Beste relatie,quote:
Kan ik iets doen zodat deze bezorger een tik op zijn vinger krijgt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Het is uitermate klantonvriendelijk (maar dat zijn pakketbezorgers allemaal), maar het is op geen enkele manier verboden.
Nee, slechts een kennisgeving. Daarnaast ben jij geen opdrachtgever.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
Beste relatie,
Op dinsdag 2 april tussen 18:00 uur en 21:00 uur, bezorgen we op
is dit niet een verplichting?
De verzender op de hoogte stellen en een klacht laten indienen. Helaas heb jij geen overeenkomst met DHLquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
Kan ik iets doen zodat deze bezorger een tik op zijn vinger krijgt?
Nee. Ze leveren gewoon slechte service, maar geen wettelijke verplichting of zoiets dergelijks. Vergelijk het maar met een trein die niet gaat, of een AH-aanbieding die is uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
Beste relatie,
Op dinsdag 2 april tussen 18:00 uur en 21:00 uur, bezorgen we op
is dit niet een verplichting?
Ja, de verzender contacteren en hem een klacht in laten dienen bij DHL - maar dat moet die dan wel willen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
Kan ik iets doen zodat deze bezorger een tik op zijn vinger krijgt?
Ik ben toch niet niet thuis van 12 tot 18?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd
Amazon algebeld en dit is de reactie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
De verzender op de hoogte stellen en een klacht laten indienen. Helaas heb jij geen overeenkomst met DHL
Ja nogal pas gewoon die website aan met he sorry we hebben u pakket niet bezord.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:47 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb dit ook wel meegemaakt, dat er genoteerd stond dat er een poging is gedaan om het pakket af te leveren, terwijl dit niet waar was. Voor mij is zo'n leugen nog slechtere reclame, dan onvermogen om een pakket tijdig af te leveren en daar eerlijk over te zijn.
Slechte vergelijken. Als er geen trein rijdt, dan gaat de NS niet op hun website plaatsen dat die trein wel degelijk heeft gereden, maar dat er niemand op het perron stond.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Ze leveren gewoon slechte service, maar geen wettelijke verplichting of zoiets dergelijks. Vergelijk het maar met een trein die niet gaat, of een AH-aanbieding die is uitverkocht.
quote:
Dit. En toen ik er de bezorger naar vroeg antwoordde hij dat dat de pakketjes waren waar hij gisteren niet meer aan toe kwam, maar toch als bezorgd op moest geven om gezeik met zijn baas te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd
Pay peanuts, get monkeys.quote:Op woensdag 3 april 2019 05:16 schreef MichaelScott het volgende:
Nee dat mogen ze niet. Wettelijk gezien zijn ze een verplichting aangegaan die ze niet nakomen.
Vervelende is alleen dat alle pakketbezorgdiensten in Nederland ruk zijn, dus zelfs al zou Amazon overstappen dan verandert er voor jou niets.
Postnl heeft dat een week of 2 terug gewoon 3 dagen op een rij gedaan bij mij.quote:
Laat ik het zo zegge.. De software die DHL gebruikt(2 jaar geleden) kan maar een paar mogelijkheden beschrijven wat er met het pakket is gebeurd. En het word dan op niet thuis gezet als ze er niet aan toe zijn gekomenquote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd
dit heb ik al 3 of 4 keer gehad met DHL...quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd
Zelf maar 1x meegemaakt en dat was volgens mij ook alleen met DHL.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Het is uitermate klantonvriendelijk (maar dat zijn pakketbezorgers allemaal), maar het is op geen enkele manier verboden.
Nou, DHL staat toch echt met kop en schouders bovenaan als het om zoiets gaat hoor. Het ligt natuurlijk wel heel erg aan je lokale bezorger. Want over die van PostNL heb ik echt niets te klagen, altijd vriendelijk, altijd op tijd en zal nooit zoiets flikken. Als hij er een keer niet is, gaat het meteen ook een stuk slechter. Zoals nu bijvoorbeeld dat ik een pakje mag gaan ophalen bij een pakketpunt aan de andere kant van de stad.quote:Op woensdag 3 april 2019 05:16 schreef MichaelScott het volgende:
Nee dat mogen ze niet. Wettelijk gezien zijn ze een verplichting aangegaan die ze niet nakomen.
Vervelende is alleen dat alle pakketbezorgdiensten in Nederland ruk zijn, dus zelfs al zou Amazon overstappen dan verandert er voor jou niets.
En verantwoordelijke.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Neem contact op met diegene die het verstuurd heeft, die is de aanspreekpersoon.
Heel schappelijk van Amazon, het is immers hun schuld niet. Verder heb je bij DHL geen poot om op te staan, een kennisgeving is geen contract. Alleen Amazon kan daar aan de bel trekken en dat hebben ze blijkbaar ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:47 schreef Tailless het volgende:
[..]
As a token of apology, I have now extended your Prime by one month. Your prime subscription is now valid until 6.May 2019.
Inderdaad, Amazon is verantwoordelijk voor het leveren van de aankoop.quote:
Correctquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier belt post nl altijd in een keer aan bij vier buren en bij degene die t snelst open doet wordt t afgegeven
Dat herken ik ook wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
maar een heeeeel enkele keer liepen ze meteen weg van de bel nog voor ik kans kreeg open te doen. (dat was meestal postnl hier, die allemaal vervangen lijken te zijn van blank naar allochtoon valt me enorm op)
Dit. Pakketten bij een ophaalpunt afleveren kunnen ze uit gemakzucht niet overslaan.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef nils7 het volgende:
Daarom altijd naar zo'n pickup point laten brengen.
Geen gezeur met wel of niet thuis zijn.
Soms heb ik het idee dat het ook policy is van die bedrijven, pakje ligt helemaal niet in het busje maar hey zo zijn je KPI's van binnen x tijd leveren zogenaamd wel gehaald. Dat de klant niet thuis is, tjah....
Ik had exact ditzelfde in onze vorige flatquote:Op woensdag 3 april 2019 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier belt post nl altijd in een keer aan bij vier buren en bij degene die t snelst open doet wordt t afgegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |