Dreigen is al een no goquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met Shelley snap ik wel, maar er is 1 gezegde die ik serieus neem... "if I tell you who/what I am, believe it".
Als iemand gaat dreigen wat hij je gaat aandoen, geloof het.
Dus ja vindt het oke dat je brieven mag schrijven naar andere bewoners omdat je iets niet aanstaat .....vindt dat hetzelfde als over het hek andere bewoners voor lul zetten.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en familie mag schrijven wat ze zelf willen balletje is weer rond
En hier geldt net zo hard dat Mylène Gerrit kent. En dat hij wel vaker van dat soort 'stoere' uitspraken doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met Shelley snap ik wel, maar er is 1 gezegde die ik serieus neem... "if I tell you who/what I am, believe it".
Als iemand gaat dreigen wat hij je gaat aandoen, geloof het.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus ja vindt het oke dat je brieven mag schrijven naar andere bewoners omdat je iets niet aanstaat .....vindt dat hetzelfde als over het hek andere bewoners voor lul zetten.......
Had het nog begrepen als ze haar dochter waarschuwt voor Gerrit in de brief naar haar.......maar daar houdt het op.
Dat zullen die ouders heus wel weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten.
Maar dan kunnen ze ook reacties verwachten. Ook van mensen die het belachelijk vinden dat ze dit doen.
Exact... niets wereldschokkends. Er zijn hier ergere dingen geschreven over Gerrit (op den duur ook door mij, want eerst dacht ik ook dat hij een lieverd was). In mijn achterhoofd had ik wel steeds het zinnetje dat hij vaker gebruikte............. "ik kan hard en meedogenloos zijn".quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind die brief ook wel meevallen.
Gewoon een brief van een bezorgde moeder die Gerrit kent en gestreamd heeft.
Niet iedere moeder is hetzelfde en die van Mylène heeft hiervoor gekozen, waarschijnlijk juist ook omdat ze Gerrit kent. Niks wereldschokkends.
We gaan het niet eens worden Jaqc.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en familie mag schrijven wat ze zelf willen balletje is weer rond
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Erik:'Der ligt ook nog een verlengsnoer in de regen hier
Niet erg hoor ik respecteer jou meningquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We gaan het niet eens worden Jaqc.
Ik denk dat ik wel weet wat je nu binnenhoudtquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wil bijna wat neerzetten hier hou me in
Iets van: Ligt hij tegen de metalen silo aan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wil bijna wat neerzetten hier hou me in
Klopt, maar dat zegt wat over iemand. Later aardig doen, en vergeving vragen of je anders voordoen, doet het voor mij niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dreigen is al een no go
Ja dat dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat je nu binnenhoudt
quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Erik snapte de verborgen stem niet, dus hij dacht :'ik heb gewoon zin om te roken'
Haha, ik hoop sowieso dat ze een bliksemafleider hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Iets van: Ligt hij tegen de metalen silo aan?
En ik die van jou.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet erg hoor ik respecteer jou mening
Ik herinner me vooral dat Gerrit zei over Mylène - Ik maak haar helemaal kapot!quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Exact... niets wereldschokkends. Er zijn hier ergere dingen geschreven over Gerrit (op den duur ook door mij, want eerst dacht ik ook dat hij een lieverd was). In mijn achterhoofd had ik wel steeds het zinnetje dat hij vaker gebruikte............. "ik kan hard en meedogenloos zijn".
Ja. Die hebben ze. Op de silo. Vandaar dat ze niet meer naar het strandje hoeven, maar de silo in moeten allemaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, ik hoop sowieso dat ze een bliksemafleider hebben.
Was meer iets van kan ....... even stekker in stopcontact stekenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, ik hoop sowieso dat ze een bliksemafleider hebben.
Waarschijnlijk geen bliksemafleider op de telefooncel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Die hebben ze. Op de silo. Vandaar dat ze niet maar naar het strandje hoeven, maar de silo in moeten allemaal
Net wel even hoor erik was de bliksemafleiderquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen bliksemafleider op de telefooncel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |