abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 22:35:23 #126
368283 ato
pi_186021273
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb daar geen username dus dan kan ik niet stemmen. -O-
Je vult gewoon wat in en je kan door blijven stemmen.
Ik heb een paar keer op Nederland gestemd en OK 1x op Italië omdat ik dat nummer ook goed vind.
Ik kan leven met een tweede plek na Italië. Maar moet dan zeer close zijn.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186021319
Mag je bij de Eurojury ook op je eigen land stemmen? Nee zeker :P

https://eurovoix.com/2019(...)online-vote-is-open/
pi_186021324
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:35 schreef ato het volgende:

[..]

Je vult gewoon wat in en je kan door blijven stemmen.
Ik heb een paar keer op Nederland gestemd en OK 1x op Italië omdat ik dat nummer ook goed vind.
Ik kan leven met een tweede plek na Italië. Maar moet dan zeer close zijn.
Als we nét verliezen en het is heel close dan ga ik juist het hardst balen. Liever dat als Nederland niet wint, de uiteindelijke winnaar wel overtuigend gewonnen heeft.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 22:48:02 #129
368283 ato
pi_186021515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Als we nét verliezen en het is heel close dan ga ik juist het hardst balen. Liever dat als Nederland niet wint, de uiteindelijke winnaar wel overtuigend gewonnen heeft.
Ik heb het idee dat het close to call wordt, maar het kan net zo goed om Nederland gaan als winnaar.
Maar ik had verleden jaar ook slecht getipt, zag Nederland ook als winnaar weet je nog.
Alhoewel na de repetities niet meer.
pi_186022034
In 2014 heb ik ondanks de plotselinge hype nooit echt geloofd dat we ook echt zouden winnen, zelfs bij de puntentelling had ik nooit het gevoel dat we Conchita nog gingen pakken... denk dat ik 18 mei heel wat onrustiger op de bank zit, vooral als het op die televoting aankomt _O-

Misschien moet ik met een rekenmachine op de bank gaan zitten en meetellen hoeveel punten er al vergeven zijn bij de televote van in totaal 2788 punten. Mocht Nederland dan bovenaan staan weet je al voordat de presentatoren het roepen of we gewonnen hebben :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 23:34:25 #131
368283 ato
pi_186022410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
In 2014 heb ik ondanks de plotselinge hype nooit echt geloofd dat we ook echt zouden winnen, zelfs bij de puntentelling had ik nooit het gevoel dat we Conchita nog gingen pakken... denk dat ik 18 mei heel wat onrustiger op de bank zit, vooral als het op die televoting aankomt _O-

Misschien moet ik met een rekenmachine op de bank gaan zitten en meetellen hoeveel punten er al vergeven zijn bij de televote van in totaal 2788 punten. Mocht Nederland dan bovenaan staan weet je al voordat de presentatoren het roepen of we gewonnen hebben :+
Dat is een slimme, nog niet veel drinken daarvoor dan :P
pi_186023808
Een serieuze reactie.

Duncan is een aardige gast, liedje is mooi, en de clip uitermate geraffineerd voor een festival als dit, slim.

Dat het lied gebaseerd zou zijn op het verlies van een naaste die ziek was en wiens geliefde toen opeens verdwenen was en de hoop op de terugkeer die nooit plaatsvond, toen hij nog jong was, aub houd op.

Zijn charme, het arrangement, de uitvoering, hij heeft dit soort clichés niet nodig.

Gaat hij winnen?
Indien de lokale voice overs niet gaan reppen over de zgn basis van het verhaal (please laat hij dit verhaal niet verder de media in slingeren), ja - mits- hij in de live versie zijn stem op het juiste moment laat overslaan.

Het lied gaat over spelen met liefde, investeren en niets terugkrijgen, en toch doorgaan ookal weet je dat. Netjes, compact, voor sommigen herkenbaar.
Laat de verloren naasten met rust in songfestivals, audities, optredens etc.

Succes voor Duncan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 04-04-2019 05:00:01 ]
  ESF Reporter donderdag 4 april 2019 @ 08:26:14 #133
87554 Cee
Welluk?
pi_186024478
Duncan nu op Q. w/
pi_186024501
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Duncan nu op Q. w/
*O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186024515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar als Nederland bovenaan staat, duurt het zo lang, dat zenuwen/vermoeidheid/alcohol dat nog weleens lastig kunnen maken. Ik hou Betfair wel aan, dan gaat NL vanzelf naar 1.01 als we volgens die berekening gewonnen hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186024563
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Duncan nu op Q. w/
jaaa hij gaat zo live zingen weer *O*
  ESF Reporter donderdag 4 april 2019 @ 08:43:02 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_186024592
De zender stoort ik hoor het half rappend haperend :(
pi_186024749
Niet de beste versie, weer wat moeite met begin en af en toe wat krakjes in zijn stem, maar leuk interview weer en op naar EIC!
pi_186024851
Mattie die alleen zegt: dit is wel een pittig liedje jongen! Kreeg het gevoel dat ie wilde zeggen dat ie het eigenlijk niet zo goed vond......of heb ik dat idee alleen?
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 09:19:15 #140
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186024929
quote:
17s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mattie die alleen zegt: dit is wel een pittig liedje jongen! Kreeg het gevoel dat ie wilde zeggen dat ie het eigenlijk niet zo goed vond......of heb ik dat idee alleen?
Het is ook gewoon een heel pittig liedje, zitten zoveel schakelingen van hoog naar laag, van kop- naar borststem. Dus in die zin is de opmerking wel terecht gewoon. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186024931
quote:
17s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee, dacht ik ook meteen. Je hoorde vandaag ook dat hij moeite had met sommige stukjes. Al zijn we wel streng voor hem hoor.. (zie de Belgische live acoustic versie in het België topic)
pi_186024940
Er zitten zelfs maatwisselingen in. De coupletten zijn in driekwartsmaat, het refrein in vierkwarts.

Niet dat Mattie dat heeft gehoord, maar toch.
pi_186024947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een heel pittig liedje, zitten zoveel schakelingen van hoog naar laag, van kop- naar borststem. Dus in die zin is de opmerking wel terecht gewoon. :P
Ja tis ook pittig inderdaad en dit komt ook zo kwetsbaar over.......maar kreeg het gevoel dat Mattie iets anders wilde zeggen :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2019 @ 09:23:31 #144
163650 Greys
pi_186024959
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 04:43 schreef Za het volgende:
Een serieuze reactie.

Duncan is een aardige gast, liedje is mooi, en de clip uitermate geraffineerd voor een festival als dit, slim.

Dat het lied gebaseerd zou zijn op het verlies van een naaste die ziek was en wiens geliefde toen opeens verdwenen was en de hoop op de terugkeer die nooit plaatsvond, toen hij nog jong was, aub houd op.

Zijn charme, het arrangement, de uitvoering, hij heeft dit soort clichés niet nodig.

Gaat hij winnen?
Indien de lokale voice overs niet gaan reppen over de zgn basis van het verhaal (please laat hij dit verhaal niet verder de media in slingeren), ja - mits- hij in de live versie zijn stem op het juiste moment laat overslaan.

Het lied gaat over spelen met liefde, investeren en niets terugkrijgen, en toch doorgaan ookal weet je dat. Netjes, compact, voor sommigen herkenbaar.
Laat de verloren naasten met rust in songfestivals, audities, optredens etc.

Succes voor Duncan.
Ik ben het hiermee eens.

Twijfelde al eerder om er iets over te zeggen maar het leek niet zo belangrijk omdat iedereen uit een tekst haalt wat hij/zij wil of nodig heeft.

Maarrr ik vind de gebruikte uitleg over de verloren liefde van de dode naaste (het wordt ook elke keer vaag verteld) niet passen bij "I don't need your games, game over" enzo.

Het lijkt soms alsof ze dachten 'we missen nog het emo-boxje om af te kunnen vinken voor het ESF, dus vertel dat'.
Maar knettergek worden van je gevoel steeds investeren in iemand die het niet waard is, is idd al een prima gevoelsverhaal. Beter nog want voor velen herkenbaar idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2019 @ 09:26:25 #145
43556 miss_dynastie
pi_186024982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:20 schreef blackswangreen het volgende:

Niet dat Mattie dat heeft gehoord, maar toch.
Daar ging mijn thee _O-
pi_186025008
Als die overleden naaste die altijd bleef wachten op zijn/haar geliefde de inspiratie was voor dit nummer, wie zijn jullie dan om te bepalen dat hij dat niet mag zeggen?
  donderdag 4 april 2019 @ 09:29:51 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186025017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Als die overleden naaste die altijd bleef wachten op zijn/haar geliefde de inspiratie was voor dit nummer, wie zijn jullie dan om te bepalen dat hij dat niet mag zeggen?
Volgens mij geeft hij dat ook alleen als antwoord als mensen vragen waar het liedje overgaat.
pi_186025021
Ik heb dat verhaal alleen bij DWDD gehoord?

Overal staat trouwens steeds dit: “Love can be a crazy thing. We run into it, we dance, we fall… blindly. And when it’s gone, all we do is hope for it to ever come back. Until we realize, mostly when it’s too late, that like a small town boy in a big arcade, we’ve been addicted to a losing game.”

Veel algemener. Gok dat zoiets ook bij de commentatoren aangeleverd wordt :P En al wordt dat andere gezegd, dat gaat echt geen stemmen kosten. Alsof dat zo’n raar verhaal is :?
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 09:31:43 #149
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186025039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Dit vind ik ook. Duncan gaat er overigens zelf ook vrij subtiel mee om, loopt het niet overal uit te venten. Heel anders dan bij de meiden van O'g3ne indertijd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186025044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:31 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dit vind ik ook. Duncan gaat er overigens zelf ook vrij subtiel mee om, loopt het niet overal uit te venten. Heel anders dan bij de meiden van O'g3ne indertijd.
Ja dat siert Duncan wel inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')