Ga Dr voor mien jongquote:
Daarom mag jij haar nu eerstquote:Op woensdag 3 april 2019 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijkt nog niet klaar voor het grote werk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahaahquote:Op woensdag 3 april 2019 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Surequote:Op woensdag 3 april 2019 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan lag je nu al om je knieën voor mij
@moonlightquote:Op woensdag 3 april 2019 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan lag je nu al om je knieën voor mij
Doe normaal, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Flamarande het volgende:
Waarom trekken jullie altijd van die zaadvragende sufkutten aan
Ze ruiken wanhoopquote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
Leuk zo afgekraakt te worden, doet me goed
Ik mag haar welquote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Echt verfrissend kom je ook niet uit de hoek he
waarom ben jij hier, introspectie is niet verkeerdquote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Flamarande het volgende:
Niet verrassend ditquote:
Voor mij hoop ikquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom ben jij hier, introspectie is niet verkeerd
Voor mij hoop ikquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben gewoon een mensen mensquote:
Hey cupcakequote:
Ik zet radio 1 aan. Dan hoor je ze alle drie. Ajax kan nummer 1 worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wedstrijd ga je kijken?
Maar dat worden ze niet want fc dierentuin gaat een punt pakken.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik zet radio 1 aan. Dan hoor je ze alle drie. Ajax kan nummer 1 worden.
Ben uit de tijd dat hier nog echte bazen posttenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal weggejaagd door jou zekerquote:Op woensdag 3 april 2019 18:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben uit de tijd dat hier nog echte bazen postten
Heb je ze geneukt?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat worden ze niet want fc dierentuin gaat een punt pakken.
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.quote:
Spurs in hun nieuwe stadion tegen palacequote:
Welkom op fok!quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.
Zo doen we dat gewoon hier.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
hahahaha hou toch op zegquote:Op woensdag 3 april 2019 18:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt hequote:
"Sufkut". Ik hou van dat woord.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Flamarande het volgende:
Weet je dondersgoedquote:
Gut meid wil je even uithuilenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een sufkutquote:Op woensdag 3 april 2019 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Sufkut". Ik hou van dat woord.
Daarom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom.Doe ff normale piSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3.14159265359quote:
Zal wel. Misschien omdat je denkt dat ik een meisje ben en jong, mijn issues nog post in de Tina.quote:
Zo assertiefquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel. Misschien omdat je denkt dat ik een meisje ben en jong, mijn issues nog post in de Tina.
Denk maar wat je wil.
Niks voor jou dusquote:
Zo is het #girlpowerquote:
Bestaat dat blad nog?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb wel zin om mijn issues in de Tina te posten
Denk dat jij beter kunt beginnen bij het kleuterklimrekquote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss wat hoog gegrepen maar shoot for the stars he
Zou ik ook graag willen alleen heb een verbod om dichter dan 250 meter bij een basisschool te komenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij beter kunt beginnen bij het kleuterklimrek
Daar staat Niels nog steedsquote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij beter kunt beginnen bij het kleuterklimrek
Dat ze knap is kan, maar intelligent...quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is knap en intelligent, perfecte combo
Zeldzaam, I knowquote:Op woensdag 3 april 2019 18:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat ze knap is kan, maar intelligent...
Volgens mij heb jij meer issues dan de Tinaquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel. Misschien omdat je denkt dat ik een meisje ben en jong, mijn issues nog post in de Tina.
Denk maar wat je wil.
Jij ook, maar daar maken wij toch ook geen punt van?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer issues dan de Tina
Jij kan niet zonder mequote:Op woensdag 3 april 2019 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij ook, maar daar maken wij toch ook geen punt van?
Gisteren was het autismedag, vandaag niet meer...quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef McGrath het volgende:
waarom komen hier steeds meer vreemde users?
autist ben je niet voor evenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren was het autismedag, vandaag niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |