Nee heb ik nooit gezegd, ik weiger me daarover uit te spreken jegens alle respectloze reacties over het complete Molukse volk die ik hier voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:18 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Jij keurt het vandalisme goed, want ze hadden die afspraak maar na moeten komen.
Vind je het dan vreemd dat er dan dingen geroepen worden
O ik geloof best wel dat die afspraken er zijn hoor. Ik heb alleen een tik dat ik het dan ook wil vinden.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:19 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ook op websites van woningcorporaties staan het gewoon vermeld, er zijn genoeg woningcorporaties die dat in artikelen hebben vermeld, burgemeesters die het hebben vermeld. Dat zijn allemaal officiele uitspraken
Mmmm van de dingen die je er wel over zei droop mi de goedkeuring af eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:20 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee heb ik nooit gezegd, ik weiger me daarover uit te spreken jegens alle respectloze reacties over het complete Molukse volk die ik hier voorbij zien komen.
Dat is wat anders
Woonwagenkampen en Molukse kampen handhaven op moment van schrijven nog steeds de voorrangsregeling. Ga je nog actie ondernemen of blijf je steeds online je beklag doen. Zoek even de woonwagenkampen, Molukse kampen, gemeentehuizen en woningcorporaties op, want hier blijven roeptoeteren en klagen heeft echt weinig zin. Wanneer begin je dat nou eens te beseffen?quote:Op donderdag 4 april 2019 00:02 schreef maan_man het volgende:
De Russen hebben trolfabrieken om de publieke opinie te beïnvloeden. De Molukkers hebben Oceanier. Ik vraag mij ook af: is dit een persoon of zit hier een organisatie achter? Want sinds de start van dit topic heeft hij een meer dan full time baan aan het reageren hier.
Ik krijg een nieuwsbericht op me telefoon over Molukkers die ruiten hebben ingegooid. Natuurlijk is er dan een discussie op Fok waar ik voor de rest bijna nooit ben.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heel toevallig kom jij net op die momenten online om ff te kijken hoe het met de Molukker discussies gaat op Fok!...
Kloonmanshuizen die je bent.![]()
Moet ik nu echt voor je gaan uittekenen dat een voorrangsregeling iets anders is dan een verbod op de rest? Maar daar heb je al 20 keer overheen gelezen...quote:Op donderdag 4 april 2019 00:23 schreef Oceanier het volgende:
Nog geen reactie meer gehad over de voorrangsregelingen van woonwagenkampen en Molukse kampen.
Nee hoor jullie mening verandert toch nietquote:Op donderdag 4 april 2019 00:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet ik nu echt voor je gaan uittekenen dat een voorrangsregeling iets anders is dan een verbod op de rest? Maar daar heb je al 20 keer overheen gelezen...
Met meer dan 9000 wetten en regelingen in dit land is het een beetje ongeloofwaardig als jij doet alsof jij ze allemaal kent, maar dat staat los van deze discussie.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:23 schreef Oceanier het volgende:
Ik neem aan dat jullie het hebben geaccepteerd dat er regels zijn in dit land waar jullie niet vanaf weten?
Nouja voordat je over een wet of regel praat, lijkt het me de gewoonste zaak van de wereld dat je je er eerst in verdiept voordat je andere mensen de les gaat lezen over die regel, is het niet? Maar zoals Myrr al eerder zei, je kan geen verbanden leggen. Dus het duurt heel traag bij jou voordat je dingen begrijpt. Dus we moeten alles stuk voor stuk, beetje bij beetje gaan uitleggen voor jouquote:Op donderdag 4 april 2019 00:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Met meer dan 9000 wetten en regelingen in dit land is het een beetje ongeloofwaardig als jij doet alsof jij ze allemaal kent, maar dat staat los van deze discussie.
Duurt traag is dat eigenlijk net zoiets als kost duur?quote:Op donderdag 4 april 2019 00:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nouja voordat je over een wet of regel praat, lijkt het me de gewoonste zaak van de wereld dat je je er eerst in verdiept voordat je andere mensen de les gaat lezen over die regel, is het niet? Maar zoals Myrr al eerder zei, je kan geen verbanden leggen. Dus het duurt heel traag bij jou voordat je dingen begrijpt. Dus we moeten alles stuk voor stuk, beetje bij beetje gaan uitleggen voor jou
Is niet erg kerel, ik heb alle geduld van de wereld. We zijn allemaal mensen, we zijn allemaal gelijk
Excuses mijn kerel, het duurt heel lang, en erg traag.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Duurt traag is dat eigenlijk net zoiets als kost duur?
Wat is bij jou bijna? Je bent nu al drie dagen als een bezetene dit topic in je eentje in leven aan het houden door bijna letterlijk op elke reactie te reageren, en de meeste van je reacties slaan als een tang op een varken. Je UI komt ook een beetje bekend over, is dat niet van die pauperclub Marron united? zou in ieder geval een hoop verklaren over je verkrampte reacties en infantiele gejank.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee ik ben bijna nooit online, je zit er weer naast, al de hele tijd. Misschien ben ik rechtvaardiger dan jou, ik kan namelijk niet tegen onrecht. Daar zal ik nooit voor weglopen en ik zal altijd rechtvaardigheid blijven verdedigen
Ja ik ben al jaren lid van fok en los van een paar keer online, de afgelopen 3 dagen online.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is bij jou bijna? Je bent nu al drie dagen als een bezetene dit topic in je eentje in leven aan het houden door bijna letterlijk op elke reactie te reageren, en de meeste van je reacties slaan als een tang op een varken. Je UI komt ook een beetje bekend over, is dat niet van die pauperclub Marron united? zou in ieder geval een hoop verklaren over je verkrampte reacties en infantiele gejank.
Laat ik het zo zeggen. Het topic gaat over de manier hoe Molukkers iets proberen af te dwingen.In Maastricht door het vernielen van woningen. Hier op Fok! door zich middels jou persoon op een heel bijzondere manier in een topic te meningen. Daarmee heb jij jezelf eigenlijk een beetje tot topiconderwerp gemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:55 schreef Oceanier het volgende:
En nu ontopic gaan want je overtreed de regels, net als die woningcorporatie
Nee je moet bij het onderwep blijven, ook als je de discussie dreigt te verliezen van de tegenpartij, of je begint te irriteren aan de tegenpartij.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Het topic gaat over de manier hoe Molukkers iets proberen af te dwingen.In Maastricht door het vernielen van woningen. Hier op Fok! door zich middels jou persoon op een heel bijzondere manier in een topic te meningen. Daarmee heb jij jezelf eigenlijk een beetje tot topiconderwerp gemaakt.
Deze wou ik nog even quoten. Beheersen, een mooi woord.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:08 schreef Oceanier het volgende:
En als je je niet kan beheersen ondanks het feit dat ik altijd netjes ben gebleven, rustig heb uitgelegd hoe de situatie met Molukse wijken in elkaar steekt, dan zegt dat meer over jezelf dan over mij
Dadelijk komt Oceanier met de reactie dat ze dan eerst overleg hadden moeten voeren met de wijkraad. En dat er dan bleek dat er toch kandidaten uit de Molukse gemeenschap waren. Hoe hij erbij komt: geen idee! Maar dan hoef jij niet langer te wachten op een antwoord. Ik heb dit riedeltje al een aantal keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 4 april 2019 04:39 schreef Lunatiek het volgende:
@:Oceanier:
Er is een Molukse (nou ja, Zuid-Molukse of Ambonese) wijk. Een woning in de wijk komt vrij. Geen van de daarvoor in aanmerking komende Ambonezen wil in de vrijgekomen woning wonen.
Leegstaande woning kost geld. Wie gaat dat betalen? Hoe zie jij de oplossing van dat probleem?
Gezien de wachttijden in de sociale woningbouw waarschijnlijk iemand die staat te springen om een woning. Misschien ook niet zijn eerste keus, maar beter dan slapen onder de brug.quote:Op donderdag 4 april 2019 07:28 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd wat voor soort mensen überhaupt interesse hadden om tussen dat agressieve gepeupel te wonen.
Je bent niet goed van de situatie en het conflict op de hoogte. Volgens de bewoners van de Molukse wijk is er namelijk een hele wachtlijst met Molukse woningzoekenden die daar wel in aanmerking komen. Zij zeggen namelijk dat woningcorporatie woonpunt haar beleid probeert te veranderen, en de afspraak van de Molukse voorrangsregeling wilt opdoeken. Had dat gecommuniceerd, wellicht dat de Molukse bewoners netjes in overleg akkoord waren gegaan dat de voorrangsregeling opgedoekt zou worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 04:39 schreef Lunatiek het volgende:
@:Oceanier:
Er is een Molukse (nou ja, Zuid-Molukse of Ambonese) wijk. Een woning in de wijk komt vrij. Geen van de daarvoor in aanmerking komende Ambonezen wil in de vrijgekomen woning wonen.
Leegstaande woning kost geld. Wie gaat dat betalen? Hoe zie jij de oplossing van dat probleem?
Als je niet begrijpt dat twee partijen een conflict hebben vanwege een gebrek aan communicatie, en de woningcorporatie daarvoor verantwoordelijk is, valt er inderdaad niet te discussieren met de rest.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:47 schreef Questular het volgende:
Er valt toch niet te discussiëren met deze user. We kunnen hem ook gewoon gelijk geven, zijn we daar ook weer klaar mee. Het enige echte nieuws vind ik dat er überhaupt mensen willen wonen in die wijk in Maastricht. Moluks of niet wat een trieste hoop stenen daar.
Dat is precies het hele eieren eten, ook dat valt gewoon te lezen in verschillende artikelen op het internet. Volgens de bewoners is er namelijk een wachtlijst aan Molukse woningzoekenden. Heb ik trouwens ook al eerder vermeld, maar je hebt waarschijnlijk erover heen gelezen. Is niet erg, daarom herhaling ik het nog een keer voor jequote:Op donderdag 4 april 2019 07:37 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dadelijk komt Oceanier met de reactie dat ze dan eerst overleg hadden moeten voeren met de wijkraad. En dat er dan bleek dat er toch kandidaten uit de Molukse gemeenschap waren. Hoe hij erbij komt: geen idee! Maar dan hoef jij niet langer te wachten op een antwoord. Ik heb dit riedeltje al een aantal keer voorbij zien komen.
[..]
Gezien de wachttijden in de sociale woningbouw waarschijnlijk iemand die staat te springen om een woning. Misschien ook niet zijn eerste keus, maar beter dan slapen onder de brug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |