SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
Ik denk aan hetzelfde man. Ik heb nog nooit een season pass gekocht en pre orderen doe ik sowieso niet maar het is fucking Borderlands 3 gquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik haal BL3 mooi day one met seasons pass. Pre-order alles.
Daarom, ik ga all in met deze game, denk zelfs dat ik voor de CE ga. En eerst de andere games weer een idd keer spelen voordat deel 3 uit komt.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk aan hetzelfde man. Ik heb nog nooit een season pass gekocht en pre orderen doe ik sowieso niet maar het is fucking Borderlands 3 g
eerst nog even 1 en 2 spelen.
Hell naw, vond 1 de minste. Voor een revamped bundel van 1 & 2 zou ik het nog willen overwegen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Drankster het volgende:
Borderlands: Game of the Year Edition €29,99
instabuy
Vind 30 oprecht nog wel meevallen voor alles wat je krijgt.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
30 euro voor borderlands 1
greedy tuig man jezus
Ksst je kopiert mn bericht van ruim 12 uur terug johquote:
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ksst je kopiert mn bericht van ruim 12 uur terug joh
ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.
brb even 76 gig downloaden (neh)quote:Op woensdag 3 april 2019 12:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin/tijd me even te helpen met de conan plat? Ik hoef alleen maar even op je hoofd te springen
Ach, t is gratis en ik vind een easy plat wel leuk.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
brb even 76 gig downloaden (neh)
Wat een bullshit dat soort trophies. Zelfs al heb je vrienden in real life (lol) dan wil je ze hier niet mee lastigvallen.
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.
Insta-boughtquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Drankster het volgende:
Borderlands: Game of the Year Edition €29,99
instabuy
Nee, ik zou wachten op B3 gewoon.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld
Eigenlijk werd het steeds beter tot en met de eindbaas![]()
Prima voor €30,-![]()
Dan morgen proberen Pokémon Let’s Go! Pikachu uitspelen op de Switch.
The Division 2 pak ik dan wel op.
Borderlands The Handsome Collection kopen of niet?
![]()
instant ja , kan je lang lol aan belevenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Prima voor €30,-![]()
![]()
Ik ga dat gewoon doenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik zou wachten op B3 gewoon.
Ja en alleen BL2 spelenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Prima voor €30,-![]()
![]()
€9,99 alleen vandaag nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en alleen BL2 spelen
Hoe duur is die nu? Wel in een sale kopen game is vet vaak in de aanbieding
Duurt toch nog tot september tot bl3 uit is.
En dan weet je of je het tof vind
Ik zou het gewoon doen voor 10 euro is BL2 echt wel de moeite waard hoor. Echt heel veel toffe content,en je gaat meer hebben aan verwijzingen naar oude characters enz als je eventueel Borderlands 3 gaat spelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
€9,99 alleen vandaag nog.
Je hebt gelijk dat ik dan kan zien of ik eventueel Borderlands 3 ga spelen als het bevalt.
Pre-Sequel lijkt mij inderdaad niet zo na een aantal verhalen gelezen te hebben.
Ik heb hem vlak na release gekocht (handsome collection) en toen was ie het geld al waardquote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen voor 10 euro is BL2 echt wel de moeite waard hoor. Echt heel veel toffe content,en je gaat meer hebben aan verwijzingen naar oude characters enz als je eventueel Borderlands 3 gaat spelen.
Ook tof in coop, vast wel mensen hier die een new game met je willen doorlopen
Mja ik vond Pre-Sequel uiteindelijk toffer dan Borderlands 1, al blijft deeltje 2 absoluut koning.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
€9,99 alleen vandaag nog.
Je hebt gelijk dat ik dan kan zien of ik eventueel Borderlands 3 ga spelen als het bevalt.
Pre-Sequel lijkt mij inderdaad niet zo na een aantal verhalen gelezen te hebben.
instagibquote:Op woensdag 3 april 2019 19:13 schreef DKUp het volgende:
Bij de Media Markt is Borderlands 3 Super Deluxe Editon €79,99.
Voor een tientje is dat het wachten ook niet waard, sowieso dat je die 10 eur er uit haalt aan gameplezier.quote:
Het eerste deel ga ik helemaal niet spelenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja ik vond Pre-Sequel uiteindelijk toffer dan Borderlands 1, al blijft deeltje 2 absoluut koning.
Hier heb je zeker een punt TPS was hier ook favoriet, maar dat kwam ook omdat die game double jump had en me niet kotsmisselijk maaktequote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja ik vond Pre-Sequel uiteindelijk toffer dan Borderlands 1, al blijft deeltje 2 absoluut koning.
Veel mensen waren ook 'turned off' door de setting, het is allemaal wat donkerder/grauwer dan de overwegend lichte locaties in eerdere delen. Valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt TPS was hier ook favoriet, maar dat kwam ook omdat die game double jump had en me niet kotsmisselijk maakte
told ya soquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Jimbo het volgende:
conan geplat met dank aan ricko, maar wat een mega kutspel is dat zeg
Pre-order aidsquote:
Hmm, zal niet mijn main wordenquote:
Ik denk het wel. Days Gone komt inderdaad drie dagen later uit.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm, zal niet mijn main wordenHeeft wel wat weg van Sheeva..
Ga jij 'm halen op release? Valt een beetje samen met Days Gone hè
Mi gado wat ergquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Jimbo het volgende:
conan geplat met dank aan ricko, maar wat een mega kutspel is dat zeg
Ik kan me nog een Street Fighter game herinneren waar je op een bepaalde moeilijkheidsgraad de arcade uit moest spelen met iedere character om nieuwe te unlocken. Voor de minder sterker characters betekende dat dat je zijn/haar special moves moest kennen om een kans te maken.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pre-order aids
Kijk het geld boeit me niet maar characters unlocken was toch het leukste aan fighting games? Toen je nog niet 24/7 op internet zat en je niet wist welke characters er nog te unlocken waren.
Ik sla deze maand PS+ games over. Dan maar geen extra platinum.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mi gado wat ergGewoon jou een trap geven en ook meteen het hele lichaam doormidden met een bloedplas. Vage controls en een FOV met het kaliber omgekeerde fishlens.
Wel veel opties maar zag er leeg as fuck uit.ik zie mijzelf er echter alsnog voor aan om eens dit brak te gaan spelen en het dan nog te gaan diggen ook.
Inderdaad. Dat is idd supertof. Gisteren nog even Tekken 2 opgestart en dan heb je een character select screen waar gewoon 20 characters als vraagtekens staan, die je mag unlocken door een story of arcade mode te spelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pre-order aids
Kijk het geld boeit me niet maar characters unlocken was toch het leukste aan fighting games? Toen je nog niet 24/7 op internet zat en je niet wist welke characters er nog te unlocken waren.
Holy shit grats dude!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:48 schreef Jimbo het volgende:
6 jaren later...genichiro is ein-de-lijk dood
7 gourds nu en 1 zn bolletje links onder, heb wel lvl 4 qua beads al (ben zn beetje t hele spel doorquote:Op woensdag 3 april 2019 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Holy shit grats dude!
Ik kom nu geregeld bij de 3e phase, maar heb het idee dat ik meer gourds nodig heb. Hoeveel gourds had je toen je hem versloeg? En hoeveel revives?
Welke prosthetic heb je gebruikt?
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:19 schreef DKUp het volgende:
Borderlands toch maar gekocht![]()
Niet dat ik straks Borderlands 3 koop en ik het kut vind
€10,- stond al sinds begin september op mijn account.
Vrijdag misschien wel weer een lading games inleveren.
Dat werkt ook jaquote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo wat mij trouwens enorm hielp is het leren van het gevecht door gewoon de boss in te gaan en proberen om geen 1 x te attacken maar probeerde alles te blocken
wat zeg je mario?quote:
Anthem zuigt. Wist ik in 2014 al.quote:
Jij zuigtquote:Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anthem zuigt. Wist ik in 2014 al.
Anthem zuigt sowieso aars Jimbo hou jezelf nou niet voor de gekquote:
Ruim 300uur plezier aan gehad dus wmb zuigt 't niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Anthem zuigt sowieso aars Jimbo hou jezelf nou niet voor de gek
Lekker bezig pikquote:
Nah moet je toch maar ff een stukkie lezen, dat artikel van Jason Schreier op Kotaku is echt de moeite waard.quote:
quote:I've gotten a number of messages from developers who work or worked at beloved AAA studios saying, "Replace BioWare with [my studio] and it's the same story." Which is heartbreaking. But I can't imagine anything changing unless we keep reporting and talking about these stories.
Gaat lekker bij EA. Lekker net doen alsof er niks aan de hand is, en je medewerkers verbieden om met de pers te spreken.quote:On a related note, I'm told by a couple of BioWare employees that so far, studio management hasn't talked to staff about the article. Instead, the company sent out emails yesterday with one main message: "Don't talk to the press."
Heb je vakantie?quote:Op woensdag 3 april 2019 23:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna klaar met Pokémon en dan komen The Division 2 en Borderlands 2 aan de beurt.
Soort van, maar de rest ga ik er niet zo doorheen raggen. Gewoon even de boel opruimen weerquote:
quote:It seems that "unnanounced, significant PS4 2nd-party exclusive" is a new Ratchet and Clank game.
[Rumor]
Over the last couple of weeks there have been rumours bouncing around that there's still a 2nd party, ps4 exclusive to be announced in what has been described as an open secret within the games industry. In the most recent episode of podcast "CLS: Knockback", Colin Moriarty says that we haven't seen the last of Ratchet and Clank on PS4.
I know a lot of you only listen to "Sacred Symbols" and not Colin's other podcasts so I thought I'd share the news here which I think is pretty significant.
quote:Destiny 2
There will be a year 3 for Destiny 2 with an improved version of the annual pass and its content feed. The first part of the pass will be a larger dlc drop but not the size of rise of iron.
Destiny 3:
The darkness enemies will be called the veil. They want to defeat the traveler to resurrect their dead god. They want them to be as threatening as guardians if not more so.
Will cater to the hardcore audience in both rpg design gimmicks and difficulty.
Will feature Europa, return to venus and the pyramids ship will act like the dreaming city/dreadnaught end game.
Will feature pvpve said to be more akin to planetside than division’s dark zone.
Will accompany next gen launches in 2020.
Also crucible is going nowhere ever as Bungie had to address those latest bogus rumors (and thank god! Get good scrubs).
Als ik me niet vergis kost deze game nu amper een tientje in de store... dus doen!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
![]()
Eindelijk! Met Mr. Zurkon als wapens a.u.b.quote:
Wat ik deed is gewoon relentless blijven aanvallen.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo wat mij trouwens enorm hielp is het leren van het gevecht door gewoon de boss in te gaan en proberen om geen 1 x te attacken maar probeerde alles te blocken
Dude save some pussy for the rest of usquote:
Vind het wel een bazenactie, als je zo snel zn game al uitvogeltquote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dude save some pussy for the rest of us
Ik heb hem gisteren eindelijk kapot gekregen nadat ik even wat meer de senpou mountain heb ontdekt. De armor knight had ik in 1x neerquote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wat ik deed is gewoon relentless blijven aanvallen.
Op een gegeven moment als hij blijft parryen zie je een duidelijkere flits, dan gaat hij aanvallen en begin ik met parry. Hij heeft niet heel veel variaties gelukkig.
Ik had evenveel gourds en attack power als jij hebt op dat punt.
Wat ook helpt is Shuriken als hij springt om te schieten. Vaak trade je hits dan, maar Shuriken tegen airborne targets werkt echt goed.
Als hij springt in phase 1 en zijn downward slash gebruikt > dodge > free damage. Doet hij daarna zijn thrust > mikiri voor posture damage, of dodgen voor hp damage.
En gewoon ff git gudden
PC masterracequote:Op donderdag 4 april 2019 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Extra hardware kopen omdat Ubisoft niet kan coden
Massive, geen Ubisoft.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Extra hardware kopen omdat Ubisoft niet kan coden
Het levert voor vrijwel alle games een voordeel op, jammer dat je geen interne gekocht hebt want dan had je OS ook nog profijt gehad.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren maar een externe SSD aan m'n Pro gehangen omdat ik maar last bleef houden van texture popups (en met mij veel meer console gebruikers) in The Division 2.
Wel irritant dat een SSD (voor nu) de enige oplossing is voor dit probleem.
Had geen zin om mijn 2TB variant te vervangen door een SSD, dat had ik er echt niet voor over. En dan ook weer alles downloaden en overzetten...quote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het levert voor vrijwel alle games een voordeel op, jammer dat je geen interne gekocht hebt want dan had je OS ook nog profijt gehad.
Mwah is gewoon een studio van Ubisoft toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Massive, geen Ubisoft.
Ik ga die Handsome Collection maar eens halen. BL2 nooit gespeeldquote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Ziet er toch wel weer heerlijk uit hoor die Borderlands remaster. Krijg meteen weer zin om in die wereld te duiken. Borderlands 2 blijft het tofst, maar Borderlands 1 vond ik destijds ook verslavend leuk. Je bleef maar spelen en zeker met wat mensen erbij. Wel jammer dat er hier geen fysieke editie komt.
Ah die was tot en met gisteren een tientje op de Store.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die Handsome Collection maar eens halen. BL2 nooit gespeeld![]()
Lol, nu te duurquote:Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah die was tot en met gisteren een tientje op de Store.
Drops naar 30fps op een 2080TI?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:32 schreef Drankster het volgende:
Dit is toch wel meer dan simpelweg de framerate en resolutie verhogen.
Jezus is die gewoon van 10eu terug naar 60eu gegaan?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah die was tot en met gisteren een tientje op de Store.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jezus is die gewoon van 10eu terug naar 60eu gegaan?
quote:Man, the framerate can be really rough on Pro at 4k. Lots of slowdown with large explosions or electric effects on screen. Definitely going from 60fps to close to 30.
Er komt nog genoeg variatie qua gebieden aanquote:Op donderdag 4 april 2019 20:31 schreef DKUp het volgende:
Net Borderlands 2 gespeeld tot het voertuig. Best wel leuk. Het sneeuwlandschap is wel jammer.
Wel blij met die grafische update, qua performance nog geen idee.
There ya goquote:Op donderdag 4 april 2019 21:04 schreef Necrodeath het volgende:
Ik snap de hele Borderlands hype ook niet eigenlijk. Over het algemeen niet mijn smaak.
Mobile game, offtopic hier bruthaquote:Op donderdag 4 april 2019 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
De nieuwste Bethesda game ziet er ook best dik uit
Niet vergeten om een paar gems te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Tomquote:Op donderdag 4 april 2019 20:58 schreef RickoKun het volgende:
Hou eens even op met al dat Borderlands geneuzel.
Ik vind het stom dus moeten jullie ophouden
Zolang het lijkt op Takedown en niet op Paradise is het goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er komt ook een nieuwe Burnout game aan voor de PS4
eindelijk
Gamestop exclusive idd, jammer want ik had die map er graag bij willen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:54 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Vind het echt jammer hoor dat er geen fysieke editie is van Borderlands 1. Ja in het buitenland, maar dat is ook in zeer beperkte oplage.
Mij lijkt dollhouse wel vet. Heb me ingeschreven voor als testerquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:28 schreef DKUp het volgende:
Days Gone en Mortal Kombat 11 daarnet besteld.
Wel zin in.
Voor de rest dit jaar:
Rage 2 misschien een keer in de aanbieding als het een goede game is.
Crash Team Racing misschien.
Dying Light 2 als het goed is en dit jaar komt.
Watch Dogs 3 en de nieuwe Batman Arkham-game vermoedelijk.
De PS4-exclusives is even afwachten.
Ik heb echt het idee dat ik zit te wachten op de PS5. Er zit nog wat in m'n backlog. Heb nog enkele titels op m'n wishlist. Maar dat is het.quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:28 schreef DKUp het volgende:
Days Gone en Mortal Kombat 11 daarnet besteld.
Wel zin in.
Voor de rest dit jaar:
Rage 2 misschien een keer in de aanbieding als het een goede game is.
Crash Team Racing misschien.
Dying Light 2 als het goed is en dit jaar komt.
Watch Dogs 3 en de nieuwe Batman Arkham-game vermoedelijk.
De PS4-exclusives is even afwachten.
Potver. Als die drie in het eerste jaar te spelen zijn is dat toch garantie op een harde.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe me dan maar die PS5 met TLOU2, Cyberpunk en AC: Vikings.
Waarom denk je dat ik al maanden loop te zeiken over de PS5quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik zit te wachten op de PS5. Er zit nog wat in m'n backlog. Heb nog enkele titels op m'n wishlist. Maar dat is het.
Weinig hype voor aankomende titels, geen E3 van Sony.
Doe me dan maar die PS5 met TLOU2, Cyberpunk en AC: Vikings.
Die drie games komen vast allemaal in 2020.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Potver. Als die drie in het eerste jaar te spelen zijn is dat toch garantie op een harde.
Alsof jij hem van iets anders omhoog krijgt dan toadettequote:Op vrijdag 5 april 2019 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Potver. Als die drie in het eerste jaar te spelen zijn is dat toch garantie op een harde.
Je hebt liever 499?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze niet weer voor de launchprijs van €399,-![]()
Ik zou 999 neerleggen voor een console met fatsoenlijke specs. Ik gebruik het apparaat 6/8 jaar dagelijks. Als je kijkt hoeveel cash men iedere 2 jaar neer legt voor een phone dan valt zo’n bedrag wel mee.quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 6 april 2019 07:54 schreef Jimbo het volgende:
Ook langs het kantoor van Fromsoft gelopen, klootzakken(ik verwachtte een tof gebouw enzo, maar het is gewoon een flat/kantoor.. meer niets
)
Je bent hopelijk 1 van de weinigen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:31 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik zou 999 neerleggen voor een console met fatsoenlijke specs. Ik gebruik het apparaat 6/8 jaar dagelijks. Als je kijkt hoeveel cash men iedere 2 jaar neer legt voor een phone dan valt zo’n bedrag wel mee.
Voor 399 kan je niks fatsoenlijks verwachten dat een volle generatie mee gaat imo. Krijg je halverwege weer een console waardoor je uiteindelijk hetzelfde geld kwijt bent of uiteindelijk met een stuk hardware zit waar games zwaar ondermaats op draaien. Ik hoop dat ze dit keer gelijk bij launch met een pro en een basic model komen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bent hopelijk 1 van de weinigen.
Als de specs daardoor een stuk beter zijn?quote:
En het is ook over het algemeen beter haalbaar voor mensen. Want als ik 800e neerleg is het niet voor een console maar voor een videokaartquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja prijs. Specs. Kweenie. Denk dat ik liever twee keer vierhonderd euro spendeer dan één keer 800. Vooral vanwege garantie enzo. Sony apparatuur gaat nogal eens kapot stuk.
Ik hoop ook dat we niet een kwalitatief minder apparaat krijgen omdat Sony in de strijd tussen de nieuwe generatie consoles met Microsoft hun apparaat zo goedkoop mogelijk wil aanbieden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bent hopelijk 1 van de weinigen.
Lol met welke games?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:42 schreef DKUp het volgende:
Daarnaast moet je niet vergeten dat Microsoft met twee modellen gaat uitkomen om proberen mensen van de PS4 naar de nieuwe Xbox te trekken
Dus voor één los element van je pc is het wel te verantwoorden maar voor een complete console met alles erop en eraan nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En het is ook over het algemeen beter haalbaar voor mensen. Want als ik 800e neerleg is het niet voor een console maar voor een videokaart
Is dat echt zo'n ding bij consoles? Ben altijd pc-gamer geweest maar zat aanschaf van een PS4 te overwegen juist omdat je dan de garantie hebt dat een spel altijd fatsoenlijk draaitquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
Dan verkoopt de nieuwe PS natuurlijk ronduit kut. €400,- is een mooie prijs maar we zien al veel games met 900P en veel framedrops.
Later misschien, nu is het niet best.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Lol met welke games?
Console is voor het gemak en exclusives.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dus voor één los element van je pc is het wel te verantwoorden maar voor een complete console met alles erop en eraan niet
Sony staat mijlenver voor qua exclusives, dat gaan ze de volgende generatie écht niet redden met de studio’s die ze nu gekocht hebben. Zéker niet nu de grootste van die titels ook nog eens multiplatform schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Later misschien, nu is het niet best.
Nu nog niet in ieder geval, misschien later met die ontwikkelaars die ze hebben overgenomen en gaan overnemen.
Mooie exclusives > lelijke exclusives :pquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Console is voor het gemak en exclusives.
TLoU was al mooi op de PS3quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:26 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mooie exclusives > lelijke exclusives :p
Dat is het eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Sony staat mijlenver voor qua exclusives, dat gaan ze de volgende generatie écht niet redden met de studio’s die ze nu gekocht hebben. Zéker niet nu de grootste van die titels ook nog eens multiplatform schijnt te zijn.
Ik denk dat ze een goede weg in zijn geslagen met het hele games as a service en streaming over meerdere platformen, daar ligt hun kracht. Een sterke lineup (first party) exclusives daar halen ze Sony denk ik echt niet meer mee in.
Laat ik het zo zeggen, ik zie het komende generatie niet gebeuren dat een microsoft een tevreden ps4 gebruiker naar het xbox kamp kan lokken. Of Sony moeten dingen zwaaar gaan opfucken met BC of een verplichte ingebouwde VR bril.
App jij m even.voor een afspraak?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Tokyo? Kun je beter langs het kantoor van Kojima. Die heeft nog wat leuks in de lobby staan.
Big in Japan Jimboquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
App jij m even.voor een afspraak?
Bandai was wel tof
Dg kan je beter budgetbakkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:46 schreef DKUp het volgende:
Over drie weken Mortal Kombat 11 en Days Gone
Guano apesquote:
ja, die nieuwe HQ is zo veel beter dan de oude. En ook gewoon in de bewoonde wereld, wel zo fijn. En het taiko model binnen om mee te poserenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bandai was wel tof
Als ze tits en ass blijven censurerenquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zie het komende generatie niet gebeuren dat een microsoft een tevreden ps4 gebruiker naar het xbox kamp kan lokken. Of Sony moeten dingen zwaaar gaan opfucken met BC of een verplichte ingebouwde VR bril.
Dat is inmiddels alweer gepatched toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als ze tits en ass blijven censureren![]()
Hoe patch je een nieuwe policy? De Japanse op-het-randje games gaan nu vaker naar switch omdat Sony moeilijk doet over polygonenquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat is inmiddels alweer gepatched toch?
Vreemd. Vraag me waar zoiets ineens vandaan komt ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe patch je een nieuwe policy? De Japanse op-het-randje games gaan nu vaker naar switch omdat Sony moeilijk doet over polygonen
Het is al een tijdje aan de gang. Wisseling van de wacht in japan en zoquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vreemd. Vraag me waar zoiets ineens vandaan komt ook.
Ik heb de PS4 Pro vandaag weer eens aangesloten op de 4K-tv in de woonkamer, dus ik ga morgen even kijken naar het verschil met mijn Full HD-tv (Borderlands 2).quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met BL2.
Gisteren speelde ik met mijn lvl 53 mechromancer in UTVHM.... maar dat is bijna niet te doen... niet leuk ondanks de heftige wapens,
Maar een lvl 1 commando in UHD 4K is best wel leuk.
Ik heb zelden een game gespeeld die zo goed uitgebalceerd is.
Alles klopt gewoon aan deze game.
Wat betreft de visuals... de UHD pack maakt weldegelijk een verschil.
Het is niet echt spectaculair maar is desondanks best een goede verbetering.
De enige keer dat ik frame-drops heb gemerkt is in het intro filmpje.
In-game merk ik er eerlijk gezegd niets van; het speelt als vanouds maar nu in (checkerboard) 4K HDR.
Pas wanneer je de tijd neemt om naar b.v, een schaduw te kijken zie je dat het checkerboard is.
Maar over het algemeen ga je zo snel door het spel heen dat het niet opvalt.
.
De lobby van het gebouw bedoel ik. Er is ook een winkel waar je wat merchandise kunt kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bandai was wel tof
BL2 is sowieso een enorm toffe gamequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met BL2.
Gisteren speelde ik met mijn lvl 53 mechromancer in UTVHM.... maar dat is bijna niet te doen... niet leuk ondanks de heftige wapens,
Maar een lvl 1 commando in UHD 4K is best wel leuk.
Ik heb zelden een game gespeeld die zo goed uitgebalceerd is.
Alles klopt gewoon aan deze game.
Wat betreft de visuals... de UHD pack maakt weldegelijk een verschil.
Het is niet echt spectaculair maar is desondanks best een goede verbetering.
De enige keer dat ik frame-drops heb gemerkt is in het intro filmpje.
In-game merk ik er eerlijk gezegd niets van; het speelt als vanouds maar nu in (checkerboard) 4K HDR.
Pas wanneer je de tijd neemt om naar b.v, een schaduw te kijken zie je dat het checkerboard is.
Maar over het algemeen ga je zo snel door het spel heen dat het niet opvalt.
.
Oh das wel nice, zal eens kijken. Ben alleen niet zo van het op de foto gaan met dingen, er is nu in 6 dagen tijd één foto van me gemaaktquote:Op zondag 7 april 2019 08:03 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De lobby van het gebouw bedoel ik. Er is ook een winkel waar je wat merchandise kunt kopen.
[ link | afbeelding ]
Shinagawa Terrace is sowieso wel een relax park. En als je het spoor oversteekt kom je bij de tempel van de 47 Ronin, als dat je interesseert.quote:Op zondag 7 april 2019 08:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh das wel nice, zal eens kijken. Ben alleen niet zo van het op de foto gaan met dingen, er is nu in 6 dagen tijd één foto van me gemaakt
zit nu vooral aan de andere kant van de stad geloof ik (asakusa). Vandaag naar Ueno geweest (dierentuinquote:Op zondag 7 april 2019 08:24 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Shinagawa Terrace is sowieso wel een relax park. En als je het spoor oversteekt kom je bij de tempel van de 47 Ronin, als dat je interesseert.
Ueno park is altijd druk op zondag met al die musea, tentoonstellingen, etc. Echt familiegebied. Als je trouwens vanuit Asakusa de rivier oversteekt kun je naar het zwaardmuseum met ernaast een klein Japanse tuin. Ook de moeite waard.quote:Op zondag 7 april 2019 08:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit nu vooral aan de andere kant van de stad geloof ik (asakusa). Vandaag naar Ueno geweest (dierentuin) maar tyfus wat is alles druk hier op zondag
Japanse tuinen zijnquote:Op zondag 7 april 2019 08:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ueno park is altijd druk op zondag met al die musea, tentoonstellingen, etc. Echt familiegebied. Als je trouwens vanuit Asakusa de rivier oversteekt kun je naar het zwaardmuseum met ernaast een klein Japanse tuin. Ook de moeite waard.
Ja precies, maar was wel chill, lekker beetje streetfood eten voor festival prijzen enzo hahaquote:Op zondag 7 april 2019 08:34 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ueno park is altijd druk op zondag met al die musea, tentoonstellingen, etc. Echt familiegebied. Als je trouwens vanuit Asakusa de rivier oversteekt kun je naar het zwaardmuseum met ernaast een klein Japanse tuin. Ook de moeite waard.
Valt eigenlijk wel mee moet ik zeggen, het is vooral druk en erg schoon over het algemeen. De mensen zijn heel aardig vooral (bijv op het station op de 1e dag konden we het niet goed vinden waar we heen moesten, toen kwam iemand random naar ons toe om ons te helpen, echt heel liefquote:Op zondag 7 april 2019 08:37 schreef StateOfMind het volgende:
Het lijkt me toch een enorme cultuurshock als je daar als westerling voor het eerst komt. Met name in de grote steden daar.
Ben je ook al in contact met Personas gekomen?quote:Op zondag 7 april 2019 08:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja precies, maar was wel chill, lekker beetje streetfood eten voor festival prijzen enzo haha
Morgen laatste dagje hier, dus denk dat ik dat museum nog even oversla, zo even langs harajuka, gezien m'n werkzaamheden is dat een plek die ik zeker nog even moet bezoeken :_
[..]
Valt eigenlijk wel mee moet ik zeggen, het is vooral druk en erg schoon over het algemeen. De mensen zijn heel aardig vooral (bijv op het station op de 1e dag konden we het niet goed vinden waar we heen moesten, toen kwam iemand random naar ons toe om ons te helpen, echt heel lief)
Doom in easy mode alles afknallen of in skyrim een beetje jagen op herten. Met een sniper spel heel relaxed nazi's afschieten of mij horizon zero dawn een beetje chillen als oppereindbaas in het bovenstuk. Met true fear chillend een paar puzzels oplossen of xcom2 alle aliens afschieten.quote:Op zondag 7 april 2019 09:54 schreef RickoKun het volgende:
Path of Exile opgestart (is gratis) met mijn brakke bek.
Afgesloten toen ik level up ging en de skill tree zag; ik heb nog nooit zo gigantisch veel icoontjes en dingen bij elkaar gezien.
Toen Sekiro opgestart; na één keer doodgaan afgesloten.
Toen zelfs Stardew Valley opgestart; gezien hoeveel land ik moet omploegen voor de volgende zaaiing. Ook snel afgesloten.
Nee, dit wordt geen game dag
Nee, maar wel een hakenkruisen tempelquote:Op zondag 7 april 2019 09:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je ook al in contact met Personas gekomen?
Gewoon doen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:16 schreef Haushofer het volgende:
Gister Mortal Kombat 5 op de Gamecube gespeeld, mijn eerste sinds Mortal Kombat 2 op de p.c. Was weer leuk als vanouds. Misschien toch maar de nieuwste voor de PS4 halen dan
Over 2 jaarquote:Op zondag 7 april 2019 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon halen als de Komplete edition er is. Super gaar al die characters die je er weer bij moet kopen voordat je een complete game hebt
Goro zit wel in Mortal Kombat XLquote:Op zondag 7 april 2019 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Zoiets
Er zijn imo nog genoeg toffe fighting games om te spelen, en mkxl had ik ook voor een zacht prijsje en dan mis je nog Goro waar ze je 5 euro voor willen laten betalen ( dus niet )
Injustice 2 vond ik ook vet maar die is nu ook iets van 10 euro ofzo..
Naja, er is ook een aparte competitie voor vrouwenvoetbal, dus waarom niet? Je kunt altijd gewoon op andere standen spelen en zo'n easy mode zal niemand in de weg zitten.quote:Op zondag 7 april 2019 21:03 schreef Gehrman het volgende:
'Sekiro: Shadows Dies Twice' Needs To Respect Its Players And Add An Easy Mode
De SJW's van de gaming community hebben weer iets nieuws gevonden. Moeilijke games moeten een easy mode krijgen zodat ze voor iedereen toegankelijk zijn.
Goede fighter, jammer dat een aantal modus er niet meer zijn zoals Time Attack, Team Battle, Tekken Force, Tekken Ball en een langere Arcade Mode.quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
Ik overweeg Tekken 7 Ultimate Edition omdat die nog wel veel gespeeld wordt.
Deze is oud maar ook mooiquote:Op zondag 7 april 2019 21:03 schreef Gehrman het volgende:
De SJW's van de gaming community hebben weer iets nieuws gevonden. Moeilijke games moeten een easy mode krijgen zodat ze voor iedereen toegankelijk zijn.
Het verhaal van Heinachi/Kazuya/Jin is bijna zo ingewikkeld als Kingdom Hearts.quote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede fighter, jammer dat een aantal modus er niet meer zijn zoals Time Attack, Team Battle, Tekken Force, Tekken Ball en een langere Arcade Mode.
Verhaal gaat over Kazuya en Heiachi en nog een paar figuren, voor de rest figuranten
De hele ziel van die serie is de onvergeeflijkheid. Dan is een easymode het allerdomste idee ooit.quote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, er is ook een aparte competitie voor vrouwenvoetbal, dus waarom niet? Je kunt altijd gewoon op andere standen spelen en zo'n easy mode zal niemand in de weg zitten.
Wel is het zo dat ik geen idee heb waarom je zulke games op easy zou spelen. Het is niet zo dat het een boeiend verhaal heeft of superbe graphics ofzo. Games als dit moeten het altijd van de moeilijkheidsgraad hebben.
Wat een huilie zegquote:Op zondag 7 april 2019 21:03 schreef Gehrman het volgende:
En als je definitief niet verder komt, kijk je de rest van de cutscenes en bosses maar op youtube.quote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hele ziel van die serie is de onvergeeflijkheid. Dan is een easymode het allerdomste idee ooit.
In ieder geval vatten ze het goed samen in dit deelquote:Op zondag 7 april 2019 21:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het verhaal van Heinachi/Kazuya/Jin is bijna zo ingewikkeld als Kingdom Hearts.
Tekken 3 was mijn eerste dus bij Tekken 4 dacht ik wie is deze dude (Kazuya) uberhauptquote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
In ieder geval vatten ze het goed samen in dit deel
In Tekken 7 leggen ze het wel goed uit hoe het precies zit.quote:Op zondag 7 april 2019 22:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tekken 3 was mijn eerste dus bij Tekken 4 dacht ik wie is deze dude (Kazuya) uberhaupt
Dat dus.quote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hele ziel van die serie is de onvergeeflijkheid. Dan is een easymode het allerdomste idee ooit.
Christus te paard. Accepteer gewoon dat niet alle games voor iedereen zijn, stel sneeuwvlokjes.quote:Op zondag 7 april 2019 21:03 schreef Gehrman het volgende:
Op dit moment zou ik even wachten wat die nieuwe versie The Royale allemaal gaat bieden.quote:Op maandag 8 april 2019 09:29 schreef MMaRsu het volgende:
Persona 5 is nu nog maar 20 dollars (euros?)
Ik kan me niet voorstellen dat From dit soort zaken niet in de contracten met uitgevers opneemt.quote:Op maandag 8 april 2019 05:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik mag toch hopen dat From hier niet aan toegeeft.
Maar in Activision als uitgever dit keer heb ik minder vertrouwen.
Want als meer mensen een game kunnen spelen is dat erg? Jij hoeft die easy modus toch niet te kiezen?quote:Op maandag 8 april 2019 05:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik mag toch hopen dat From hier niet aan toegeeft.
Maar in Activision als uitgever dit keer heb ik minder vertrouwen.
Ik speel games eigenlijk altijd op normal, omdat dat is zoals het spel geschreven en bedoeld is. En dat wil ik wel meemaken.quote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, er is ook een aparte competitie voor vrouwenvoetbal, dus waarom niet? Je kunt altijd gewoon op andere standen spelen en zo'n easy mode zal niemand in de weg zitten.
Wel is het zo dat ik geen idee heb waarom je zulke games op easy zou spelen. Het is niet zo dat het een boeiend verhaal heeft of superbe graphics ofzo. Games als dit moeten het altijd van de moeilijkheidsgraad hebben.
Gewoon beiden spelen bruurquote:Op maandag 8 april 2019 09:31 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik even wachten wat die nieuwe versie The Royale allemaal gaat bieden.
Mja, die lekken toch wel uit. E3 (of welke persco dan ook) is niet meer wat het geweest is. Jammer wel, verrast worden is altijd leuker.quote:Op maandag 8 april 2019 10:01 schreef DKUp het volgende:
E3 bijna!
Eerst alle aankondigingen voor de E3![]()
Ik wacht op de Switch versie.quote:Op maandag 8 april 2019 09:31 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik even wachten wat die nieuwe versie The Royale allemaal gaat bieden.
EA heeft al gezegd dat Need for Speed, Plants vs Zombies, Star Wars en Titanfall (niet 3) komen.quote:Op maandag 8 april 2019 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die lekken toch wel uit. E3 (of welke persco dan ook) is niet meer wat het geweest is. Jammer wel, verrast worden is altijd leuker.
Nee maar een ontwikkelaar moet wel veel tijd steken in het balanceren van de game, wat misschien ten koste gaat van optimalisatie op het normale difficulty en/of normale ontwikkeltijdquote:Op maandag 8 april 2019 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want als meer mensen een game kunnen spelen is dat erg? Jij hoeft die easy modus toch niet te kiezen?
quote:Op maandag 8 april 2019 11:26 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ach, die easy mode komt er toch nooit. Een soulsborne met easy mode is als een mario game zonder Ron Jeremy's pornosnor.
ja want een easy mode zet je ff in elkaarquote:Op maandag 8 april 2019 10:39 schreef DKUp het volgende:
Een update na de launch is prima toch als alles gewoon prima werkt.
Gewoon alle vijanden eruit halen, dan heb je een hipster walking simulator door het oude Japan. 10/10 reviews gegarandeerd.quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja want een easy mode zet je ff in elkaar
Jouw wapens meer damage, vijand minder health. Klaar.quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja want een easy mode zet je ff in elkaar
Was t maar zo simpelquote:Op maandag 8 april 2019 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jouw wapens meer damage, vijand minder health. Klaar.
Alle bazenquote:Op maandag 8 april 2019 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was t maar zo simpel
denk dat je zelfs vijanden moet removen
Skate 4 hypppequote:Op maandag 8 april 2019 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA heeft al gezegd dat Need for Speed, Plants vs Zombies, Star Wars en Titanfall (niet 3) komen.
Ubisoft kondigt altijd een aantal games aan in mei.
Eigenlijk is alleen Microsoft leuk om te kijken vaak, hoewel de aankondigen dezelfde dag juist vaak uitlekken.
Sony was de laatste keer echt zo saai, omdat al die games al bekend waren.
Begrijpelijk dat ze
Bethesda buiten Rage en Doom meh.
Nintendo is een Direct en livestreams. Ook prima.
Er komen vast nog wel veel aankondigingen voor de E3 zoals de laatste jaren. Hopelijk Sony met een betere en langere State of Play.
Mob Hp op 25%zetten.quote:Op maandag 8 april 2019 12:40 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gewoon alle vijanden eruit halen, dan heb je een hipster walking simulator door het oude Japan. 10/10 reviews gegarandeerd.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mob Hp op 25%zetten.
Parry +50%
Ap+50%
Hp +100%
Summoning aanzetten.
Easy mode is gemaakt
quote:Op maandag 8 april 2019 12:40 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gewoon alle vijanden eruit halen, dan heb je een hipster walking simulator door het oude Japan. 10/10 reviews gegarandeerd.
*wacht op naked mod.quote:Op maandag 8 april 2019 13:18 schreef Jimbo het volgende:
Op de pc modden ze sekiro al doodleuk. Mobs met 1hp enzo, randomizers, alles
Je kan het vast wel je bent toch wel beter dan jimboquote:
This game offers a stark similarity between an old Japanese monoculture and a deep feeling of a modern existential crisis, walking alone through an empty but beautiful world.The references to anxiety, feminism and depression are prevalent. It’s not so much a game but and experience that everybody needs to go through. 10/10quote:
Geen mogelijkheden om als vrouw of minority the spelen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
This game offers a stark similarity between an old Japanese monoculture and a deep feeling of a modern existential crisis, walking alone through an empty but beautiful world.The references to anxiety, feminism and depression are prevalent. It’s not so much a game but and experience that everybody needs to go through. 10/10
While the main character is undoubtingly an Asian male, the absence of any interactions with other characters and enemies gives the player a blank canvas to fill in however he wants: be it female, POC or LBQTREYSGRTWJFTE. This is an incredibly fresh and liberating approach to character creation that makes other games seem simply outdated in comparison! 10/10quote:Op maandag 8 april 2019 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen mogelijkheden om als vrouw of minority the spelen.
1/10
Het is wat serieuzer maar zeker een toffe game!quote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Is Detroit become human wat? Until Dawn en heavy rain waren wat mij betreft prima games, maar daar zat er wel een horror/spanning sausje overheen die er niet lijkt te zijn bij Detroit
Hele toffe game als je van net genre games houdtquote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Is Detroit become human wat? Until Dawn en heavy rain waren wat mij betreft prima games, maar daar zat er wel een horror/spanning sausje overheen die er niet lijkt te zijn bij Detroit
Maar dat is een debielquote:Op maandag 8 april 2019 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.eurogamer.net(...)t-to-artistic-vision
#teameasymode
I prefer 'filthy casual'quote:
Zou dit leuk vinden. Had er altijd veel plezier aan om samen te spelen in bb en ds na de 1e runquote:
quote:
Vaak hele avonden lang vreemden geholpen na het verslaan van een boss, praise the sun.quote:Op maandag 8 april 2019 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou dit leuk vinden. Had er altijd veel plezier aan om samen te spelen in bb en ds na de 1e run
Yep. Altijd al een groot fan van Rage 1 geweest, dus mijn vreugde was groot toen deel 2 uit het niets aangekondigd werd.quote:Op maandag 8 april 2019 21:01 schreef DKUp het volgende:
Mensen hier nog interesse in Rage 2?
Ik vind het er wel heel vet uitzien
quote:Op maandag 8 april 2019 23:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vaak hele avonden lang vreemden geholpen na het verslaan van een boss, praise the sun.
Daarom, jammer dat het niet in sekiro zit.quote:Op maandag 8 april 2019 23:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vaak hele avonden lang vreemden geholpen na het verslaan van een boss, praise the sun.
ripquote:
Bij Evil Within 2 was dat niet het geval. Daar kan je nu de plat halen met unlimited health en ammoquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Daarom, jammer dat het niet in sekiro zit.
Ben overigens wel fan ervan ALS ze zo dom zijn een easy mode erin te doen, dat de trophy's dan ook niet poppen als iemand de boss doodgemaakt heeft.
Zo blijft het nog quasi exclusief
Hmm, misschien toch die game maar eens proberenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Bij Evil Within 2 was dat niet het geval. Daar kan je nu de plat halen met unlimited health en ammo
Nope, is een cheat die ze later hebben toegevoegd en die je gelijk kan gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch die game maar eens proberen
IS dat een cheat of moet je hem eerst uitspelen?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Nope, is een cheat die ze later hebben toegevoegd en die je gelijk kan gebruiken.
Want die game was al zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Nope, is een cheat die ze later hebben toegevoegd en die je gelijk kan gebruiken.
Ik had die game voor 15 euro gekocht, geplat en weer voor 10 euro doorverkocht aan CEXquote:
Ja, daarom probeer ik dan buiten mijn vrije tijd fantasietjes te houdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het leven is een wedstrijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom probeer ik dan buiten mijn vrije tijd fantasietjes te houden
10 uur! MINSTENS!quote:
Oef, ik heb hem gekocht met season pass maar pas een uur of 2 gespeeld. Ik maak eerst Spyro 2 en 3 even af.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:56 schreef DKUp het volgende:
Gisteren AC Odyssey weer aangeslingerd. Op de 4K-tv gespeeld en op eigen 1080P-tv, zelfs op mijn tv ziet het spel er goed uit. Ik heb nu 50 uur gespeeld en ik ben level 50. Op ieder eiland geweest nu en het schip is een stuk beter geworden. Even proberen om te stijgen als mercenary, want ik weet nu eindelijk hoe je snel kan stijgen in rang. Griekenland is wel ontzettend tof gemaakt zeg, eigenlijk zijn alleen Spider-Man en Horizon Zero Dawn mooiere openwereld-games op de PS4 (Pro). AC Origins is grafisch in sommige opzichten ook net wat mooier, maar AC Odyssey maakt het weer goed met de diversiteit qua omgevingen, kleuren en personages (gelaatsuitdrukkingen voornamelijk).
Nog genoeg te doen:
-Side-quests (nog een hoop maar eerst de focus op die van de laatste trophy die ik over heb betreft side-quests)
-Cultists
-Nog 1 wereldboss
-Stijgen qua rang als mercenary
-Schip verbeteren
-Arena-gevechten afronden
-Season Pass-content
-Gratis DLC-quests
-Onderwater-locaties afronden
-Zorgen dat ik in iedere regio ben geweest
Bij Origins was ik ongeveer klaar bij 59 uur met de base-game.
Blij dat er dit jaar geen nieuwe AC uitkomt, met Odyssey ben ik nog wel even zoet mee![]()
Ik moest ook aardig klooien met de beeld-settings om er nog wat van te maken. Op mijn Full HD-tv ziet het er realistisch uit qua kleuren, op de 4K-tv is het best wel moeilijk om er iets van te maken (te grauw of de kleuren zijn wel heel erg duidelijk aanwezig).quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, ik heb hem gekocht met season pass maar pas een uur of 2 gespeeld. Ik maak eerst Spyro 2 en 3 even af.
Edit: Overigens heb ik veel moeite met de HDR settings van AC Odyssey, deze game is helderder op mijn OLED dan welk HDR spel dan ook en de contrasten zijn soms te hoog. Heb lang zitten kutten in de settings en de nits en paper white om het goed te krijgen.
Ik krijg pijn aan mijn ogen van deze gamequote:Op dinsdag 9 april 2019 11:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moest ook aardig klooien met de beeld-settings om er nog wat van te maken. Op mijn Full HD-tv ziet het er realistisch uit qua kleuren, op de 4K-tv is het best wel moeilijk om er iets van te maken (te grauw of de kleuren zijn wel heel erg duidelijk aanwezig).
Misschien staat er ergens op internet een goede setting waar je geen last van hebt. Op de twee LED-tv’s hier geen last van.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn ogen van deze game
heb een budgetgaming alarm gezet voor 10 eur, lijkt me best een prima game om even in godmode te plattenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik had die game voor 15 euro gekocht, geplat en weer voor 10 euro doorverkocht aan CEXBest vermakelijke game ook nog om in god mode doorheen te rennen.
Spyro 1 was z'n heerlijke game hequote:Op dinsdag 9 april 2019 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, ik heb hem gekocht met season pass maar pas een uur of 2 gespeeld. Ik maak eerst Spyro 2 en 3 even af.
Edit: Overigens heb ik veel moeite met de HDR settings van AC Odyssey, deze game is helderder op mijn OLED dan welk HDR spel dan ook en de contrasten zijn soms te hoog. Heb lang zitten kutten in de settings en de nits en paper white om het goed te krijgen.
Kom er niet doorheen brah.quote:
Ohnee niet echt last van. Vond het meer van hetzelfde maar dan met wat extra dingetjes hier en daar. Heb ook Spyro 2 met plezier uitgespeeld. Bijna platinum en daarna 3 en dan denk ik de komende 3 maanden Assassin's Creedquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom er niet doorheen brah.
Heb deel 1 echt met een mega kater gespeeld, in 1x uit, heel erg fun.
2 en 3 zijn gewoon al te uitgebreid ofzo, ik wil chillen en spelen zonder nadenken
Gek he dat dit soort games eigenlijk helemaal van het toneel zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Spyro 1 en 2 leuker dan 3.
Crash en Spyro Remasters/Remakes zijn goed ontvangen en ze verkopen nog goed.
Hopelijk gaan ze goede en leuke nieuwe games maken.
Bijna een half jaar na de release en er is nog veel te doen in AC Odyssey voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohnee niet echt last van. Vond het meer van hetzelfde maar dan met wat extra dingetjes hier en daar. Heb ook Spyro 2 met plezier uitgespeeld. Bijna platinum en daarna 3 en dan denk ik de komende 3 maanden Assassin's Creed
Ze komen denk ik wel terug door de vraag naar die games.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gek he dat dit soort games eigenlijk helemaal van het toneel zijn verdwenen.
Ik zou echt een moord doen voor een nieuwe Jak & Daxter
Ik ga dit wel doen want zodra ik naar een andere game ga kom ik niet meer terug.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig ben ik telkens verder gegaan in plaats van in één ruk uitspelen.
Alleen korte games speel ik meestal achter elkaar zoals een Tekken 7 en Uncharted 4 en The Lost Legacy. Waarschijnlijk is GTA V op de PS3 de laatste lange game die ik achter elkaar heb (uit)gespeeld zonder te onderbreken met een andere game.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga dit wel doen want zodra ik naar een andere game ga kom ik niet meer terug.
Ben andere games gaan spelen na Red Dead Redemption 2 Chapter 2 en ik denk niet dat ik ooit nog terugkom.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen korte games speel ik meestal achter elkaar zoals een Tekken 7 en Uncharted 4 en The Lost Legacy. Waarschijnlijk is GTA V op de PS3 de laatste lange game die ik achter elkaar heb (uit)gespeeld zonder te onderbreken met een andere game.
In januari uitgespeeld met onderbrekingen telkens. Eigenlijk werd die game telkens beter en beter, de epiloog begon alleen weer zo traag als het begin van de game helaas.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben andere games gaan spelen na Red Dead Redemption 2 Chapter 2 en ik denk niet dat ik ooit nog terugkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |