SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
Ik denk aan hetzelfde man. Ik heb nog nooit een season pass gekocht en pre orderen doe ik sowieso niet maar het is fucking Borderlands 3 gquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik haal BL3 mooi day one met seasons pass. Pre-order alles.
Daarom, ik ga all in met deze game, denk zelfs dat ik voor de CE ga. En eerst de andere games weer een idd keer spelen voordat deel 3 uit komt.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk aan hetzelfde man. Ik heb nog nooit een season pass gekocht en pre orderen doe ik sowieso niet maar het is fucking Borderlands 3 g
eerst nog even 1 en 2 spelen.
Hell naw, vond 1 de minste. Voor een revamped bundel van 1 & 2 zou ik het nog willen overwegen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Drankster het volgende:
Borderlands: Game of the Year Edition ¤29,99
instabuy
Vind 30 oprecht nog wel meevallen voor alles wat je krijgt.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
30 euro voor borderlands 1
greedy tuig man jezus
Ksst je kopiert mn bericht van ruim 12 uur terug johquote:
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ksst je kopiert mn bericht van ruim 12 uur terug joh
ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.
brb even 76 gig downloaden (neh)quote:Op woensdag 3 april 2019 12:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin/tijd me even te helpen met de conan plat? Ik hoef alleen maar even op je hoofd te springen
Ach, t is gratis en ik vind een easy plat wel leuk.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
brb even 76 gig downloaden (neh)
Wat een bullshit dat soort trophies. Zelfs al heb je vrienden in real life (lol) dan wil je ze hier niet mee lastigvallen.
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die gezichtjes in de rozen.
Insta-boughtquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Drankster het volgende:
Borderlands: Game of the Year Edition ¤29,99
instabuy
Nee, ik zou wachten op B3 gewoon.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld
Eigenlijk werd het steeds beter tot en met de eindbaas![]()
Prima voor ¤30,-![]()
Dan morgen proberen Pokémon Let’s Go! Pikachu uitspelen op de Switch.
The Division 2 pak ik dan wel op.
Borderlands The Handsome Collection kopen of niet?
![]()
instant ja , kan je lang lol aan belevenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Prima voor ¤30,-![]()
![]()
Ik ga dat gewoon doenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik zou wachten op B3 gewoon.
Ja en alleen BL2 spelenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
Prima voor ¤30,-![]()
![]()
¤9,99 alleen vandaag nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja en alleen BL2 spelen
Hoe duur is die nu? Wel in een sale kopen game is vet vaak in de aanbieding
Duurt toch nog tot september tot bl3 uit is.
En dan weet je of je het tof vind
Ik zou het gewoon doen voor 10 euro is BL2 echt wel de moeite waard hoor. Echt heel veel toffe content,en je gaat meer hebben aan verwijzingen naar oude characters enz als je eventueel Borderlands 3 gaat spelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
¤9,99 alleen vandaag nog.
Je hebt gelijk dat ik dan kan zien of ik eventueel Borderlands 3 ga spelen als het bevalt.
Pre-Sequel lijkt mij inderdaad niet zo na een aantal verhalen gelezen te hebben.
Ik heb hem vlak na release gekocht (handsome collection) en toen was ie het geld al waardquote:Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen voor 10 euro is BL2 echt wel de moeite waard hoor. Echt heel veel toffe content,en je gaat meer hebben aan verwijzingen naar oude characters enz als je eventueel Borderlands 3 gaat spelen.
Ook tof in coop, vast wel mensen hier die een new game met je willen doorlopen
Mja ik vond Pre-Sequel uiteindelijk toffer dan Borderlands 1, al blijft deeltje 2 absoluut koning.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
¤9,99 alleen vandaag nog.
Je hebt gelijk dat ik dan kan zien of ik eventueel Borderlands 3 ga spelen als het bevalt.
Pre-Sequel lijkt mij inderdaad niet zo na een aantal verhalen gelezen te hebben.
instagibquote:Op woensdag 3 april 2019 19:13 schreef DKUp het volgende:
Bij de Media Markt is Borderlands 3 Super Deluxe Editon ¤79,99.
Voor een tientje is dat het wachten ook niet waard, sowieso dat je die 10 eur er uit haalt aan gameplezier.quote:
Het eerste deel ga ik helemaal niet spelenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja ik vond Pre-Sequel uiteindelijk toffer dan Borderlands 1, al blijft deeltje 2 absoluut koning.
Hier heb je zeker een punt TPS was hier ook favoriet, maar dat kwam ook omdat die game double jump had en me niet kotsmisselijk maaktequote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja ik vond Pre-Sequel uiteindelijk toffer dan Borderlands 1, al blijft deeltje 2 absoluut koning.
Veel mensen waren ook 'turned off' door de setting, het is allemaal wat donkerder/grauwer dan de overwegend lichte locaties in eerdere delen. Valt ook wel wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt TPS was hier ook favoriet, maar dat kwam ook omdat die game double jump had en me niet kotsmisselijk maakte
told ya soquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Jimbo het volgende:
conan geplat met dank aan ricko, maar wat een mega kutspel is dat zeg
Pre-order aidsquote:
Hmm, zal niet mijn main wordenquote:
Ik denk het wel. Days Gone komt inderdaad drie dagen later uit.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm, zal niet mijn main wordenHeeft wel wat weg van Sheeva..
Ga jij 'm halen op release? Valt een beetje samen met Days Gone hè
Mi gado wat ergquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Jimbo het volgende:
conan geplat met dank aan ricko, maar wat een mega kutspel is dat zeg
Ik kan me nog een Street Fighter game herinneren waar je op een bepaalde moeilijkheidsgraad de arcade uit moest spelen met iedere character om nieuwe te unlocken. Voor de minder sterker characters betekende dat dat je zijn/haar special moves moest kennen om een kans te maken.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pre-order aids
Kijk het geld boeit me niet maar characters unlocken was toch het leukste aan fighting games? Toen je nog niet 24/7 op internet zat en je niet wist welke characters er nog te unlocken waren.
Ik sla deze maand PS+ games over. Dan maar geen extra platinum.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mi gado wat ergGewoon jou een trap geven en ook meteen het hele lichaam doormidden met een bloedplas. Vage controls en een FOV met het kaliber omgekeerde fishlens.
Wel veel opties maar zag er leeg as fuck uit.ik zie mijzelf er echter alsnog voor aan om eens dit brak te gaan spelen en het dan nog te gaan diggen ook.
Inderdaad. Dat is idd supertof. Gisteren nog even Tekken 2 opgestart en dan heb je een character select screen waar gewoon 20 characters als vraagtekens staan, die je mag unlocken door een story of arcade mode te spelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pre-order aids
Kijk het geld boeit me niet maar characters unlocken was toch het leukste aan fighting games? Toen je nog niet 24/7 op internet zat en je niet wist welke characters er nog te unlocken waren.
Holy shit grats dude!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:48 schreef Jimbo het volgende:
6 jaren later...genichiro is ein-de-lijk dood
7 gourds nu en 1 zn bolletje links onder, heb wel lvl 4 qua beads al (ben zn beetje t hele spel doorquote:Op woensdag 3 april 2019 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Holy shit grats dude!
Ik kom nu geregeld bij de 3e phase, maar heb het idee dat ik meer gourds nodig heb. Hoeveel gourds had je toen je hem versloeg? En hoeveel revives?
Welke prosthetic heb je gebruikt?
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:19 schreef DKUp het volgende:
Borderlands toch maar gekocht![]()
Niet dat ik straks Borderlands 3 koop en ik het kut vind
¤10,- stond al sinds begin september op mijn account.
Vrijdag misschien wel weer een lading games inleveren.
Dat werkt ook jaquote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo wat mij trouwens enorm hielp is het leren van het gevecht door gewoon de boss in te gaan en proberen om geen 1 x te attacken maar probeerde alles te blocken
wat zeg je mario?quote:
Anthem zuigt. Wist ik in 2014 al.quote:
Jij zuigtquote:Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anthem zuigt. Wist ik in 2014 al.
Anthem zuigt sowieso aars Jimbo hou jezelf nou niet voor de gekquote:
Ruim 300uur plezier aan gehad dus wmb zuigt 't niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Anthem zuigt sowieso aars Jimbo hou jezelf nou niet voor de gek
Lekker bezig pikquote:
Nah moet je toch maar ff een stukkie lezen, dat artikel van Jason Schreier op Kotaku is echt de moeite waard.quote:
quote:I've gotten a number of messages from developers who work or worked at beloved AAA studios saying, "Replace BioWare with [my studio] and it's the same story." Which is heartbreaking. But I can't imagine anything changing unless we keep reporting and talking about these stories.
Gaat lekker bij EA. Lekker net doen alsof er niks aan de hand is, en je medewerkers verbieden om met de pers te spreken.quote:On a related note, I'm told by a couple of BioWare employees that so far, studio management hasn't talked to staff about the article. Instead, the company sent out emails yesterday with one main message: "Don't talk to the press."
Heb je vakantie?quote:Op woensdag 3 april 2019 23:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna klaar met Pokémon en dan komen The Division 2 en Borderlands 2 aan de beurt.
Soort van, maar de rest ga ik er niet zo doorheen raggen. Gewoon even de boel opruimen weerquote:
quote:It seems that "unnanounced, significant PS4 2nd-party exclusive" is a new Ratchet and Clank game.
[Rumor]
Over the last couple of weeks there have been rumours bouncing around that there's still a 2nd party, ps4 exclusive to be announced in what has been described as an open secret within the games industry. In the most recent episode of podcast "CLS: Knockback", Colin Moriarty says that we haven't seen the last of Ratchet and Clank on PS4.
I know a lot of you only listen to "Sacred Symbols" and not Colin's other podcasts so I thought I'd share the news here which I think is pretty significant.
quote:Destiny 2
There will be a year 3 for Destiny 2 with an improved version of the annual pass and its content feed. The first part of the pass will be a larger dlc drop but not the size of rise of iron.
Destiny 3:
The darkness enemies will be called the veil. They want to defeat the traveler to resurrect their dead god. They want them to be as threatening as guardians if not more so.
Will cater to the hardcore audience in both rpg design gimmicks and difficulty.
Will feature Europa, return to venus and the pyramids ship will act like the dreaming city/dreadnaught end game.
Will feature pvpve said to be more akin to planetside than division’s dark zone.
Will accompany next gen launches in 2020.
Also crucible is going nowhere ever as Bungie had to address those latest bogus rumors (and thank god! Get good scrubs).
Als ik me niet vergis kost deze game nu amper een tientje in de store... dus doen!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:44 schreef DKUp het volgende:
![]()
Eindelijk! Met Mr. Zurkon als wapens a.u.b.quote:
Wat ik deed is gewoon relentless blijven aanvallen.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Jimbo wat mij trouwens enorm hielp is het leren van het gevecht door gewoon de boss in te gaan en proberen om geen 1 x te attacken maar probeerde alles te blocken
Dude save some pussy for the rest of usquote:
Vind het wel een bazenactie, als je zo snel zn game al uitvogeltquote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dude save some pussy for the rest of us
Ik heb hem gisteren eindelijk kapot gekregen nadat ik even wat meer de senpou mountain heb ontdekt. De armor knight had ik in 1x neerquote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wat ik deed is gewoon relentless blijven aanvallen.
Op een gegeven moment als hij blijft parryen zie je een duidelijkere flits, dan gaat hij aanvallen en begin ik met parry. Hij heeft niet heel veel variaties gelukkig.
Ik had evenveel gourds en attack power als jij hebt op dat punt.
Wat ook helpt is Shuriken als hij springt om te schieten. Vaak trade je hits dan, maar Shuriken tegen airborne targets werkt echt goed.
Als hij springt in phase 1 en zijn downward slash gebruikt > dodge > free damage. Doet hij daarna zijn thrust > mikiri voor posture damage, of dodgen voor hp damage.
En gewoon ff git gudden
PC masterracequote:Op donderdag 4 april 2019 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Extra hardware kopen omdat Ubisoft niet kan coden
Massive, geen Ubisoft.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Extra hardware kopen omdat Ubisoft niet kan coden
Het levert voor vrijwel alle games een voordeel op, jammer dat je geen interne gekocht hebt want dan had je OS ook nog profijt gehad.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren maar een externe SSD aan m'n Pro gehangen omdat ik maar last bleef houden van texture popups (en met mij veel meer console gebruikers) in The Division 2.
Wel irritant dat een SSD (voor nu) de enige oplossing is voor dit probleem.
Had geen zin om mijn 2TB variant te vervangen door een SSD, dat had ik er echt niet voor over. En dan ook weer alles downloaden en overzetten...quote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het levert voor vrijwel alle games een voordeel op, jammer dat je geen interne gekocht hebt want dan had je OS ook nog profijt gehad.
Mwah is gewoon een studio van Ubisoft toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Massive, geen Ubisoft.
Ik ga die Handsome Collection maar eens halen. BL2 nooit gespeeldquote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Ziet er toch wel weer heerlijk uit hoor die Borderlands remaster. Krijg meteen weer zin om in die wereld te duiken. Borderlands 2 blijft het tofst, maar Borderlands 1 vond ik destijds ook verslavend leuk. Je bleef maar spelen en zeker met wat mensen erbij. Wel jammer dat er hier geen fysieke editie komt.
Ah die was tot en met gisteren een tientje op de Store.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die Handsome Collection maar eens halen. BL2 nooit gespeeld![]()
Lol, nu te duurquote:Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah die was tot en met gisteren een tientje op de Store.
Drops naar 30fps op een 2080TI?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:32 schreef Drankster het volgende:
Dit is toch wel meer dan simpelweg de framerate en resolutie verhogen.
Jezus is die gewoon van 10eu terug naar 60eu gegaan?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah die was tot en met gisteren een tientje op de Store.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |