Dat ben ik voor de hulp bij de foto's.quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Debsterr het volgende:
Al 4x door een Belgisch nummer gebeld. Weird.
Nee ik hoor steeds poep kots en stinken. Daar hebben ze al een tijdje luiers voor en kotsen doen ze eigenlijk nooit.quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Allures het volgende:
Als je echt denkt dat een jonge hond meer werk is dan een baby mag je serieus je vrouw wel even gaan bedanken
quote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik voor de hulp bij de foto's.
Neem je straks dan wél op?quote:
Ook niet allemaal.quote:Op maandag 1 april 2019 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Euh, spugen doen de meeste babies wel regelmatig volgens mij?
App maar als je tijd hebt. Ik heb geen haast. Des te meer voorpret zo.quote:
Beesten schijten zich een slag in de rondte.quote:Op maandag 1 april 2019 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Baby cavias! Dat is helemaal geen werk, die dingen zijn meteen compleet en eten ook gelijk gewoon.
Alleen als ze te klein zijn moet je ze soms bijvoeren.
Gewoon een keer hun gezicht door hun poep halen als ze het laten lopen. Ben je zo van die luiers afquote:Op maandag 1 april 2019 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik hoor steeds poep kots en stinken. Daar hebben ze al een tijdje luiers voor en kotsen doen ze eigenlijk nooit.
In tegenstelling tot mijn vorige hond.
PS mijn vrouw is er inderdaad maar druk mee.
Mja, maar ze doen wel alles verder zelfstandig.quote:Op maandag 1 april 2019 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beesten schijten zich een slag in de rondte.
Klinkt als mijn weekend. Gisteren 70km in het wiel gehangen, bij elk heuveltje ging ik kapotquote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef ArTiC het volgende:
40km gefietst en ik ben bekaf, nu heb ik spijt van het niet trainen de hele winter
En 2 gaten in mijn Rapha broek
Nee, mijn wasmachine heeft een speciaal programma voor kwetsbare kleding.quote:Op maandag 1 april 2019 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als mijn weekend. Gisteren 70km in het wiel gehangen, bij elk heuveltje ging ik kapot
Zonde van je broek wel. Gebruik je geen waszakken?
Mja, hij tolt nog steeds in de wastrommelquote:Op maandag 1 april 2019 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, mijn wasmachine heeft een speciaal programma voor kwetsbare kleding.
Maar volgens mij is het net bij het rijden ontstaan, volgens mij hebben de bandenlichters in mijn achterzak lopen schuren. Maar ik had een castelli perfetto aan,die is toch vrij dik...raar.
Ga hem maar eens aanmelden bij de reparatieservice van rapha, die schijnt goed te zijn.
Teva's?quote:Op maandag 1 april 2019 18:54 schreef ArTiC het volgende:
Tuurlijk zit ik dan ff online te kijken naar bib shorts en vliegen de ads daarover mij nu om de oren hier.
Van een website die wel in mijn Google results stond maar ik niet aangeklikt heb
Ben ik iig van die sandalen van CL af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou da's 2 keer niks dan.quote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef ArTiC het volgende:
40km gefietst en ik ben bekaf, nu heb ik spijt van het niet trainen de hele winter
Waarom zou deze ts een trol zijn?quote:Op maandag 1 april 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Kijk, daar is er weer een, troltopic.
R&P / Lesbische gevoelens
Ik maak die van mij om de drie a vier dagen schoon omdat ze meurenquote:Op maandag 1 april 2019 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, maar ze doen wel alles verder zelfstandig.
Ze stinken ook niet zo erg als konijnen of ratten bv.
Ik wil weer cavias![]()
quote:Op maandag 1 april 2019 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Teva's?Teva'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hello Mr. glass half emptyquote:Op maandag 1 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
LenteZomer
Beestjes
Zweten
Blije mensen
Amper wind
Overal druk
Lente is nogquote:Op maandag 1 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
LenteZomer
Beestjes
Zweten
Blije mensen
Amper wind
Overal druk
Raar verhaal + manier van uitdrukken.quote:
Oefquote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef ArTiC het volgende:
Ja hoop echt wintertijdquote:Op maandag 1 april 2019 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd wat ze nou gaan beslissen mbt klok verzetten
Geen idee. Ik laat het maar over me heenkomenquote:Op maandag 1 april 2019 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd wat ze nou gaan beslissen mbt klok verzetten
Beste is gewoon dat het zo blijft, maar dat zal vast niet gebeurenquote:Op maandag 1 april 2019 19:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hoop echt wintertijd
Dat is volgens experts het beste en lijkt mij ook. Moet er niet aan denken in de winter deze tijd hebben.
Mja ik heb het liefst gewoon blijven wisselen van tijd.
quote:Op maandag 1 april 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee. Ik laat het maar over me heenkomen
Lekker om half 10 pas licht in de winter is ook niet verkeerd tochquote:Op maandag 1 april 2019 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beste is gewoon dat het zo blijft, maar dat zal vast niet gebeuren. En anders is wintertijd wel de beste tijd, ondanks de kortere avonden.
Zie je teveel verliefde mensen Faxermans?quote:Op maandag 1 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
LenteZomer
Beestjes
Zweten
Blije mensen
Amper wind
Overal druk
Ik blijf binnen, dan hoef ik geen mensen te zienquote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Zie je teveel verliefde mensen Faxermans?
Ik niet.quote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
Ow ik zie dat Facts Gent dit weekend is. Gaan er van hier nog mensen? Joeltje?
Toch aan het werk, dus mij maakt t niet uit. Al die huismoedertjes daarentegen.quote:Op maandag 1 april 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker om half 10 pas licht in de winter is ook niet verkeerd toch
Verandering is niet je ding toch?quote:Op maandag 1 april 2019 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beste is gewoon dat het zo blijft, maar dat zal vast niet gebeuren. En anders is wintertijd wel de beste tijd, ondanks de kortere avonden.
Zullen de hormonen wel zijn. Zomertijd maakt de oermens in je wakker.quote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben vandaag wel erg jelly, ik geef de zomertijd de schuld.
Hoiquote:
Oh dus daar heb ik last vanquote:Op maandag 1 april 2019 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen de hormonen wel zijn. Zomertijd maakt de oermens in je wakker.
In mij een hongerig wolfje.quote:Op maandag 1 april 2019 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen de hormonen wel zijn. Zomertijd maakt de oermens in je wakker.
Ja sorry hoorquote:Op maandag 1 april 2019 19:50 schreef Faxie het volgende:
Wil naar pretpark donderdag, maar heb geen vrienden
Yup. De natuur roept dat je je moet gaan voortplanten.quote:
Had even een andere dag gekozenquote:Op maandag 1 april 2019 19:50 schreef Faxie het volgende:
Wil naar pretpark donderdag, maar heb geen vrienden
snackbar ook dicht op maandag, wat nuquote:Op maandag 1 april 2019 19:53 schreef CherryLips het volgende:
O fuck. Winkel gaat om acht uur dicht en ik had niet in de gaten dag het al bijna acht uur is
Help je mee?quote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup. De natuur roept dat je je moet gaan voortplanten.
Voortplanten? Hell no.quote:Op maandag 1 april 2019 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup. De natuur roept dat je je moet gaan voortplanten.
Laat maar weten wanneer je vruchtbare dagen zijn, dan kijk ik of dat matcht met mijn agenda.quote:
Volgende week ergensquote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je vruchtbare dagen zijn, dan kijk ik of dat matcht met mijn agenda.
Dat komt goed.quote:
Ja donderdagquote:Op maandag 1 april 2019 20:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Genoeg voorstanders dus. Misschien maar eens proberen te plannen dan.
inc dickpicquote:Op maandag 1 april 2019 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt goed.Ik DM je voor de details.
Die valt onder 'details'quote:
Wel met duimstok, lineaal of rolmaat ernaast hequote:
Sowieso!quote:Op maandag 1 april 2019 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel met duimstok, lineaal of rolmaat ernaast he
Vaal dan ook altijd van mijn grote handen, dan lijkt 'ie zo klein. Gelukkig ook een aantal pics in het archief met vrouwenhanden en dan lijkt het heel wat.quote:Op maandag 1 april 2019 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel met duimstok, lineaal of rolmaat ernaast he
Ik heb kleine handjesquote:Op maandag 1 april 2019 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaal dan ook altijd van mijn grote handen, dan lijkt 'ie zo klein. Gelukkig ook een aantal pics in het archief met vrouwenhanden en dan lijkt het heel wat.
Durf het bijna niet niet te vragen, maar mag ik daar volgende week wat foto's mee nemen?quote:
Alleen als ie niet te erg stinktquote:Op maandag 1 april 2019 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durf het bijna niet niet te vragen, maar mag ik daar volgende week wat foto's mee nemen?
Vooraf maar doen dan. Weet natuurlijk niet welke lucht eraan blijft hangen na de bevruchtingquote:
Dat je pas over 9 maanden weet of Fax of ik de vader is? Spannend.quote:
Een soort van unboxing. Kunnen we op youtube zetten!quote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je pas over 9 maanden weet of Fax of ik de vader is? Spannend.
Het kan er alleen maar beter door gaan ruiken denk ikquote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooraf maar doen dan. Weet natuurlijk niet welke lucht eraan blijft hangen na de bevruchting
Is miss onvruchtbaar?quote:Op maandag 1 april 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooraf maar doen dan. Weet natuurlijk niet welke lucht eraan blijft hangen na de bevruchting
Het ruikt nu een beetje muf doordat er jarenlang niks binnen is geweest?quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef Halimede het volgende:
Het kan er alleen maar beter door gaan ruiken denk ik
Nee joh, ik bedoelde dat stinkende stokje van je!quote:Op maandag 1 april 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ruikt nu een beetje muf doordat er jarenlang niks binnen is geweest?
Niet je zaad over zoveel mogelijk vrouwen verspreiden om je genen veilig te stellen voor toekomstige generaties.quote:
Weet niet wat jij gewend bent, maar hier stinkt niks hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoelde dat stinkende stokje van je!
Nature 101; passed.quote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet je zaad over zoveel mogelijk vrouwen verspreiden om je genen veilig te stellen voor toekomstige generaties.
Dank uquote:
Met een Samzz seal of approval. Tettenpic incoming.quote:
Beste approval. Dat mis ik nog bij Halimede; spontane tettenpics.quote:Op maandag 1 april 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een Samzz seal of approval. Tettenpic incoming.
Niet iedereen kan mij zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste approval. Dat mis ik nog bij Halimede; spontane tettenpics.
Spoor 'm nou niet aan!quote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet je zaad over zoveel mogelijk vrouwen verspreiden om je genen veilig te stellen voor toekomstige generaties.
Nee, dat kan ik volmondig bevestigen.quote:
Ik heb daar niet genoeg tiet voorquote:Op maandag 1 april 2019 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste approval. Dat mis ik nog bij Halimede; spontane tettenpics.
Ik heb geen aansporing nodig hoor. Mijn intrinsieke motivatie is erg groot.quote:
Kleine tieten kan ik ook waarderen.quote:
Ongelijke tetten?quote:
Dan mis ik chocolade in dit rijtje.quote:
Heb geen chocola in huis.quote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan mis ik chocolade in dit rijtje.
Godvertyfus wat een tomatenkop krijg ik van sporten
quote:
Komt ten gunste van de kwaliteit van de zaadcellen.quote:
Boks. Echt altijdquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Opvliegersquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan zo langzaam wit wegtrekken, als een aftandse paddenstoel.quote:
Kusje eropquote:Op maandag 1 april 2019 20:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Iets met zwaartekracht en te veel oreo ijs denk ik
Of met naast de tree stappen
Nee alleen voetje een beetje dubbel op een tree geramdquote:Op maandag 1 april 2019 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kusje erop. Tenzij je been eruit ziet als die van mij. Maar dan post je nu vast niet.
Mooie omschrijving wel van het pijn proces.quote:Op maandag 1 april 2019 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee alleen voetje een beetje dubbel op een tree geramd
Heb het auw godverdomme rondhupsen deel al gehad
Nu is het kalme acceptatie deel
Wat voor eenquote:Op maandag 1 april 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Net klein roadtripje gedaan voor een milkshake
En?quote:Op maandag 1 april 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Half Nederland door gecrosst?quote:Op maandag 1 april 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Banaanquote:
Altijdquote:Op maandag 1 april 2019 21:17 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
En?
Did it bring all the boys to the yard?
Jezus manquote:Op maandag 1 april 2019 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf 06:00 al op pad vandaag, wil nu even rustig doodgaan op mijn hotelkamer.
Five Guys voor de pindakaas met chocola?quote:Op maandag 1 april 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
Nee dat niet. Even bijgekletst met een vriendin, had haar opgehaald. Muziek hard, milkshake. Goede leefquote:
Klinkt als een goede combiquote:Op maandag 1 april 2019 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Five Guys voor de pindakaas met chocola?
Best prima inderdaadquote:Op maandag 1 april 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet. Even bijgekletst met een vriendin, had haar opgehaald. Muziek hard, milkshake. Goede leef
Gewoon tegelijk doen. Best of both worlds.quote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Allures het volgende:
Neeeeeeeee
De milkshakes
Van de snackbarketen
Jullie kennen mij toch: eten > seks
Neequote:Op maandag 1 april 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon tegelijk doen. Best of both worlds.
Geen greintje onschuld meer van over als we klaar zijn met haar.quote:Op maandag 1 april 2019 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik ook tegen mezelf zeggen
[..]
Je leert snel.
Dat onschuldige was toch al gonequote:Op maandag 1 april 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen greintje onschuld meer van over als we klaar zijn met haar.
Dan had je wel geweten wat een SE is. Er is nog een hoop te leren hierquote:
Aldoende leer ikquote:Op maandag 1 april 2019 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je wel geweten wat een SE is. Er is nog een hoop te leren hier
Ben klaar voor vandaag met de vingeroefeningen voor als ze langs komt.quote:Op maandag 1 april 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen greintje onschuld meer van over als we klaar zijn met haar.
Je moet vaker oefenenquote:Op maandag 1 april 2019 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben klaar voor vandaag met de vingeroefeningen voor als ze langs komt.
Ik weet het. Ik beloof beterschap. Wil wel presteren natuurlijk als het komt tot samenspel.quote:
Ik had het over pianospelen dus ik weet niet precies waar jij aan dacht...quote:
Dan hoop ik dat ik nog een beetje fatsoenlijk kan blazenquote:Op maandag 1 april 2019 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik beloof beterschap. Wil wel presteren natuurlijk als het komt tot samenspel.
Nog even en je gezicht blijft zo staanquote:Op maandag 1 april 2019 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over pianospelen dus ik weet niet precies waar jij aan dacht...
Een excuus was op zijn plaats geweest met je misplaatste beschuldiging over vunzigheid.quote:Op maandag 1 april 2019 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even en je gezicht blijft zo staan
Welke instrumenten bespeel jij?quote:
quote:
Loka op d'r tubaquote:
Dan hebben we bijna alles; strijker, hout, koper en toetsen. Nu alleen nog slagwerk. Genoeg josties hier dus met de triangel komt het sowieso goed.quote:
Viool, beetje gitaar en als ik er moeite in steek wat piano.quote:
Ok, you're in.quote:Op maandag 1 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Viool, beetje gitaar en als ik er moeite in steek wat piano.
Allebei een tweede instrument gaan aanleren dan maar? Jij viool, ik drums.quote:
Schindler's list themequote:Op maandag 1 april 2019 22:03 schreef MissMSX het volgende:
Een dan van die treurige zigeunerdeuntjes spelen.
Awwwww, zing eens wat voor mij ajb.quote:
Dan ga ik wel zingen en vervang je mij van pure ellende.quote:
Niet heel zigeuner vermoed ik.quote:
Eerder een tettenpic dan zingen?quote:
quote:
Mooie filmquote:
Zeker. Maar weer eens kijken.quote:
quote:
quote:
Bridgetquote:
Als jij nou ff je bladmuziek doorstuurt van je laatst aangeleerde stuk, ga ik op zoek naar begeleiding voor de piano. Niet helemaal hetzelfde als een triootje, maar kan ik toch zeggen dat we samen hebben gespeeld.quote:
Lord of the rings medlyquote:Op maandag 1 april 2019 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ff je bladmuziek doorstuurt van je laatst aangeleerde stuk, ga ik op zoek naar begeleiding voor de piano. Niet helemaal hetzelfde als een triootje, maar kan ik toch zeggen dat we samen hebben gespeeld.
quote:Op maandag 1 april 2019 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou ff je bladmuziek doorstuurt van je laatst aangeleerde stuk, ga ik op zoek naar begeleiding voor de piano. Niet helemaal hetzelfde als een triootje, maar kan ik toch zeggen dat we samen hebben gespeeld.
Ik vond de boeken echt geweldigquote:
Heb m'n bladmuziek al gestuurd. Neem het gewoon serieus opquote:
Ik ben ook gewoon serieus. Rare reacties hier ook altijd.quote:Op maandag 1 april 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb m'n bladmuziek al gestuurd. Neem het gewoon serieus op
Ja, hoe kan het nou dat je niet serieus genomen wordt?quote:Op maandag 1 april 2019 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon serieus. Rare reacties hier ook altijd.
Huehuequote:Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, hoe kan het nou dat je niet serieus genomen wordt?
Vertel het mij maar want ik weet het niet.quote:Op maandag 1 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, hoe kan het nou dat je niet serieus genomen wordt?
Helaquote:
Ik zit nog steeds op mijn handen.quote:
Beter kom je op m'n gezicht zittenquote:
... En vertellen dat ik van je hou.quote:
Precies!quote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou mijn naam voortzetten omdat al mijn neven van die faalhazen zijn als het op vrouwen aankomt. Krijg ik 2 meiden.![]()
Jongetje adopteren.quote:Op maandag 1 april 2019 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou mijn naam voortzetten omdat al mijn neven van die faalhazen zijn als het op vrouwen aankomt. Krijg ik 2 meiden.![]()
Teken van God om je te straffen voor al je losbandigheid.quote:Op maandag 1 april 2019 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Honger nuquote:
Is t weer niet goed?quote:
Je bent toch godverdomme geen wijfquote:Op maandag 1 april 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, heb nog een stukje slagroomtaart
quote:Op maandag 1 april 2019 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent toch godverdomme geen wijf
Daarom deel ik e-cake uitquote:
Lekker vreten zonder aan te komenquote:
3d printer. Ooit. In de toekomst :$quote:
Dus datquote:
Geen koelkast meer, alleen een printerquote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
3d printer. Ooit. In de toekomst :$
[..]
Dus dat
Hatseflatsquote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen koelkast meer, alleen een printer
Trustequote:Op maandag 1 april 2019 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hatseflats![]()
Zo. En nu onder den wol.
Gegroet, menschen![]()
Hier nog eenquote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef eNGine10 het volgende:
Zou ook moeten gaan slapen maar nog geen zin
Oja, lekkerquote:
Nee niet echt. Nog wat viool oefenen en naar les. En nog even naar een vriendin toe waarschijnlijkquote:Op maandag 1 april 2019 23:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oja, lekkerga je nog wat leuks doen op je vrije dag?
Speel je al lang viool? En maken mensen vaak grapjes met klootviool?quote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee niet echt. Nog wat viool oefenen en naar les. En nog even naar een vriendin toe waarschijnlijk
Sinds eind vorig jaar weer opgepakt. Moet nog veel lerenquote:Op maandag 1 april 2019 23:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Speel je al lang viool? En maken mensen vaak grapjes met klootviool?
Was wel het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 1 april 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sinds eind vorig jaar weer opgepakt. Moet nog veel leren
En ja. Heel vaak. Mijn broer kan het niet laten als ik het over viool heb. It's getting old
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 2 april 2019 00:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was wel het eerste waar ik aan dacht
Wel leuk hoor om een instrument te kunnen spelen.
Deze ooit gehoord?
[ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Nee, volgens mij niet. Is het een soort harp?
Wilde eerst harp gaan spelen als kind, voordat ik aan viool begon. Maar was geen docent voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup
Vond dat heel bijzonder de eerste keer dat ik het hoorde.
Nee dat niet. Was in China op een basisschool... Had het instrument nog nooit gezien en toen ging een leerling dat voordoen. Was er echt even stil van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde eerst harp gaan spelen als kind, voordat ik aan viool begon. Maar was geen docent voor
Bij een concert gehoord ofzo dan?
Oh wauwquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Was in China op een basisschool... Had het instrument nog nooit gezien en toen ging een leerling dat voordoen. Was er echt even stil van.
Zelf vroegah bugel (ofzoiets) gespeeld maar dat nooit meer
Soort mislukte trompetquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh wauw
En wat is dat dan? Nog nooit van gehoord.
Kan je bij ons op het werk in de sinterklaas bandquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soort mislukte trompet
[ afbeelding ]
De wattes?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je bij ons op het werk in de sinterklaas band
Ik mag er niet aan meedoen
Sinterklaasband. Ze spelen voor personeel en mensen die kinderen hebben liedjes elk jaar.quote:
En alleen met sinterklaas?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sinterklaasband. Ze spelen voor personeel en mensen die kinderen hebben liedjes elk jaar.
Zijn alleen blaasinstrumenten
Is traditie haha.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En alleen met sinterklaas?
Wel apart
Klinkt interessant!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is traditie haha.
Eens ga ik mijn eigen band beginnen. Keiharde rock op de viool!
Je speelt blokfluit? Air speelt piano. We moeten een Fok! band beginnnen!quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt interessant!
Laat maar weten als je nog een blokfluiter nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |