O had nu wel pic verwachtquote:
Nee dat boeit me echt vrij weinig die babyface van jequote:Op woensdag 3 april 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van mij? Komt er binnenkort weer aan vriend! Blijf US scherp in de gaten houden
Doe niet zo onverschillig. Jij bent ook benieuwdquote:Op woensdag 3 april 2019 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat boeit me echt vrij weinig die babyface van je
Zal wel meevallen, staan redelijk moderne autos op de fotoquote:Op woensdag 3 april 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
Die pic is net zo oud als het internet zelf geloof ik
Ik weet toch al je eruit ziet enzoquote:Op woensdag 3 april 2019 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe niet zo onverschillig. Jij bent ook benieuwd
Oooo ja diequote:
Komt er nieuw seizoen van Shooter?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oooo ja die
Weinig bijzonders aan. Jammer dat zo'n foto meteen geseksualiseerd wordt. Daar vraagt zo'n dame ook niet om
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oooo ja die
Weinig bijzonders aan. Jammer dat zo'n foto meteen geseksualiseerd wordt. Daar vraagt zo'n dame ook niet om
Ja, dat wel maar de foto die nu in de pijpleiding staat gaat echt je beeld van mijveranderenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet toch al je eruit ziet enzo
wil je mijn leiding pijpen?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar de foto die nu in de pijpleiding staat gaat echt je beeld van mijveranderen
Klasse vriend. Je had ook kunnen zeggen dat het de nieuwe politie uniformen zijn maar je bent weer messcherpquote:Op woensdag 3 april 2019 14:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, staan redelijk moderne autos op de foto
Ondanks dat ik niet zeker weet of ik daar gelukkig van word omdat ik het nog nooit heb geprobeerd lijkt vooralsnog mijn voorkeur uit te gaan naar vrouwenquote:
Denk 't niet. Verhaal 's wel afgesloten toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt er nieuw seizoen van Shooter?
Zeker.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als hij niet wil mag ik dan?
Ja dat dacht ik na vorige seizoenen ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk 't niet. Verhaal 's wel afgesloten toch?
Dacht ik na seizoen 1 ook vriendquote:Op woensdag 3 april 2019 14:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk 't niet. Verhaal 's wel afgesloten toch?
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse vriend. Je had ook kunnen zeggen dat het de nieuwe politie uniformen zijn maar je bent weer messcherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |