Nee, die bruiloft is pas over een paar wekenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je jouw nieuwe pantoffels aan?
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬quote:Op woensdag 3 april 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die bruiloft is pas over een paar weken
Okay dan, snoepautomatenmonteurquote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬
Weet wel zeker van wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬
Quad zeker?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft geen auto. Amateur.
Vind het gewoon lekker bier. Sorry he.quote:
Kots over hem heen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe vertel je een collega dat ie stinkt zonder bot over te komen?
Door het normaal onder woorden te brengen?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zing hetquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha. Dop kan dat nietquote:Op woensdag 3 april 2019 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door het normaal onder woorden te brengen?
Lekker.quote:
Neem ontslag.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Oordopjes in je neus doen...ohnee VERBOTENquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Goede manager als je dat al niet kan bedenken.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oordopjes in je neus doen...ohnee VERBOTEN
Leer van deze manquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is best een sterk non-verbaal statement.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe hij het moet zeggen, dit is geen antwoord daarop
Welk insect?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n insecten plaktattoo van de AH op mn enkel geplakt
Maar niemand weet dan waar het om gaat!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit is best een sterk non-verbaal statement.
Ik wilde eigenlijk een hommel of bij, maar die heb ik geen, dus nu is t een vlinder.quote:
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tipquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar niemand weet dan waar het om gaat!
Oordopjes in je neus maakt tenminste nog íets duidelijk.
Ben nu btw ook stephen king aan t lezen
En langs de deuren met de wachttoren?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ga morgen een rok aan doen en lage schoenen
Ik was ook niet bijster serieus hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tip
Goh, je lijkt bijna op een manager.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Busje deo sturen in een leuke verpakking. Met een kaartje "van je goede collega"
Stelde een stafgenoot, maar ik ga hem maar gewoon confronteren met het slechte nieuws op een goede manier.
*kuntquote:Op woensdag 3 april 2019 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede manager als je dat al niet kan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |