Het ontbreken van seksuele aantrekkingskracht is iets wat je sowieso gaat opbreken (ongeacht de reden daarvan). Lijkt mij dus dat je daar eerlijk over moet zijn en elkaar loslaten.quote:Op maandag 1 april 2019 11:19 schreef Jojo2019 het volgende:
Hoi,
Er is op dit moment een grote uitdaging in mijn leven. Ik ben 26 jaar en getrouwd met een hele lieve man. Al in mijn kinderjaren had ik gevoelens voor vrouwen. Op mannen ben ik nooit echt verliefd geweest. Ik vind ze aardig en lief, maar ik heb geen 'vlinders' bij het contact.
3 jaar ontmoette ik mijn man. Qua karakter een super kerel en ik hou ook van hem. Alleen ik mis iets in de relatie wat hij niet kan geven. Op seksueel gebied voel ik me niet aangetrokken tot hem. Ik heb het wel geprobeerd en heb m'n gevoelens voor vrouwen altijd onderdrukt,maar ze komen steeds weer naar boven.
Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt of ervaring met dit soort gevoelens? Ik vind het erg vervelend dat ik dit heb en schaam me er ook voor. Ik doe mijn man tekort en ik voel me zelf ook niet gelukkig.
Ah zo.quote:Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef Jojo2019 het volgende:
Ik kom uit een streng gelovig gezin. Daar is geen ruimte voor dit soort gevoelens..
Hoopte dat ik die gevoelens wel kon blijven onderdrukken..
Ja.. Maar is wel super kut.. Heeft een enorme impact op mensen om me heen als ik hier ruimte voor ga creëeren.quote:Op maandag 1 april 2019 11:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ah zo.
Tja, je kan jezelf niet forceren om toch van het ene geslacht te houden ondanks dat je je niet aangetrokken tot hun voelt.
Schijt aan hebben, het gaat om jou, niet om de verwachtingen van de mensen om je heen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef Jojo2019 het volgende:
[..]
Ja.. Maar is wel super kut.. Heeft een enorme impact op mensen om me heen als ik hier ruimte voor ga creëeren.
Omdat ze bekrompen zijn. Fuck dat. Ga gewoon de keuzes maken die bij jou passen in plaats van anderen pleasen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef Jojo2019 het volgende:
[..]
Ja.. Maar is wel super kut.. Heeft een enorme impact op mensen om me heen als ik hier ruimte voor ga creëeren.
Het is jouw leven. Als jij je momenteel niet gelukkig voelt, dan is het aan jou om dat te veranderen. Wat iemand anders er dan van denkt is dan niet belangrijk.quote:Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef Jojo2019 het volgende:
[..]
De motor heb ik al👌quote:Op maandag 1 april 2019 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet doormodderen, gewoon als goede vrienden uit elkaar gaan je gevoel volgen (en een motor kopen)
quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Rosy-S het volgende:
Ik begrijp dat veel mensen zeggen dat het slim is om uit elkaar te gaan. Als je dat nog te moeilijk vindt, te vroeg, of je wil nog wat proberen, waarom denk je dan niet out-of-the-box en ga je kijken of er wellicht een trio mogelijk is? Of parenclubs, dat soort dingen?
Ik roep maar wat hoor
Ja hey, we leven in 2019, alles kan!quote:Op maandag 1 april 2019 11:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]![]()
Haar man zal zich dan ook wel gelukkig prijzen denk ik, bij een trio.
Het is zeker 'out of the box' 😉quote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Rosy-S het volgende:
Ik begrijp dat veel mensen zeggen dat het slim is om uit elkaar te gaan. Als je dat nog te moeilijk vindt, te vroeg, of je wil nog wat proberen, waarom denk je dan niet out-of-the-box en ga je kijken of er wellicht een trio mogelijk is? Of parenclubs, dat soort dingen?
Ik roep maar wat hoor
Dit.quote:Op maandag 1 april 2019 11:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]![]()
Haar man zal zich dan ook wel gelukkig prijzen denk ik, bij een trio.
Het is jouw leven en niet dat van een ander. Als men dat niet kan of wil accepteren horen ze sowieso niet thuis in je leven.quote:Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef Jojo2019 het volgende:
[..]
Urk?quote:Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef Jojo2019 het volgende:
Ik kom uit een streng gelovig gezin. Daar is geen ruimte voor dit soort gevoelens..
Hoopte dat ik die gevoelens wel kon blijven onderdrukken..
Hey ik vind het helemaal top! Ik wou dat ik een vriendin had die een keer zou zeggen: "Kom schat, ik heb zin in een MVV trio"quote:
Het staat bij mij nog op m'n lijstje voor als we er klaar voor zijn. Ik heb vermoedens dat ik vrouwen ook wel tof vind, dus waarom niet. Als het niks is doe je het gewoon nooit meer.quote:Op maandag 1 april 2019 11:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hey ik vind het helemaal top! Ik wou dat ik een vriendin had die een keer zou zeggen: "Kom schat, ik heb zin in een MVV trio"
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 1 april 2019 11:35 schreef Rosy-S het volgende:
Ik roep maar wat hoor
Ik denk dat het inderdaad misschien een goeie optie is om op dat vlak je relatie open te stellen, je hoeft heus niet te scheiden omdat je ergens anders je kriebel laat krabbenquote:Op maandag 1 april 2019 11:45 schreef Herkauwer het volgende:
Klote situatie hoor, maar uit elkaar gaan hoeft echt niet de enige optie te zijn. Als je tevreden bent over je relatie en alleen sex mist dan kan je dat ook buiten de deur zoeken? Misschien is daar wel een oplossing te vinden voor jullie allebei.
Ze is pas 26. Zoiets lijkt me een optie als je 60 of zo bent.quote:Op maandag 1 april 2019 11:45 schreef Herkauwer het volgende:
Klote situatie hoor, maar uit elkaar gaan hoeft echt niet de enige optie te zijn. Als je tevreden bent over je relatie en alleen sex mist dan kan je dat ook buiten de deur zoeken? Misschien is daar wel een oplossing te vinden voor jullie allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |