quote:Op woensdag 3 april 2019 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Gaat goed hoor! Zoon groeit, drinkt, produceert luiers en slaapt. Ouders zijn tevreden en gelukkig.
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat Lein zegt. Nog steeds redelijk wat rust, soms is hij wel 's nachts aan het worstelen met zichzelf. Gemiddeld nog steeds 6 - 8 uur slaap. Vannacht sliep hij 5 uur achter elkaar en daarna een uur wat gemopper. Toch weer 3 uur daarna geslapen. Voeding gaat wel beter, met andere flesvoeding. Er komt in ieder geval behoorlijk wat in de luier. Alleen niet elke dag
. Krampen zijn er nog wel veel helaas.
In een multibespreekbare scquote:
Ik vond de korting niet echt heel bijzonderquote:Op woensdag 3 april 2019 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een multibespreekbare sc
Iemand hier nog eftelingzegels?
Er hangt al een hele tijd een rijtje met een boekje op het prikbord op het werk en niemand heeft interesse.
Als het maar niet over voetbal gaat, tapijtratten zitten op de grens van het verdraagbarequote:Op woensdag 3 april 2019 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een multibespreekbare sc
Iemand hier nog eftelingzegels?
Er hangt al een hele tijd een rijtje met een boekje op het prikbord op het werk en niemand heeft interesse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pietverdriet op 03-04-2019 11:30:21 ]In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Eensquote:
Not helping.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef borisz het volgende:
Niet de grootste fan van een
[ afbeelding ]
Maar het is best te doen.
Met smeerkaasquote:Op woensdag 3 april 2019 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Versche krentenbollen van de bakkert… zo versch dat de krenten nog warm zijn
Nog nooit gegeten en dat hou ik ook maar zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan je brandwonden van krijgen.quote:
quote:
Aldus Wikiquote:Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Soms wordt er naast ui ook gebruikgemaakt van ananas of paprika. Deze worden gefrituurd en in noordelijke delen van Nederland geserveerd met pindasaus. In Vlaanderen en zuidelijke delen van Nederland gebruikt men verscheidene soorten saus op de berenhap.
Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw (Noord-Nederland), gehaktbal speciaal (Noord-Brabant), spoetnik (Limburg) of berenpoot (Vlaanderen).
Hoewel berehap een merknaam is, wordt de naam door de Nederlandse Taalunie inmiddels als soortnaam beschouwd en is berenhap opgenomen in de Woordenlijst Nederlandse Taal (het "Groene Boekje").
Echt zo niet nuttig om te weten, dus vergeet ik het waarschijnlijk nooit meerquote:Op woensdag 3 april 2019 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Aldus Wiki
En ook https://munchies.vice.com(...)limburg-een-spoetnik
#weetjevandedag
Ook geen fan. Doe dan maar een ardeense saté of een sitostick. Al blijf ik een kroket adept.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Versche krentenbollen van de bakkert… zo versch dat de krenten nog warm zijn
Waar ik klauw zei moet hap staan.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Aldus Wiki
En ook https://munchies.vice.com(...)limburg-een-spoetnik
#weetjevandedag
of brokkelkaasquote:
Zo blij dat ik van dat hormoongedoe af ben (vandaag een collega aan de telefoon gehoord, die had er ook last vanquote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef liedetector het volgende:
Zo oer hollandsche pastasaus aan het maken (lees er zit iets meer groente in dan anders) en dan eens even het bedrag over maken naar Loona, dat is er gisteren niet meer van gekomen en de hele week is een stress week en dan ook nog iets met onhandig en maandelijks hormoongezeik etc etc.... De enige mazzel is voor de mensen om me heen dat ik vandaag (niet bewust ofzo) iemand uitgemaakt heb voor een lul met vingers!
*blij als ik strax even plat mag, maar nogeven doorbikkelen en alles regelen (lees eerst dierenwinkel om BARFF te halen)
Pastastamppotquote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef liedetector het volgende:
Zo oer hollandsche pastasaus aan het maken (lees er zit iets meer groente in dan anders) en dan eens even het bedrag over maken naar Loona, dat is er gisteren niet meer van gekomen en de hele week is een stress week en dan ook nog iets met onhandig en maandelijks hormoongezeik etc etc.... De enige mazzel is voor de mensen om me heen dat ik vandaag (niet bewust ofzo) iemand uitgemaakt heb voor een lul met vingers!
*blij als ik strax even plat mag, maar nogeven doorbikkelen en alles regelen (lees eerst dierenwinkel om BARFF te halen)
ja eigenlijk wel... niet mijn gewoonte, maar een liefie wat even geen carbs wil dus die eet geen pasta, moet het toch een beetje een maaltijd zijn...dus compromis... okay omgekleed en deur uit nuquote:Op woensdag 3 april 2019 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pastastamppot
* Pietverdriet duikt weg
Dan is er vast een regenboog te zien?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
Dat is gek: buiten is het licht, helder en het regent keihard alsof er een regendouche openstaat, recht naar beneden.
Even weeronlin checken: weekend ziet er goord/ droog uit.
Alles rond de Varsity wordt opgebouwd langs het kanaal: tenten, tribunes, hekken.
DeSpeld slaat weer de spijker op zijn kop.quote:Joe Biden is in opspraak geraakt door beschuldigingen van ongepast gedrag, vlak voor hij zich kandidaat wilde stellen voor de presidentsverkiezingen van 2020. Geen toeval, denken veel commentatoren: “Hij probeert het vrouwonvriendelijke succes van Trump te kopiëren.”
Trump won de verkiezingen in 2016 nadat er een opname was opgedoken waarop hij de woorden ‘grab ‘em by the pussy’ uitsprak. FOX-presentator Tucker Carlson weet zeker dat de rel rond Biden daarop geïnspireerd is. “Hij heeft zelf geen ideeën, dus probeert hij Trump na te doen. Het is zo doorzichtig. Maar ik kan hem één ding vertellen: kiezers prikken er doorheen. Die gaan gewoon voor het origineel.”
Ook columniste Ann Coulter noemt de tactiek van Biden ‘goedkoop’. “Wat krijgen we hierna? Gaat hij racistische dingen roepen? Dubieuze zakendeals sluiten? Flirten met de Russen? Als Biden denkt dat hij Trump op deze manier kan verslaan, heeft hij het mis. Kiezers houden juist van Trump vanwege zijn authentieke wangedrag. Kom met een eigen schandaal, zou ik zeggen.”
Ging speciaal voor jou naar boven om over de polder naar de lucht te kijken. Helaaschquote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is er vast een regenboog te zien?
Dacht dat Joe Biden diegene was die was overleden maar blijkbaar toch een anderquote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
DeSpeld slaat weer de spijker op zijn kop.
On de serious side. Ome Joe heeft hier idd een probleem wil hij president worden. De Thomas Hearings zullen ook weer boven komen drijven. Toen was hij vz. van de Justitiecommissie en die verhoren waren niet je van het....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |