abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2019 @ 22:54:05 #151
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_186021641
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Nee de eigenaar weet inmiddels dat ze fout zaten en niet de gemaakte afspraken hebben nageleefd. Er zal net zoals de andere 5 gevallen met Molukse wijken in de afgelopen 15 jaar snel een excuses volgen van de wonincorporatie aan de Molukse gemeenschap. Pas dan, kunnen de raddraaiers gevraagd worden hun excuses aan te bieden en voor de kosten op te draaien
Hoe kom je aan die kennis? Ergens uitspraken of teksten van ze?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_186021656
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

De corporaties hebben verder ook nooit overleg met bewoners. Molukkers zijn niet speciaal in Nederland of zo.
Het gaat er niet om dat je speciaal moet zijn. Als er een afspraak is tussen twee personen of twee partijen, dien je de afsrpaak altijd in overleg op te zeggen. Moeilijk allemaal he?
West-Melanesia
  woensdag 3 april 2019 @ 22:55:31 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186021667
quote:

[..]

Nee de eigenaar weet inmiddels dat ze fout zaten en niet de gemaakte afspraken hebben nageleefd. Er zal net zoals de andere 5 gevallen met Molukse wijken in de afgelopen 15 jaar snel een excuses volgen van de wonincorporatie aan de Molukse gemeenschap. Pas dan, kunnen de raddraaiers gevraagd worden hun excuses aan te bieden en voor de kosten op te draaien
Welke afspraken zouder er moeten zijn dan?

En de raddraaiers vragen of ze straf wilen ontvangen voor vandalisme? Dat is meer dan een beetje wereldvreemd :D
  woensdag 3 april 2019 @ 22:56:02 #154
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186021681
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Daar wil ik niet alle Molukkers van betichten, de groep die dit op hun geweten heeft echter is in zekere zin erg "speciaal" ja.
Mwah het heeft een niveautje van opgeschoten 16-jarige pubers. Daar hoef je nog niet eens een rugzakje oid voor te hebben.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186021698
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:51 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En als de ene partij afwijkt dan kan de andere partij een advocaat in de arm nemen.
Hadden ze kunnen doen, maar dat hebben ze niet gedaan
West-Melanesia
  woensdag 3 april 2019 @ 22:56:46 #156
459912 FlippingCoin
pi_186021699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:54 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat je speciaal moet zijn. Als er een afspraak is tussen twee personen of twee partijen, dien je de afsrpaak altijd in overleg op te zeggen. Moeilijk allemaal he?
Ja waaruit blijkt dat dit moet vriendelijke vriend? Waar staat dat?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_186021703
quote:

[..]

Nee. De eigenaar zal de berekening gedaan hebben en ontdekken dat het goedkoper is om dat woning-terroriseerde tuig hun zin te geven, dan om een constante stroom aan vernielingen en bedreigingen te hebben. Dat is heel wat anders. En daarna een preforma excuusbrief eruit jassen omdat die eencelligen anders doorgaan met het slopen van het eigendom van de woning coöperatie.

Slecht gedrag belonen om er vanaf te zijn. Zie je wel vaker bij bepaalde groepen in Nederland. Buurt huiskamers, betaalde boksschool, etc.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2019 22:58:56 ]
  woensdag 3 april 2019 @ 22:57:18 #158
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186021712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Hadden ze kunnen doen, maar dat hebben ze niet gedaan
Beetje dom en aso nietwaar?
  woensdag 3 april 2019 @ 22:58:42 #159
459912 FlippingCoin
pi_186021734
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef Elpis het volgende:

[..]

Mwah het heeft een niveautje van opgeschoten 16-jarige pubers. Daar hoef je nog niet eens een rugzakje oid voor te hebben.
Nou ik zeg ook niet dat ze per definitie mentale mankementen hebben, maar speciaal zijn ze weldegelijk, we tellen honderduizenden 16-jarigen in dit mooie land, toch is dit nieuws.
pi_186021750
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die kennis? Ergens uitspraken of teksten van ze?
Dat is al 60 jaar zo, staat gewoon in het artikel, kan je op de websites van de woningcorporaties vinden en kan je vinden in elk gemeentehuis van desbetreffende gemeente waar een Molukse wijk is gevestigd.

En natuurlijk kan je het ook weten als je in de Molukse gemeenschap zit of veel Molukse vrienden hebt.
West-Melanesia
pi_186021775
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Welke afspraken zouder er moeten zijn dan?

En de raddraaiers vragen of ze straf wilen ontvangen voor vandalisme? Dat is meer dan een beetje wereldvreemd :D
Welke afspraken ga ik niet 100 keer herhalen, zou je misschien het topic eerst even goed kunnen doorlezen? Dat staat al tig keer vermeld
West-Melanesia
  woensdag 3 april 2019 @ 23:01:50 #162
459912 FlippingCoin
pi_186021789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:59 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dat is al 60 jaar zo, staat gewoon in het artikel, kan je op de websites van de woningcorporaties vinden en kan je vinden in elk gemeentehuis van desbetreffende gemeente waar een Molukse wijk is gevestigd.

En natuurlijk kan je het ook weten als je in de Molukse gemeenschap zit of veel Molukse vrienden hebt.
Molukse vrienden? Kom nou. Los hiervan, citeer de letterlijke tekst even voor mij wil je.
  woensdag 3 april 2019 @ 23:02:09 #163
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186021797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:00 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Welke afspraken ga ik niet 100 keer herhalen, zou je misschien het topic eerst even goed kunnen doorlezen? Dat staat al tig keer vermeld
Staat daar ook in dat strafrecht pas ingaat nadat de vandaliserende partij genoegdoening heeft? :D
  woensdag 3 april 2019 @ 23:02:52 #164
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186021810
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Molukse vrienden? Kom nou. Los hiervan, citeer de letterlijke tekst even voor mij wil je.
Heeft hij al heel vaak gepost kennelijk.
pi_186021814
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou ja, zoiets is volkomen normaal. Als je morgen af hebt gesproken met je maat dat je hem zou ophalen met de auto om naar een voetbalwedstrijd te gaan, en je komt niet opdagen dan denk ik niet dat je vriend blij is ofwel? Als je niet kon komen, was het netjes geweest als je even had gebeld?

Maarre, dat ik dit nog moet uitlegge.
West-Melanesia
pi_186021849
quote:
16s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Heb ik je net uitgelegd
West-Melanesia
pi_186021865
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef CrashO het volgende:

[..]

Nee. De eigenaar zal de berekening gedaan hebben en ontdekken dat het goedkoper is om dat woning-terroriseerde tuig hun zin te geven, dan om een constante stroom aan vernielingen en bedreigingen te hebben. Dat is heel wat anders. En daarna een preforma excuusbrief eruit jassen omdat die eencelligen anders doorgaan met het slopen van het eigendom van de woning coöperatie.

Slecht gedrag belonen om er vanaf te zijn. Zie je wel vaker bij bepaalde groepen in Nederland. Buurt huiskamers, betaalde boksschool, etc.
Nee, in 2004 in Sittard, in 2002 in Moordrecht en in 2014 in Hoogeveen hebben de woningcorporaties inclusief burgemeesters allemaal excuses aangeboden
West-Melanesia
pi_186021871
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:57 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Beetje dom en aso nietwaar?
Niet zo verstandig, net mensen
West-Melanesia
pi_186021907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Naja om een probleem op te lossen moet je natuurlijk eerst kijken naar de oorzaak
Als iedereen zo zou reageren krijgen we een mooie puinhoop in dit land, zeker als ze dan ook nog hun zin zouden krijgen

Die hele kwestie van de Molukse wijken zou eens onder de loep genomen moeten worden en teruggedraaid moeten worden naar normale wijken
pi_186021924
quote:

[..]

Ja als je niet luisteren of lezen wat ik schrijf, word het moeilijk om je te helpen. Misschien voortaan eerst zoeken, verdiepen voordat je je oordeel klaar hebt staan. Dan was ik nu naar de website van bijvoorbeeld woningcorporatie actium gegaan en had ik de tekst met Molukse voorrangsregeling, inclusief link naar de juiste pagina voor je ge copypaste. Maar je bent een beetje bijdehand en ik ben je hond niet, dus je mag zelf even je best doen om het op te zoeken met de informatie die ik je gegeven heb
West-Melanesia
pi_186021982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:08 schreef Bottendaal het volgende:

[..]

Als iedereen zo zou reageren krijgen we een mooie puinhoop in dit land, zeker als ze dan ook nog hun zin zouden krijgen

Die hele kwestie van de Molukse wijken zou eens onder de loep genomen moeten worden en teruggedraaid moeten worden naar normale wijken
Ja allemaal heel vervelend, maar mensen roeptoeteren maar wat terwijl er afspraken zijn gemaakt. Je moet naar beide partijen kijken en dat doet niemand, vervolgens word ik erop gewezen dat ik dat wel moet doen.

Echt, dat zal van ze lang zal ze leven niet gebeuren zolang men blijf doorhamer op wijken die moeten verdwijnen en kapingen erbij halen en weet ik wat allemaal.

Sorry ik kan je niet helpen
West-Melanesia
  woensdag 3 april 2019 @ 23:17:05 #172
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186022082
Whahaha ik zit op wikipedia te zoeken of ik ergens officiele teksten kan vinden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Molukse_wijk
Staat er onderaan een fok topic als bron. :D

Sorry ik vond dat even grappig. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186022097
quote:

[..]

Volgens mij heb je het al gevonden, ik denk dat je in shock bent want je reageert niet meer.

Nou, je weet nu dus dat die afspraken in heel Nederland met Molukse wijken en verschillende woningcorporaties zijn gemaakt. En nu?
West-Melanesia
pi_186022105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:12 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja allemaal heel vervelend, maar mensen roeptoeteren maar wat terwijl er afspraken zijn gemaakt. Je moet naar beide partijen kijken en dat doet niemand, vervolgens word ik erop gewezen dat ik dat wel moet doen.

Echt, dat zal van ze lang zal ze leven niet gebeuren zolang men blijf doorhamer op wijken die moeten verdwijnen en kapingen erbij halen en weet ik wat allemaal.

Sorry ik kan je niet helpen
Jij keurt het vandalisme goed, want ze hadden die afspraak maar na moeten komen.
Vind je het dan vreemd dat er dan dingen geroepen worden
pi_186022137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:17 schreef Elpis het volgende:
Whahaha ik zit op wikipedia te zoeken of ik ergens officiele teksten kan vinden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Molukse_wijk
Staat er onderaan een fok topic als bron. :D

Sorry ik vond dat even grappig. :@

Ook op websites van woningcorporaties staan het gewoon vermeld, er zijn genoeg woningcorporaties die dat in artikelen hebben vermeld, burgemeesters die het hebben vermeld. Dat zijn allemaal officiele uitspraken
West-Melanesia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')