Kijk,dat zou nou mooi zijn dat dat haar taak is!!quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze mag een bewoner aanwijzen wie met haar gaat vertrekken...
Zou vast weten dat dylan iets aan regelen isquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' had![]()
Vind het tot nog toe geen aanwinst die nieuwe, meer van hetzelfde en vraag me af waarom de Febo zo lang gewacht heeft met het dumpen van deze 'passant' want meer is het tot op heden nog niet...quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:46 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Kijk,dat zou nou mooi zijn dat dat haar taak is!!
Ja maar op dat moment was ze alleen met haar Dil toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' had![]()
Vindt haar echt overkomen en to the point met haar vragen......draait niet er omheen of likt zichzelf in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het tot nog toe geen aanwinst die nieuwe, meer van hetzelfde en vraag me af waarom de Febo zo lang gewacht heeft met het dumpen van deze 'passant' want meer is het tot op heden nog niet...
Ik zit in m'n blootje in de zonquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb hier toch een mega hagel bui niet te kort stuur het daarheen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik zit in m'n blootje in de zon
Ze is te dominant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar echt overkomen en to the point met haar vragen......draait niet er omheen of likt zichzelf in.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze is heel erg to the point en heeft humorquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar echt overkomen en to the point met haar vragen......draait niet er omheen of likt zichzelf in.
Ik vind het tot nu toe ook wel een leuke meidquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk toch?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is heel erg to the point en heeft humor
Ik vind haar leuk
Jessie is voor sommigen heilig de anderen haten hem en heb je nog de gasten die in midden zitquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Of is er een wet die voorschrijft dat alleen Jessie dominant mag zijn?
Wat speculatief zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Of is er een wet die voorschrijft dat alleen Jessie dominant mag zijn?
Ik vind Jessie dominanter als die nieuwequote:
Valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik vind Jessie dominanter als die nieuwe
Pics? Mag in DM.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |