quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat moet, maar wel leuk om het een keer helemaal door de war te gooien!
Heel het FB schuim over het flosje!![]()
![]()
#Team Jens.quote:
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' hadquote:
mbt Jens bedoellie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar heb hoop op Andrea
Zou best een goede combi zijn Jens en Andrea.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar heb hoop op Andrea
Dat zie ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou best een goede combi zijn Jens en Andrea.....
nee, ik zou nu Jens stemmen, en ook al gedaan, maar hoop dat Andrea wat wordtquote:
Ja, dat lijkt me nou leukquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou best een goede combi zijn Jens en Andrea.....
Ja, en nog droog, hier noodweer met harde regen en onweer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Eindelijk weer bomen in plaats van paardenbloemen.
Biefstuk in der broekquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe kan Keelie dat fietsen ineens zolang en intens volhouden? toen ze tegen kanker fietsten moest haar voetveeg het van haar overnemen omdat ze ''pijn aan haar kont'' had![]()
Oh jij hebt het over de popi poll begrijp ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik zou nu Jens stemmen, en ook al gedaan, maar hoop dat Andrea wat wordt
Verborgen agenda wellicht...quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar die nieuwe staat nog steeds niet tussen de inwoners lijst op de Utopia site
Ze mag een bewoner aanwijzen wie met haar gaat vertrekken...quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:44 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen 1 april grap...ze laten haar nog 24 uur zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |