En exact dát lijkt me de kern van de zaak.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Probleem is dat veel rechtsmensen 'neutrale' feiten als linkse indoctrinatie wegzetten. Best kans dat veel rechtsmensjes überhaupt het onderwijzen over klimaatopwarming al als linkse indoctrinatie weg zouden zetten bijvoorbeeld.
Lol ja maar de wereld draait niet om jou. Als je over dit soort zaken uitspraken doet, dan heb je de verantwoordelijkheid om aan het grote plaatje te denken, en niet ikke ikke ikke. Wat jij gelooft is irrelevant. Je zei zelf dat je feitelijk wilt blijven. We worden overspoeld met nieuws artikelen over vechtpartijen, steekpartijen etc. etc. in AZC's, maar die mensen mogen blijkbaar sterven, want jij gelooft er niet in. De kinderen die ze alleen thuislaten bestaan ook niet. Lees jezelf eens..quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus geen idee hoe ik dat zou moeten doen als ik tegelijkertijd feitelijk wil blijven. Ik wil best zeggen dat het klimaatakkoord in praktijk enorm lastig wordt. Waarschijnlijk geen weldenkend mens binnen de school te vinden die dat ontkent. Echt rechts lijkt die constatering me trouwens allerminst.
En ik geloof niet in massa-immigratie, dus dat ga ik niet doen.
Was dat maar zo. Zelfs een Aardrijkskunde-leraar weet Baudet nog in zijn verhaal te verweven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat is pure politiek bedrijven.
Over het algemeen wordt er vrij weinig politiek bedreven maar wordt er gewoon onderwezen.
Probleem is dat veel rechtsmensen 'neutrale' feiten als linkse indoctrinatie wegzetten. Best kans dat veel rechtsmensjes überhaupt het onderwijzen over klimaatopwarming al als linkse indoctrinatie weg zouden zetten bijvoorbeeld.
Ja, ho. In mijn les draait het dus wel om mij. Of beter: om wat ik zeg. En ik ga geen onzin verkondigen, dus massa-immigratie valt af. De onzin waarmee je het omkleedt, laat ik maar even voor wat het is.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol ja maar de wereld draait niet om jou. Als je over dit soort zaken uitspraken doet, dan heb je de verantwoordelijkheid om aan het grote plaatje te hangen, en niet ikke ikke ikke. Wat jij gelooft is irrelevant. Je zei zelf dat je feitelijk wilt blijven. We worden overspoeld met nieuws artikelen over vechtpartijen, steekpartijen etc. etc. in AZC's, maar die mensen mogen blijkbaar sterven, want jij gelooft er niet in. De kinderen die ze alleen thuislaten bestaan ook niet. Lees jezelf eens..
Logisch, global warming heeft geopolitieke ramificaties.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Zelfs een Aardrijkskunde-leraar weet Baudet nog in zijn verhaal te verweven.
Reageer eens op het verhaal. Hoe bizar je vorige reactie was. Met je ik geloof niet in massa-immigratie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ho. In mijn les draait het dus wel om mij. Of beter: om wat ik zeg. En ik ga geen onzin verkondigen, dus massa-immigratie valt af. De onzin waarmee je het omkleedt, laat ik maar even voor wat het is.
Maar ik wil maandag best even zeggen dat het klimaatakkoord nog een hele opgave wordt hoor.
Ik moet nu gaan zeggen dat mijn vorige reactie bizar was?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:56 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Reageer eens op het verhaal. Hoe bizar je vorige reactie was. Met je ik geloof niet in massa-immigratie.
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Logisch, global warming heeft geopolitieke ramificaties.
Nee leg eens uit waarom jij niet "gelooft" in massa-immigratie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moet nu gaan zeggen dat mijn vorige reactie bizar was?
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:59 schreef DoubleUU het volgende:
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.
Kijk eens op die instagram-pagina.quote:
Zo werkt dat niet hè. Het gaat erom waarom je er wél in zou geloven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee leg eens uit waarom jij niet "gelooft" in massa-immigratie?
Ik heb zowel kritiek op islam als immigratie. En al jaren. En die kritiek heb ik ook nooit verzwegen. En toch ben ik werkelijk waar nog nooit in het hoekje 'extreem-rechts' en 'nazi' gezet...quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.
Ook staat het linkse gedachtegoed ook gewoon in de tekstboeken. Dus ook al is een leraar neutraal, dan wordt het hem alsnog erg moeilijk gemaakt.
https://www.instagram.com/linkseindoctrinatienl/?hl=nl
Nee het gaat erom dat jij zei letterlijk: Ik geloof niet in massa-immigratie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hè. Het gaat erom waarom je er wél in zou geloven.
Dat klopt. En ik wil dat maandag ook wel even in de klassen zeggen hoor. Kijken of ik ook in het gevaarlijkemensenregister van FvD kom.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat jij zei letterlijk: Ik geloof niet in massa-immigratie.
Massa-immigratie is sowieso een dom buzzwoordje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat jij zei letterlijk: Ik geloof niet in massa-immigratie.
Zoals je weet is de persoon die dat zei over IQ uit de partij gezet. Het benoemen van ras is soms wel nodig, dat is ook geen racisme. Iedereen is VOLGENS DE WET gelijk. Het zegt dus niet dat iedereen gelijk is. Dat is pas zo als je voor de rechter staat. Immers, je baas heeft veel meer macht dan dat jij hebt. Volkseenheid en raszuiverheid heb ik werkelijk nog nooit gehoord van FvD, waarschijnlijk haal je dit uit een soort van guilty-by-association constructie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb zowel kritiek op islam als immigratie. En al jaren. En die kritiek heb ik ook nooit verzwegen. En toch ben ik werkelijk waar nog nooit in het hoekje 'extreem-rechts' en 'nazi' gezet...
... Zou dat misschien komen omdat in mijn argumentatie er geen sprake is van Ras en IQ geneuzel, 'volkseenheid', 'raszuiverheid' en andere achterlijke nazistische meuk die we zelfs in dit topic weer gretig van stal gehaald zien worden?
Als je geen nazi genoemd wil worden, moet je misschien ook geen dingen roepen die perfect bij het nazisme passen...
Impliceer je nu dat 'linkse mensen' als groep demoniseren, maar de individuen waaruit de groep bestaat niet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik had het over het massaal demoniseren, en jij maakt het persoonlijk? Jaja.. Het ding met MASSAAL is, is dat mensen het dan massaal doen. Met andere woorden, grote groepen mensen.
Moet ik het nog verder voorkauwen of kan je nu weer op eigen kracht?
Ik wil dat je het aan mij uitlegt. Je laat wel goed zien hoe links te werk gaat. Ik kan dit topic vaker aanhalen voor mijn argumenten, daarvoor dank.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik wil dat maandag ook wel even in de klassen zeggen hoor. Kijken of ik ook in het gevaarlijkemensenregister van FvD kom.
Het gaat niet om het woord.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Massa-immigratie is sowieso een dom buzzwoordje.
Wat zou ik daar moeten zien? Behalve gejammer van snowflakes.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik wil dat je het aan mij uitlegt. Je laat wel goed zien hoe links te werk gaat. Ik kan dit topic vaker aanhalen voor mijn argumenten, daarvoor dank.
Waarom is benoemen van ras nodig?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zoals je weet is de persoon die dat zei over IQ uit de partij gezet. Het benoemen van ras is soms wel nodig, dat is ook geen racisme. Iedereen is VOLGENS DE WET gelijk. Het zegt dus niet dat iedereen gelijk is. Dat is pas zo als je voor de rechter staat. Immers, je baas heeft veel meer macht dan dat jij hebt. Volkseenheid en raszuiverheid heb ik werkelijk nog nooit gehoord van FvD, waarschijnlijk haal je dit uit een soort van guilty-by-association constructie?
Individuen met hetzelfde gedachtegoed, namelijk het linkse. En dan massaal. snap je ? En dan stel jij dat ik in mijn eentje demoniseer XD snap je de discrepantie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat 'linkse mensen' als groep demoniseren, maar de individuen waaruit de groep bestaat niet?
Want anders snap ik echt niet op welke manier je mijn poging om jouw hypocrisie aan te tonen probeert onderuit te halen.
'Nou, bij bankiersfraude bijvoorbeeld, want we weten natuurlijk allemaal dat dat typisch..."quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom is benoemen van ras nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |