Ook hard gewerkt ja?quote:
Hmm is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Mwoa, Niels is alleen binnen de KLB SC een fenomeen, verder niet.
De mensen die al een tijdje in ONZ zitten schijnen hem ook te kennen. Volgens mij postte hij daar in de/een SC voordat hij in de KLB SC kwam.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Mwoa, Niels is alleen binnen de KLB SC een fenomeen, verder niet.
G E N O Tquote:Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de supermarkt en ga ik lekker een verse zalm halen voor op brood
Ik was een poosje afwezig, heb heel die knul gemist denk ik.. misschien ken ik zijn username wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
De mensen die al een tijdje in ONZ zitten schijnen hem ook te kennen. Volgens mij postte hij daar in de/een SC voordat hij in de KLB SC kwam.
hou je vast daar komt ie:quote:Op woensdag 3 april 2019 11:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was een poosje afwezig, heb heel die knul gemist denk ik.. misschien ken ik zijn username wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je vast daar komt ie:Nee, die ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is toch ook niet zo'n probleem?
quote:Op woensdag 3 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je vast daar komt ie:Je vergeet de username die lijkt op mijn kat haar naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb geen zin om te raden.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vergeet de username die lijkt op mijn kat haar naam.
Ik dacht dat solotovski en kurovski dezelfde warenquote:Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik het voor je, kurovski
Geil spleetje?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat solotovski en kurovski dezelfde waren
Shit, betraptquote:Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat solotovski en kurovski dezelfde waren
Leg uit dan, want jij was er niet toen hij er wasquote:Op woensdag 3 april 2019 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurde 18 seconden voordat ik deze snapte
Trap ----> leuning, betrapt, geleund, wat dan weer op gekreund lijkt.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leg uit dan, want jij was er niet toen hij er was
Dit zal het wel niet zijn.. moet je veel te veel voor doordenken, dat is niet echt het sterke punt van men hierquote:Op woensdag 3 april 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trap ----> leuning, betrapt, geleund, wat dan weer op gekreund lijkt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trap ----> leuning, betrapt, geleund, wat dan weer op gekreund lijkt.
Ken je users meneer de moderatorquote:Op woensdag 3 april 2019 12:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leg hem eens uit dan, voor de noobies onder ons
maar een grap uitleggen is nooit leukquote:Op woensdag 3 april 2019 12:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leg hem eens uit dan, voor de noobies onder ons
Kraakpandje ?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja had een afspraak met douane ja sorry ja toch niet danquote:
Zo, daar zag ik er ook pas een van rondlopenquote:Op woensdag 3 april 2019 13:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had een afspraak met douane ja sorry ja toch niet dan
Boh was mooi meisje van de douane
Nee ken ik niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, daar zag ik er ook pas een van rondlopen![]()
Ken je die foto van die politieagente met die hele goede billen?
Precies dat dus
O had nu wel pic verwachtquote:
Nee dat boeit me echt vrij weinig die babyface van jequote:Op woensdag 3 april 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van mij? Komt er binnenkort weer aan vriend! Blijf US scherp in de gaten houden
Doe niet zo onverschillig. Jij bent ook benieuwdquote:Op woensdag 3 april 2019 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat boeit me echt vrij weinig die babyface van je
Zal wel meevallen, staan redelijk moderne autos op de fotoquote:Op woensdag 3 april 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
Die pic is net zo oud als het internet zelf geloof ik
Ik weet toch al je eruit ziet enzoquote:Op woensdag 3 april 2019 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe niet zo onverschillig. Jij bent ook benieuwd
Oooo ja diequote:
Komt er nieuw seizoen van Shooter?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oooo ja die
Weinig bijzonders aan. Jammer dat zo'n foto meteen geseksualiseerd wordt. Daar vraagt zo'n dame ook niet om
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oooo ja die
Weinig bijzonders aan. Jammer dat zo'n foto meteen geseksualiseerd wordt. Daar vraagt zo'n dame ook niet om
Ja, dat wel maar de foto die nu in de pijpleiding staat gaat echt je beeld van mijveranderenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet toch al je eruit ziet enzo
wil je mijn leiding pijpen?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar de foto die nu in de pijpleiding staat gaat echt je beeld van mijveranderen
Klasse vriend. Je had ook kunnen zeggen dat het de nieuwe politie uniformen zijn maar je bent weer messcherpquote:Op woensdag 3 april 2019 14:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, staan redelijk moderne autos op de foto
Ondanks dat ik niet zeker weet of ik daar gelukkig van word omdat ik het nog nooit heb geprobeerd lijkt vooralsnog mijn voorkeur uit te gaan naar vrouwenquote:
Denk 't niet. Verhaal 's wel afgesloten toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt er nieuw seizoen van Shooter?
Zeker.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als hij niet wil mag ik dan?
Ja dat dacht ik na vorige seizoenen ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk 't niet. Verhaal 's wel afgesloten toch?
Dacht ik na seizoen 1 ook vriendquote:Op woensdag 3 april 2019 14:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk 't niet. Verhaal 's wel afgesloten toch?
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse vriend. Je had ook kunnen zeggen dat het de nieuwe politie uniformen zijn maar je bent weer messcherp
Dat is toch een normale aarsquote:
Maar antwoord is neequote:Op woensdag 3 april 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik na vorige seizoenen ook.
De mijne is mooierquote:Op woensdag 3 april 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met die van jezelf, gek.
2pretty4u!!!!!!!!quote:
Die heb ik opgegetenquote:
Ik heb al een goede foto om hier te gaan posten dus dat hoeft nietquote:Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja moet nog even foto maken he, zal vanavond even mijn vriend vragen om even foto te maken
Heb jij een minderwaardigheidscomplex of zo?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb al een goede foto om hier te gaan posten dus dat hoeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |