WoW echt een hit aan het worden, leuk voor Duncan hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef maresc het volgende:
[..]
Nog even wat meer info over de Viral 50 waar Arcade dus op #14 staat worldwide:
Spotify heeft een nieuwe hitlijst geïntroduceerd: de Spotify Viral 50. Deze hitlijst kijkt hoe vaak een track is gedeeld op onder meer Facebook en Twitter.
De Viral 50-lijst vloeit voort uit de Spotify Top 50, een lijst van de meest gestreamde nummers in een specifieke week. Volgens Spotify is het meten van downloads of aantal streams niet meer van deze tijd en geeft het geen juist beeld (meer) van het huidige muzieklandschap, dat constant in beweging is.
De meeste tracks die het goed doen in de Viral 50 worden gebruikt in bijvoorbeeld films, tv-programma’s en reclamespotjes.
Op onderstaande website zie je dat Arcade wereldwijd dus op #14 staat bij Daily, op #13 in België, op #1 in Nederland, op nr #21 in Israel, et cetera
https://spotifycharts.com/viral/global/daily/latest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:29 schreef Mandy040986 het volgende:
Deel act Duncan gelekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
Deel act Duncan gelekt.Oeh.....veelbelovend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deel act Duncan gelekt.Je bent twee dagen te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar geen username dus dan kan ik niet stemmen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef FruitofUtopia het volgende:
Reddit organiseert al een tijdje een battle tussen alle deelnemers. De finale gaat tussen Italië en Nederland.
Stemmen kan hier!
Aanmaken dan!quote:Op woensdag 3 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb daar geen username dus dan kan ik niet stemmen.
Okay, dan moet ik allert zijn en niet meteen instinctief zo snel mogelijk naar een andere zender zappen als ik Ivo’s stem hoor. En dan maar hopen dat ik geen huiduitslag krijg. Ik reageer nogal allergisch op die van ijdelheid overlopende man....quote:
tis een google document, gewoon je FOK! naam invullenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat Italië dit sowieso wel gaat winnenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef FruitofUtopia het volgende:
Reddit organiseert al een tijdje een battle tussen alle deelnemers. De finale gaat tussen Italië en Nederland.
Stemmen kan hier!
Trollen?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat Italië dit sowieso wel gaat winnenop Reddit zijn ze niet zo positief over NL. Of nouja meer dat die mensen steeds van zich laten horen volgens mij.
Nee denk meer mensen die graag willen dat hun favoriet wint. En dat de mensen die wel positief zijn daar wat op de achtergrond blijven, want ze zijn er wel aangezien Nederland in die lijstjes wel steeds tweede wordtquote:
Als we maar niet tweede worden als het er écht toe doetquote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee denk meer mensen die graag willen dat hun favoriet wint. En dat de mensen die wel positief zijn daar wat op de achtergrond blijven, want ze zijn er wel aangezien Nederland in die lijstjes wel steeds tweede wordt
Bij de Barbara Dex award?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als we maar niet tweede worden als het er écht toe doet
Hebt elkander lief gelijk Ivo Niehe zichzelf.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Okay, dan moet ik allert zijn en niet meteen instinctief zo snel mogelijk naar een andere zender zappen als ik Ivo’s stem hoor. En dan maar hopen dat ik geen huiduitslag krijg. Ik reageer nogal allergisch op die van ijdelheid overlopende man....
Ja. Maar dat geeft nietquote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Soof123 het volgende:
https://www.nu.nl/media/5(...)ival-aflevering.html
Stond dit al ergens? Ik wist even niet in welk topic dit thuis hoorde
Je vult gewoon wat in en je kan door blijven stemmen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we nét verliezen en het is heel close dan ga ik juist het hardst balen. Liever dat als Nederland niet wint, de uiteindelijke winnaar wel overtuigend gewonnen heeft.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:35 schreef ato het volgende:
[..]
Je vult gewoon wat in en je kan door blijven stemmen.
Ik heb een paar keer op Nederland gestemd en OK 1x op Italië omdat ik dat nummer ook goed vind.
Ik kan leven met een tweede plek na Italië. Maar moet dan zeer close zijn.
Ik heb het idee dat het close to call wordt, maar het kan net zo goed om Nederland gaan als winnaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we nét verliezen en het is heel close dan ga ik juist het hardst balen. Liever dat als Nederland niet wint, de uiteindelijke winnaar wel overtuigend gewonnen heeft.
Dat is een slimme, nog niet veel drinken daarvoor danquote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
In 2014 heb ik ondanks de plotselinge hype nooit echt geloofd dat we ook echt zouden winnen, zelfs bij de puntentelling had ik nooit het gevoel dat we Conchita nog gingen pakken... denk dat ik 18 mei heel wat onrustiger op de bank zit, vooral als het op die televoting aankomt
Misschien moet ik met een rekenmachine op de bank gaan zitten en meetellen hoeveel punten er al vergeven zijn bij de televote van in totaal 2788 punten. Mocht Nederland dan bovenaan staan weet je al voordat de presentatoren het roepen of we gewonnen hebben
quote:
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar als Nederland bovenaan staat, duurt het zo lang, dat zenuwen/vermoeidheid/alcohol dat nog weleens lastig kunnen maken. Ik hou Betfair wel aan, dan gaat NL vanzelf naar 1.01 als we volgens die berekening gewonnen hebben.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
In 2014 heb ik ondanks de plotselinge hype nooit echt geloofd dat we ook echt zouden winnen, zelfs bij de puntentelling had ik nooit het gevoel dat we Conchita nog gingen pakken... denk dat ik 18 mei heel wat onrustiger op de bank zit, vooral als het op die televoting aankomt
Misschien moet ik met een rekenmachine op de bank gaan zitten en meetellen hoeveel punten er al vergeven zijn bij de televote van in totaal 2788 punten. Mocht Nederland dan bovenaan staan weet je al voordat de presentatoren het roepen of we gewonnen hebben
Het is ook gewoon een heel pittig liedje, zitten zoveel schakelingen van hoog naar laag, van kop- naar borststem. Dus in die zin is de opmerking wel terecht gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mattie die alleen zegt: dit is wel een pittig liedje jongen! Kreeg het gevoel dat ie wilde zeggen dat ie het eigenlijk niet zo goed vond......of heb ik dat idee alleen?
Nee, dacht ik ook meteen. Je hoorde vandaag ook dat hij moeite had met sommige stukjes. Al zijn we wel streng voor hem hoor.. (zie de Belgische live acoustic versie in het België topic)quote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mattie die alleen zegt: dit is wel een pittig liedje jongen! Kreeg het gevoel dat ie wilde zeggen dat ie het eigenlijk niet zo goed vond......of heb ik dat idee alleen?
Ja tis ook pittig inderdaad en dit komt ook zo kwetsbaar over.......maar kreeg het gevoel dat Mattie iets anders wilde zeggenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een heel pittig liedje, zitten zoveel schakelingen van hoog naar laag, van kop- naar borststem. Dus in die zin is de opmerking wel terecht gewoon.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op donderdag 4 april 2019 04:43 schreef Za het volgende:
Een serieuze reactie.
Duncan is een aardige gast, liedje is mooi, en de clip uitermate geraffineerd voor een festival als dit, slim.
Dat het lied gebaseerd zou zijn op het verlies van een naaste die ziek was en wiens geliefde toen opeens verdwenen was en de hoop op de terugkeer die nooit plaatsvond, toen hij nog jong was, aub houd op.
Zijn charme, het arrangement, de uitvoering, hij heeft dit soort clichés niet nodig.
Gaat hij winnen?
Indien de lokale voice overs niet gaan reppen over de zgn basis van het verhaal (please laat hij dit verhaal niet verder de media in slingeren), ja - mits- hij in de live versie zijn stem op het juiste moment laat overslaan.
Het lied gaat over spelen met liefde, investeren en niets terugkrijgen, en toch doorgaan ookal weet je dat. Netjes, compact, voor sommigen herkenbaar.
Laat de verloren naasten met rust in songfestivals, audities, optredens etc.
Succes voor Duncan.
Daar ging mijn theequote:Op donderdag 4 april 2019 09:20 schreef blackswangreen het volgende:
Niet dat Mattie dat heeft gehoord, maar toch.
Volgens mij geeft hij dat ook alleen als antwoord als mensen vragen waar het liedje overgaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Als die overleden naaste die altijd bleef wachten op zijn/haar geliefde de inspiratie was voor dit nummer, wie zijn jullie dan om te bepalen dat hij dat niet mag zeggen?
Dit vind ik ook. Duncan gaat er overigens zelf ook vrij subtiel mee om, loopt het niet overal uit te venten. Heel anders dan bij de meiden van O'g3ne indertijd.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Als die overleden naaste die altijd bleef wachten op zijn/haar geliefde de inspiratie was voor dit nummer, wie zijn jullie dan om te bepalen dat hij dat niet mag zeggen?
Ja dat siert Duncan wel inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2019 09:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit vind ik ook. Duncan gaat er overigens zelf ook vrij subtiel mee om, loopt het niet overal uit te venten. Heel anders dan bij de meiden van O'g3ne indertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |