Ook hard gewerkt ja?quote:
Hmm is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Mwoa, Niels is alleen binnen de KLB SC een fenomeen, verder niet.
De mensen die al een tijdje in ONZ zitten schijnen hem ook te kennen. Volgens mij postte hij daar in de/een SC voordat hij in de KLB SC kwam.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Mwoa, Niels is alleen binnen de KLB SC een fenomeen, verder niet.
G E N O Tquote:Op woensdag 3 april 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de supermarkt en ga ik lekker een verse zalm halen voor op brood
Ik was een poosje afwezig, heb heel die knul gemist denk ik.. misschien ken ik zijn username wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
De mensen die al een tijdje in ONZ zitten schijnen hem ook te kennen. Volgens mij postte hij daar in de/een SC voordat hij in de KLB SC kwam.
hou je vast daar komt ie:quote:Op woensdag 3 april 2019 11:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was een poosje afwezig, heb heel die knul gemist denk ik.. misschien ken ik zijn username wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je vast daar komt ie:Nee, die ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is toch ook niet zo'n probleem?
quote:Op woensdag 3 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je vast daar komt ie:Je vergeet de username die lijkt op mijn kat haar naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb geen zin om te raden.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vergeet de username die lijkt op mijn kat haar naam.
Ik dacht dat solotovski en kurovski dezelfde warenquote:Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik het voor je, kurovski
Geil spleetje?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vergeet de username die lijkt op mijn kat haar naam.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat solotovski en kurovski dezelfde waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |