hahahaha hou toch op zegquote:Op woensdag 3 april 2019 18:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben uit de tijd dat hier nog echte bazen postten
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.
Echt hequote:
"Sufkut". Ik hou van dat woord.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Flamarande het volgende:
Waarom trekken jullie altijd van die zaadvragende sufkutten aan
Weet je dondersgoedquote:
Gut meid wil je even uithuilenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt ook als je niet iemand neerhaalt afgaande op een paar posts.
Jij bent dan ook een sufkutquote:Op woensdag 3 april 2019 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Sufkut". Ik hou van dat woord.
Daarom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom.Doe ff normale piSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3.14159265359quote:
Zal wel. Misschien omdat je denkt dat ik een meisje ben en jong, mijn issues nog post in de Tina.quote:
Zo assertiefquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel. Misschien omdat je denkt dat ik een meisje ben en jong, mijn issues nog post in de Tina.
Denk maar wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |