Nee, die bruiloft is pas over een paar wekenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je jouw nieuwe pantoffels aan?
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬quote:Op woensdag 3 april 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die bruiloft is pas over een paar weken
Okay dan, snoepautomatenmonteurquote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬
Weet wel zeker van wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist, daar ga je dan ook geen complimenten over krijgen vrees ik.😬
Quad zeker?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft geen auto. Amateur.
Vind het gewoon lekker bier. Sorry he.quote:
Kots over hem heen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe vertel je een collega dat ie stinkt zonder bot over te komen?
Door het normaal onder woorden te brengen?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zing hetquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha. Dop kan dat nietquote:Op woensdag 3 april 2019 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door het normaal onder woorden te brengen?
Lekker.quote:
Neem ontslag.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Oordopjes in je neus doen...ohnee VERBOTENquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Goede manager als je dat al niet kan bedenken.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oordopjes in je neus doen...ohnee VERBOTEN
Leer van deze manquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is best een sterk non-verbaal statement.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe hij het moet zeggen, dit is geen antwoord daarop
Welk insect?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n insecten plaktattoo van de AH op mn enkel geplakt
Maar niemand weet dan waar het om gaat!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit is best een sterk non-verbaal statement.
Ik wilde eigenlijk een hommel of bij, maar die heb ik geen, dus nu is t een vlinder.quote:
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tipquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar niemand weet dan waar het om gaat!
Oordopjes in je neus maakt tenminste nog íets duidelijk.
Ben nu btw ook stephen king aan t lezen
En langs de deuren met de wachttoren?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ga morgen een rok aan doen en lage schoenen
Ik was ook niet bijster serieus hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tip
Goh, je lijkt bijna op een manager.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Busje deo sturen in een leuke verpakking. Met een kaartje "van je goede collega"
Stelde een stafgenoot, maar ik ga hem maar gewoon confronteren met het slechte nieuws op een goede manier.
*kuntquote:Op woensdag 3 april 2019 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede manager als je dat al niet kan bedenken.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet bijster serieus hoor
Kijk wel eerst even onder je eigen schoenen voordat je dit doet.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Busje deo sturen in een leuke verpakking. Met een kaartje "van je goede collega"
Stelde een stafgenoot, maar ik ga hem maar gewoon confronteren met het slechte nieuws op een goede manier.
Jehova’s lopen vaak met rok en platte schoenen, de vrouwen dan.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut?
Ik ben meer benieuwd of een collega er wat van zegt
Oh moest nog de groetjes doen van jouw psycholoogquote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja boeiend, het is dop maar. Ga niet diep nadenken over daadwerkelijk een nuttige tip
Misschien zegt die wel hetzelfdequote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut?
Ik ben meer benieuwd of een collega er wat van zegt
Lage schoenen, niet perse platquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jehova’s lopen vaak met rok en platte schoenen, de vrouwen dan.
Zo dat is een stevige dis.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh moest nog de groetjes doen van jouw psycholoog
Ik heb ze regelmatig n kop koffie gegeven en met ze gekletstquote:Op woensdag 3 april 2019 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien zegt die wel hetzelfde
Heb overigens wel eens een heel leuk gesprek met een jg gehad over koeien aanrijden. Vaak zijn het best relaxte mensen, zolang ze maar niet voor de deur staan.
Sure die wil ik wel aannemen, welke lees je?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel over dat ik stephen king aan t lezen ben.
Kleine stap naar een echte tattoo.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hebben mn dochters ook allebei n plaktattoo
Desperationquote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sure die wil ik wel aannemen, welke lees je?
Die van mij zitten ook helemaal onder. Iets van AH dacht ik ofnie?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu hebben mn dochters ook allebei n plaktattoo
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die van mij zitten ook helemaal onder. Iets van AH dacht ik ofnie?
Geen idee dames hier zijn 4&7.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Maar die van mij zijn ws wat ouder dan die van jou?
Fucking hell bijna het huis uit.quote:
Puberteit is t lastigst en heb ik nog niet overleefd.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking hell bijna het huis uit.
Jij moet wel een schat van informatie hebben hoe alle hickups te overleven?
Bijna kleinkinderen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Puberteit is t lastigst en heb ik nog niet overleefd.![]()
Maar idd, vind t maar niks dat ze al zo groot zijn
Ik voel mezelf niet te oud, maar als ik nu zwanger zou raken, zou dat betekenen dat ik zo’n 36-40 jaar kinderen thuis gehad heb en dat vind ik toch wel heel heftig klinkenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:56 schreef MissMSX het volgende:
En tegenwoordig ben je nooit te oud om er nog een te nemen.
Komt er een fokbaby?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet te oud, maar als ik nu zwanger zou raken, zou dat betekenen dat ik zo’n 36-40 jaar kinderen thuis gehad heb en dat vind ik toch wel heel heftig klinken [ afbeelding ]
En dan ben je nog jong genoeg voor een derde legquote:Op woensdag 3 april 2019 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet te oud, maar als ik nu zwanger zou raken, zou dat betekenen dat ik zo’n 36-40 jaar kinderen thuis gehad heb en dat vind ik toch wel heel heftig klinken [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ben je nog jong genoeg voor een derde leg
Zo'n Schilderswijkverschijnsel lijkt me datquote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Soms hoor je wel eens dat iemand vrijwel tegelijkertijd vader/moeder en opa/oma wordt. Lijkt me wel vreemd
Ik denk niet dat het heel fijn is voor je lijf neequote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of tenminste, qua leeftijd Ou t natuurlijk kunnen, ik weet alleen niet hoe mijn lijf daarover zou denken nu.
Ik bedoel qua percentagequote:Op woensdag 3 april 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind het gewoon lekker bier. Sorry he.
Dat zou nu gemakkelijk kunnen hierquote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Soms hoor je wel eens dat iemand vrijwel tegelijkertijd vader/moeder en opa/oma wordt. Lijkt me wel vreemd
Heb het wel vaker gehoord ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:03 schreef MissMSX het volgende:
https://www.libelle.nl/me(...)er-tegelijk-zwanger/
Ik jaag ze meestal weg, heb geen zin in zulk gezeik. De laatste keer dat ik ze zag keken ze verschrikt naar me, bleek ik een van mijn t-shirts met baphomet er op aan te hebbenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien zegt die wel hetzelfde
Heb overigens wel eens een heel leuk gesprek met een jg gehad over koeien aanrijden. Vaak zijn het best relaxte mensen, zolang ze maar niet voor de deur staan.
Ik had een oud collega die bij die club zat, die trok zich nooit echt iets aan van dergelijke shirts. Cool mens wel, zat ook nooit te preken oid.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik jaag ze meestal weg, heb geen zin in zulk gezeik. De laatste keer dat ik ze zag keken ze verschrikt naar me, bleek ik een van mijn t-shirts met baphomet er op aan te hebben
Jezus.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef MissMSX het volgende:
Deze is ook episch
https://www.fayebone.nl/tegelijk-zwanger-met-mijn-moeder/
Echt je? Zo gemeen van mama dat ze ook ineens zwanger werd en niet alles om mij draaidequote:
Dat is dan wel weer leukquote:Op woensdag 3 april 2019 19:11 schreef MissMSX het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/b(...)a-tegelijk~a1c7574a/
Nou ja, op zich snap ik dat gevoel welquote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt je? Zo gemeen van mama dat ze ook ineens zwanger werd en niet alles om mij draaide
Ja, raar wel, maar om het je moeder op zo'n manier kwalijk te nemen is wel debielquote:Op woensdag 3 april 2019 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, op zich snap ik dat gevoel wel. Is gewoon compleet raar, zo'n situatie.
Misschien. Die moeder is ook wel een debiel, met dr niet zwanger kunnen worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, raar wel, maar om het je moeder op zo'n manier kwalijk te nemen is wel debiel
Als je open doet denk ze: deze is niet meer te redden, k bye.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef Faxie het volgende:
De Jehova's hier geven je een klein foldertje met een glimlach en zijn weer weg. Kan me er niet aan storen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |