WoW echt een hit aan het worden, leuk voor Duncan hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef maresc het volgende:
[..]
Nog even wat meer info over de Viral 50 waar Arcade dus op #14 staat worldwide:
Spotify heeft een nieuwe hitlijst geïntroduceerd: de Spotify Viral 50. Deze hitlijst kijkt hoe vaak een track is gedeeld op onder meer Facebook en Twitter.
De Viral 50-lijst vloeit voort uit de Spotify Top 50, een lijst van de meest gestreamde nummers in een specifieke week. Volgens Spotify is het meten van downloads of aantal streams niet meer van deze tijd en geeft het geen juist beeld (meer) van het huidige muzieklandschap, dat constant in beweging is.
De meeste tracks die het goed doen in de Viral 50 worden gebruikt in bijvoorbeeld films, tv-programma’s en reclamespotjes.
Op onderstaande website zie je dat Arcade wereldwijd dus op #14 staat bij Daily, op #13 in België, op #1 in Nederland, op nr #21 in Israel, et cetera
https://spotifycharts.com/viral/global/daily/latest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:29 schreef Mandy040986 het volgende:
Deel act Duncan gelekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
Deel act Duncan gelekt.Oeh.....veelbelovend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deel act Duncan gelekt.Je bent twee dagen te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar geen username dus dan kan ik niet stemmen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef FruitofUtopia het volgende:
Reddit organiseert al een tijdje een battle tussen alle deelnemers. De finale gaat tussen Italië en Nederland.
Stemmen kan hier!
Aanmaken dan!quote:Op woensdag 3 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb daar geen username dus dan kan ik niet stemmen.
Okay, dan moet ik allert zijn en niet meteen instinctief zo snel mogelijk naar een andere zender zappen als ik Ivo’s stem hoor. En dan maar hopen dat ik geen huiduitslag krijg. Ik reageer nogal allergisch op die van ijdelheid overlopende man....quote:
tis een google document, gewoon je FOK! naam invullenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb daar geen username dus dan kan ik niet stemmen.
Ik gok dat Italië dit sowieso wel gaat winnenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef FruitofUtopia het volgende:
Reddit organiseert al een tijdje een battle tussen alle deelnemers. De finale gaat tussen Italië en Nederland.
Stemmen kan hier!
Trollen?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat Italië dit sowieso wel gaat winnenop Reddit zijn ze niet zo positief over NL. Of nouja meer dat die mensen steeds van zich laten horen volgens mij.
Nee denk meer mensen die graag willen dat hun favoriet wint. En dat de mensen die wel positief zijn daar wat op de achtergrond blijven, want ze zijn er wel aangezien Nederland in die lijstjes wel steeds tweede wordtquote:
Als we maar niet tweede worden als het er écht toe doetquote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee denk meer mensen die graag willen dat hun favoriet wint. En dat de mensen die wel positief zijn daar wat op de achtergrond blijven, want ze zijn er wel aangezien Nederland in die lijstjes wel steeds tweede wordt
Bij de Barbara Dex award?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als we maar niet tweede worden als het er écht toe doet
Hebt elkander lief gelijk Ivo Niehe zichzelf.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Okay, dan moet ik allert zijn en niet meteen instinctief zo snel mogelijk naar een andere zender zappen als ik Ivo’s stem hoor. En dan maar hopen dat ik geen huiduitslag krijg. Ik reageer nogal allergisch op die van ijdelheid overlopende man....
Ja. Maar dat geeft nietquote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Soof123 het volgende:
https://www.nu.nl/media/5(...)ival-aflevering.html
Stond dit al ergens? Ik wist even niet in welk topic dit thuis hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |