quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat moet, maar wel leuk om het een keer helemaal door de war te gooien!
Heel het FB schuim over het flosje!![]()
![]()
#Team Jens.quote:
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' hadquote:
mbt Jens bedoellie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar heb hoop op Andrea
Zou best een goede combi zijn Jens en Andrea.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar heb hoop op Andrea
Dat zie ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou best een goede combi zijn Jens en Andrea.....
nee, ik zou nu Jens stemmen, en ook al gedaan, maar hoop dat Andrea wat wordtquote:
Ja, dat lijkt me nou leukquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou best een goede combi zijn Jens en Andrea.....
Ja, en nog droog, hier noodweer met harde regen en onweer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Eindelijk weer bomen in plaats van paardenbloemen.
Biefstuk in der broekquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' had![]()
Oh jij hebt het over de popi poll begrijp ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik zou nu Jens stemmen, en ook al gedaan, maar hoop dat Andrea wat wordt
Verborgen agenda wellicht...quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar die nieuwe staat nog steeds niet tussen de inwoners lijst op de Utopia site
Geen flauw ideequote:
Ze mag een bewoner aanwijzen wie met haar gaat vertrekken...quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:44 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen 1 april grap...ze laten haar nog 24 uur zitten
Kijk,dat zou nou mooi zijn dat dat haar taak is!!quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze mag een bewoner aanwijzen wie met haar gaat vertrekken...
Zou vast weten dat dylan iets aan regelen isquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' had![]()
Vind het tot nog toe geen aanwinst die nieuwe, meer van hetzelfde en vraag me af waarom de Febo zo lang gewacht heeft met het dumpen van deze 'passant' want meer is het tot op heden nog niet...quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:46 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Kijk,dat zou nou mooi zijn dat dat haar taak is!!
Ja maar op dat moment was ze alleen met haar Dil toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Vindt haar echt overkomen en to the point met haar vragen......draait niet er omheen of likt zichzelf in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het tot nog toe geen aanwinst die nieuwe, meer van hetzelfde en vraag me af waarom de Febo zo lang gewacht heeft met het dumpen van deze 'passant' want meer is het tot op heden nog niet...
Ik zit in m'n blootje in de zonquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb hier toch een mega hagel bui niet te kort stuur het daarheen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik zit in m'n blootje in de zon
Ze is te dominant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar echt overkomen en to the point met haar vragen......draait niet er omheen of likt zichzelf in.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze is heel erg to the point en heeft humorquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar echt overkomen en to the point met haar vragen......draait niet er omheen of likt zichzelf in.
Ik vind het tot nu toe ook wel een leuke meidquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk toch?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is heel erg to the point en heeft humor
Ik vind haar leuk
Jessie is voor sommigen heilig de anderen haten hem en heb je nog de gasten die in midden zitquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Of is er een wet die voorschrijft dat alleen Jessie dominant mag zijn?
Wat speculatief zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Ik vind Jessie dominanter als die nieuwequote:
Valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik vind Jessie dominanter als die nieuwe
Pics? Mag in DM.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
18.15 is ie daar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik haat helemaal niemand, verspilde energie, maar ik vind Jessie veel te dominant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie is voor sommigen heilig de anderen haten hem en heb je nog de gasten die in midden zit
Ter ere waarvan is dit.....al die extra's.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dylan wilde twee pakken pannekoeken laten maken voor hem en zijn vrouwtje![]()
![]()
![]()
ow nou gaat flink tekeer hierquote:
Dat was toch poffertjes beslag?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:57 schreef schizolientje het volgende:
die meneer van de markt heeft toch een hele emmer met beslag achter gelaten waar ze 3 weken pannenkoeken van konden eten? Nu zie ik een pak pannenkoeken beslag gebruiken ter wijl e ook nog eens zat bloen in huis hebben en melk
Ze is ook helemaal niet te dominant, ze is gewoon niet op der mondje gevallen .quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze al boven de bomen...oh nee, dat is Mont Ventoux...
Ze volgen alleen de aanwijzingen ze voelen helemaal niet hoe de verhoudingen/stijgingspercentages in het echt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]Jammer dat ze geen windblazer hebben en de tuinslang op de fietsers......dan pas is het net echt.
Heerlijk om te zien hoe Killy en Sjellie aan het zweten zijn terwijl ze het liefst lui zijn en overal onderuit proberen te komenquote:
oke die is grappig mazquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Ze zouden daar zo'n fiets moeten hebben met een computer er aan vast waardoor je echt kan nabootsen hoe het is. Ik zag zoiets bij Robert Gesink een paar jaar terug.
is her aangekomen, alhoewel gesmolten, maar met bliksem en donderquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is goed voor die 2 draaikontenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze zweten in ieder geval goed
Hagel en onweer hier. alle nieuwe planten platquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is her aangekomen, alhoewel gesmolten, maar met bliksem en donder
Misschien richting juni dat er 'ineens' zo'n fiets wordt aangeboden door iemand. Zal me niets verwonderen. Al dan niet omdat we het er nu over hebben...quote:
Nee voor Kayquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hahahha eigenlijk zijn ze daar echt niet slim . dylan nu pannenkoeken bakken ..
Koken voor de groep?
Komt omdat Killy moet fietsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie staat Dylan op zijn vingers te kijken.
i know maar koken voor de groep moet toch nu onderhand ookquote:
Zal straks wel door Merel gedaan worden i guessquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
i know maar koken voor de groep moet toch nu onderhand ook
Denk dat Dylan wel volwassener is maar door kaylee zo dominant is en jankert hij zo doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:09 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind Dylan en Kaylee net twee peutertjes die vadertje en moedertje spelen
Killy is de dominante van die 2quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dat Dylan wel volwassener is maar door kaylee zo dominant is en jankert hij zo doet
Juist en daarom dylan zo onvolwassen moet doen..... anders gaat ze jankenquote:
6 juni dacht ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanner en waar is Adrian zn Alpe d'HuZes ?
misschien wel geinig om te gaan kijken
Ergens in juni dacht ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanner en waar is Adrian zn Alpe d'HuZes ?
misschien wel geinig om te gaan kijken
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Adriaan doet t toch maar even
Gaat ze lekker op zo'n warme pannenkoek van Dyl zitten, is dat schrompel zo weer rauwequote:Op dinsdag 2 april 2019 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kalie is kapot moei straks
dr Punnie is een broodje schromel rosbief
dat gaat em niet meer worden vanaaf
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat deuntje van MJ eronder Beat It, Beat It
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie tv met eigen fietser in beeld. Toch hard/software aan de fiets gekoppeld.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
U is een topper.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Ik heb de brief van Mylène's ouders even uitgetypt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gerrit
.......Toen kwam er een SL
...worden op een manipulerende manier als zijnde de waarheid verkondigd aan medebewoners.
Dit is al meerderen malen gebeurd en herhaald.
En als gevolg daarvan krijgen anderen bewoners een verkeerd beeld van Mylène.
Zij is in Utopia gekomen vooral voor haarzelf en dacht daar een vriend aan te treffen.
Juist omdat jullie de dingen allang hadden uitgesproken.
Jullie hadden al 2 jaar niets meer.
Dus begrijp heel goed dat zij dat ook zo ervaarde.
Toen andere bewoners het heel raar vonden dat zij als jouw ex binnen kwam en dat tegen je uitte, had jij hier heel anders mee om kunnen gaan.
Maar jij koos voor een andere weg.
Ook herhaal je steeds dat zij op jouw territorium is en het jouw Utopia is.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dat ook van 14 anderen mensen.
En dus ook van haar.
Dit is iets wat zij absoluut niet verdiend. Kortom. Achterbaks
De familie en ik, zijnde als moeder en de stiefvader van haar zijn daar niet van gediend.
Vanwaar deze haat? Of is het een ander misplaatst gevoel in jou dat dat veroorzaakt.
Mijns inziens toon je narcistisch gedrag, die menigeen ziet omdat je vaak jezelf voorop stelt in je verhalen.
Ga eens zelfonderzoek doen en wijs niet naar de splinter in andermans ogen voordat je je eigen balk uit je eigen hebt verwijderd.
Ik heb haar deze brief ook gestuurd. Dus zij weet hier nu van.
Dus aan jou de zaak om eens eerlijk tegen haar te zijn en adviseer je dit heel netjes te houden.
Zij verdiend ook een eerlijke kans hierin.
Jij roept ook steeds dat ze heeft geroepen dat ze niet ging roken, niet verliefd zou worden en ging drinken.
Dit is wel gebeurd, maar dat is nog niet jouw zaak.
En daarbij zit ze er nog maar 6 weken in en krijgt ze op deze manier niet de tijd en de ruimte omdat iedereen al een oordeel over haar heeft.
Jij daarentegen zit er al 8 maanden. Maar ook nog niet je droom kunnen verwezenlijken.
Dus jij zou beter moeten weten, dat het niet meevalt.
Dus nogmaals. Bekijk het eens door haar ogen en vooral met een empathische denkwijze
Ton en Angelique
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit
...worden op een manipulerende manier als zijnde de waarheid verkondigd aan medebewoners.
Zij is in Utopia gekomen vooral voor haarzelf en dacht daar een vriend aan te treffen.
Toen andere bewoners het heel raar vonden dat zij als jouw ex binnen kwam en dat tegen je uitte, had jij hier heel anders mee om kunnen gaan.
En dus ook van haar.
De familie en ik, zijnde als moeder en de stiefvader van haar zijn daar niet van gediend.
Vanwaar deze haat? Of is het een ander misplaatst gevoel in jou dat dat veroorzaakt.
Mijns inziens toon je narcistisch gedrag, die menigeen ziet omdat je vaak jezelf voorop stelt in je verhalen.
Ga eens zelfonderzoek doen en wijs niet naar de splinter in andermans ogen voordat je je eigen balk uit je eigen hebt verwijderd.
Dus aan jou de zaak om eens eerlijk tegen haar te zijn en adviseer je dit heel netjes te houden.
Jij roept ook steeds dat ze heeft geroepen dat ze niet ging roken, niet verliefd zou worden en ging drinken.
En daarbij zit ze er nog maar 6 weken in en krijgt ze op deze manier niet de tijd en de ruimte omdat iedereen al een oordeel over haar heeft.
Jij daarentegen zit er al 8 maanden. Maar ook nog niet je droom kunnen verwezenlijken.
Dus nogmaals. Bekijk het eens door haar ogen en vooral met een empathische denkwijze
Ton en Angelique
Ton en Angeliquequote:Op dinsdag 2 april 2019 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
omg waar bemoei dit zich mee
wat errug
![]()
![]()
je zal zulke ouders hebben
een brief naar je ex koekoek
haal je dochter dan op !!!!
.. snap ook niet dat er bij deze kleuterbrief ineens geen censuur is ?
Wow thanks!quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit
En dus ook van haar.
Ton en Angelique
Thnx!!quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit
En dus ook van haar.
Ton en Angelique
Woww toppertjequote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit
En dus ook van haar.
Ton en Angelique
wat een raar idioot zichzelf voor schut zettend wijfquote:
nah datquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!!![]()
![]()
Ik lees vooral jij jij jij![]()
![]()
Geweldig om te zien dat Ma Myl het over die splinter heeft maar haar eigen splinter niet ziet
nou ja verstandigquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Dat toontje in die brief ook. Zo lult Mylene ook, zo ouwelijk, zo 'verstandig', zo arrogant...
Avond!quote:
ow,jeetje...klinkt toch wel echt...dacht dat t onzin was en weer zo'n febo gedoetje maarre...quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit
En dus ook van haar.
Ton en Angelique
Dat heeft moeke geprobeerd zelfs,poging mislukt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
omg waar bemoei dit zich mee
wat errug
![]()
![]()
je zal zulke ouders hebben
een brief naar je ex koekoek
haal je dochter dan op !!!!
.. snap ook niet dat er bij deze kleuterbrief ineens geen censuur is ?
Hmm dat jaquote:
Rare jongens, die moeders van utopianenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hmm dat ja![]()
Precies der ma: ze moet toch altijd ff laten weten wat zij er van vindt
Verwend krengetje.quote:
vremd hoor,ik kan niet wachten tot dat mens het terrein op komtquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hmm dat ja![]()
Precies der ma: ze moet toch altijd ff laten weten wat zij er van vindt
Haar moeder noemt haar dan ook geen Mylène maar Trotsjequote:
Echt hoor,we hebben een mooi lijstje wat dat betreft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:31 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Rare jongens, die moeders van utopianen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Haar moeder noemt haar dan ook geen Mylène maar Trotsje
Serieus?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 2 april 2019 18:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oehh, ik weet precies wat voor type moeder dat is...quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Boboti is ze aan het makenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat voor goors heeft merel nu in die pan
Brocolli-roomsaus.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat voor goors heeft merel nu in die pan
De leukerds zijn/waren: Lolita van Jes,moeder van Bas en Marijke van Bilquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,we hebben een mooi lijstje wat dat betreft.
Ah,..... dit was dus zo'n beetje de inhoud van de brief.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:17 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit
-knip-
Ton en Angelique
Niet zo'n beetje de inhoud.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah,..... dit was dus zo'n beetje de inhoud van de brief.
Nou, vind het niet wereldschokkend. Die engerd had meer verdiend. Ik lees hier dat de moeder verguisd wordt door wat ze geschreven heeft. Nogmaals, niet veel aan de hand. Zij heeft in het algemeen gelijk wat Gerrit betreft.
(clap)quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje de inhoud.![]()
Letterlijk uitgetypt met wat Jessie voorlas.
Haha, ik bedoel of zij er gelijk in heeft of niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De moeder van Billy is echt leuk en haar zus ook.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
De leukerds zijn/waren: Lolita van Jes,moeder van Bas en Marijke van Bil
schreef ik toen straks ook al . Gerrit praat ook mega slecht over haarquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel of zij er gelijk in heeft of niet.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Friedel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Uit UTO1 spande Friedel de kroon.
Maar in UTO2,hebben we de moeder van Jessie en Leni al gehad.
dus jij vind het normaal om zo'n brief te tikken samen met je partnerquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, vind het niet wereldschokkend. Die engerd had meer verdiend. Ik lees hier dat de moeder verguisd wordt door wat ze geschreven heeft. Nogmaals, niet veel aan de hand. Zij heeft in het algemeen gelijk wat Gerrit betreft.
Evenals velen anderen inwoners.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schreef ik toen straks ook al . Gerrit praat ook mega slecht over haar
ze heeft het over de inhoud van de brief en die kloptquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus jij vind het normaal om zo'n brief te tikken samen met je partner
aan een knulletje van 23
waar je dochter 3 mnd onder lag ? jaren geleden
ow kee
we verschillen duidelijk van mening
in het lam?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil de echte andrea terug oil in the lamb
Ja,vinnikookquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De moeder van Billy is echt leuk en haar zus ook.
Noud e andere inwoners ken mylene niet persoonlijk. Gerrit is een ex . en hadden nog goede bandquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Evenals velen anderen inwoners.
Dus waarom dat allemaal bij Gerrit leggen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Daarbij nog eens. Alsof die moeder precies weet hoe het allemaal gegaan is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aan een knulletje van 23
ow kee
Mylene was de vreemd gaander in het verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daarbij nog eens. Alsof die moeder precies weet hoe het allemaal gegaan is.
Ze heeft de verhalen alleen van haar dochter gehoord destijds. Als ze dat al gehoord heeft.
Ja en.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Noud e andere inwoners ken mylene niet persoonlijk. Gerrit is een ex . en hadden nog goede band
Heeft u kinderen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nogquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mylene was de vreemd gaander in het verhaal
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schreef ik toen straks ook al . Gerrit praat ook mega slecht over haar
loodsquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Het stinkt enorm in de loods![]()
![]()
![]()
Lolita en Dick waren leuk iddquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Vanwaar de vraag?quote:
De moeder van Gina.quote:
ik vind mylene ook een betweter... maar om als ouder dan zo te gaan doen kuchquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja en.
Hij zegt toch niks anders dan wat anderen ervaren met Mylène over haar betweterigheid en zich niet aan uitspraken die ze doet houden
kequote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze heeft het over de inhoud van de brief en die klopt
Ken ze geen van allenquote:
En dat zal dan ook best zo geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat dus.Mijn moeder had dan het verhaal bij mij neergelegd en niet bij mijn ex.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat doe jij wel, ik stem iedere week VOOR JOU op Jessie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij hebt het over de popi poll begrijp ik
Doe ik niet aan mee
Dat kan ik deel je mening dat ze betweterig is neem niet weg dat haar moeder wel gelijk heeft over gerritquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dat zal dan ook best zo geweest zijn.
Maar het is maar de vraag of Myl dat ook zo aan haar moeder heeft verteld, want Mylène weet alles beter en is zelf geweldig in haar eigen ogen.
Ik vond bijv delen van het gesprek met Jens gistermiddag op het strand tenenkrommend hoe Mylène daar reageerde op Jens
Ohh. Maar daar ben ik het mee eens hoor. Ik begreep van jou dat je het prima vond van die ouders.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind mylene ook een betweter... maar om als ouder dan zo te gaan doen kuch
Aaawwwquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat doe jij wel, ik stem iedere week VOOR JOU op Jessie.
Vreemd gaan, exen en schoonmoeder....ik vind t woorden die toch echt niet opgaan voor een 18 jarige die ooit 3 maanden verkering heeft gehadquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dat zal dan ook best zo geweest zijn.
Maar het is maar de vraag of Myl dat ook zo aan haar moeder heeft verteld, want Mylène weet alles beter en is zelf geweldig in haar eigen ogen.
Ik vond bijv delen van het gesprek met Jens gistermiddag op het strand tenenkrommend hoe Mylène daar reageerde op Jens
Ik vind die brief ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ik zou zon brief niet schrijven maar stond wel precies in hoe gerrit is en doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ohh. Maar daar ben ik het mee eens hoor. Ik begreep van jou dat je het prima vond van die ouders.
Ik vind het belachelijk. Waar bemoeien ze zich mee?
Ja, dat knulletje van 23 maakt wel je dochter van 20 kapot. En geen gezeur over, dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aan een knulletje van 23
ow kee
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan ik deel je mening dat ze betweterig is neem niet weg dat haar moeder wel gelijk heeft over gerrit
Mag hij niet meer roken? En hoe zit het met de alcohol?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
streamlock erik ging gewoon roken echt hoor die man
Van gerrit mocht ze eruit hij gaat op haar stemmen enzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat knulletje van 23 maakt wel je dochter van 20 kapot. En geen gezeur over, dat doet hij niet.
Ik heb hem zelf horen dreigen dat hij haar kapot zou maken, precies zoals hij dat Shelley beloofd heeft. Van Shelley snap ik nog, maar dit meisje heeft niets meer met hem.
Vind ik zo'n dooddoener 'dat doen ze allemaal'.... ja, dan is het goed?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Evenals velen anderen inwoners.
Dus waarom dat allemaal bij Gerrit leggen
mag loods niet uit ivm onweer daarquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag hij niet meer roken? En hoe zit het met de alcohol?
Gerrit is woest op haar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Van gerrit mocht ze eruit hij gaat op haar stemmen enzo
Gerrit heeft vooral veel geduld als hij een naderende zaadlozing krijgt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Ik vind Gerrit best respectvol met zijn vriendinnen en heeft een engelen geduld
Totdat het genoeg is en dat het genoeg was bij bijv zo'n Shelley heeft in mijn ogen véééééél te lang geduurd.
Ze kent Gerrit eigenlijk helemaal niet begreep ik. Ja van een keer gedag zeggen aan de voordeurquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind die brief ook wel meevallen.
Gewoon een brief van een bezorgde moeder die Gerrit kent en gestreamd heeft.
Niet iedere moeder is hetzelfde en die van Mylène heeft hiervoor gekozen, waarschijnlijk juist ook omdat ze Gerrit kent. Niks wereldschokkends.
En dat is Gerrit zijn goed recht om dat zo te doen en te benoemen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zou zon brief niet schrijven maar stond wel precies in hoe gerrit is en doet
Ohhhh. Ik dacht dat een arts dat tegen hem gezegd had.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag loods niet uit ivm onweer daar
en familie mag schrijven wat ze zelf willen balletje is weer rondquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat is Gerrit zijn goed recht om dat zo te doen en te benoemen.
Ik zeg niet dat het goed is. Maar het is niet dat alleen Gerrit zich irriteert aan dat gedrag van Myl.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener 'dat doen ze allemaal'.... ja, dan is het goed?
Het onweert buiten , daarom mocht hij niet naar buitenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag hij niet meer roken? En hoe zit het met de alcohol?
omdat het harder aan komt van Gerrit als van vreemden misschien?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is. Maar het is niet dat alleen Gerrit zich irriteert aan dat gedrag van Myl.
Dus dat het onterecht is dat alles bij hem gelegd wordt
Ik denk dat Sjell er uit gaatquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Van gerrit mocht ze eruit hij gaat op haar stemmen enzo
Hij was niet in de loods. Kwam net zijn bed uit. Wakker gemaakt door 'De Stem'' over het onweer denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag loods niet uit ivm onweer daar
Niet iedere ouder kiest ervoor om zich op deze manier met het programma te bemoeien, maar uiteindelijk doen ze het allemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze kent Gerrit eigenlijk helemaal niet begreep ik. Ja van een keer gedag zeggen aan de voordeur
Zou kunnen. Maar dat neemt niet weg dat hij dat ook mag zeggen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat het harder aan komt van Gerrit als van vreemden misschien?
Zit in de siloquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Myl nog niet in de silo gesignaleerd, zit ze in haar huisje ?
Met Shelley snap ik wel, maar er is 1 gezegde die ik serieus neem... "if I tell you who/what I am, believe it".quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Ik vind Gerrit best respectvol met zijn vriendinnen en heeft een engelen geduld
Totdat het genoeg is en dat het genoeg was bij bijv zo'n Shelley heeft in mijn ogen véééééél te lang geduurd.
Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Niet iedere ouder kiest ervoor om zich op deze manier met het programma te bemoeien, maar uiteindelijk doen ze het allemaal.
Het zijn gewoon ouders en ze houden van hun kinderen en willen deze beschermen.
De ene ouder is hier wat heftiger in dan de ander en het zijn vooral de ouders van de meisjes.
Waar dan?quote:
Dreigen is al een no goquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met Shelley snap ik wel, maar er is 1 gezegde die ik serieus neem... "if I tell you who/what I am, believe it".
Als iemand gaat dreigen wat hij je gaat aandoen, geloof het.
Dus ja vindt het oke dat je brieven mag schrijven naar andere bewoners omdat je iets niet aanstaat .....vindt dat hetzelfde als over het hek andere bewoners voor lul zetten.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en familie mag schrijven wat ze zelf willen balletje is weer rond
En hier geldt net zo hard dat Mylène Gerrit kent. En dat hij wel vaker van dat soort 'stoere' uitspraken doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met Shelley snap ik wel, maar er is 1 gezegde die ik serieus neem... "if I tell you who/what I am, believe it".
Als iemand gaat dreigen wat hij je gaat aandoen, geloof het.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus ja vindt het oke dat je brieven mag schrijven naar andere bewoners omdat je iets niet aanstaat .....vindt dat hetzelfde als over het hek andere bewoners voor lul zetten.......
Had het nog begrepen als ze haar dochter waarschuwt voor Gerrit in de brief naar haar.......maar daar houdt het op.
Dat zullen die ouders heus wel weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten.
Maar dan kunnen ze ook reacties verwachten. Ook van mensen die het belachelijk vinden dat ze dit doen.
Exact... niets wereldschokkends. Er zijn hier ergere dingen geschreven over Gerrit (op den duur ook door mij, want eerst dacht ik ook dat hij een lieverd was). In mijn achterhoofd had ik wel steeds het zinnetje dat hij vaker gebruikte............. "ik kan hard en meedogenloos zijn".quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind die brief ook wel meevallen.
Gewoon een brief van een bezorgde moeder die Gerrit kent en gestreamd heeft.
Niet iedere moeder is hetzelfde en die van Mylène heeft hiervoor gekozen, waarschijnlijk juist ook omdat ze Gerrit kent. Niks wereldschokkends.
We gaan het niet eens worden Jaqc.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en familie mag schrijven wat ze zelf willen balletje is weer rond
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Erik:'Der ligt ook nog een verlengsnoer in de regen hier
Niet erg hoor ik respecteer jou meningquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We gaan het niet eens worden Jaqc.
Ik denk dat ik wel weet wat je nu binnenhoudtquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wil bijna wat neerzetten hier hou me in
Iets van: Ligt hij tegen de metalen silo aan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wil bijna wat neerzetten hier hou me in
Klopt, maar dat zegt wat over iemand. Later aardig doen, en vergeving vragen of je anders voordoen, doet het voor mij niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dreigen is al een no go
Ja dat dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat je nu binnenhoudt
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Erik snapte de verborgen stem niet, dus hij dacht :'ik heb gewoon zin om te roken'
Haha, ik hoop sowieso dat ze een bliksemafleider hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Iets van: Ligt hij tegen de metalen silo aan?
En ik die van jou.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet erg hoor ik respecteer jou mening
Ik herinner me vooral dat Gerrit zei over Mylène - Ik maak haar helemaal kapot!quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Exact... niets wereldschokkends. Er zijn hier ergere dingen geschreven over Gerrit (op den duur ook door mij, want eerst dacht ik ook dat hij een lieverd was). In mijn achterhoofd had ik wel steeds het zinnetje dat hij vaker gebruikte............. "ik kan hard en meedogenloos zijn".
Ja. Die hebben ze. Op de silo. Vandaar dat ze niet meer naar het strandje hoeven, maar de silo in moeten allemaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, ik hoop sowieso dat ze een bliksemafleider hebben.
Was meer iets van kan ....... even stekker in stopcontact stekenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, ik hoop sowieso dat ze een bliksemafleider hebben.
Waarschijnlijk geen bliksemafleider op de telefooncel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Die hebben ze. Op de silo. Vandaar dat ze niet maar naar het strandje hoeven, maar de silo in moeten allemaal
Net wel even hoor erik was de bliksemafleiderquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen bliksemafleider op de telefooncel?
Ze zei ook dat ze expres had gekeken en alle personen voor zichzelf had geanalyseerd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Is er al wat meer nws over Andrea gevonden ?
blijft natuurlijk heel vreemd allemaal
hoe dat is gegaan . en dr gedrag
haar kennis vn bijna alles wat er gebeurd is on cam
. zo ze gewoon een tijdje bij de redactie /productie hebben gewerkt
gaat mij te soepel dit gedrah=g en het aanpassen
Dat mag Erik zijn, hoeft hij ook die doodskist niet meer te maken, waar hij geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Net wel even hoor erik was de bliksemafleider
klopt iets nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze expres had gekeken en alle personen voor zichzelf had geanalyseerd.
Het rare is wel dat ze op de site nog steeds niet tussen de inwoners staat
Omdat moeder overduidelijk is blijven hangen in haar eigen splinterquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat Gerrit zei over Mylène - Ik maak haar helemaal kapot!
Ik zou daar als moeder ook niet blij van worden.
Ze is ook te echt.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt iets niet
32jr werken .. en dan zoveel kunnen kijken
Maar ja. Dan zadelt hij er anderen weer mee op dat ze twee kist moeten maken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat mag Erik zijn, hoeft hij ook die doodskist niet meer te maken, waar hij geen zin in heeft.
dus datquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aan een knulletje van 23
ow kee
Wat heeft dat ermee te maken. IK heb het over MEZELF. Toen ik 20 was wist ik dat ook nog niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En hier geldt net zo hard dat Mylène Gerrit kent. En dat hij wel vaker van dat soort 'stoere' uitspraken doet
Moeders mogen dat, velen hebben een blinde vlek wanneer iemand hun kind bedreigd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat moeder overduidelijk is blijven hangen in haar eigen splinter
Ja, vreemde zaak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt iets niet
en daarom had ze er niet in moeten gaan,want je zegt het al ,is een ex en waarom wil ze erin en dan zo binnen komen zoals zij deed op die hakken en ger laten schrikken,ik vind het een idiote actie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Noud e andere inwoners ken mylene niet persoonlijk. Gerrit is een ex . en hadden nog goede band
ik kijk toch ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt iets niet
Rustagh...tis een soap hoor...neem t allemaal niet zo serieusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken. IK heb het over MEZELF. Toen ik 20 was wist ik dat ook nog niet.
Weet je wat ik grappig vind?
Gerrit werd verguisd hier, toen hij niet in Jessie zijn kont kroop.
Maar sinds Mylene Jessie irriteert en betweterig is en Gerrit bij kamp Jessie hoort, is Gerrit zielig.
Ik zou er gif op kunnen innemen.
Nou ik ben ook niet echt fan van Mylene, in die zin, dat ik mij ook ergerde aan haar gedrag (overal mee bemoeien).
Ik vond het een pre dat ze niet in de achteruit stand ging als Jessie bijdehand deed.
Ik geef haar nog een kans. Lotus was hetzelfde lot beschoren. Ik ben dan ook niet echt verbaasd hoor.
Gerrit heeft voor mij afgedaan. Zijn karakter stinkt.
Maar jij bent klein.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken. IK heb het over MEZELF. Toen ik 20 was wist ik dat ook nog niet.
Maar sinds Mylene Jessie irriteert en betweterig is en Gerrit bij kamp Jessie hoort, is Gerrit zielig.
Nou ik ben ook niet echt fan van Mylene, in die zin, dat ik mij ook ergerde aan haar gedrag (overal mee bemoeien).
Ik vond het een pre dat ze niet in de achteruit stand ging als Jessie bijdehand deed.
Ik geef haar nog een kans. Lotus was hetzelfde lot beschoren. Ik ben dan ook niet echt verbaasd hoor.
eigenlijk heette ze Mariaquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tadaaa,Gerrit is een loverboy.En Mylène een heilige maagd.
Eensch!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent vast de enige in de wereld die dingen los van elkaar kan zien. Not dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heeft die moeder het niet over. Ze heeft het over Gerrit. Anderen hebben geen band gehad met Mylene (buiten de poort) dus dat is een ander verhaal. Wil niet zeggen dat ze dat schrijft omdat alleen Gerrit dat doet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is. Maar het is niet dat alleen Gerrit zich irriteert aan dat gedrag van Myl.
Dus dat het onterecht is dat alles bij hem gelegd wordt
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent vast de enige in de wereld die dingen los van elkaar kan zien. Not dus
Voor mij hebben anderen personen, hoe ik ze zie totaal niks te maken met of ze met Jessie omgaan of niet.
Ik kan gelukkig de dingen nog gescheiden zien zoals velen hier. Maar een aantal totaal niet terwijl ze dat wel verkondigen
Daar ze de meeste over eens, zou mijn dochter ook niet graag aan Gerrit gekoppeld zien.....neemt niet weg dat het niet de bedoeling is brieven te sturen naar bewoners waar je geen familie van bent......die eerst ook nog eens bij andere terecht komen voordat hij die brief kreeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heeft die moeder het niet over. Ze heeft het over Gerrit. Anderen hebben geen band gehad met Mylene (buiten de poort) dus dat is een ander verhaal. Wil niet zeggen dat ze dat schrijft omdat alleen Gerrit dat doet.
Heerlijk, ook hier geen splinter en geen balk!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent vast de enige in de wereld die dingen los van elkaar kan zien. Not dus
Voor mij hebben anderen personen, hoe ik ze zie totaal niks te maken met of ze met Jessie omgaan of niet.
Ik kan gelukkig de dingen nog gescheiden zien zoals velen hier. Maar een aantal totaal niet terwijl ze dat wel verkondigen
Ik vind 'bedreigd'wat overdrevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Moeders mogen dat, velen hebben een blinde vlek wanneer iemand hun kind bedreigd.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk, ook hier geen splinter en geen balk!![]()
Ik ook niet. En dan excuus steeds "ze snappen niet hoe het hier is" .quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat Gerrit zei over Mylène - Ik maak haar helemaal kapot!
Ik zou daar als moeder ook niet blij van worden.
TB,Mylène is vreemdgegaan in die relatie,daar zit voor mij crux.Die moeder zou haar dochter moeten aanspreken die nu met Jens ligt te rupsen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heeft die moeder het niet over. Ze heeft het over Gerrit. Anderen hebben geen band gehad met Mylene (buiten de poort) dus dat is een ander verhaal. Wil niet zeggen dat ze dat schrijft omdat alleen Gerrit dat doet.
En die hebben de sterkste mening en ontkennen dingen die mensen typen die bijna 20 uur per dag kijken, want past niet in het beeldquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus mis je ook dingen
wisseldiensten
weekenden
zeg je soms ook zelf
klopt als een bus lees hier bij... misschien las ze hier ook wel bij of eldersquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus mis je ook dingen
wisseldiensten
weekenden
zeg je soms ook zelf
Wat is - Ik maak haar helemaal kapot - dan, een complimentje?quote:
20 uur per dag kijken doe ik ook niet op mijn vrije dagen hoor... heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En die hebben de sterkste mening en ontkennen dingen die mensen typen die bijna 20 uur per dag kijken, want past niet in het beeld
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Die hebben ze. Op de silo. Vandaar dat ze niet meer naar het strandje hoeven, maar de silo in moeten allemaal
Iets wat hij toen riep uit emotie , maar om dat nou serieus te nemen is een beetje zwakzinnigquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is - Ik maak haar helemaal kapot - dan, een complimentje?
Trouwens wat wil jij nu zeggen dat mijn mening niet klopt omdat ik minder kan kijken. dus alleen jou mening is oke . nou dan weet ik dat voortaanquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En die hebben de sterkste mening en ontkennen dingen die mensen typen die bijna 20 uur per dag kijken, want past niet in het beeld
Nee, is het zelfde als ik maak gehakt van je........das ook nog nooit gebeurt. Grote bek van een 23 jarig jochie die niks is.........quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vergroten we juist uit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets wat hij toen riep uit emotie , maar om dat nou serieus te nemen is een beetje zwakzinnig
Neee hee ben niet zo grootquote:
Heb jij ooit Brenda werkelijk iemand "in de bek zien schijten".... T zijn utopianen,die lullen maar watquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook......quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:10 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Heb jij ooit Brenda werkelijk iemand "in de bek zien schijten".... T zijn utopianen,die lullen maar wat
Omdat? Hoe beargumenteer jij dat? Als moeder snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat moeder overduidelijk is blijven hangen in haar eigen splinter
Dit dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:10 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Heb jij ooit Brenda werkelijk iemand "in de bek zien schijten".... T zijn utopianen,die lullen maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |