dan kan je bij ieder wissewasje een uur te laat komen of eerder van werk weg moeten of ineens thuis moeten werken zonder rekening te houden met collega’s. Superhandig.
Ik had ze aangemoedigd. Die ouders he.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de sportschool was het zwem tijd voor de kinders. Hele gang vol met chagerijnige, dikke ouders die hun kut kinderen het liefste zouden verzuipen
Derailleur al gefixt?quote:
Ik lees dat onze dop het gaat fixen voor me, omdat ik het niet zou begrijpen.quote:
Ja, want je kan ook op de waterfiets gaanquote:
BOE!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
Heb de hik. Nu al 20 munten lang, en kom er niet vanaf, wat ik ook doe
20 munten lang, zit je weer super Mario te spelen?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom kijk jij dat soort dingen?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze is kletsnat fax, snel.
https://www.dumpert.nl/me(...)ft_een_spuitert.html
Omdat ik ogen heb.quote:
Op je rug gaan liggen rustig in en uit ademen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
Ik schrok me kapot man.quote:
Altijd jwz.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20 munten lang, zit je weer super Mario te spelen?
Benen omhoog?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op je rug gaan liggen rustig in en uit ademen.
Alles doet hetquote:Op woensdag 3 april 2019 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig functioneert er nog iets bij je
Samzzekequote:
Op je rug liggen en benen wijd!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op je rug gaan liggen rustig in en uit ademen.
Ik zit ook te kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef ArTiC het volgende:
Van die mensen bij wegmisbruikers (waarom kijk ik dit) die gewoon terwijl ze de beelden te zien krijgen nog ontkennen
Omdat je ogen hebt tochquote:Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef ArTiC het volgende:
Van die mensen bij wegmisbruikers (waarom kijk ik dit) die gewoon terwijl ze de beelden te zien krijgen nog ontkennen
*geeft koekje*quote:
Ja dat is nog best vaak een ding.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:13 schreef ArTiC het volgende:
Zag vandaag op funda een interessant huis totdat ik bij de foto’s van de badkamer kwam: tapijt
Waarom zit je in je auto met een handtas om?quote:
Hier in de buurt is alles van dat stomme hout, keuken uit de jaren 70, gordijnen uit het jaar 0.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:13 schreef ArTiC het volgende:
Zag vandaag op funda een interessant huis totdat ik bij de foto’s van de badkamer kwam: tapijt
Sowieso een handtas voor mannenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom zit je in je auto met een handtas om?
Als vent...
Goed idee, even mijn wekelijkse Funda-rondje doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:13 schreef ArTiC het volgende:
Maar in Rusland is de Wodka wel goedkoop.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier in de buurt is alles van dat stomme hout, keuken uit de jaren 70, gordijnen uit het jaar 0.
Marie Antoinette wil haar huis terug denk ik dan.
Maar zij kwam uit Oostenrijk, en werd koningin van Frankrijk. Mis ik iets?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar in Rusland is de Wodka wel goedkoop.
Houd je koppie erbijquote:Op woensdag 3 april 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar zij kwam uit Oostenrijk, en werd koningin van Frankrijk. Mis ik iets?
Kopjechopchopquote:
Nee maar dat is Marie Antoinette niet geluktquote:
Oh wauw snap 'm nu pasquote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee maar dat is Marie Antoinette niet gelukt
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:27 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik ontdek een heel nieuw Pocahontasnummer. Nieuw voor mij that is.
Hoe ver loop jij achter? Inmiddels zitten we al bij mr frank visser hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 21:33 schreef Kopjechino het volgende:
Wtf die vrachtwagen bij wegmisbruikers
Had 'm op pauze moeten zettenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe ver loop jij achter? Inmiddels zitten we al bij mr frank visser hoor
Je kreeg een piemelfoto van air binnen?quote:
Nee, moest een tettenpic versturen. Daar neem ik mijn tijd voor.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kreeg een piemelfoto van air binnen?
Oh, daarom is fax ineens stil.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, moest een tettenpic versturen. Daar neem ik mijn tijd voor.
Dank alvast voor alle moeite. Wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, moest een tettenpic versturen. Daar neem ik mijn tijd voor.
Ja, u hoeven we niet meer te kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijktip: op de Belg om 22:05 terugblik op dwars door Vlaanderen. Met winnaar Matieu van der Poel.
quote:
Graag gedaan hoor Air. Als bedankje voor je tipquote:Op woensdag 3 april 2019 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank alvast voor alle moeite. Wordt gewaardeerd.
Altijd van die zeikmensen die gaan lopen huilen omdat de pannekoeken van de buurvrouw koud warenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:39 schreef ArTiC het volgende:
Wat een dedain wijf bij de rijdende rechter
Ik vermoed dat de Ronde van Vlaanderen komende zondag nog wat teveel voor 'm is.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijktip: op de Belg om 22:05 terugblik op dwars door Vlaanderen. Met winnaar Matieu van der Poel.🇳🇱
Wederkerigheid, de basis voor elke goede verstandhouding.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:39 schreef Kopjechino het volgende:
Graag gedaan hoor Air. Als bedankje voor je tip
Preciesquote:Op woensdag 3 april 2019 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederkerigheid, de basis voor elke goede verstandhouding.
Of ik zondag mee naar de autorai wildequote:Op woensdag 3 april 2019 21:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de Ronde van Vlaanderen komende zondag nog wat teveel voor 'm is.
Ik heb ook een tip voor je: ik ben meer van de bipsenquote:
Bootypic voor jou dus. Drukke avond voor mijquote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip voor je: ik ben meer van de bipsen
Nu nog iemand die een buikjesfetisj heeft en we kunnen een Kopjechinopuzzel maken.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb ook een tip voor je: ik ben meer van de bipsen
Dat is een reden om de vriendschap te verbreken.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of ik zondag mee naar de autorai wilde
Hoe kunnen ze dat aan je vragen als zondag de hoogmis van de Vlaamse klassiekers is
@Kaneelstokjequote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog iemand die een buikjesfetisj heeft en we kunnen een Kopjechinopuzzel maken.
Met hem kun je alles verwachten. Maar op papier is ie er te zwaar voor.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de Ronde van Vlaanderen komende zondag nog wat teveel voor 'm is.
Whut, lol.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met hem kun je alles verwachten. Maar op papier is ie er te zwaar voor.
Doe mij dan maar de voorbibs.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bootypic voor jou dus. Drukke avond voor mij
Ik doe niet mee aan de SEquote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog iemand die een buikjesfetisj heeft en we kunnen een Kopjechinopuzzel maken.
Als hij er op de oude kwaremont nog bijzit heeft hij zeker kans maar gezien hij ook vaak moeite heeft met de koppenbergcross weet ik niet of hij zoveel klimmetjes achter elkaar aan kan.quote:
Ik gok op Jungels of Stybar, ik hoop Valverde. Epo4eva.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als hij er op de oude kwaremont nog bijzit heeft hij zeker kans maar gezien hij ook vaak moeite heeft met de koppenbergcross weet ik niet of hij zoveel klimmetjes achter elkaar aan kan.
Kleine kans maar ik gun het Sep Vanmarcke maar waarschijnlijk rijd hij weer lek vlak voor de finalequote:Op woensdag 3 april 2019 21:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik gok op Jungels of Stybar, ik hoop Valverde. Epo4eva.
Tja, dat is de straf voor het hebben van een boerenkoolhoofd.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kleine kans maar ik gun het Sep Vanmarcke maar waarschijnlijk rijd hij weer lek vlak voor de finale
Tja, als knap zijn een voorwaarde is om klassiekers te winnen dan hadden ze mij de nieuwe Merckx genoemd inmiddels.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tja, dat is de straf voor het hebben van een boerenkoolhoofd.
Jungels is momenteel erg goed, daar zet ik mijn geld op, MvdP 3 of 4.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik gok op Jungels of Stybar, ik hoop Valverde. Epo4eva.
Gaat dit over formule 1? Heb geen idee namelijk.quote:
Wielrennen en dan de klassiekers.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat dit over formule 1? Heb geen idee namelijk.
Dit gaat over de Ronde van Vlaanderen, wielrennen. Ze starten in Antwerpen. Misschien kun je samen met Faxie op date naar de start.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat dit over formule 1? Heb geen idee namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |