Dat ben ik voor de hulp bij de foto's.quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Debsterr het volgende:
Al 4x door een Belgisch nummer gebeld. Weird.
Nee ik hoor steeds poep kots en stinken. Daar hebben ze al een tijdje luiers voor en kotsen doen ze eigenlijk nooit.quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef Allures het volgende:
Als je echt denkt dat een jonge hond meer werk is dan een baby mag je serieus je vrouw wel even gaan bedanken
quote:Op maandag 1 april 2019 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ben ik voor de hulp bij de foto's.
Neem je straks dan wél op?quote:
Ook niet allemaal.quote:Op maandag 1 april 2019 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Euh, spugen doen de meeste babies wel regelmatig volgens mij?
App maar als je tijd hebt. Ik heb geen haast. Des te meer voorpret zo.quote:
Beesten schijten zich een slag in de rondte.quote:Op maandag 1 april 2019 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Baby cavias! Dat is helemaal geen werk, die dingen zijn meteen compleet en eten ook gelijk gewoon.
Alleen als ze te klein zijn moet je ze soms bijvoeren.
Gewoon een keer hun gezicht door hun poep halen als ze het laten lopen. Ben je zo van die luiers afquote:Op maandag 1 april 2019 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik hoor steeds poep kots en stinken. Daar hebben ze al een tijdje luiers voor en kotsen doen ze eigenlijk nooit.
In tegenstelling tot mijn vorige hond.
PS mijn vrouw is er inderdaad maar druk mee.
Mja, maar ze doen wel alles verder zelfstandig.quote:Op maandag 1 april 2019 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beesten schijten zich een slag in de rondte.
Klinkt als mijn weekend. Gisteren 70km in het wiel gehangen, bij elk heuveltje ging ik kapotquote:Op maandag 1 april 2019 18:27 schreef ArTiC het volgende:
40km gefietst en ik ben bekaf, nu heb ik spijt van het niet trainen de hele winter
En 2 gaten in mijn Rapha broek
Nee, mijn wasmachine heeft een speciaal programma voor kwetsbare kleding.quote:Op maandag 1 april 2019 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als mijn weekend. Gisteren 70km in het wiel gehangen, bij elk heuveltje ging ik kapot
Zonde van je broek wel. Gebruik je geen waszakken?
Mja, hij tolt nog steeds in de wastrommelquote:Op maandag 1 april 2019 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, mijn wasmachine heeft een speciaal programma voor kwetsbare kleding.
Maar volgens mij is het net bij het rijden ontstaan, volgens mij hebben de bandenlichters in mijn achterzak lopen schuren. Maar ik had een castelli perfetto aan,die is toch vrij dik...raar.
Ga hem maar eens aanmelden bij de reparatieservice van rapha, die schijnt goed te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |