Omdat jij ook zulke waardeloze humor hebtquote:
Mijn humor is van onschatbare waarde vrind.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat jij ook zulke waardeloze humor hebt
Ik heb wel chocola gestuurdquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Kopjechino het volgende:
Heeft hier iemand ook gratis chocolade gehad?
Kreeg gister een pakketje in de brievenbus, zonder afzender met allemaal chocolade erin.
Hey Braddiequote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Kopjechino het volgende:
Kreeg gister een pakketje in de brievenbus, zonder afzender met allemaal chocolade erin.
Zou het maar niet opeten voor je het weet zit er gif inquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Kopjechino het volgende:
Heb je de chocolade vergiftigd?quote:
quote:
Dat dus. Gratis chocolade en het niet durven etenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou het maar niet opeten voor je het weet zit er gif in
Dacht aan mijn ex misschien.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
waarom zou iemand je vergiftigde chocola willen sturen, zo significant ben je niet
Dat was een welkomstcadeau omdat je nu in deze sc postquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Kopjechino het volgende:
Dat klopt niet, want kreeg het gisteren.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat was een welkomstcadeau omdat je nu in deze sc post
Vooruitziende blikquote:Op woensdag 3 april 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want kreeg het gisteren.
Ga het toch niet eten, geen idee van wie dit komt.quote:
Ken je iemand met donker haar, een baard en tattoages? Misschien is hij het dan wel.quote:
koekoekquote:Op woensdag 3 april 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
waarom zou iemand je vergiftigde chocola willen sturen, zo significant ben je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |