Ja typisch links, downplayen als de moeder. Zo zijn IS strijders ineens prima terug in de maatschappij te duwen als je GL moet geloven. Pappen en nathouden, en vooral niet nadenken is het credo van GL.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is in normalemensentaal zoiets als kritiek hebben op radicaal rechts.
Leuk johquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit net de door de Jessias gemailde lesprogramma's voor volgende week door te nemen.
Eerst dit zeggen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:52 schreef DoubleUU het volgende:
Wat is het verschil tussen geloofsgekkies en linkse mensen? Ze geloven allebei in een emotioneel, idealistisch beeld wat nooit waarheid zal worden..En ze zijn beiden bereid om te moorden voor hun doelen.
En vervolgens dit.quote:En niet te vergeten...het massaal demoniseren van (politieke) tegenstanders.
Ik noem dat zelf meestal 'gewoon niet zo janken'. Maar voor mensen die uiterst kleinzerig zijn ligt dat waarschijnlijk anders.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ja typisch links, downplayen als de moeder.
Dat moet je aan GroenLinks vragen, maar ik denk dat hun antwoord iets zal zijn als 'nee sukkel, natuurlijk niet, hoe kom je aan die onzin?'quote:Zo zijn IS strijders ineens prima terug in de maatschappij te duwen als je GL moet geloven. Pappen en nathouden, en vooral niet nadenken is het credo van GL.
Ik doe aan massaal demoniseren in mijn eentje? Leg dat eens uit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst dit zeggen.
[..]
En vervolgens dit.
![]()
De ironie. Ik hoop echt dat je een troll bent, maar ik vrees 't ergste.
Zucht. Je verwijt anderen te demoniseren, en wat doe je zelf?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik doe aan massaal demoniseren in mijn eentje? Leg dat eens uit.
Kleinzerige linkse mensen lopen liever in optochten met pedo's en ander (links) tuig, op te roepen tot moord op politieke tegenstanders. Over jankerds gesproken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik noem dat zelf meestal 'gewoon niet zo janken'. Maar voor mensen die uiterst kleinzerig zijn ligt dat waarschijnlijk anders.
[..]
Dat moet je aan GroenLinks vragen, maar ik denk dat hun antwoord iets zal zijn als 'nee sukkel, natuurlijk niet, hoe kom je aan die onzin?'
Jij leest niet goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zucht. Je verwijt anderen te demoniseren, en wat doe je zelf?
Nee, dat gebeurt niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:05 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Kleinzerige linkse mensen lopen liever in optochten met pedo's en ander (links) tuig, op te roepen tot moord op politieke tegenstanders. Over jankerds gesproken.
Met op bakfietsen gemonteerde machine geweren. De GL-tegenhanger van de pickups waar ze in Afrika mee rondcrossen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat GroenLinksers bewapend door de stad fietsen om VVD-ers af te knallen.
Je bent me net voor met ditquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst dit zeggen.
[..]
En vervolgens dit.
![]()
De ironie. Ik hoop echt dat je een troll bent, maar ik vrees 't ergste.
VVDers doen dat wel slimmer - die huren gewoon een Joegoslaaf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met op bakfietsen gemonteerde machine geweren. De GL-tegenhanger van de pickups waar ze in Afrika mee rondcrossen.
Dat gebeurt wel. Tja, links kan moeilijk zijn handjes thuishouden en hun grote muil dicht als ze janken. Zelden zulke slechte verliezers gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet.
En al zou het gebeuren, dan is het nog steeds geen janken, maar oproepen tot geweld.
Ik lees niet goed dat jij stelt dat 'linkse mensen' bereid zijn te moorden voor hun doelen?quote:
Het communisme was van generlei waarde in Nederland in 1940; het was vervolgens Duitsland dat eerst Nederland aanviel (en de SOEVEREINITEIT van ons land verkrachtte) en daarna in al diens wijsheid besloot de USSR binnen te vallen. De USSR was geenszins in staat geweest naar het Westen op te rukken in 1940 (de hele legertop was door Stalin uitgemoord). Dat de Russen zich steeds verder naar het Westen begaven is nogal logisch als men weet dat zij door een agressor uit dat Westen in een oorlog gesleept werden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Bevrijding? Zonder de VS was Rusland tot aan Nederland doorgegaan. Enige reden dat de VS meedeed was dat ze ook een stuk van de taart wilden. Enige die ons heeft proberen te bevrijden van het communisme waren de Duitsers.
Knullie toch. Slecht geslapen, lang niet geneukt? Koffie op? In de file gestaan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Tja, links kan moeilijk zijn handjes thuishouden en hun grote muil dicht als ze janken. Zelden zulke slechte verliezers gezien.
De indoctrinatie is blijkbaar erg geslaagdquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
Toch gek dat er vrijwel geen enkele partij ooit samen wil werken met radicaal rechts. Het zijn tenslotte van die aardige, redelijke mensen die weten waar ze over praten en die waarde hechten aan feiten en nuance. Zie hierboven.
Nee, dat gebeurt niet. Er was er één (!) gevonden, van de Antifa nota bene, en daar werd dat van gedacht, maar dat bleek dus niet het geval.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Tja, links kan moeilijk zijn handjes thuishouden en hun grote muil dicht als ze janken. Zelden zulke slechte verliezers gezien.
Ik had het over het massaal demoniseren, en jij maakt het persoonlijk? Jaja.. Het ding met MASSAAL is, is dat mensen het dan massaal doen. Met andere woorden, grote groepen mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik lees niet goed dat jij stelt dat 'linkse mensen' bereid zijn te moorden voor hun doelen?
Want dat heb je nergens gezegd?
Last van linkse dromers. Heb je een oplossing?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Knullie toch. Slecht geslapen, lang niet geneukt? Koffie op? In de file gestaan?
Emigreren naar Denemarken schijnt te helpen, las ik hier ooit eens ergens. Een keer of duizend.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Last van linkse dromers. Heb je een oplossing?
Meldpuntje oprichtenquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Last van linkse dromers. Heb je een oplossing?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Emigreren naar Denemarken schijnt te helpen, las ik hier ooit eens ergens. Een keer of duizend.
De PVDA, SP, GL en ik vergeet er wss nog een paar, liepen net zo hard mee te roepen. De jongens die dit in beeld gebracht hebben (geen NOS natuurlijk, want links) werden ook nog aangevallen door het linkse tuig, en deze jongens hebben de leuzen meerdere keren gehoord in die groepen. Maargoed als jij in linkse dromen wilt geloven, be my guest.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt niet. Er was er één (!) gevonden, van de Antifa nota bene, en daar werd dat van gedacht, maar dat bleek dus niet het geval.
Dan kun je vol zelfmedelijden over de grond gaan rollen en krijsen over al die enge mensen die tegen je zijn, maar er gaat geen gevaar uit van de mensen met weerwoord. Echt niet.
Maar goed, als je per se wil geloven dat je in groot gevaar bent en dat er een paar miljoen moordzuchtige mensen achter je aan zitten omdat je een rechtsradicale overtuiging hebt, dan vind ik dat verder wel prima.
Nah we zijn net bezig om NL te verlossen van het linkse tuig. Zou jammer zijn om nu te stoppen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Emigreren naar Denemarken schijnt te helpen, las ik hier ooit eens ergens. Een keer of duizend.
Dat niemand daar eerder op gekomen is..quote:
https://www.dagelijksesta(...)egen-thierry-baudet/quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, de pedofielen. Die waren er ook bij?
Ah, dus toch een heksenjacht.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nah we zijn net bezig om NL te verlossen van het linkse tuig. Zou jammer zijn om nu te stoppen.
Vreemd. Niks van gehoord en veel verder dan 'heb ik op tv gezien' komt DDS ook niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:23 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
https://www.dagelijksesta(...)egen-thierry-baudet/
Blijkbaar.
Zoals jij excellent laat zien als links tuig, begrijp je niets goed en vul je maar wat in voor jezelf. Schreeuw je ook tegen de caissière als ze geen bedrag noemt: " DUS IK MOET DUIZEND EURO BETALEN?!quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, dus toch een heksenjacht.
Moet ik me als 'links tuig' zorgen maken?
Want als ik het goed begrijp gaan jullie Nederland zuiveren.
Nederland op een democratische manier van 'links tuig ontdoen'? Wat betekent dat concreet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zoals jij excellent laat zien als links tuig, begrijp je niets goed en vul je maar wat in voor jezelf. Schreeuw je ook tegen de caissière als ze geen bedrag noemt: " DUS IK MOET DUIZEND EURO BETALEN?!
Als je het goed begrijpt dan begrijp je dat rechts dingen democratisch wil regelen, in tegenstelling tot links die alles met een pistool schijnt te kunnen regelen.
Boreale topshow.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit topic is echt goede reclame voor FvD...
Goeiedag zeg.
Zoals Jigzoz al aangeeft, hoe zou je dan op een democratische wijze 'Nederland verlossen van het linkse tuig'?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zoals jij excellent laat zien als links tuig, begrijp je niets goed en vul je maar wat in voor jezelf. Schreeuw je ook tegen de caissière als ze geen bedrag noemt: " DUS IK MOET DUIZEND EURO BETALEN?!
Als je het goed begrijpt dan begrijp je dat rechts dingen democratisch wil regelen, in tegenstelling tot links die alles met een pistool schijnt te kunnen regelen.
Nog steeds verwacht je een soort razzia ofzo. Wat is dat toch met linkse mensen dat de enige connotatie die ze hebben met rechts is Hitler en zijn entourage? Wat dacht je van subtiel rechts indoctrineren totdat men neutraal is? Dat is namelijk wat rechts wil, rechts wilt helemaal geen volledig rechts gedachtegoed in NL.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nederland op een democratische manier van 'links tuig ontdoen'? Wat betekent dat concreet?
Op democratische wijze subtiel indoctrineren. Wat betekent dat concreet? Gewoon even een voorbeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nog steeds verwacht je een soort razzia ofzo. Wat is dat toch met linkse mensen dat de enige connotatie die ze hebben met rechts is Hitler en zijn entourage? Wat dacht je van subtiel rechts indoctrineren totdat men neutraal is? Dat is namelijk wat rechts wil, rechts wilt helemaal geen volledig rechts gedachtegoed in NL.
Neutraal lesgeven is rechtse indoctrinatie? HOE?quote:Bijvoorbeeld scholen wijzen op hun plicht neutraal les te geven, wat gewoon in de wet staat. En daar sancties op zetten als het veelvuldig niet gebeurt.
Het hoeft niet met indoctrineren, ik vind dat persoonlijk al vrij ver gaan. Maar het kan wel, door bijvoorbeeld het rechtse gedachtengoed meer op de scholen te doen doorkomen, wat nu uitsluitend aan links uitbesteed is. Het is maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op democratische wijze subtiel indoctrineren. Wat betekent dat concreet? Gewoon even een voorbeeld.
Neutraal lesgeven was een andere optie om de linkse indoctrinatie te stoppen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op democratische wijze subtiel indoctrineren. Wat betekent dat concreet? Gewoon even een voorbeeld.
ah, een edit. Ik ook maar dan.
[..]
Neutraal lesgeven is rechtse indoctrinatie? HOE?
Ja, is goed hoor. Maar welk rechts gedachtegoed zou ik dan in de klas moeten gaan verkondigen? Wat moet ik dan bijvoorbeeld ter sprake gaan brengen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het hoeft niet met indoctrineren, ik vind dat persoonlijk al vrij ver gaan. Maar het kan wel, door bijvoorbeeld het rechtse gedachtengoed meer op de scholen te doen doorkomen, wat nu uitsluitend aan links uitbesteed is. Het is maar een voorbeeld.
Dat het klimaatakkoord weinig kans van slagen heeft, en dat er bizar veel haken en ogen aan zitten. Als een leraar dat zegt is hij de dag erna waarschijnlijk ontslagen, zo links is het.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor. Maar welk rechts gedachtegoed zou ik dan in de klas moeten gaan verkondigen? Wat moet ik dan bijvoorbeeld ter sprake gaan brengen?
Nee, ik heb serieus geen idee hoe ik dat zou moeten doen als ik tegelijkertijd feitelijk wil blijven. Ik wil best zeggen dat het klimaatakkoord in praktijk enorm lastig wordt. Waarschijnlijk geen weldenkend mens binnen de school te vinden die dat ontkent. Echt rechts lijkt die constatering me trouwens allerminst.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat het klimaatakkoord weinig kans van slagen heeft, en dat er bizar veel haken en ogen aan zitten. Als een leraar dat zegt is hij de dag erna waarschijnlijk ontslagen, zo links is het.
Of de effecten van massa-immigratie bespreken..Je weet zelf ook wel dondersgoed wat je dan kan bespreken.
Maar dat is pure politiek bedrijven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat het klimaatakkoord weinig kans van slagen heeft, en dat er bizar veel haken en ogen aan zitten. Als een leraar dat zegt is hij de dag erna waarschijnlijk ontslagen, zo links is het.
Of de effecten van massa-immigratie bespreken..Je weet zelf ook wel dondersgoed wat je dan kan bespreken.
En exact dát lijkt me de kern van de zaak.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Probleem is dat veel rechtsmensen 'neutrale' feiten als linkse indoctrinatie wegzetten. Best kans dat veel rechtsmensjes überhaupt het onderwijzen over klimaatopwarming al als linkse indoctrinatie weg zouden zetten bijvoorbeeld.
Lol ja maar de wereld draait niet om jou. Als je over dit soort zaken uitspraken doet, dan heb je de verantwoordelijkheid om aan het grote plaatje te denken, en niet ikke ikke ikke. Wat jij gelooft is irrelevant. Je zei zelf dat je feitelijk wilt blijven. We worden overspoeld met nieuws artikelen over vechtpartijen, steekpartijen etc. etc. in AZC's, maar die mensen mogen blijkbaar sterven, want jij gelooft er niet in. De kinderen die ze alleen thuislaten bestaan ook niet. Lees jezelf eens..quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus geen idee hoe ik dat zou moeten doen als ik tegelijkertijd feitelijk wil blijven. Ik wil best zeggen dat het klimaatakkoord in praktijk enorm lastig wordt. Waarschijnlijk geen weldenkend mens binnen de school te vinden die dat ontkent. Echt rechts lijkt die constatering me trouwens allerminst.
En ik geloof niet in massa-immigratie, dus dat ga ik niet doen.
Was dat maar zo. Zelfs een Aardrijkskunde-leraar weet Baudet nog in zijn verhaal te verweven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat is pure politiek bedrijven.
Over het algemeen wordt er vrij weinig politiek bedreven maar wordt er gewoon onderwezen.
Probleem is dat veel rechtsmensen 'neutrale' feiten als linkse indoctrinatie wegzetten. Best kans dat veel rechtsmensjes überhaupt het onderwijzen over klimaatopwarming al als linkse indoctrinatie weg zouden zetten bijvoorbeeld.
Ja, ho. In mijn les draait het dus wel om mij. Of beter: om wat ik zeg. En ik ga geen onzin verkondigen, dus massa-immigratie valt af. De onzin waarmee je het omkleedt, laat ik maar even voor wat het is.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol ja maar de wereld draait niet om jou. Als je over dit soort zaken uitspraken doet, dan heb je de verantwoordelijkheid om aan het grote plaatje te hangen, en niet ikke ikke ikke. Wat jij gelooft is irrelevant. Je zei zelf dat je feitelijk wilt blijven. We worden overspoeld met nieuws artikelen over vechtpartijen, steekpartijen etc. etc. in AZC's, maar die mensen mogen blijkbaar sterven, want jij gelooft er niet in. De kinderen die ze alleen thuislaten bestaan ook niet. Lees jezelf eens..
Logisch, global warming heeft geopolitieke ramificaties.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Zelfs een Aardrijkskunde-leraar weet Baudet nog in zijn verhaal te verweven.
Reageer eens op het verhaal. Hoe bizar je vorige reactie was. Met je ik geloof niet in massa-immigratie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ho. In mijn les draait het dus wel om mij. Of beter: om wat ik zeg. En ik ga geen onzin verkondigen, dus massa-immigratie valt af. De onzin waarmee je het omkleedt, laat ik maar even voor wat het is.
Maar ik wil maandag best even zeggen dat het klimaatakkoord nog een hele opgave wordt hoor.
Ik moet nu gaan zeggen dat mijn vorige reactie bizar was?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:56 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Reageer eens op het verhaal. Hoe bizar je vorige reactie was. Met je ik geloof niet in massa-immigratie.
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Logisch, global warming heeft geopolitieke ramificaties.
Nee leg eens uit waarom jij niet "gelooft" in massa-immigratie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan zeggen dat mijn vorige reactie bizar was?
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:59 schreef DoubleUU het volgende:
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.
Kijk eens op die instagram-pagina.quote:
Zo werkt dat niet hè. Het gaat erom waarom je er wél in zou geloven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee leg eens uit waarom jij niet "gelooft" in massa-immigratie?
Ik heb zowel kritiek op islam als immigratie. En al jaren. En die kritiek heb ik ook nooit verzwegen. En toch ben ik werkelijk waar nog nooit in het hoekje 'extreem-rechts' en 'nazi' gezet...quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.
Ook staat het linkse gedachtegoed ook gewoon in de tekstboeken. Dus ook al is een leraar neutraal, dan wordt het hem alsnog erg moeilijk gemaakt.
https://www.instagram.com/linkseindoctrinatienl/?hl=nl
Nee het gaat erom dat jij zei letterlijk: Ik geloof niet in massa-immigratie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hè. Het gaat erom waarom je er wél in zou geloven.
Dat klopt. En ik wil dat maandag ook wel even in de klassen zeggen hoor. Kijken of ik ook in het gevaarlijkemensenregister van FvD kom.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat jij zei letterlijk: Ik geloof niet in massa-immigratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |