abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185966891
Hoi,

Er is op dit moment een grote uitdaging in mijn leven. Ik ben 26 jaar en getrouwd met een hele lieve man. Al in mijn kinderjaren had ik gevoelens voor vrouwen. Op mannen ben ik nooit echt verliefd geweest. Ik vind ze aardig en lief, maar ik heb geen 'vlinders' bij het contact.

3 jaar ontmoette ik mijn man. Qua karakter een super kerel en ik hou ook van hem. Alleen ik mis iets in de relatie wat hij niet kan geven. Op seksueel gebied voel ik me niet aangetrokken tot hem. Ik heb het wel geprobeerd en heb m'n gevoelens voor vrouwen altijd onderdrukt,maar ze komen steeds weer naar boven.

Mijn man en ik hebben hier open gesprekken over, maar komen samen ook niet verder. Mijn man wil me hier hele graag in helpen maar weet ook niet wat hij hiermee kan.

Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt of ervaring met dit soort gevoelens? Ik vind het erg vervelend dat ik dit heb en schaam me er ook voor. Ik doe mijn man tekort en ik voel me zelf ook niet gelukkig.
pi_185966918
Waarom ben je met hem getrouwd als je je niet sexueel aangetrokken tot hem voelt?
pi_185966925
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:19 schreef Jojo2019 het volgende:
Hoi,

Er is op dit moment een grote uitdaging in mijn leven. Ik ben 26 jaar en getrouwd met een hele lieve man. Al in mijn kinderjaren had ik gevoelens voor vrouwen. Op mannen ben ik nooit echt verliefd geweest. Ik vind ze aardig en lief, maar ik heb geen 'vlinders' bij het contact.

3 jaar ontmoette ik mijn man. Qua karakter een super kerel en ik hou ook van hem. Alleen ik mis iets in de relatie wat hij niet kan geven. Op seksueel gebied voel ik me niet aangetrokken tot hem. Ik heb het wel geprobeerd en heb m'n gevoelens voor vrouwen altijd onderdrukt,maar ze komen steeds weer naar boven.

Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt of ervaring met dit soort gevoelens? Ik vind het erg vervelend dat ik dit heb en schaam me er ook voor. Ik doe mijn man tekort en ik voel me zelf ook niet gelukkig.
Het ontbreken van seksuele aantrekkingskracht is iets wat je sowieso gaat opbreken (ongeacht de reden daarvan). Lijkt mij dus dat je daar eerlijk over moet zijn en elkaar loslaten.
pi_185966930
Ik kom uit een streng gelovig gezin. Daar is geen ruimte voor dit soort gevoelens..
Hoopte dat ik die gevoelens wel kon blijven onderdrukken..
pi_185966973
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef Jojo2019 het volgende:
Ik kom uit een streng gelovig gezin. Daar is geen ruimte voor dit soort gevoelens..
Ah zo.

Tja, je kan jezelf niet forceren om toch van het ene geslacht te houden ondanks dat je je niet aangetrokken tot hun voelt.
pi_185966994
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah zo.

Tja, je kan jezelf niet forceren om toch van het ene geslacht te houden ondanks dat je je niet aangetrokken tot hun voelt.
Ja.. Maar is wel super kut.. Heeft een enorme impact op mensen om me heen als ik hier ruimte voor ga creëeren.
  maandag 1 april 2019 @ 11:28:02 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185967009
Niet doormodderen, gewoon als goede vrienden uit elkaar gaan je gevoel volgen (en een motor kopen)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 april 2019 @ 11:28:38 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185967018
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef Jojo2019 het volgende:

[..]

Ja.. Maar is wel super kut.. Heeft een enorme impact op mensen om me heen als ik hier ruimte voor ga creëeren.
Schijt aan hebben, het gaat om jou, niet om de verwachtingen van de mensen om je heen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185967028
quote:

[..]

Omdat ze bekrompen zijn. Fuck dat. Ga gewoon de keuzes maken die bij jou passen in plaats van anderen pleasen.
pi_185967111
quote:

[..]

Het is jouw leven. Als jij je momenteel niet gelukkig voelt, dan is het aan jou om dat te veranderen. Wat iemand anders er dan van denkt is dan niet belangrijk.

Ik snap dat dit niet makkelijk kan zijn, maar je moet jezelf in dit geval voorop zetten.
pi_185967137
Ik begrijp dat veel mensen zeggen dat het slim is om uit elkaar te gaan. Als je dat nog te moeilijk vindt, te vroeg, of je wil nog wat proberen, waarom denk je dan niet out-of-the-box en ga je kijken of er wellicht een trio mogelijk is? Of parenclubs, dat soort dingen?
Ik roep maar wat hoor :P
O wonder
dat ik onnozele
dit grandioze leven leven mag
pi_185967174
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet doormodderen, gewoon als goede vrienden uit elkaar gaan je gevoel volgen (en een motor kopen)
De motor heb ik al👌
pi_185967176
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Rosy-S het volgende:
Ik begrijp dat veel mensen zeggen dat het slim is om uit elkaar te gaan. Als je dat nog te moeilijk vindt, te vroeg, of je wil nog wat proberen, waarom denk je dan niet out-of-the-box en ga je kijken of er wellicht een trio mogelijk is? Of parenclubs, dat soort dingen?
_O-

Haar man zal zich dan ook wel gelukkig prijzen denk ik, bij een trio.
pi_185967185
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

_O-

Ja hey, we leven in 2019, alles kan!
O wonder
dat ik onnozele
pi_185967198
quote:
Het is zeker 'out of the box' 😉
  maandag 1 april 2019 @ 11:40:09 #16
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_185967228
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

_O-

Dit.
TS heeft echt een serieus first world problem :')
  maandag 1 april 2019 @ 11:40:43 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185967238
quote:

[..]

Het is jouw leven en niet dat van een ander. Als men dat niet kan of wil accepteren horen ze sowieso niet thuis in je leven.

Leef je leven hoe jij dat wil en niet hoe anderen dat van je verlangen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185967265
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef Jojo2019 het volgende:
Urk?
pi_185967278
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:37 schreef Rosy-S het volgende:

[..]

Ja hey, we leven in 2019, alles kan!
Hey ik vind het helemaal top! Ik wou dat ik een vriendin had die een keer zou zeggen: "Kom schat, ik heb zin in een MVV trio" :7
pi_185967297
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hey ik vind het helemaal top! Ik wou dat ik een vriendin had die een keer zou zeggen: "Kom schat, ik heb zin in een MVV trio" :7
Het staat bij mij nog op m'n lijstje voor als we er klaar voor zijn. Ik heb vermoedens dat ik vrouwen ook wel tof vind, dus waarom niet. Als het niks is doe je het gewoon nooit meer.
O wonder
dat ik onnozele
  maandag 1 april 2019 @ 11:45:01 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185967310
Vaak heeft de omgeving meer in de gaten dan je denkt.
  maandag 1 april 2019 @ 11:45:49 #22
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_185967330
Klote situatie hoor, maar uit elkaar gaan hoeft echt niet de enige optie te zijn. Als je tevreden bent over je relatie en alleen sex mist dan kan je dat ook buiten de deur zoeken? Misschien is daar wel een oplossing te vinden voor jullie allebei.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 1 april 2019 @ 11:46:20 #23
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_185967339
quote:
Alsjeblieft zeg :')

TS, dat onderdrukken ga je niet volhouden. Lesbisch zijn gaat echt niet alleen over seks. Dan kun je allerlei noodgrepen gaan toepassen maar dat werkt eigenlijk gewoon niet.
Wat Pietverdriet zei, niet doormodderen, het is nu tijd om je eigen weg te volgen en niet de sociaal gewenste.
26 is jong genoeg (dat geldt ook voor je man).
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_185967531
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:45 schreef Herkauwer het volgende:
Klote situatie hoor, maar uit elkaar gaan hoeft echt niet de enige optie te zijn. Als je tevreden bent over je relatie en alleen sex mist dan kan je dat ook buiten de deur zoeken? Misschien is daar wel een oplossing te vinden voor jullie allebei.
Ik denk dat het inderdaad misschien een goeie optie is om op dat vlak je relatie open te stellen, je hoeft heus niet te scheiden omdat je ergens anders je kriebel laat krabben :D heb je het daar al over gehad met je man?
  maandag 1 april 2019 @ 12:00:00 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185967590
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:45 schreef Herkauwer het volgende:
Ze is pas 26. Zoiets lijkt me een optie als je 60 of zo bent.
Hoe kun je nou gelukkig samenleven met iemand waar je geen intimiteit mee hebt..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')