Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Morguhquote:
Zeker, zeker. Met jou ook?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet op je wang bijten nu hequote:
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.quote:
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.![]()
Maar dat is goed nieuws
Jij?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje minder gegeten omdat ik anders Fatty wordt
Gaat om de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren ook naar de bios geweest, kijk ik net in mijn media bibliotheek, staat diezelfde film daar ook al gewoon.![]()
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.quote:
Hue hue hue....quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
Met korting. Dat dan weer wel, dus nog maar 89 euro.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de beleving
Iewquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, gewicht is goed maar mijn pener krijgt een afdakje
Als een echte wielrennerquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, gewicht is goed maar mijn pener krijgt een afdakje
Ook al eens geprobeerd? Volgens mij is dit zo'n ijsje die ik achter in de diepvriezer moet verstoppenquote:
Van de kinder bueno?quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook al eens geprobeerd? Volgens mij is dit zo'n ijsje die ik achter in de diepvriezer moet verstoppen
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de kinder bueno?
is daar ijs van?
Ik haat de wereld.
Dat speculoos ijs en oreo ijs is ook lekker, als ik dat koop is het weg tegen de tijd dat ik denk, oohh ik heb zin in een ijsjequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet
Haha, ja die zou bij mij ook snel op zijn denk ik
Is toch nog geen ijsjes weer?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat speculoos ijs en oreo ijs is ook lekker, als ik dat koop is het weg tegen de tijd dat ik denk, oohh ik heb zin in een ijsje
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
Ikke had gisteravond deze.
[ afbeelding ]
DIE WIL IK.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
[ afbeelding ]
Ik vind karamelsutra t lekkerstequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Dan zet ik gewoon een strand video van youtube inclusief geluid van klotsende golven op de tv en ga onder de zonnebank liggen en denk ik heel hard dat het zomer is
Nah eet echt alleen ijs in de zomer. Liefst waterijsjes.quote:
35 graden? Nee dankjequote:Op dinsdag 2 april 2019 13:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, hoop wel dat we dit jaar weer zo'n mooie zomer krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |