quote:Op woensdag 3 april 2019 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Gaat goed hoor! Zoon groeit, drinkt, produceert luiers en slaapt. Ouders zijn tevreden en gelukkig.
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat Lein zegt. Nog steeds redelijk wat rust, soms is hij wel 's nachts aan het worstelen met zichzelf. Gemiddeld nog steeds 6 - 8 uur slaap. Vannacht sliep hij 5 uur achter elkaar en daarna een uur wat gemopper. Toch weer 3 uur daarna geslapen. Voeding gaat wel beter, met andere flesvoeding. Er komt in ieder geval behoorlijk wat in de luier. Alleen niet elke dag
. Krampen zijn er nog wel veel helaas.
In een multibespreekbare scquote:
Ik vond de korting niet echt heel bijzonderquote:Op woensdag 3 april 2019 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een multibespreekbare sc
Iemand hier nog eftelingzegels?
Er hangt al een hele tijd een rijtje met een boekje op het prikbord op het werk en niemand heeft interesse.
Als het maar niet over voetbal gaat, tapijtratten zitten op de grens van het verdraagbarequote:Op woensdag 3 april 2019 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een multibespreekbare sc
Iemand hier nog eftelingzegels?
Er hangt al een hele tijd een rijtje met een boekje op het prikbord op het werk en niemand heeft interesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pietverdriet op 03-04-2019 11:30:21 ]In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Eensquote:
Not helping.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef borisz het volgende:
Niet de grootste fan van een
[ afbeelding ]
Maar het is best te doen.
Met smeerkaasquote:Op woensdag 3 april 2019 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Versche krentenbollen van de bakkert… zo versch dat de krenten nog warm zijn
Nog nooit gegeten en dat hou ik ook maar zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan je brandwonden van krijgen.quote:
quote:
Aldus Wikiquote:Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Soms wordt er naast ui ook gebruikgemaakt van ananas of paprika. Deze worden gefrituurd en in noordelijke delen van Nederland geserveerd met pindasaus. In Vlaanderen en zuidelijke delen van Nederland gebruikt men verscheidene soorten saus op de berenhap.
Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw (Noord-Nederland), gehaktbal speciaal (Noord-Brabant), spoetnik (Limburg) of berenpoot (Vlaanderen).
Hoewel berehap een merknaam is, wordt de naam door de Nederlandse Taalunie inmiddels als soortnaam beschouwd en is berenhap opgenomen in de Woordenlijst Nederlandse Taal (het "Groene Boekje").
Echt zo niet nuttig om te weten, dus vergeet ik het waarschijnlijk nooit meerquote:Op woensdag 3 april 2019 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Aldus Wiki
En ook https://munchies.vice.com(...)limburg-een-spoetnik
#weetjevandedag
Ook geen fan. Doe dan maar een ardeense saté of een sitostick. Al blijf ik een kroket adept.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Versche krentenbollen van de bakkert… zo versch dat de krenten nog warm zijn
Waar ik klauw zei moet hap staan.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Aldus Wiki
En ook https://munchies.vice.com(...)limburg-een-spoetnik
#weetjevandedag
of brokkelkaasquote:
Zo blij dat ik van dat hormoongedoe af ben (vandaag een collega aan de telefoon gehoord, die had er ook last vanquote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef liedetector het volgende:
Zo oer hollandsche pastasaus aan het maken (lees er zit iets meer groente in dan anders) en dan eens even het bedrag over maken naar Loona, dat is er gisteren niet meer van gekomen en de hele week is een stress week en dan ook nog iets met onhandig en maandelijks hormoongezeik etc etc.... De enige mazzel is voor de mensen om me heen dat ik vandaag (niet bewust ofzo) iemand uitgemaakt heb voor een lul met vingers!
*blij als ik strax even plat mag, maar nogeven doorbikkelen en alles regelen (lees eerst dierenwinkel om BARFF te halen)
Pastastamppotquote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef liedetector het volgende:
Zo oer hollandsche pastasaus aan het maken (lees er zit iets meer groente in dan anders) en dan eens even het bedrag over maken naar Loona, dat is er gisteren niet meer van gekomen en de hele week is een stress week en dan ook nog iets met onhandig en maandelijks hormoongezeik etc etc.... De enige mazzel is voor de mensen om me heen dat ik vandaag (niet bewust ofzo) iemand uitgemaakt heb voor een lul met vingers!
*blij als ik strax even plat mag, maar nogeven doorbikkelen en alles regelen (lees eerst dierenwinkel om BARFF te halen)
ja eigenlijk wel... niet mijn gewoonte, maar een liefie wat even geen carbs wil dus die eet geen pasta, moet het toch een beetje een maaltijd zijn...dus compromis... okay omgekleed en deur uit nuquote:Op woensdag 3 april 2019 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pastastamppot
* Pietverdriet duikt weg
Dan is er vast een regenboog te zien?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Dat is gek: buiten is het licht, helder en het regent keihard alsof er een regendouche openstaat, recht naar beneden.
Even weeronlin checken: weekend ziet er goord/ droog uit.
Alles rond de Varsity wordt opgebouwd langs het kanaal: tenten, tribunes, hekken.
DeSpeld slaat weer de spijker op zijn kop.quote:Joe Biden is in opspraak geraakt door beschuldigingen van ongepast gedrag, vlak voor hij zich kandidaat wilde stellen voor de presidentsverkiezingen van 2020. Geen toeval, denken veel commentatoren: “Hij probeert het vrouwonvriendelijke succes van Trump te kopiëren.”
Trump won de verkiezingen in 2016 nadat er een opname was opgedoken waarop hij de woorden ‘grab ‘em by the pussy’ uitsprak. FOX-presentator Tucker Carlson weet zeker dat de rel rond Biden daarop geïnspireerd is. “Hij heeft zelf geen ideeën, dus probeert hij Trump na te doen. Het is zo doorzichtig. Maar ik kan hem één ding vertellen: kiezers prikken er doorheen. Die gaan gewoon voor het origineel.”
Ook columniste Ann Coulter noemt de tactiek van Biden ‘goedkoop’. “Wat krijgen we hierna? Gaat hij racistische dingen roepen? Dubieuze zakendeals sluiten? Flirten met de Russen? Als Biden denkt dat hij Trump op deze manier kan verslaan, heeft hij het mis. Kiezers houden juist van Trump vanwege zijn authentieke wangedrag. Kom met een eigen schandaal, zou ik zeggen.”
Ging speciaal voor jou naar boven om over de polder naar de lucht te kijken. Helaaschquote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is er vast een regenboog te zien?
Dacht dat Joe Biden diegene was die was overleden maar blijkbaar toch een anderquote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
DeSpeld slaat weer de spijker op zijn kop.
On de serious side. Ome Joe heeft hier idd een probleem wil hij president worden. De Thomas Hearings zullen ook weer boven komen drijven. Toen was hij vz. van de Justitiecommissie en die verhoren waren niet je van het....
Tuurlijk, wat een goed idee👍quote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een paspop gekocht. Ik word helemaal geïrriteerd dat ik niet kan zien of iets goed op de rug zit, of gelijk is. Was nog wel even zoeken voor een niet minimaat. Met een beetje mazzel is die morgen of vrijdag in huis. Kan ik ook weer verder met m'n lange blouse.
Dat nog niet, is voor een volgende keer. Dit is een heel makkelijk tuniek, trek ik over m'n hoofd aan. Heb wat patronen besteld waar ik het ook goed bij kan gebruiken. Ik weet nog dat ik vroeger bij mijn moeder kleding moest afspelden, maar helaas...zij kan het niet meer bij mij doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat een goed idee👍
En bedoel je dan een lange bloes mét knoopsgaten dankzij de fabuleuze machine.
heeft dat nog consequenties?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef golfer het volgende:
3-maandelijkse bezoek aan HA n.a.v. bloed- en urineonderzoek van vorige week.
Meeste waardes redelijk stabiel en zelfs op enkele punten een hele lichte verbetering. Alleen nierwaardes zijn nog steeds niet goed. Te veel beschadigd in het verleden door slecht werkende schildklier en nu dus ook de diabetes.
/medisch bulletin.
Voorlopig nog niet. In de gaten houden en over 3 maanden kijken of het niet is verslechterd.quote:
duimt!quote:Op woensdag 3 april 2019 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. In de gaten houden en over 3 maanden kijken of het niet is verslechterd.
clear aan 2 van de 3 voldoe ik opzich wel....dat minder drinken vind ik het minste...weekend is weekend zegquote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk: minder drinken, meer bewegen en afvallen.
Dat mag ja, of het verstandig is is een tweede. bij ons zijn ze iig nog niet doorgeslagen qua safety.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef Barreltje het volgende:
Frant.. mag je slippers aan bij jullie aan boord? Dat mag hier dan dus juist niet..je moet iets om je hiel hebben..
Waar? Wat?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:23 schreef AnneX het volgende:
Ach, hoe ouder ik word, hoe meer ik fan ben van het programma “stap voor stap”...🤪
Goed idee!quote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een paspop gekocht. Ik word helemaal geïrriteerd dat ik niet kan zien of iets goed op de rug zit, of gelijk is. Was nog wel even zoeken voor een niet minimaat. Met een beetje mazzel is die morgen of vrijdag in huis. Kan ik ook weer verder met m'n lange blouse.
Programma in mijn hoofd: géen twee dingen tegelijk aangaan.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Thuis.
Zit aan een wijntje.
Horrorverhaal op het werk waar ik al een week mee bezig ben voor een patiënt.![]()
Soms is het ook mij teveel
Nee, want al dagenlang last van een knieblessure.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef AnneX het volgende:
@:golfer: redelijk positief toch.
Behalve bewegen en afvallen![]()
Ben je direkt weerr gaan fietsen toen je thuiskwam...
Oh ah, ja dat is fijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Programma in mijn hoofd: géen twee dingen tegelijk aangaan.
Eerst het ene - zoals kaatje en tuniek maken - en dan de volgende stap: knoopsgaten maken: Stap voor Stap.
Excuus voor de warrige post.
Ow...zal ik eens wat zeggen...ontspannen fietsen zonder weerstand is over het algemeen prima voor stukke knieën...quote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want al dagenlang last van een knieblessure.
Grote meid!quote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik hoop dat eerder te kunnen hoor! en oefen hard
Zat in de auto te bedenken wát en hóe ik het (leven) anders zou hebben ingevuld...nu beseffend en terugkijkend...quote:Op woensdag 3 april 2019 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ah, ja dat is fijn.
Eerst het één dan het ander. Ik heb geleerd waar stress op mijn werk vandaan kwam. Alles naar me toe trekken, alles in de gaten houden, in 4 sloten tegelijk lopen en het 'af' willen hebben.
Zo werkt het niet. Duh
Dus laatste jaar mezelf gereset en zowaar, geen werkstress meer.
Ook niet als alles uit zijn voegen barst door onderbezetting of overvragen.
Het kan![]()
Je moet er wel bijna 60 voor worden
-8quote:
?quote:
waar ik in het verlede vroeg al huiswerk deed bv voor bij een klant om problemen op te lossen etc... denk ik nu: morgen weer een dag.... ga er ook zo in (okay ik probeer te zorgen dat ze genoeg mensen plannen en dan ben ik klaar) en zie het dan wel..... stuk relater dan vroeger welquote:Op woensdag 3 april 2019 17:58 schreef Molo het volgende:
Ik maak me echt belachelijk weinig druk om dingen, leeft heerlijk
Knap. Ik heb daar echt grote moeite mee. Ik kan me redelijk druk maken over van alles.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:58 schreef Molo het volgende:
Wat sneller dan gemiddeld wellicht waarderen en snappen waar het om draait in het leven en waar vooral niet om
Ik maak me echt belachelijk weinig druk om dingen, leeft heerlijk
Acht er afquote:
Was jij voorheen nog drukker?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
waar ik in het verlede vroeg al huiswerk deed bv voor bij een klant om problemen op te lossen etc... denk ik nu: morgen weer een dag.... ga er ook zo in (okay ik probeer te zorgen dat ze genoeg mensen plannen en dan ben ik klaar) en zie het dan wel..... stuk relater dan vroeger wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat is echt lastig ja. Bij mij gaat het steeds beter maar ik heb nog wel mijn valkuilen. Ik had afgelopen weekend nog een enorm leermoment over mezelf. Was niet heel leuk maar wel verhelderend. Niets bijzonders eigenlijk maar het is een karaktertrek van mijn moeder die ik ook wel wat heb en dat vond ik niet zo tof op dat moment. Maar het weten is al heel waardevol.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knap. Ik heb daar echt grote moeite mee. Ik kan me redelijk druk maken over van alles.
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:11 schreef Barreltje het volgende:
Trossen los.. we zijn weer onderweg..Wat is dat? En ben je weer gezond en heel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Niet knap, is geen verdienste. Wel erg handig.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Knap. Ik heb daar echt grote moeite mee. Ik kan me redelijk druk maken over van alles.
uur of 60 per week lachend ja....en hele land door, mis ik ook echt niet *thuis alles voorbereiden voor de klant ook, nu wigenljk 0 verantwoording voor mn gevoel....quote:
Godsamme manquote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
uur of 60 per week lachend ja....en hele land door, mis ik ook echt niet
In de edit een linkje naar wiki..quote:Op woensdag 3 april 2019 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is dat? En ben je weer gezond en heel?
En zelfs dat is te plannen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:15 schreef Molo het volgende:
Op het werk wordt ook wel gezegd 'geen bloed, geen spoed'.
Ben je altijd opgejaagd dan? Want het ís zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:16 schreef Barreltje het volgende:
Ik zou me juist opgejaagd voelen als iedere dag mn laatste dag zou kunnen zijn..
Dat ook ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |