Ze zijn 'ons' niks verschuldigd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind Hazes hypocriet. Als het geluk ze toelacht, moet alles maar op social media gedumpt worden om iedereen dat te laten weten. Nu er stront aan de knikker is, houden ze het ineens voor zichzelf 'uit respect voor' (bekend zinnetje trouwens voor de familie Hazes..)
En ik weet het, je hoeft niet álles op social media te zetten, maar als je dat wel doet ten tijde van geluk, vind ik dit gewoon hypocriet.
Ik zeg ook niet dat ze het ons verschuldigd zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn 'ons' niks verschuldigd.
Zij staat toch ook net in het topic waar sterren een setje zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
Zooey Deschanel (New Girl) en haar man Jacob Pechenik zijn deze zomer, na 4 jaar getrouwd geweest te zijn, uit elkaar gegaan.
Jup. Als ik de Amerikaanse bladen moet geloven, waren Zooey en haar man eerder dit jaar uit elkaar gegaan. Na het opnemen van een Carpool Karaoke met Zooey en haar zus Emily en de Property Brothers zijn Zooey en Jonathan vrienden geworden en werd het al snel meer.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:04 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zij staat toch ook net in het topic waar sterren een setje zijn?
quote:BNNVARA-presentator Renze Klamer en zijn vrouw, zangeres Pearl Jozefzoon, zijn uit elkaar. Dat maakte het stel vrijdag bekend via Instagram.
„Dat is niet zoals we hoopten dat het zou gaan, en dat doen pijn”, schrijft Klamer namens het koppel. „Samen blijven we de ouders van twee prachtige kinderen, en we gaan er alles aan doen om hen te geven wat ze nodig hebben.” Het stel geeft verder geen toelichting op de mededeling.
Sneu. Ze is in januari bevallen van hun tweede kindjequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:37 schreef maily het volgende:
Renze Klamer en Pearl Jozefzoon uit elkaar
[..]
Dat is wat social media is toch - je post over de leuke dingen. De vervelende of rauwere dingen deel je liever met mensen die je kent en om wie je geeft. Ik zie niet in waarom dat voor hen anders zou zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind Hazes hypocriet. Als het geluk ze toelacht, moet alles maar op social media gedumpt worden om iedereen dat te laten weten. Nu er stront aan de knikker is, houden ze het ineens voor zichzelf 'uit respect voor' (bekend zinnetje trouwens voor de familie Hazes..)
En ik weet het, je hoeft niet álles op social media te zetten, maar als je dat wel doet ten tijde van geluk, vind ik dit gewoon hypocriet.
Jeetje... die had ik niet echt verwacht...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
De roze wolk viel tegen.quote:
Sterren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
OMG hij is weer op de markt o nee veel te gristelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Zo christelijk issie niet als hij gaat scheiden..quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
OMG hij is weer op de markt o nee veel te gristelijk
Dan moet het toch wel goed mis gegaan zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Sneu. Ze is in januari bevallen van hun tweede kindje
Nou!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel goed mis gegaan zijn.
Of er is iemand die de echtelijke geloften heeft gebroken....quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo christelijk issie niet als hij gaat scheiden..
Hetgeen God samengevoegd heeft, scheide de mens niet.
twitter:timmermarianne twitterde op maandag 21-10-2019 om 14:39:01Vandaag een moeilijke en verdrietige beslissing genomen. Na 15 jaar, gaan Henk en ik een stapje terug doen en een time-out nemen. Ik hoop dat iedereen ons de tijd gunt om met dit nieuwe en onwerkelijke gevoel om te gaan. reageer retweet
Die reacties ....quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:timmermarianne twitterde op maandag 21-10-2019 om 14:39:01Vandaag een moeilijke en verdrietige beslissing genomen. Na 15 jaar, gaan Henk en ik een stapje terug doen en een time-out nemen. Ik hoop dat iedereen ons de tijd gunt om met dit nieuwe en onwerkelijke gevoel om te gaan. reageer retweet
Ik ben heel erg maar ik moest lachen om de reactie van iemand die vroeg of iemand een scheve schaats had geredenquote:
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben heel erg maar ik moest lachen om de reactie van iemand die vroeg of iemand een scheve schaats had gereden![]()
![]()
Ik snap niet waarom mensen die je weinig in de media te zien zijn dit gaan delen, je kunt er op wachten dat ze nu juist de aandacht krijgen die ze niet willen.
Want de telegraaf en de roddelbladen publiceren pas nadat een semi-bner iets Zelf bekend maakt?quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben heel erg maar ik moest lachen om de reactie van iemand die vroeg of iemand een scheve schaats had gereden![]()
![]()
Ik snap niet waarom mensen die je weinig in de media te zien zijn dit gaan delen, je kunt er op wachten dat ze nu juist de aandacht krijgen die ze niet willen.
Wat zonde zeg😕.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:23 schreef Pino112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |