Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Morguhquote:
Zeker, zeker. Met jou ook?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet op je wang bijten nu hequote:
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.quote:
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.![]()
Maar dat is goed nieuws
Jij?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje minder gegeten omdat ik anders Fatty wordt
Gaat om de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren ook naar de bios geweest, kijk ik net in mijn media bibliotheek, staat diezelfde film daar ook al gewoon.![]()
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.quote:
Hue hue hue....quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
Met korting. Dat dan weer wel, dus nog maar 89 euro.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de beleving
Iewquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, gewicht is goed maar mijn pener krijgt een afdakje
Als een echte wielrennerquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, gewicht is goed maar mijn pener krijgt een afdakje
Ook al eens geprobeerd? Volgens mij is dit zo'n ijsje die ik achter in de diepvriezer moet verstoppenquote:
Van de kinder bueno?quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook al eens geprobeerd? Volgens mij is dit zo'n ijsje die ik achter in de diepvriezer moet verstoppen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de kinder bueno?
is daar ijs van?
Ik haat de wereld.
Dat speculoos ijs en oreo ijs is ook lekker, als ik dat koop is het weg tegen de tijd dat ik denk, oohh ik heb zin in een ijsjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet
Haha, ja die zou bij mij ook snel op zijn denk ik
Is toch nog geen ijsjes weer?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat speculoos ijs en oreo ijs is ook lekker, als ik dat koop is het weg tegen de tijd dat ik denk, oohh ik heb zin in een ijsje
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
Ikke had gisteravond deze.
[ afbeelding ]
DIE WIL IK.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
[ afbeelding ]
Ik vind karamelsutra t lekkerstequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Dan zet ik gewoon een strand video van youtube inclusief geluid van klotsende golven op de tv en ga onder de zonnebank liggen en denk ik heel hard dat het zomer is
Nah eet echt alleen ijs in de zomer. Liefst waterijsjes.quote:
35 graden? Nee dankjequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, hoop wel dat we dit jaar weer zo'n mooie zomer krijgen
25 - 27 is warm zat.quote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:
Eens.quote:
Aaaah joh, gewoon in hempje en korte broekquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moet nog wel beetje fatsoenlijk met de motor weg kunnen en niet gesmoord worden in het pak.
Je zal zo maar onderuit gaan, pfffff moet er niet aan denken. Verleden jaar met de TT reed een ook in korte broek en slippers door Assenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaah joh, gewoon in hempje en korte broek
Dan hoor je ze aankomen voordat ze je van je sokken rijden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Over motoren gesproken. Waarom moeten die dingen zoveel herrie maken.
Geen vel meer over gok ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je zal zo maar onderuit gaan, pfffff moet er niet aan denken. Verleden jaar met de TT reed een ook in korte broek en slippers door Assen![]()
Sommigen halen de demper eruit of boren er gaten in. Gewoon is macho denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Ja niet echt, ik werd laatst ingehaald door een motor (ik zat te paard) en hij ging niet langzaam, maar vijf minuten later hoorde ik 'm nog ronken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoor je ze aankomen voordat ze je van je sokken rijden.
Mag dat? Jezus wat een geluidsvervuiling.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Sommigen halen de demper eruit of boren er gaten in. Gewoon is macho denk ik.
Dan denk ik even aan even struikelen over een drempeltje en dan stukje vel van je teen, dat doet al vreselijk pijn, laat staan je hele voet benen armen rugquote:
Nee het mag niet, ze worden ook wel eens van de weg geplukt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja niet echt, ik werd laatst ingehaald door een motor (ik zat te paard) en hij ging niet langzaam, maar vijf minuten later hoorde ik 'm nog ronken.
[..]
Mag dat? Jezus wat een geluidsvervuiling.
*ril*quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan denk ik even aan even struikelen over een drempeltje en dan stukje vel van je teen, dat doet al vreselijk pijn, laat staan je hele voet benen armen rug
Tot een bepaald geluidsniveau, maar wordt bijna niet op gecontroleerd. Vaak alleen bij grote evenementen zoals de TTquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja niet echt, ik werd laatst ingehaald door een motor (ik zat te paard) en hij ging niet langzaam, maar vijf minuten later hoorde ik 'm nog ronken.
[..]
Mag dat? Jezus wat een geluidsvervuiling.
Ik had t een keer per ongelukquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee het mag niet, ze worden ook wel eens van de weg geplukt.
Motorrijders zouden verplicht orgaandonor moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je zal zo maar onderuit gaan, pfffff moet er niet aan denken. Verleden jaar met de TT reed een ook in korte broek en slippers door Assen![]()
Compensatiedrang.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Van de week vertelde mijn vriend, waren die dag alweer 3 motorrijders omgekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Motorrijders zouden verplicht orgaandonor moeten zijn.
Wel eens ja... Pffff.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee het mag niet, ze worden ook wel eens van de weg geplukt.
Zouden ze meer moeten doen. Maar zal wel teveel geld kosten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot een bepaald geluidsniveau, maar wordt bijna niet op gecontroleerd. Vaak alleen bij grote evenementen zoals de TT
Ja ik snap dat je wat moet als je een micropenis hebt. Alleen jammer dat de vrouwen die ik ken die harde motoren helemaal niks vindenquote:
Afvallen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
[..]
En hoe kun je als dikke vrouw dikheid compenseren dan? Extra gulzig pijpen?
Ha. Gay.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was echt heul kei stoer!
Met m'n chopper modelletje!
Oke de mijne was paarsig blauw.
En hij had een wit stoeltje
Bij motortreffens staan ze ook wel, eerder ook wel bij Harley dagen en weet dat ze ook wel eens stonden 's nachts als er clubavond was, dan was het hoppatee blazen en gehele motor inspectie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel eens ja... Pffff.
[..]
Zouden ze meer moeten doen. Maar zal wel teveel geld kosten.
Die vind ik dan weer wel tofquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar in de tussentijd. Net zoals bij enorme schaamlippen. Ja die kun je weglaten snijden, maar in de tussentijd moet je dat toch compenseren.quote:
Miep miep, zoef!quote:
Nou, wel als je geluidsdemper dus los raakt en er in een tunneltje uit je uitlaat valtquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel tof. Mits ze geen tyfusherrie maken.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, wel als je geluidsdemper dus los raakt en er in een tunneltje uit je uitlaat valt![]()
Zag ineens de fietsers naar hun oren grijpen en dacht "Doe ik dat?!"
Volgens mij zijn boetes voor geluidsovertredingen best hoogquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel eens ja... Pffff.
[..]
Zouden ze meer moeten doen. Maar zal wel teveel geld kosten.
Ik zou t niet wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn boetes voor geluidsovertredingen best hoog
Chokenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
WHEN I'M ALL CHOCKED UP BUT I CAN'T FIND THE WORDS...
Hier ook. Maar ik heb zon.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, volgens Buienradar regent het nu.
Dat doen alleen die trage chopperdingen, omdat daar posers op rijden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Snotquote:
Nee, ik geniet ervanquote:
Dit was zo'n motorcross-achtig ding. Geloof ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen alleen die trage chopperdingen, omdat daar posers op rijden.
En bedanktquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen alleen die trage chopperdingen, omdat daar posers op rijden.
Ik heb dit scheurmonster gehadquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk delen aubquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snot.
[..]
Nee, ik geniet ervan.
[..]
Dit was zo'n motorcross-achtig ding. Geloof ik.
ah ja, maar die is dan ook hard aan het werk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:59 schreef Samzz het volgende:
Dit was zo'n motorcross-achtig ding. Geloof ik.
Da's een scooter, geen brommer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb dit scheurmonster gehad
[ afbeelding ]
Ik stam nog uit de tijd dat je geen rijbewijs nodig had voor een brommer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nooit een scooter gehad. Ik mocht van mijn ouders kiezen, een scooterrijbewijs voor m'n 16e of een autorijbewijs voor m'n 18e verjaardag.
Makkelijkste keuze van m'n leven.
Netjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat je geen rijbewijs nodig had voor een brommer.
En toen dat wel zo werd, kon ik m gewoon kopen voor 25,-
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een scooter, geen brommer.
Scooters waren voor paupers en mocro's in die tijd
En net voor mijn tijd reden ze op velociraptors.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:10 schreef Ang3l het volgende:
En net voor mijn tijd reden ze op velociraptors.
Mijn vader had zo'n trainingspak in die kleur vroegerquote:
Ben jij het Tinus?quote:
Wat een jaren 80/80 dingquote:
Ik ook. Rucanor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn vader had zo'n trainingspak in die kleur vroeger
Zou kunnen. Je bent oud genoegquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Rucanor.
Ben ik je vader?
#Whosyourdaddy
Het is dat ik zelf de voorzet al gaf.quote:
BEWIJZZUHHHH!quote:
He bah. Wat moet ik tegenwoordig allemaal doen om op een dodenlijst te komenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dat ik zelf de voorzet al gaf.
Anders was je nu dood.
Ik zou er best eentje willen voor de mooie dagenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een jaren 80/80 ding
Die kleurtjes!
Je kunt er ook kinderen kwijt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ngen-in-utrecht.html
Q op zoek naar Yvie.
Dat niet naar buiten willen gaat wel heel verquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Q op zoek naar Yvie.
Heb je een bierbuikje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Rucanor.
Ben ik je vader?
#Whosyourdaddy
Ik werd een klein tikje geilquote:
Hell no!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Q op zoek naar Yvie.
Ja leukquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister toevallig US in de bios gezien.
Begon met een mededeling over zulke gangen onder de USA.
Ik ben niet zo kieskeurig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook doen, maar kon geen leuke vinden.
Ja sorry ik had even geen goede comebackquote:
Hoeft niet, ik heb dat nooit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry ik had even geen goede comeback
Idem en ook ditoquote:
Jezus.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:28 schreef Chia het volgende:
R&P / Vriend heeft gelogen
Voel me echt een waarheidsnazi als ik dit topic lees. Kleine leugens zijn de normaalste zaak van de wereld en als je je daar onaangenaam bij voelt en erover wilt praten, zoals TS, dan ben je een zeikerd, want je maakt er een ding van.
Werken tot je doodquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan morgen weer. En overmorgen. En de dag daarna.
ALTIJD WERKEN!quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan morgen weer. En overmorgen. En de dag daarna.
Het hele leven is een diep zwart gat!quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook geen vakanties gepland meer, diep zwart gat nu.
Ik haat gewoon alle mensen. Veel makkelijker.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)degvX2TfaK2qgiXTkCRQ
Ik haat vrouwen soms he.
Kuthoerenquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik haat vrouwen soms he.
Ik heb nog nooit borstvoeding in het openbaar gezien (zat misschien ook wel verstopt onder zo'n doek), maar lees er minstens 10x per jaar over in de kop van een of ander onnozel nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik haat vrouwen soms he.
Geen onderscheid maken, lief van je.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haat gewoon alle mensen. Veel makkelijker.
Ik heb het weleens gezien maar mij stoort het niet zo heel erg, als ik een tiet wil zien tuur ik wel in m'n eigen shirt. Maar snap dat niet iedereen hetzelfde koetchiekoe-gevoel heeft bij de tiet van een vreemde vrouw.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit borstvoeding in het openbaar gezien (zat misschien ook wel verstopt onder zo'n doek), maar lees er minstens 10x per jaar over in de kop van een of ander onnozel nieuwsbericht.
In sommige landen is het heel normaal. Vaak zat gezien. Niet echt interessant eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit borstvoeding in het openbaar gezien (zat misschien ook wel verstopt onder zo'n doek), maar lees er minstens 10x per jaar over in de kop van een of ander onnozel nieuwsbericht.
Dat is gewoon smerig, maar wel weer typisch dat jij dat oke vindtquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
Who cares. Het is maar tiet. Baby's moeten ook vreten. Mensen roken ook in het openbaar, of spugen op de grond, of halen hun neus op. Drama.
Hier ook hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In sommige landen is het heel normaal. Vaak zat gezien. Niet echt interessant eigenlijk.
Omg zag ik ook eens in de dierentuin in Nederland. Durfde meteen nergens meer te eten aan die tafels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
In Barcelona een paar keer gezien hoe baby's werden verschoond op tafels in het restaurant
bahquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
In Barcelona een paar keer gezien hoe baby's werden verschoond op tafels in het restaurant
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
In Zandvoort bij zo'n strandtent, zit je op zo'n bank schuin tegenover twee vrouwen en een baby, dus je deelt de tafel. Ik zit te eten, begint ze die baby te verschonen op die bank. Ga weg joh.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg zag ik ook eens in de dierentuin in Nederland. Durfde meteen nergens meer te eten aan die tafels.
Dan ben je wel next level.
Ja is ook vies inderdaad. Moet je dat dan maar allemaal niet meer toe laten? Of daar moeilijk over doen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig, maar wel weer typisch dat jij dat oke vindt
Je mag mensen best op gerochel aanspreken. We wonen niet in China of India ofzo. Niesen in je elleboog enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is ook vies inderdaad. Moet je dat dan maar allemaal niet meer toe laten? Of daar moeilijk over doen?
Eigenlijk wel. Jij doet toch ook moeilijk als iemand allemaal asbest bij jou gaat rondstrooien?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is ook vies inderdaad. Moet je dat dan maar allemaal niet meer toe laten? Of daar moeilijk over doen?
Dus ook niet meer openbaar voeden van baby's? Aan de tiet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag mensen best op gerochel aanspreken. We wonen niet in China of India ofzo. Niesen in je elleboog enzo.
Ik weet niet, jij vergelijkt borstvoeding met rochelen. Wie is hier de zieke geest.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ook niet meer openbaar voeden van baby's? Aan de tiet?
Ja. Helemaal vergelijkbaar. Goed argument, Henk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Jij doet toch ook moeilijk als iemand allemaal asbest bij jou gaat rondstrooien?
Het ging over Nederland en hier zie ik het nooit, maar zou het niet raar of vies vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In sommige landen is het heel normaal. Vaak zat gezien. Niet echt interessant eigenlijk.
Was meer in de vorm van; iedereen neemt wel ergens aanstoot aan, sommige ergeren zich aan roken, anderen aan rochelen, anderen aan een blote tet. Doet niemand kwaad, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij vergelijkt borstvoeding met rochelen. Wie is hier de zieke geest.
Rokers vinden het wel vaak iets te normaal om peuken gewoon van zich af te gooien als er geen vuilnisbak binnen een paar m aanwezig is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Helemaal vergelijkbaar. Goed argument, Henk.
Uitdrukken in hun oog.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Rokers vinden het wel vaak iets te normaal om peuken gewoon van zich af te gooien als er geen vuilnisbak binnen een paar m aanwezig is.
Ach, vogels moeten ook ergens hun nestmaterialen vandaan halen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Rokers vinden het wel vaak iets te normaal om peuken gewoon van zich af te gooien als er geen vuilnisbak binnen een paar m aanwezig is.
Lief van je.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, vogels moeten ook ergens hun nestmaterialen vandaan halen.
Niet helemaal. Stiekem wel een beetje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Helemaal vergelijkbaar. Goed argument, Henk.
Oh mijn god.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Zandvoort bij zo'n strandtent, zit je op zo'n bank schuin tegenover twee vrouwen en een baby, dus je deelt de tafel. Ik zit te eten, begint ze die baby te verschonen op die bank. Ga weg joh.
Omg ja dat haat ik echt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen staan te snel op hun achterste pootjes. 7,7 miljard mensen (als het er niet meer zijn) dan ga je niet met zijn allen met de neus naar de zelfde kant staan gok ik.quote:
Ja daar ging m'n hamburger. En even later gingen ze weg en had ik het met m'n vriendin erover dat ik het zo goor vond en zij zo van 'omg ze stonden achter je en hebben je verstaan!' Ja nou en. Ik ben heel zelfbewust en ik schaam me altijd voor alles, maar toen haalde ik echt mijn schouders op. Kom nou zegquote:
Zolang de rokers maar achteraan staan tegen de wind in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen staan te snel op hun achterste pootjes. 7,7 miljard mensen (als het er niet meer zijn) dan ga je niet met zijn allen met de neus naar de zelfde kant staan gok ik.
Sowieso. Untermenschen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang de rokers maar achteraan staan tegen de wind in.
Kun je nagaan hoe afgestompt je raakt als je moeder wordt. Dat je zulke dingen normaal gaat vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ging m'n hamburger. En even later gingen ze weg en had ik het met m'n vriendin erover dat ik het zo goor vond en zij zo van 'omg ze stonden achter je en hebben je verstaan!' Ja nou en. Ik ben heel zelfbewust en ik schaam me altijd voor alles, maar toen haalde ik echt mijn schouders op. Kom nou zeg
Echt kinderachtig, altijd dat gejank op kinderen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Zandvoort bij zo'n strandtent, zit je op zo'n bank schuin tegenover twee vrouwen en een baby, dus je deelt de tafel. Ik zit te eten, begint ze die baby te verschonen op die bank. Ga weg joh.
Ja Super schattig toch.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt kinderachtig, altijd dat gejank op kinderen.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Schijthekel aan kinderen. Maar goed, mensen nemen ze, doe je ook neits aan.
Haha of midden in de H&M, dat de stront zo vloeibaar tussen de benen op de grond loopt. Geen moeder te bekennen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja Super schattig toch.
Soms poepen ze in het gangpad van de supermarkt
Volgens mij is het voor moeders wel normaal om kinderen op tafel te verschonen even snel tussendoor. Goede hoogte, genoeg ruimte.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:37 schreef Lotusss het volgende:
't Is daarentegen wel zo dat 90% van het gedrag van de kinderen door de ouders komt.
Als de ouders al letterlijk "schijt" hebben aan normen en waarden en ze de luier van hun sterren-indigo-hooggevoelig-hoogbegaafde prinsje/prinsesje in het openbaar op een EETTAFEL gaan verschonen, dan hebben de kinderen bij voorbaat al verloren in het leven...
En nee ik hoef ook écht geen kinderen
No. Just NOOOO.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor moeders wel normaal om kinderen op tafel te verschonen even snel tussendoor. Goede hoogte, genoeg ruimte.
Maar ik geloof er niet zo in.
ja nee thuis bedoel ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
No. Just NOOOO.
Ecoli enzo? Mensen gaan daar ETEN. Mensen kunnen echt zwaar ziek worden door de Ecoli bacterie; soms zelfs doodgaan.
Fuck die ouders die op een eettafel in een eetgelegenheid de luier van hun baby verschonen.
Net als je kat, bij je houdenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Schijthekel aan kinderen. Maar goed, mensen nemen ze, doe je ook neits aan.
Die babies zijn zelf vast niet ingeent, want eng.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
No. Just NOOOO.
Ecoli enzo? Mensen gaan daar ETEN. Mensen kunnen echt zwaar ziek worden door de Ecoli bacterie; soms zelfs doodgaan.
Fuck die ouders die op een eettafel in een eetgelegenheid de luier van hun baby verschonen.
Ouders daarentegen ....quote:
Ja klopt. Mits ze goed opgevoed worden door hun ouders.quote:
Alleen maar zon hier. Midden van het land zou de hel op aarde zijn vandaag, maar het is vandaag niet erger dan anders.quote:
Windy as fuck though.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar zon hier. Midden van het land zou de hel op aarde zijn vandaag, maar het is vandaag niet erger dan anders.
Jij en pikken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon niet zo snel op je pik getrapt zijn, wat meer pikken van je medemens. Je bent niet alleen op de wereld, verre van. Maakt je leven denk ik een stuk aangenamer.
Hostileef, beste leef. Mensen die zich druk maken om niks.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon niet zo snel op je pik getrapt zijn, wat meer pikken van je medemens. Je bent niet alleen op de wereld, verre van. Maakt je leven denk ik een stuk aangenamer.
quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hostileef, beste leef. Mensen die zich druk maken om niks.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.![]()
Maar dat is goed nieuws
Hallo S_Mquote:
Immer Dqod en roosvicee voor jou, bby :$quote:
Yeah babyquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Immer Dqod en roosvicee voor jou, bby :$
Oehhh lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Yeah babyAl drink ik nu een glaasje bloedwijn, maar dat komt qua zoetigheid wel in de buurt
Dat zijn de betere dagenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I will en straks ook nog lekker ijs, dus mijn avond kan niet meer stukHoe is het met jou?
Nee hier regent het super hardquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar zon hier. Midden van het land zou de hel op aarde zijn vandaag, maar het is vandaag niet erger dan anders.
Ah beterschapquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn de betere dagen
Best lekker, beetje snotterig alleen, maar ook ijs in de diepvries en dat maakt alles weer goed
Hier ook. Gelukkig weer droog als ik maar huis ga fietsen.quote:
Sorry wat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook. Gelukkig weer droog als ik maar huis ga fietsen.Volgens de Bioenrtin in elk geval.
Milkshake halen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan niet bij m'n huis komen. Wtf moet ik nu doen?
Naar je bestie gaan en onderweg een milkshake oppikken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
Eten halenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
quote:
Maar de hondjes zitten alleen thuisquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Naar je bestie gaan en onderweg een milkshake oppikken?
Ja ik zit dus in de auto hahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten halenNaar de film
Heb het ook eens gehad maar toen was ik gelukkig met de auto.
Zeg dat er dan ook bijquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Maar de hondjes zitten alleen thuis
Jaquote:
WTFquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
Probleem is dat alle spoorbomen hier aan het crashen zijn oid en alle mogelijke manieren om bij mijn huis te komen is 1 van die spoorwegen over gaan. Dus.. I'm fucked
Geen enkele tunnel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
Probleem is dat alle spoorbomen hier aan het crashen zijn oid en alle mogelijke manieren om bij mijn huis te komen is 1 van die spoorwegen over gaan. Dus.. I'm fucked
Nee, woon niet in een moderne stad.quote:
Kom hier schuilenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, woon niet in een moderne stad.
Lijkt hier intussen wel een scène van Bird Box
Wat een chaos
En hoe is het met jou, beetje bij kunnen slapen?quote:
Gelukkig wel. Lag er vannacht wel iets te laat in en de eerste nacht in een hotel is altijd erg matig qua slapen. Morgenvroeg weer doorvliegen en dan ben ik donderdagmiddag blij als ik weer thuis ben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En hoe is het met jou, beetje bij kunnen slapen?
Hotel slaap ik ook nooit lekker inderdaad. Niets zo fijn als je eigen bedquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lag er vannacht wel iets te laat in en de eerste nacht in een hotel is altijd erg matig qua slapen. Morgenvroeg weer doorvliegen en dan ben ik donderdagmiddag blij als ik weer thuis ben.
Ga zo uiteten met een paar mensen, maar maken eerst een tussenstop bij een bar waar ze >150 soorten wodka hebbenweet nog niet of ik daar zo'n zin in heb.
Waar zit je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lag er vannacht wel iets te laat in en de eerste nacht in een hotel is altijd erg matig qua slapen. Morgenvroeg weer doorvliegen en dan ben ik donderdagmiddag blij als ik weer thuis ben.
Ga zo uiteten met een paar mensen, maar maken eerst een tussenstop bij een bar waar ze >150 soorten wodka hebbenweet nog niet of ik daar zo'n zin in heb.
Kom hier langs dan. Nog een paar kilo paaseitjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik gister al mijn chocola opgegeten.
In Utrecht, daar hebben ze pas tunnels.quote:
Nice! Kom er dit jaar ook veel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag nog in Polen; morgenvroeg door naar Praag.
Nouja ik zit al in de auto gelukkigquote:
Wil ik ook echt eens heen. Vriendin is met haar vriend vorig jaar een weekend geweest, schijnt heel tof te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice! Kom er dit jaar ook veel.
Praag is ook top
Bereid je voor, hier net een mega bui gehadquote:
Wat zou je fatsoenlijk noemen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet echt eens iets fatsoenlijks met m'n leven gaan doen. Straks is het ineens voorbij
Ja zeker als het mooi weer is. Beetje door de stad wandelen, terrasje pakkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja ik zit al in de auto gelukkig
[..]
Wil ik ook echt eens heen. Vriendin is met haar vriend vorig jaar een weekend geweest, schijnt heel tof te zijn
Wel leuk om een keer terug te gaan en het verschil te zienquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:25 schreef MissMSX het volgende:
Mijn middelbareschoolreis was naar Praag. Nog zo Oostblok als de pest toen, maar was wel leuk
Ja, lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker als het mooi weer is. Beetje door de stad wandelen, terrasje pakken
Geen zin in. Verstokte ouwe sok ditdatquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker als het mooi weer is. Beetje door de stad wandelen, terrasje pakken
[..]
Wel leuk om een keer terug te gaan en het verschil te zien
Paar miljoen op m'n bankrekening.quote:
Ja was volgens mij echt genieten daar vroeger.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:36 schreef Koen66 het volgende:
Dat vind ik nog steeds zo jammer, dat ik destijds nooit naar het echte Oostblok ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |