Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je weekend van 22/23 juni mee naar Amsterdam voor bier?
Carnivale Brettanomyces. Ze zijn net begonnen evenementen aankondigen, 5 gangen diner met Cantillon en 10 gangen diner met Antidoot.
Gewoon 2 kinderen verwekt maat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
Niet iedereen is zo a-seksueel als dat jij dat bent inso.
als jij 5 jaar vast zit beginnen je linker en rechterhand te vervelen maat.quote:
BZT maat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als jij 5 jaar vast zit beginnen je linker en rechterhand te vervelen maat.
Gaat goed hoor.quote:
Er was gelijk een zin die in mn hoofd schoot toen ik dacht aan hoe jij je kinderen verwerkt hebt en komt uit Jeugd van Tegenwoordig liedje.quote:
als je geen vrouwtje hebt.quote:
Dat lijkt me kats onmogelijk als gevangene.quote:
Misschien moeten wij nieuwen zo verwelkomen in deze SCquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik ben op Facebook lid geworden van een groep voor het maken van Jam enzo om van al die oude vrouwtjes fruit te sourcen voor bier
check wat een lieve mensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik ben op Facebook lid geworden van een groep voor het maken van Jam enzo om van al die oude vrouwtjes fruit te sourcen voor bier
[ afbeelding ]
We hadden charlotte moeten verwelkomen met een kogel in haar brievenbusquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Misschien moeten wij nieuwen zo verwelkomen in deze SC
Riagodquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar wel rond die tijd ja.quote:
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.quote:
hoe lang was z'n baard in je droomquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.
Maar we moesten haast maken om terug te gaan want Onlo Jr. moest voetballen. Je was zo'n baas om weer die privéjet tevoorschijn te halen
Je bent de eerste fokker waar ik over gedroomd heb. Ik weet niet wat we hiervan moeten vinden.
Wow nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.
Maar we moesten haast maken om terug te gaan want Onlo Jr. moest voetballen. Je was zo'n baas om weer die privéjet tevoorschijn te halen
Je bent de eerste fokker waar ik over gedroomd heb. Ik weet niet wat we hiervan moeten vinden.
Ik heb wel eens gedroomd over @Jojoortjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedroomd over @:jojoortje
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedroomd over @:jojoortje
Komt volgens mij ook door het blowenquote:
Ik denk mijn dromen vooral door medicatie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook door het blowen
Soms als ik maandje ofzo niet blow begin ik veel meer te dromen na een paar weken
Ik steeds beter. Ik moet 's nachts altijd wel een keer pissen en dan denk ik aan wat ik zojuist gedroomd heb. Ik zorg dan dat ik een beetje wakker word zodat ik het echt goed kan onthouden. Nu merk ik dat ik dat steeds beter onder de knie krijg en steeds meer details ga onthouden.quote:
Dat heb ik ook veel ja. Of misschien niet per se dat ik dood ga maar wel dat mensen me dood willen maken die ik dan van me af moet slaan enzo. Heel vermoeiend.quote:
In Londen heb je zeker geen malaria pillen nodig hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk mijn dromen vooral door medicatie.
Al weet ik niet welke
moet je african dreamroot kopenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik steeds beter. Ik moet 's nachts altijd wel een keer pissen en dan denk ik aan wat ik zojuist gedroomd heb. Ik zorg dan dat ik een beetje wakker word zodat ik het echt goed kan onthouden. Nu merk ik dat ik dat steeds beter onder de knie krijg en steeds meer details ga onthouden.
Best geinig is dat. Ik wil toewerken naar lucide dromen
Ik mag geen malariapillen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
In Londen heb je zeker geen malaria pillen nodig hè
Toen ging ik echt fucked up dromen
Gelukkig nooit meer naar Amsterdam dus.quote:
Die pillen doen sowieso meer kwaad dan goed.quote:
ik heb wel knokkelkoorts gehad in Rio, ook geen pretjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig nooit meer naar Amsterdam dus.
wat moet ze daar danquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een maandje he dan gaat moeder de vrouw naar kyrgiziestan ook helemaal zonder inentingen nog.
Ik heb wel eens een bloedneus gehad in Oostenrijk. Viel wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb wel knokkelkoorts gehad in Rio, ook geen pretje
Ik word denk ik 52quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bloedneus gehad in Oostenrijk. Viel wel mee eigenlijk.
Ben eigenlijk nooit ziek, ik weet dus nu al dat ik niet oud word.
Heb je wel eens een 2nd opinion overwogen? Dat je je helemaal de tyfus in hebt gezopen geloof ik wel, en ik weet natuurlijk niet hoe erg, maar een menselijk lichaam kan héél veel hebben en herstelt snel.quote:
4 artsen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je wel eens een 2nd opinion overwogen? Dat je je helemaal de tyfus in hebt gezopen geloof ik wel, en ik weet natuurlijk niet hoe erg, maar een menselijk lichaam kan héél veel hebben en herstelt snel.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop in goede gezondheid 80 te worden of zo, maar het kan zomaar voorbij zijn
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop in goede gezondheid 80 te worden of zo, maar het kan zomaar voorbij zijn
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwege een 1 april grap.
https://www.financemagnat(...)s-markets-skyrocket/
huhquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Een lever is ook een van de weinige dingen die niet kunnen teruggroeien he in principe
Ja, tot een bepaald niveau.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
huh
dacht altijd juist het enige dat dat wel kan
Donor een optie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Een lever is ook een van de weinige dingen die niet kunnen teruggroeien he in principe
Bij mij is het vooral dat de kans in medische termen niet groot genoeg is dat ik een transplantatie overleef.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat ze over 30 jaar wel nieuwe lever kunnen kweken.
Of kunnen printen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat ze over 30 jaar wel nieuwe lever kunnen kweken.
Zit op mn laptop te luisteren vond het meevallen. Maar sowieso slechte boxenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar hij klinkt kut vind je niet? Slechte upload bedoel ik meer
Eierkoek en dubbele espressoquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet een bammetje met mozaralla en tomaat en zelfgekweekte tuinkers.
En een blikje veltins
Zoals mijn oma altijd zeiquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker joh.
Moet je eens brabantse manier proberen met dikke laag roomboter en suiker.
Neem ik liever een ontbijtkoekquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker joh.
Waarschijnlijk waar maar ik ga het toch niet proberen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Zoals mijn oma altijd zei
zo kende stront nog lekker maken
Zuurstoftekortquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vissen zwwemmen de hele tijd naar de oppervlakte wtf is er mis met die beesten
Smerige vetzak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker joh.
Het water moet ook zuurstof hebben ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch geen lucht happen want kieuwen?
Oh misschien bovenste laag water meer lucht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het water moet ook zuurstof hebben ofzo
Dat kunnen ze je heel goed uitleggen in je lokale aquariumzaak.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wat voor 1 dan? Er zitten nu al 2 planten in.
Oke.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen ze je heel goed uitleggen in je lokale aquariumzaak.
Snel groeiende planten.
Succes maat!quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke.
Ik ga snel ik moest toch nog naar de winkel voor indoor groeiende tomatenplanten.
ga dan ook lekker naar de tandarts.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De doktersassistente weet niet hoe je kaken voelen de dag nadat je drugs hebt gebruikt.
Zure griffo
Toevallig 2 weken terug geweest toen ik er ook al last van had die had foto gemaakt en zag niks. Het lijkt me ook meer in je spieren te zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan ook lekker naar de tandarts.
Ik had dat ook, was bij mij stress gerelateerd. Nu heb ik een soort nachtbitje en het helpt wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toevallig 2 weken terug geweest toen ik er ook al last van had die had foto gemaakt en zag niks. Het lijkt me ook meer in je spieren te zitten.
Oké Tokkie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als bier drinken in de tuin voor jou al tokkie is, heb je wel een kneuterig leven.
Hier kan ik niet om lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:07 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/moshje/status/1112755148567257088?s=21
Als ik in de sportschool 40:45 op de timer van de fiets zie staan denk ik aan jou.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook een droom zekerquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool 40:45 op de timer van de fiets zie staan denk ik aan jou.
Lulhannes.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik in de sportschool 40:45 op de timer van de fiets zie staan denk ik aan jou.
Lulhannes.
Ga gewoon buiten fietsen gek.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lulhannes.
Ga jij je VP nou maar meten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over jou droom ik dan weer nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch geen lucht happen want kieuwen?
Dat zou ik erg prettig vinden maat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM
Afgelopen weken minstens 3x per week op de racefiets.
Zullen we binnenkort weer samen dikke mensen uitlachen?
Befbekje, goede Berlijnse vriend, ik vind het tijd voor een andere pi.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Befbekje, goede Berlijnse vriend, ik vind het tijd voor een andere pi.
Je bent helemaal niet zo donker en boos als deze pi laat overkomen.
Natuurlijk. Zie het als een goedbedoeld advies komend van de nr1 poster VBL SC (autoriteit dus)quote:
Goed zo, ze hadden alleen boven lucht dus je koopt een plant die alleen boven drijft.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb trouwens zo'n soort drijvende plant gekocht @:GGMM
Op de bodem staan al 2 planten en dit is wat de man van de winkel zei manquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, ze hadden alleen boven lucht dus je koopt een plant die alleen boven drijft.
Zal ik een topic over de ontslagen NEC-trainer openen of niet? Eerste reactie bepaalt.
Ik vind dit een opmerking die normaliter van zeikstralen komt (GGMM, onlo).quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zie het als een goedbedoeld advies komend van de nr1 poster VBL SC (autoriteit dus)
Sorry dat ik je te hoog heb ingeschat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de bodem staan al 2 planten en dit is wat de man van de winkel zei manIk vraag aan jou welke plant , jij zegt man van de winkel vragen en dan ga je zeiken over waar ik mee thuis kom.
En kom dan niet met "ik dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen" of dit soort nonsens want het was heel duidelijk dat ik niets van vissen weet daarom vroeg ik het aan jou.
Ik verwacht eigenlijk een excuses.
Au. Dat doet me pijn. Zo bedoelde ik het niet !!!!!1quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vind dit een opmerking die normaliter van zeikstralen komt (GGMM, onlo).
quote:
Sorry Knut, wanneer het om vissen gaat kom je op gevoelig terrein.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Au. Dat doet me pijn. Zo bedoelde ik het niet !!!!!1
[..]![]()
Jammer weer. Net nog een leuk kattenfilmpje gestuurd, jij helemaal blij en dan toch die sneer moeten maken he.
Dat cynisme. Die zuurgraad. Het lijkt wel alsof je altijd een splinter onder je nagel hebt.
Ja doe.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, ze hadden alleen boven lucht dus je koopt een plant die alleen boven drijft.
Zal ik een topic over de ontslagen NEC-trainer openen of niet? Eerste reactie bepaalt.
Bon, zand erover.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Knut, wanneer het om vissen gaat kom je op gevoelig terrein.
Misschien heb ik de dood van @:johannes_vermeer nog niet helemaal verwerkt.
Dat kattenfilmpje was écht heel leuk!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over drizzt gesproken wat zal ik vanavond gaan koken?
Gisteren heb ik fritatta gemaakt. Moet vega.
Om @Tjacka te verleidenquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuke nagellak elan
waarom heb je gekozen voor rood
mooi om te zien dat jij precies weet welke kleur tjacka leuk vindtquote:
Tjacka is mijn soulmate. Wie wil er nou geen liefdesrelatie met iemand die de hele dag in berenpakken loopt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooi om te zien dat jij precies weet welke kleur tjacka leuk vindt
ik hoop dat jullie samen gelukkig worden
quote:
Schiet eens op!quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik hier in Limbo woon eet ik echt nog zelden vlees bij de avondmaaltijd. Overdag wel vlees op mn brood.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
https://wateetjedanwel.nl/broodje-vega-pulled-jackfruit-pork/
Doe chili sin carne dan. Met koriander en limoen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds ik hier in Limbo woon eet ik echt nog zelden vlees bij de avondmaaltijd. Overdag wel vlees op mn brood.
Maar ik vind die hele vega-slager hype zo'n bullshit. Waarom moet je als vega dingen gaan eten die op vlees moeten lijkenDan vind je groenten dus eigenlijk niet lekker ofzo, eet dan lekker bio vlees. Je kan zoveel betere dingen maken met alleen groentes en eieren en paddos en al die shit.
Samenvatting ik eet niet van dat nep vlees.
Hmm. Wel leuk misschien ja. Iig iets Mexicaans ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe chili sin carne dan. Met koriander en limoen.
Leuk dat het doelpunt van mijn neefje hem de kost heeft gekost.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
kost heeft gekostquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat het doelpunt van mijn neefje hem de kost heeft gekost.
Tortilla's of zoquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Wel leuk misschien ja. Iig iets Mexicaans ofzo.
ja kop ofzo.quote:
Staat zn kool op youtube.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat het doelpunt van mijn neefje hem de kost heeft gekost.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat zn kool op youtube.
Ik kreeg net als "aanbevolen video" Johan Derksen over de verkiezingswinst van FVD. WTF krijg ik dat in beeld en waarom hebben ze het in een voetbalshow 7.30 over FVD.
Dat vind ik gewoon niet normaal
Afgestrafdquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Momenten van zwakte worden hier DIRECT afgestrafd
Ik schrik hiervan. Heb je een Tia?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Momenten van zwakte worden hier DIRECT afgestrafd
.mp4quote:
VI is geen voetbalshowquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kreeg net als "aanbevolen video" Johan Derksen over de verkiezingswinst van FVD. WTF krijg ik dat in beeld en waarom hebben ze het in een voetbalshow 7.30 over FVD.
er staat toch 3-0quote:
Even iets tussendoor.quote:
geen idee, ik ben toch geen nerd johquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even iets tussendoor.
Als ik net zoals nu even een filmpje open maar ik heb in een ander tabblad of scherm muziek spelen kan je je computer instellen dat ie dan automatisch pauzeert en weer start na het filmpje?
Wie zou zo iets weten van mensen in de scquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, ik ben toch geen nerd joh
Vraag het op DE APPquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie zou zo iets weten van mensen in de sc
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij je VP nou maar meten.Sprint je eruit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je omschrijft nu ook gewoon Fok!quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zitten alleen imbecielen, vrouwen en a-technische bohemiens zoals moi.
@JanCeesquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie zou zo iets weten van mensen in de sc
Ik krijg elke dag fvd content te zien op fb en youtube terwijl ik er helemaal niet op stem. Blijkbaar omdat ik Veronica inside en debatten kijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke fokkers hebben nog meer een plant met hun naamquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Denk waterallergie
Ik krijg dat ook terwijl ik dat zeker niet wil zien. Misschien betalen ze er wel voor?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik krijg elke dag fvd content te zien op fb en youtube terwijl ik er helemaal niet op stem. Blijkbaar omdat ik Veronica inside en debatten kijk.
Jij bent de doelgroep rens. HBO. Man. Wit. Platteland.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik krijg elke dag fvd content te zien op fb en youtube terwijl ik er helemaal niet op stem. Blijkbaar omdat ik Veronica inside en debatten kijk.
Ik krijg veel treinen dingen. Blijkbaar ben ik bejaard en een autist.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent de doelgroep rens. HBO. Man. Wit. Platteland.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg veel treinen dingen. Blijkbaar ben ik bejaard en een autist.
Zal ook wel met de algoritmes te maken hebben ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slechte doelgroepsegmentatie dan. Of willen ze de grote massa bereiken? Iedergeval zijn ze wel erg actief op social media, doen ze goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook terwijl ik dat zeker niet wil zien. Misschien betalen ze er wel voor?
Misschien toch wel goede segmentatie danquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ik zocht daar ook al naar.quote:
Bij mij is het nu vooral Apex Legends, Spinvis, Jiskefet en growblog (quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg veel treinen dingen. Blijkbaar ben ik bejaard en een autist.
Nos en rtl plaatsen op facebook ook al sinds de verkiezingen 3 berichten over fvd per dagquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:08 schreef Saind het volgende:
Geloof niet dat grateful dead fans echt FvD doelgroep zijn
nog nooit 1 reclame voor gezien of gehoord
Ik vind die youtube app wel echt vreselijk geworden. Tijd dat er een concurrent komt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:08 schreef Saind het volgende:
https://www.rollingstone.(...)one-interview-42861/quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:08 schreef Saind het volgende:
Wat een god hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.rollingstone.(...)one-interview-42861/
Waarschijnlijk kende je hem al.
Ja wat Knut al zegt, jij bent wel de doelgroep en ik ook, daarom krijgen we het te zien. Ieder jong persoon die politiek of discussie een beetje volgt is aantrekkelijk, en de YouTube algoritmes denken dan dat wij Thierry willen zien, dat bedoelde ik zonet: stel de CDA maakt een filmpje voor een jonger publiek dan zijn alle recommended video's bij dat filmpje FvD filmpjes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte doelgroepsegmentatie dan. Of willen ze de grote massa bereiken? Iedergeval zijn ze wel erg actief op social media, doen ze goed.
[..]
Misschien toch wel goede segmentatie dan
Bij google kan je overal voor betalen dus waarschijnlijk wel. Soros zit er achter.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja wat Knut al zegt, jij bent wel de doelgroep en ik ook, daarom krijgen we het te zien. Ieder jong persoon die politiek of discussie een beetje volgt is aantrekkelijk, en de YouTube algoritmes denken dan dat wij Thierry willen zien, dat bedoelde ik zonet: stel de CDA maakt een filmpje voor een jonger publiek dan zijn alle recommended video's bij dat filmpje FvD filmpjes.
Of je bij YouTube dat kan kopen of dat YouTube het zelf bepaalt vanwege hoogste clickbait waardigheid weet ik niet, bij Facebook kan je sowieso betalen en er dan voor zorgen dat je doelgroep wordt bereikt. Dat doen zo ongeveer alle bedrijven.
Ik lees ook af en toe joop.nl en het enige wat die doen is stampvoeten en zo vaak mogelijk facisme roepen. Jezus man. Vertel zelf eens een idee of visie of als je echt niks weet wat je lekker vind op je brood.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nos en rtl plaatsen op facebook ook al sinds de verkiezingen 3 berichten over fvd per dag
quote:
Hoeveel staten hebben wiet inmiddels gelegaliseerd?quote:It’s more of the same. It’s probably part of the fallout of the tremendous frustration America is feeling about drugs. Just not wanting to deal with it realistically. Instead, they’re going to somehow try to arrest everybody who uses drugs.
Was ook wel een ding bij de Deadquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel staten hebben wiet inmiddels gelegaliseerd?
Zeer vooruitstrevend voor 1989.
https://en.wikipedia.org/(...)te_cannabis_laws.svgquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben goed thuis in social media advertenties maar ik verbaasde mij enigzins omdat mijn clickratio niet zo hoog is bij fvd en ik ze wel steeds krijg. Waarschijnlijk hebben ze genoeg budget om breder te adverteren. Zal wel wat geld uit Rusland komen als je hun mh17 standpunten leest.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja wat Knut al zegt, jij bent wel de doelgroep en ik ook, daarom krijgen we het te zien. Ieder jong persoon die politiek of discussie een beetje volgt is aantrekkelijk, en de YouTube algoritmes denken dan dat wij Thierry willen zien, dat bedoelde ik zonet: stel de CDA maakt een filmpje voor een jonger publiek dan zijn alle recommended video's bij dat filmpje FvD filmpjes.
Of je bij YouTube dat kan kopen of dat YouTube het zelf bepaalt vanwege hoogste clickbait waardigheid weet ik niet, bij Facebook kan je sowieso betalen en er dan voor zorgen dat je doelgroep wordt bereikt. Dat doen zo ongeveer alle bedrijven.
Ik zag laatst ook een bepaalde Groningse vereniging overal, bij navraag bleek ook dat die er een campagne tegenaan hadden gegooid, in een korte tijd veel nieuwe likes enzo. Zal wel een mooi aantal centen kosten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij google kan je overal voor betalen dus waarschijnlijk wel. Soros zit er achter.
Het is echt kwestie van tijd voordat wiet overal legaal is. Volgende generatie politici die hebben ondertussen echt allemaal wel eens geblowd. Hele wereld gaat om. En wij gooien onze koppositie gewoon weg dat had echt onze oliebubbel van Noorwegen kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Joop.nl redacteuren zijn nog debieler en partijdiger dan GeenStijlquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees ook af en toe joop.nl en het enige wat die doen is stampvoeten en zo vaak mogelijk facisme roepen. Jezus man. Vertel zelf eens een idee of visie of als je echt niks weet wat je lekker vind op je brood.
Weet niet, geloof dat 1000 volgers op insta een tientje is ofzo?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een bepaalde Groningse vereniging overal, bij navraag bleek ook dat die er een campagne tegenaan hadden gegooid, in een korte tijd veel nieuwe likes enzo. Zal wel een mooi aantal centen kosten.
Op de YouTube app kan je nog wel aangeven dat je niet geïnteresseerd bent, dus een paar keer ingevuld maar ik kreeg inderdaad nog steeds van die filmpjes, erg hardnekkig in elk geval.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik ben goed thuis in social media advertenties maar ik verbaasde mij enigzins omdat mijn clickratio niet zo hoog is bij fvd en ik ze wel steeds krijg. Waarschijnlijk hebben ze genoeg budget om breder te adverteren. Zal wel wat geld uit Rusland komen als je hun mh17 standpunten leest.
Koppositie? Qua kennis bedoel je, of wat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is echt kwestie van tijd voordat wiet overal legaal is. Volgende generatie politici die hebben ondertussen echt allemaal wel eens geblowd. Hele wereld gaat om. En wij gooien onze koppositie gewoon weg dat had echt onze oliebubbel van Noorwegen kunnen zijn
Chinese volgers heb je niks aan als ze je alleen volgen. Zelfs als je betaalde likes per foto doet heb je er in principe weinig aan. Maar is in marketingland veel discussie over.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet niet, geloof dat 1000 volgers op insta een tientje is ofzo?
Ik ben er niet in thuis maar het lijkt mij dat dat wel meer waard is dan een tientje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet niet, geloof dat 1000 volgers op insta een tientje is ofzo?
Dat krijg je met een VVD en CDA.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is echt kwestie van tijd voordat wiet overal legaal is. Volgende generatie politici die hebben ondertussen echt allemaal wel eens geblowd. Hele wereld gaat om. En wij gooien onze koppositie gewoon weg dat had echt onze oliebubbel van Noorwegen kunnen zijn
Hoeveel volgers heeft Jessica?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er niet in thuis maar het lijkt mij dat dat wel meer waard is dan een tientje.
Hoe staat Baudet tegenover legalisering van wiet en xtc?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat krijg je met een VVD en CDA.
Voor dat google en facebook dat echt door kregen werd je wel standaard meer gewaardeerd ook al waren het spookvolgers. Mededingingsrecht op tech/data niveau gaat nog groter worden trouwens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chinese volgers heb je niks aan als ze je alleen volgen. Zelfs als je betaalde likes per foto doet heb je er in principe weinig aan. Maar is in marketingland veel discussie over.
Je hebt ook bedrijven die alle foto's en berichten gaan liken maar je bereikt je doel er uiteindelijk niet mee. Ook is de kans op imagoschade groot als Nederlandse volgers het doorkrijgen. Ik ben er geen fan van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor dat google en facebook dat echt door kregen werd je wel standaard meer gewaardeerd ook al waren het spookvolgers. Mededingingsrecht op tech/data niveau gaat nog groter worden trouwens.
Geloof richting Portugal. Legaal maar meer inzet op verslavingszorg en later kijken of XTC legaliseren helpt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe staat Baudet tegenover legalisering van wiet en xtc?
Ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Koppositie? Qua kennis bedoel je, of wat.
Je kan sowieso tering veel met hennep. Fuck katoen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja.
Moet je bv dit eens kijken dit is een zwitser en een Nederlander die allemaal soorten ontwikkeln. Verwachten in de komende jaren Biljoenen bedrijf te worden. Zaten in Amsterdam maar door zielige gezeik nu Zwitserland.
Kan zomaar nieuwe Tesla oid worden.
Het aantal gebruikers neemt ook niet toe in landen waar het gelegaliseerd is toch.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof richting Portugal. Legaal maar meer inzet op verslavingszorg en later kijken of XTC legaliseren helpt.
Ik kan echt niet begrijpen waarom je niet gebruikersvoorraad wiet in je eigen tuin mag plantenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat krijg je met een VVD en CDA.
https://www.nu.nl/opmerke(...)ld-universiteit.htmlquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kan sowieso tering veel met hennep. Fuck katoen.
Geen idee, ik hou mij daar niet echt mee bezig. Wij doen hier veelal bijstaan van huistelers die gepakt worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het aantal gebruikers neemt ook niet toe in landen waar het gelegaliseerd is toch.
Hoevaak komt het voor dat er 4/5 planten weggehaald worden? Ik heb het maar van één iemand gehoord dat ze werden weggehaald 1 week voor de oogstquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan echt niet begrijpen waarom je niet gebruikersvoorraad wiet in je eigen tuin mag plantenWaar slaat die shit op man
Dat maakt me eigenlijk geen zak uit de overheid zou niet mogen bepalen wat je met je eigen lichaam doet. Dat is toch niet meer van deze tijd joh.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het aantal gebruikers neemt ook niet toe in landen waar het gelegaliseerd is toch.
Best geurige plant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan echt niet begrijpen waarom je niet gebruikersvoorraad wiet in je eigen tuin mag plantenWaar slaat die shit op man
Op dit moment in onze ontwikkeling vind ik het echt schandalig dat je je als politieagent laat gebruiken om 3 of 5 planten op te halen. Ja, het is de wet. Maar volgens de wet moesten ze in 40 ook joden op de trein zetten en deden het dan ook. Niks van geleerd dus.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoevaak komt het voor dat er 4/5 planten weggehaald worden? Ik heb het maar van één iemand gehoord dat ze werden weggehaald 1 week voor de oogst
Het zit je diep he?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op dit moment in onze ontwikkeling vind ik het echt schandalig dat je je als politieagent laat gebruiken om 3 of 5 planten op te halen. Ja, het is de wet. Maar volgens de wet moesten ze in 40 ook joden op de trein zetten en deden het dan ook. Niks van geleerd dus.
Je bent een vuile nazi als je wietplanten op komt halen rotzakken
Hoe staan ze tegenover genocide daar? Legaal zeker?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:32 schreef Saind het volgende:
Cannabis in Japan has been illegal since 1948. Use and possession are punishable by up to five years' imprisonment and a fine. Cultivation, sale, and transport are punishable by up to 7 to 10 years' imprisonment and a fine.[1]
lol
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op dit moment in onze ontwikkeling vind ik het echt schandalig dat je je als politieagent laat gebruiken om 3 of 5 planten op te halen. Ja, het is de wet. Maar volgens de wet moesten ze in 40 ook joden op de trein zetten en deden het dan ook. Niks van geleerd dus.
Je bent een vuile nazi als je wietplanten op komt halen rotzakken
Dat is jammer genoeg een gevolg van heel veel mensen dicht bij elkaar. Je hoort elkaars muziek, een blaffende hond, een stinkende prullenbak, roken onder je raam.quote:
Het wordt niet ontmoedigd in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe staan ze tegenover genocide daar? Legaal zeker?
Iedereen heeft ook van dit soort collega's. Komen jullie ook wel tegen. Van die anti-sociale klikspanen die genieten van een klein beetje nep-macht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
Maar okay, meeste politieagenten genieten er blijkbaar van. Lekker weer plaatje plaatsen op facebook of insta.
Wat dat betreft nog wel lekker hier. Je moet wat geduld hebben maar af en toe wel huizen met genoeg ruimte voor varkens ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
Over 25 jaar heb je alleen nog maar villawijken en hoogbouw. Niks geen tuintje meer.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is toch nog een studentje? Dan mag het
Wauw, wat een agressieve sfeer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is er mis met een biertje drinken in je tuin?
Die app van laatst over Grateful he.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Het wordt niet ontmoedigd in ieder geval
lekker goedkope pr inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
Maar okay, meeste politieagenten genieten er blijkbaar van. Lekker weer plaatje plaatsen op facebook of insta.
Oh ja lijkt me super vakantielandquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die app van laatst over Grateful he.
Dat ben jij na 1e dag Tokyo. Dus ik kan er slechts met klein beetje medelijden om glimlachen.
Lol weer met diezelfde gasten?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:38 schreef Saind het volgende:
ik had voor 1630 een belafspraak
nog niks
zit je dan
Laatst een zaak gewonnen van de gemeente omdat ze zo'n bord hadden geplaatst met HIER IS DRUGS GEVONDEN BLA BLA NIET DOEN EX ARTIKEL DIT DAT ZO ZUS. Je bereikt er geen reet mee maar het is geinig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:37 schreef Saind het volgende:
Ik heb de wijkagent op instagram
ook altijd van die lullige foto's dat ze ergens een Pool hebben opgepakt die wiet zat te knippen
nou chapeau hoor
In Friesland maar ook Overijssel (nogmaals ik ben geen Fries en ook niet woonachtig daar) is het nog prima vertoeven. Alleen ook hier is het moeilijk een mooi huis te vinden voor de (hoge)middenklasse.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft nog wel lekker hier. Je moet wat geduld hebben maar af en toe wel huizen met genoeg ruimte voor varkens ofzo.
Friesland ook wel denk ik he?
Niet slim :-)quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef Saind het volgende:
Toch weer een gevaarlijke crimineel te pakken
[ afbeelding ]
Maar waarom die extra focus daarop bij Japan. Ieder westers land heeft vieze geschiedenis.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ja lijkt me super vakantieland
maar daarom hoef je nog niet oorlogsmisdaden en het handlen na afloop ervan goed te keuren
ik geloof onder de 2.65 ton niets te vinden in mijn oude dorp (Woning dan, app is leuk als je alleen bent).quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Friesland maar ook Overijssel (nogmaals ik ben geen Fries en ook niet woonachtig daar) is het nog prima vertoeven. Alleen ook hier is het moeilijk een mooi huis te vinden voor de (hoge)middenklasse.
Het verstoppertje spelen was niet goed gelukt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef Saind het volgende:
Toch weer een gevaarlijke crimineel te pakken
[ afbeelding ]
Friesland is dirt cheap wonen manquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Friesland maar ook Overijssel (nogmaals ik ben geen Fries en ook niet woonachtig daar) is het nog prima vertoeven. Alleen ook hier is het moeilijk een mooi huis te vinden voor de (hoge)middenklasse.
Als je in Friesland als hoge middenklasse geen huis kan vinden zou ik gaan twijfelen of je wel hoge middenklasse bent of dat je alleen denkt het te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat de hypocrisie bij jappen wel echt schrijnend isquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar waarom die extra focus daarop bij Japan. Ieder westers land heeft vieze geschiedenis.
In Japan heb je idd op een paar plekken in Tokyo vending machines met slipjes of dildos of gekkigheid. 10 of 15 max. In een stad van 35 miljoen mensen. Met veel minder seksuele misdrijven dan bij ons. Waarom focus je niet op dat laatste? Gebeurd met alles man. Een soort zeurende jaloezie ofzo dat een land buiten onze boreale wereld het ook al een tijdje goed voor elkaar had:?
Ik kijk soms wel eens op zo'n makelaarssite in duits sprekende deel van Belgie. Daar heb je echt nog hele boerderij voor paar tientjes. Maar daar is dan ook helemaal niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik geloof onder de 2.65 ton niets te vinden in mijn oude dorp (Woning dan, app is leuk als je alleen bent).
Je moet echt naar de uithoeken in noord-Friesland, Noordoost Groningen of alles in Drenthe gaan wil je een groot huis met land voor een prikkie. Maar daar woont ook niemand onder de 50 meer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik geloof onder de 2.65 ton niets te vinden in mijn oude dorp (Woning dan, app is leuk als je alleen bent).
Echt hequote:Op dinsdag 2 april 2019 16:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als je in Friesland als hoge middenklasse geen huis kan vinden zou ik gaan twijfelen of je wel hoge middenklasse bent of dat je alleen denkt het te zijn
Ik woon niet in friesland.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als je in Friesland als hoge middenklasse geen huis kan vinden zou ik gaan twijfelen of je wel hoge middenklasse bent of dat je alleen denkt het te zijn
Het is niet alleen jij en ik. Het is ook het nieuws dat wel gaat over walvisvangst in Japan maar niet in Noorwegen of IJsland? Bij reisprogramma's altijd maar rare dingen eruit lichten terwijl dat net is alsof je een schuurfeest in schubbekutteveen gaat bezoeken qua indruk van Japanse samenleving.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat de hypocrisie bij jappen wel echt schrijnend is
Dat ze zichzelf en jij ze zo superieur vinden, met een waarhuis vol kasten met skeletten erin maar dat is allemaal taboe
En we hebben het er vaker over omdat je een weeb bent
als je een Turkije fan was zouden we het daarover hebben maar dat is nu eenmaal niet zo
Lolquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet echt naar de uithoeken in noord-Friesland, Noordoost Groningen of alles in Drenthe gaan wil je een groot huis met land voor een prikkie. Maar daar woont ook niemand onder de 50 meer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opslingereffectquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:44 schreef JanPawelII het volgende:
Weet iemand wat het bullwhip effect is
Het opslingereffect (ook wel zweepslageffect of bullwhip effect) verwijst naar het probleem dat kan ontstaan door de fluctuerende vraag van orders binnen een bevoorradingsketen. Door de fluctuerende vraag naar producten wordt het voorspellen van het aantal te produceren producten bemoeilijkt. De productievoorraad kan hierdoor in een situatie raken waarin hij binnen een kort tijdsbestek van een voorraadtekort in een voorraadoverschot overgaat, resulterend in een groot overschot. Bedrijven (leveranciers, detailhandelaren) die direct in verband staan met de desbetreffende bevoorradingsketen zijn hier vaak niet van op de hoogte en ontvangen de informatie te laat om adequaat het overschot te verwerken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:44 schreef JanPawelII het volgende:
Weet iemand wat het bullwhip effect is
Snap het nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opslingereffect
Dat vind ik ook wel voordeel van hierquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het voordeel van Limburg is dat je hier wel binnen uur bij 3 vliegvelden en 3 grote steden bent en in Friesland sta je dan in de zee of ergens op een terp.
Amsterdam is een kleine anderhalf uur rijden, Groningen uurtje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het voordeel van Limburg is dat je hier wel binnen uur bij 3 vliegvelden en 3 grote steden bent en in Friesland sta je dan in de zee of ergens op een terp.
Voordeel van Tilburg is er niet echt.quote:
Amsterdam is een kutstad. Groningen wil ik nooit meer naar toe omdat ik daar ben geboren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amsterdam is een kleine anderhalf uur rijden, Groningen uurtje.
Je bent sneller in Brussel dan vanuit hierquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voordeel van Tilburg is er niet echt.
Heb enorm genoten in Akenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam is een kutstad. Groningen wil ik nooit meer naar toe omdat ik daar ben geboren.
Maastricht Aken Dusseldorf is meer genot want eten, bier, en japanse wijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |