Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je weekend van 22/23 juni mee naar Amsterdam voor bier?
Carnivale Brettanomyces. Ze zijn net begonnen evenementen aankondigen, 5 gangen diner met Cantillon en 10 gangen diner met Antidoot.
Gewoon 2 kinderen verwekt maat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
Niet iedereen is zo a-seksueel als dat jij dat bent inso.
als jij 5 jaar vast zit beginnen je linker en rechterhand te vervelen maat.quote:
BZT maat?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als jij 5 jaar vast zit beginnen je linker en rechterhand te vervelen maat.
Gaat goed hoor.quote:
Er was gelijk een zin die in mn hoofd schoot toen ik dacht aan hoe jij je kinderen verwerkt hebt en komt uit Jeugd van Tegenwoordig liedje.quote:
als je geen vrouwtje hebt.quote:
Dat lijkt me kats onmogelijk als gevangene.quote:
Misschien moeten wij nieuwen zo verwelkomen in deze SCquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik ben op Facebook lid geworden van een groep voor het maken van Jam enzo om van al die oude vrouwtjes fruit te sourcen voor bier
check wat een lieve mensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik ben op Facebook lid geworden van een groep voor het maken van Jam enzo om van al die oude vrouwtjes fruit te sourcen voor bier
[ afbeelding ]
We hadden charlotte moeten verwelkomen met een kogel in haar brievenbusquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Misschien moeten wij nieuwen zo verwelkomen in deze SC
Riagodquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar wel rond die tijd ja.quote:
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.quote:
hoe lang was z'n baard in je droomquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.
Maar we moesten haast maken om terug te gaan want Onlo Jr. moest voetballen. Je was zo'n baas om weer die privéjet tevoorschijn te halen
Je bent de eerste fokker waar ik over gedroomd heb. Ik weet niet wat we hiervan moeten vinden.
Wow nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat we bij jou kwamen chillen. Je kwam ons ophalen met een privéjet.
Maar we moesten haast maken om terug te gaan want Onlo Jr. moest voetballen. Je was zo'n baas om weer die privéjet tevoorschijn te halen
Je bent de eerste fokker waar ik over gedroomd heb. Ik weet niet wat we hiervan moeten vinden.
Ik heb wel eens gedroomd over @Jojoortjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedroomd over @:jojoortje
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedroomd over @:jojoortje
Komt volgens mij ook door het blowenquote:
Ik denk mijn dromen vooral door medicatie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook door het blowen
Soms als ik maandje ofzo niet blow begin ik veel meer te dromen na een paar weken
Ik steeds beter. Ik moet 's nachts altijd wel een keer pissen en dan denk ik aan wat ik zojuist gedroomd heb. Ik zorg dan dat ik een beetje wakker word zodat ik het echt goed kan onthouden. Nu merk ik dat ik dat steeds beter onder de knie krijg en steeds meer details ga onthouden.quote:
Dat heb ik ook veel ja. Of misschien niet per se dat ik dood ga maar wel dat mensen me dood willen maken die ik dan van me af moet slaan enzo. Heel vermoeiend.quote:
In Londen heb je zeker geen malaria pillen nodig hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk mijn dromen vooral door medicatie.
Al weet ik niet welke
moet je african dreamroot kopenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik steeds beter. Ik moet 's nachts altijd wel een keer pissen en dan denk ik aan wat ik zojuist gedroomd heb. Ik zorg dan dat ik een beetje wakker word zodat ik het echt goed kan onthouden. Nu merk ik dat ik dat steeds beter onder de knie krijg en steeds meer details ga onthouden.
Best geinig is dat. Ik wil toewerken naar lucide dromen
Ik mag geen malariapillen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
In Londen heb je zeker geen malaria pillen nodig hè
Toen ging ik echt fucked up dromen
Gelukkig nooit meer naar Amsterdam dus.quote:
Die pillen doen sowieso meer kwaad dan goed.quote:
ik heb wel knokkelkoorts gehad in Rio, ook geen pretjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig nooit meer naar Amsterdam dus.
wat moet ze daar danquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een maandje he dan gaat moeder de vrouw naar kyrgiziestan ook helemaal zonder inentingen nog.
Ik heb wel eens een bloedneus gehad in Oostenrijk. Viel wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb wel knokkelkoorts gehad in Rio, ook geen pretje
Ik word denk ik 52quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bloedneus gehad in Oostenrijk. Viel wel mee eigenlijk.
Ben eigenlijk nooit ziek, ik weet dus nu al dat ik niet oud word.
Heb je wel eens een 2nd opinion overwogen? Dat je je helemaal de tyfus in hebt gezopen geloof ik wel, en ik weet natuurlijk niet hoe erg, maar een menselijk lichaam kan héél veel hebben en herstelt snel.quote:
4 artsen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je wel eens een 2nd opinion overwogen? Dat je je helemaal de tyfus in hebt gezopen geloof ik wel, en ik weet natuurlijk niet hoe erg, maar een menselijk lichaam kan héél veel hebben en herstelt snel.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop in goede gezondheid 80 te worden of zo, maar het kan zomaar voorbij zijn
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop in goede gezondheid 80 te worden of zo, maar het kan zomaar voorbij zijn
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwege een 1 april grap.
https://www.financemagnat(...)s-markets-skyrocket/
huhquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Een lever is ook een van de weinige dingen die niet kunnen teruggroeien he in principe
Ja, tot een bepaald niveau.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
huh
dacht altijd juist het enige dat dat wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |