abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186053071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Probleem is dat veel rechtsmensen 'neutrale' feiten als linkse indoctrinatie wegzetten. Best kans dat veel rechtsmensjes überhaupt het onderwijzen over klimaatopwarming al als linkse indoctrinatie weg zouden zetten bijvoorbeeld.
En exact dát lijkt me de kern van de zaak.
pi_186053095
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ik heb serieus geen idee hoe ik dat zou moeten doen als ik tegelijkertijd feitelijk wil blijven. Ik wil best zeggen dat het klimaatakkoord in praktijk enorm lastig wordt. Waarschijnlijk geen weldenkend mens binnen de school te vinden die dat ontkent. Echt rechts lijkt die constatering me trouwens allerminst.

En ik geloof niet in massa-immigratie, dus dat ga ik niet doen.
Lol ja maar de wereld draait niet om jou. Als je over dit soort zaken uitspraken doet, dan heb je de verantwoordelijkheid om aan het grote plaatje te denken, en niet ikke ikke ikke. Wat jij gelooft is irrelevant. Je zei zelf dat je feitelijk wilt blijven. We worden overspoeld met nieuws artikelen over vechtpartijen, steekpartijen etc. etc. in AZC's, maar die mensen mogen blijkbaar sterven, want jij gelooft er niet in. De kinderen die ze alleen thuislaten bestaan ook niet. Lees jezelf eens..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_186053112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar dat is pure politiek bedrijven.

Over het algemeen wordt er vrij weinig politiek bedreven maar wordt er gewoon onderwezen.

Probleem is dat veel rechtsmensen 'neutrale' feiten als linkse indoctrinatie wegzetten. Best kans dat veel rechtsmensjes überhaupt het onderwijzen over klimaatopwarming al als linkse indoctrinatie weg zouden zetten bijvoorbeeld.
Was dat maar zo. Zelfs een Aardrijkskunde-leraar weet Baudet nog in zijn verhaal te verweven.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_186053144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Lol ja maar de wereld draait niet om jou. Als je over dit soort zaken uitspraken doet, dan heb je de verantwoordelijkheid om aan het grote plaatje te hangen, en niet ikke ikke ikke. Wat jij gelooft is irrelevant. Je zei zelf dat je feitelijk wilt blijven. We worden overspoeld met nieuws artikelen over vechtpartijen, steekpartijen etc. etc. in AZC's, maar die mensen mogen blijkbaar sterven, want jij gelooft er niet in. De kinderen die ze alleen thuislaten bestaan ook niet. Lees jezelf eens..
Ja, ho. In mijn les draait het dus wel om mij. Of beter: om wat ik zeg. En ik ga geen onzin verkondigen, dus massa-immigratie valt af. De onzin waarmee je het omkleedt, laat ik maar even voor wat het is.

Maar ik wil maandag best even zeggen dat het klimaatakkoord nog een hele opgave wordt hoor.
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:55:50 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_186053149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Was dat maar zo. Zelfs een Aardrijkskunde-leraar weet Baudet nog in zijn verhaal te verweven.
Logisch, global warming heeft geopolitieke ramificaties.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186053163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ho. In mijn les draait het dus wel om mij. Of beter: om wat ik zeg. En ik ga geen onzin verkondigen, dus massa-immigratie valt af. De onzin waarmee je het omkleedt, laat ik maar even voor wat het is.

Maar ik wil maandag best even zeggen dat het klimaatakkoord nog een hele opgave wordt hoor.
Reageer eens op het verhaal. Hoe bizar je vorige reactie was. Met je ik geloof niet in massa-immigratie.
pi_186053175
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:56 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Reageer eens op het verhaal. Hoe bizar je vorige reactie was. Met je ik geloof niet in massa-immigratie.
Ik moet nu gaan zeggen dat mijn vorige reactie bizar was?
pi_186053202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Logisch, global warming heeft geopolitieke ramificaties.
Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.
Ook staat het linkse gedachtegoed ook gewoon in de tekstboeken. Dus ook al is een leraar neutraal, dan wordt het hem alsnog erg moeilijk gemaakt.

https://www.instagram.com/linkseindoctrinatienl/?hl=nl
pi_186053212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik moet nu gaan zeggen dat mijn vorige reactie bizar was?
Nee leg eens uit waarom jij niet "gelooft" in massa-immigratie?
  vrijdag 5 april 2019 @ 19:02:49 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_186053243
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:59 schreef DoubleUU het volgende:

Zo kan je alles wel downplayen. Als een leraar zegt dat de massa's asielzoekers het welvaartsniveau van Nederland bedreigen, dan wordt hij gewoon ontslagen.
Dat zal wel meevallen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186053249
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen.
Kijk eens op die instagram-pagina.
pi_186053256
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Nee leg eens uit waarom jij niet "gelooft" in massa-immigratie?
Zo werkt dat niet hè. Het gaat erom waarom je er wél in zou geloven.
  vrijdag 5 april 2019 @ 19:04:25 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_186053275
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:59 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ook staat het linkse gedachtegoed ook gewoon in de tekstboeken. Dus ook al is een leraar neutraal, dan wordt het hem alsnog erg moeilijk gemaakt.

https://www.instagram.com/linkseindoctrinatienl/?hl=nl
Ik heb zowel kritiek op islam als immigratie. En al jaren. En die kritiek heb ik ook nooit verzwegen. En toch ben ik werkelijk waar nog nooit in het hoekje 'extreem-rechts' en 'nazi' gezet...

... Zou dat misschien komen omdat in mijn argumentatie er geen sprake is van Ras en IQ geneuzel, 'volkseenheid', 'raszuiverheid' en andere achterlijke nazistische meuk die we zelfs in dit topic weer gretig van stal gehaald zien worden?

Als je geen nazi genoemd wil worden, moet je misschien ook geen dingen roepen die perfect bij het nazisme passen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_186053281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet hè. Het gaat erom waarom je er wél in zou geloven.
Nee het gaat erom dat jij zei letterlijk: Ik geloof niet in massa-immigratie.
pi_186053295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat klopt. En ik wil dat maandag ook wel even in de klassen zeggen hoor. Kijken of ik ook in het gevaarlijkemensenregister van FvD kom.
pi_186053307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Massa-immigratie is sowieso een dom buzzwoordje.
pi_186053336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb zowel kritiek op islam als immigratie. En al jaren. En die kritiek heb ik ook nooit verzwegen. En toch ben ik werkelijk waar nog nooit in het hoekje 'extreem-rechts' en 'nazi' gezet...

... Zou dat misschien komen omdat in mijn argumentatie er geen sprake is van Ras en IQ geneuzel, 'volkseenheid', 'raszuiverheid' en andere achterlijke nazistische meuk die we zelfs in dit topic weer gretig van stal gehaald zien worden?

Als je geen nazi genoemd wil worden, moet je misschien ook geen dingen roepen die perfect bij het nazisme passen...
Zoals je weet is de persoon die dat zei over IQ uit de partij gezet. Het benoemen van ras is soms wel nodig, dat is ook geen racisme. Iedereen is VOLGENS DE WET gelijk. Het zegt dus niet dat iedereen gelijk is. Dat is pas zo als je voor de rechter staat. Immers, je baas heeft veel meer macht dan dat jij hebt. Volkseenheid en raszuiverheid heb ik werkelijk nog nooit gehoord van FvD, waarschijnlijk haal je dit uit een soort van guilty-by-association constructie?
  vrijdag 5 april 2019 @ 19:09:03 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_186053349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:13 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik had het over het massaal demoniseren, en jij maakt het persoonlijk? Jaja.. Het ding met MASSAAL is, is dat mensen het dan massaal doen. Met andere woorden, grote groepen mensen.
Moet ik het nog verder voorkauwen of kan je nu weer op eigen kracht?
Impliceer je nu dat 'linkse mensen' als groep demoniseren, maar de individuen waaruit de groep bestaat niet?

Want anders snap ik echt niet op welke manier je mijn poging om jouw hypocrisie aan te tonen probeert onderuit te halen.
Huilen dan.
pi_186053364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat klopt. En ik wil dat maandag ook wel even in de klassen zeggen hoor. Kijken of ik ook in het gevaarlijkemensenregister van FvD kom.
Ik wil dat je het aan mij uitlegt. Je laat wel goed zien hoe links te werk gaat. Ik kan dit topic vaker aanhalen voor mijn argumenten, daarvoor dank.
pi_186053370
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Massa-immigratie is sowieso een dom buzzwoordje.
Het gaat niet om het woord.
  vrijdag 5 april 2019 @ 19:10:24 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_186053373
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:03 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Kijk eens op die instagram-pagina.
Wat zou ik daar moeten zien? Behalve gejammer van snowflakes.
pi_186053398
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:10 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik wil dat je het aan mij uitlegt. Je laat wel goed zien hoe links te werk gaat. Ik kan dit topic vaker aanhalen voor mijn argumenten, daarvoor dank.
Graag gedaan.

Ik geloof er niet in omdat het niet bestaat.
  vrijdag 5 april 2019 @ 19:12:12 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_186053413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:08 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Zoals je weet is de persoon die dat zei over IQ uit de partij gezet. Het benoemen van ras is soms wel nodig, dat is ook geen racisme. Iedereen is VOLGENS DE WET gelijk. Het zegt dus niet dat iedereen gelijk is. Dat is pas zo als je voor de rechter staat. Immers, je baas heeft veel meer macht dan dat jij hebt. Volkseenheid en raszuiverheid heb ik werkelijk nog nooit gehoord van FvD, waarschijnlijk haal je dit uit een soort van guilty-by-association constructie?
Waarom is benoemen van ras nodig?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_186053425
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Impliceer je nu dat 'linkse mensen' als groep demoniseren, maar de individuen waaruit de groep bestaat niet?

Want anders snap ik echt niet op welke manier je mijn poging om jouw hypocrisie aan te tonen probeert onderuit te halen.
Individuen met hetzelfde gedachtegoed, namelijk het linkse. En dan massaal. snap je ? En dan stel jij dat ik in mijn eentje demoniseer XD snap je de discrepantie?
pi_186053430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarom is benoemen van ras nodig?
'Nou, bij bankiersfraude bijvoorbeeld, want we weten natuurlijk allemaal dat dat typisch..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')