SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
Ik denk aan hetzelfde man. Ik heb nog nooit een season pass gekocht en pre orderen doe ik sowieso niet maar het is fucking Borderlands 3 gquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik haal BL3 mooi day one met seasons pass. Pre-order alles.
Daarom, ik ga all in met deze game, denk zelfs dat ik voor de CE ga. En eerst de andere games weer een idd keer spelen voordat deel 3 uit komt.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk aan hetzelfde man. Ik heb nog nooit een season pass gekocht en pre orderen doe ik sowieso niet maar het is fucking Borderlands 3 g
eerst nog even 1 en 2 spelen.
Hell naw, vond 1 de minste. Voor een revamped bundel van 1 & 2 zou ik het nog willen overwegen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Drankster het volgende:
Borderlands: Game of the Year Edition ¤29,99
instabuy
Vind 30 oprecht nog wel meevallen voor alles wat je krijgt.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
30 euro voor borderlands 1
greedy tuig man jezus
Ksst je kopiert mn bericht van ruim 12 uur terug johquote:
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ksst je kopiert mn bericht van ruim 12 uur terug joh
ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.
brb even 76 gig downloaden (neh)quote:Op woensdag 3 april 2019 12:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin/tijd me even te helpen met de conan plat? Ik hoef alleen maar even op je hoofd te springen
Ach, t is gratis en ik vind een easy plat wel leuk.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
brb even 76 gig downloaden (neh)
Wat een bullshit dat soort trophies. Zelfs al heb je vrienden in real life (lol) dan wil je ze hier niet mee lastigvallen.
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.
Insta-boughtquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Drankster het volgende:
Borderlands: Game of the Year Edition ¤29,99
instabuy
Nee, ik zou wachten op B3 gewoon.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld
Eigenlijk werd het steeds beter tot en met de eindbaas![]()
Prima voor ¤30,-![]()
Dan morgen proberen Pokémon Let’s Go! Pikachu uitspelen op de Switch.
The Division 2 pak ik dan wel op.
Borderlands The Handsome Collection kopen of niet?
![]()
instant ja , kan je lang lol aan belevenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Prima voor ¤30,-![]()
![]()
Ik ga dat gewoon doenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik zou wachten op B3 gewoon.
Ja en alleen BL2 spelenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Prima voor ¤30,-![]()
![]()
¤9,99 alleen vandaag nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en alleen BL2 spelen
Hoe duur is die nu? Wel in een sale kopen game is vet vaak in de aanbieding
Duurt toch nog tot september tot bl3 uit is.
En dan weet je of je het tof vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |