Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Morguhquote:
Zeker, zeker. Met jou ook?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet op je wang bijten nu hequote:
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.quote:
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.![]()
Maar dat is goed nieuws
Jij?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje minder gegeten omdat ik anders Fatty wordt
Gaat om de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren ook naar de bios geweest, kijk ik net in mijn media bibliotheek, staat diezelfde film daar ook al gewoon.![]()
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.quote:
Hue hue hue....quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
Met korting. Dat dan weer wel, dus nog maar 89 euro.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de beleving
Iewquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, gewicht is goed maar mijn pener krijgt een afdakje
Als een echte wielrennerquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, gewicht is goed maar mijn pener krijgt een afdakje
Ook al eens geprobeerd? Volgens mij is dit zo'n ijsje die ik achter in de diepvriezer moet verstoppenquote:
Van de kinder bueno?quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook al eens geprobeerd? Volgens mij is dit zo'n ijsje die ik achter in de diepvriezer moet verstoppen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de kinder bueno?
is daar ijs van?
Ik haat de wereld.
Dat speculoos ijs en oreo ijs is ook lekker, als ik dat koop is het weg tegen de tijd dat ik denk, oohh ik heb zin in een ijsjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet
Haha, ja die zou bij mij ook snel op zijn denk ik
Is toch nog geen ijsjes weer?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat speculoos ijs en oreo ijs is ook lekker, als ik dat koop is het weg tegen de tijd dat ik denk, oohh ik heb zin in een ijsje
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
Ikke had gisteravond deze.
[ afbeelding ]
DIE WIL IK.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
[ afbeelding ]
Ik vind karamelsutra t lekkerstequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Dan zet ik gewoon een strand video van youtube inclusief geluid van klotsende golven op de tv en ga onder de zonnebank liggen en denk ik heel hard dat het zomer is
Nah eet echt alleen ijs in de zomer. Liefst waterijsjes.quote:
35 graden? Nee dankjequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, hoop wel dat we dit jaar weer zo'n mooie zomer krijgen
25 - 27 is warm zat.quote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:
Eens.quote:
Aaaah joh, gewoon in hempje en korte broekquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moet nog wel beetje fatsoenlijk met de motor weg kunnen en niet gesmoord worden in het pak.
Je zal zo maar onderuit gaan, pfffff moet er niet aan denken. Verleden jaar met de TT reed een ook in korte broek en slippers door Assenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaah joh, gewoon in hempje en korte broek
Dan hoor je ze aankomen voordat ze je van je sokken rijden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Over motoren gesproken. Waarom moeten die dingen zoveel herrie maken.
Geen vel meer over gok ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je zal zo maar onderuit gaan, pfffff moet er niet aan denken. Verleden jaar met de TT reed een ook in korte broek en slippers door Assen![]()
Sommigen halen de demper eruit of boren er gaten in. Gewoon is macho denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Ja niet echt, ik werd laatst ingehaald door een motor (ik zat te paard) en hij ging niet langzaam, maar vijf minuten later hoorde ik 'm nog ronken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoor je ze aankomen voordat ze je van je sokken rijden.
Mag dat? Jezus wat een geluidsvervuiling.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Sommigen halen de demper eruit of boren er gaten in. Gewoon is macho denk ik.
Dan denk ik even aan even struikelen over een drempeltje en dan stukje vel van je teen, dat doet al vreselijk pijn, laat staan je hele voet benen armen rugquote:
Nee het mag niet, ze worden ook wel eens van de weg geplukt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja niet echt, ik werd laatst ingehaald door een motor (ik zat te paard) en hij ging niet langzaam, maar vijf minuten later hoorde ik 'm nog ronken.
[..]
Mag dat? Jezus wat een geluidsvervuiling.
*ril*quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan denk ik even aan even struikelen over een drempeltje en dan stukje vel van je teen, dat doet al vreselijk pijn, laat staan je hele voet benen armen rug
Tot een bepaald geluidsniveau, maar wordt bijna niet op gecontroleerd. Vaak alleen bij grote evenementen zoals de TTquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja niet echt, ik werd laatst ingehaald door een motor (ik zat te paard) en hij ging niet langzaam, maar vijf minuten later hoorde ik 'm nog ronken.
[..]
Mag dat? Jezus wat een geluidsvervuiling.
Ik had t een keer per ongelukquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee het mag niet, ze worden ook wel eens van de weg geplukt.
Motorrijders zouden verplicht orgaandonor moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je zal zo maar onderuit gaan, pfffff moet er niet aan denken. Verleden jaar met de TT reed een ook in korte broek en slippers door Assen![]()
Compensatiedrang.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
Van de week vertelde mijn vriend, waren die dag alweer 3 motorrijders omgekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Motorrijders zouden verplicht orgaandonor moeten zijn.
Wel eens ja... Pffff.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee het mag niet, ze worden ook wel eens van de weg geplukt.
Zouden ze meer moeten doen. Maar zal wel teveel geld kosten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot een bepaald geluidsniveau, maar wordt bijna niet op gecontroleerd. Vaak alleen bij grote evenementen zoals de TT
Ja ik snap dat je wat moet als je een micropenis hebt. Alleen jammer dat de vrouwen die ik ken die harde motoren helemaal niks vindenquote:
Afvallen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
[..]
En hoe kun je als dikke vrouw dikheid compenseren dan? Extra gulzig pijpen?
Ha. Gay.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was echt heul kei stoer!
Met m'n chopper modelletje!
Oke de mijne was paarsig blauw.
En hij had een wit stoeltje
Bij motortreffens staan ze ook wel, eerder ook wel bij Harley dagen en weet dat ze ook wel eens stonden 's nachts als er clubavond was, dan was het hoppatee blazen en gehele motor inspectie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel eens ja... Pffff.
[..]
Zouden ze meer moeten doen. Maar zal wel teveel geld kosten.
Die vind ik dan weer wel tofquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was echt heul kei stoer!
Met m'n chopper modelletje!
Oke de mijne was paarsig blauw.
En hij had een wit stoeltje
Ja maar in de tussentijd. Net zoals bij enorme schaamlippen. Ja die kun je weglaten snijden, maar in de tussentijd moet je dat toch compenseren.quote:
Miep miep, zoef!quote:
Nou, wel als je geluidsdemper dus los raakt en er in een tunneltje uit je uitlaat valtquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel tof. Mits ze geen tyfusherrie maken.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, wel als je geluidsdemper dus los raakt en er in een tunneltje uit je uitlaat valt![]()
Zag ineens de fietsers naar hun oren grijpen en dacht "Doe ik dat?!"
Volgens mij zijn boetes voor geluidsovertredingen best hoogquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel eens ja... Pffff.
[..]
Zouden ze meer moeten doen. Maar zal wel teveel geld kosten.
Ik zou t niet wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn boetes voor geluidsovertredingen best hoog
Chokenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
WHEN I'M ALL CHOCKED UP BUT I CAN'T FIND THE WORDS...
Hier ook. Maar ik heb zon.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, volgens Buienradar regent het nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |