Ze zei ook dat ze expres had gekeken en alle personen voor zichzelf had geanalyseerd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Is er al wat meer nws over Andrea gevonden ?
blijft natuurlijk heel vreemd allemaal
hoe dat is gegaan . en dr gedrag
haar kennis vn bijna alles wat er gebeurd is on cam
. zo ze gewoon een tijdje bij de redactie /productie hebben gewerkt
gaat mij te soepel dit gedrah=g en het aanpassen
Dat mag Erik zijn, hoeft hij ook die doodskist niet meer te maken, waar hij geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Net wel even hoor erik was de bliksemafleider
klopt iets nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze expres had gekeken en alle personen voor zichzelf had geanalyseerd.
Het rare is wel dat ze op de site nog steeds niet tussen de inwoners staat
Omdat moeder overduidelijk is blijven hangen in haar eigen splinterquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat Gerrit zei over Mylène - Ik maak haar helemaal kapot!
Ik zou daar als moeder ook niet blij van worden.
Ze is ook te echt.......quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt iets niet
32jr werken .. en dan zoveel kunnen kijken
Maar ja. Dan zadelt hij er anderen weer mee op dat ze twee kist moeten maken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat mag Erik zijn, hoeft hij ook die doodskist niet meer te maken, waar hij geen zin in heeft.
dus datquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus jij vind het normaal om zo'n brief te tikken samen met je partner
aan een knulletje van 23
waar je dochter 3 mnd onder lag ? jaren geleden
ow kee
we verschillen duidelijk van mening
Wat heeft dat ermee te maken. IK heb het over MEZELF. Toen ik 20 was wist ik dat ook nog niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En hier geldt net zo hard dat Mylène Gerrit kent. En dat hij wel vaker van dat soort 'stoere' uitspraken doet
Moeders mogen dat, velen hebben een blinde vlek wanneer iemand hun kind bedreigd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat moeder overduidelijk is blijven hangen in haar eigen splinter
Ja, vreemde zaak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt iets niet
en daarom had ze er niet in moeten gaan,want je zegt het al ,is een ex en waarom wil ze erin en dan zo binnen komen zoals zij deed op die hakken en ger laten schrikken,ik vind het een idiote actie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Noud e andere inwoners ken mylene niet persoonlijk. Gerrit is een ex . en hadden nog goede band
ik kijk toch ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt iets niet
Rustagh...tis een soap hoor...neem t allemaal niet zo serieusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken. IK heb het over MEZELF. Toen ik 20 was wist ik dat ook nog niet.
Weet je wat ik grappig vind?
Gerrit werd verguisd hier, toen hij niet in Jessie zijn kont kroop.
Maar sinds Mylene Jessie irriteert en betweterig is en Gerrit bij kamp Jessie hoort, is Gerrit zielig.
Ik zou er gif op kunnen innemen.
Nou ik ben ook niet echt fan van Mylene, in die zin, dat ik mij ook ergerde aan haar gedrag (overal mee bemoeien).
Ik vond het een pre dat ze niet in de achteruit stand ging als Jessie bijdehand deed.
Ik geef haar nog een kans. Lotus was hetzelfde lot beschoren. Ik ben dan ook niet echt verbaasd hoor.
Gerrit heeft voor mij afgedaan. Zijn karakter stinkt.
Maar jij bent klein.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken. IK heb het over MEZELF. Toen ik 20 was wist ik dat ook nog niet.
Maar sinds Mylene Jessie irriteert en betweterig is en Gerrit bij kamp Jessie hoort, is Gerrit zielig.
Nou ik ben ook niet echt fan van Mylene, in die zin, dat ik mij ook ergerde aan haar gedrag (overal mee bemoeien).
Ik vond het een pre dat ze niet in de achteruit stand ging als Jessie bijdehand deed.
Ik geef haar nog een kans. Lotus was hetzelfde lot beschoren. Ik ben dan ook niet echt verbaasd hoor.
eigenlijk heette ze Mariaquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tadaaa,Gerrit is een loverboy.En Mylène een heilige maagd.
Eensch!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent vast de enige in de wereld die dingen los van elkaar kan zien. Not dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heeft die moeder het niet over. Ze heeft het over Gerrit. Anderen hebben geen band gehad met Mylene (buiten de poort) dus dat is een ander verhaal. Wil niet zeggen dat ze dat schrijft omdat alleen Gerrit dat doet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is. Maar het is niet dat alleen Gerrit zich irriteert aan dat gedrag van Myl.
Dus dat het onterecht is dat alles bij hem gelegd wordt
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent vast de enige in de wereld die dingen los van elkaar kan zien. Not dus
Voor mij hebben anderen personen, hoe ik ze zie totaal niks te maken met of ze met Jessie omgaan of niet.
Ik kan gelukkig de dingen nog gescheiden zien zoals velen hier. Maar een aantal totaal niet terwijl ze dat wel verkondigen
Daar ze de meeste over eens, zou mijn dochter ook niet graag aan Gerrit gekoppeld zien.....neemt niet weg dat het niet de bedoeling is brieven te sturen naar bewoners waar je geen familie van bent......die eerst ook nog eens bij andere terecht komen voordat hij die brief kreeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heeft die moeder het niet over. Ze heeft het over Gerrit. Anderen hebben geen band gehad met Mylene (buiten de poort) dus dat is een ander verhaal. Wil niet zeggen dat ze dat schrijft omdat alleen Gerrit dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |