quote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat dat een temp is die binnen niet snel meer aangenaam te noemen is.
Ik heb hem vorig jaar bijna de hele zomer op 18 graden ingesteld. Dat was perfect.quote:
Dat zal geresulteerd hebben in een stevige energieafrekening?quote:Op maandag 1 april 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar bijna de hele zomer op 18 graden ingesteld. Dat was perfect.
Viel wel mee uiteindelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal geresulteerd hebben in een stevige energieafrekening?
Zeg dit eens in 1 adem zonder te hijgenquote:Op maandag 1 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
woonboot vriend cavia dochter chauffeur
Deze user ken ik welquote:Op maandag 1 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Die gasten zeiden dat als je hem de hele zomer aanzet (ik neem aan dag en nacht) op 20.5 graden je dan moet rekenen op een kleine 300/400 euro aan extra stroomkosten.quote:
Oh dag en nacht niet nee, voornamelijk als ik thuis was en das niet veel. Maar toch.quote:Op maandag 1 april 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gasten zeiden dat als je hem de hele zomer aanzet (ik neem aan dag en nacht) op 20.5 graden je dan moet rekenen op een kleine 300/400 euro aan extra stroomkosten.
Afhankelijk van of je een warme zomer krijgt of niet.
Denk dat ik hem alleen in de nacht aanzet of als ik thuiswerk. Slapen met bloedhitte is echt walgelijk.
*strandjequote:Op maandag 1 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
5 april gaat hem nie worden nie.quote:Op maandag 1 april 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
WKN / Voorspellingstopic #1: Wanneer 20 graden in 2019?
Die van jou zit aardig in de richting als je de nieuwste pluim ziet.quote:Op maandag 1 april 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5 april gaat hem nie worden nie.
haha meer alsquote:Op maandag 1 april 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zweet al meer als braddie bij de bakker als ze een vers bruin brood uit de oven halen
quote:Op maandag 1 april 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van jou zit aardig in de richting als je de nieuwste pluim ziet.
ik slice de boterhammen van je kind, ik heb schijtquote:Op maandag 1 april 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
onze posts zijn verwijderd ALS de bitches die ze zijn
quote:Op maandag 1 april 2019 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik slice de boterhammen van je kind, ik heb schijt
Wat stond er danquote:Op maandag 1 april 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
onze posts zijn verwijderd ALS de bitches die ze zijn
Ik zag net die foto van jou en hoinkquote:
Tegen wie was ditquote:Op maandag 1 april 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zag net die foto van jou en hoink![]()
![]()
. Tering, wat ben jij lelijk, lijkt op Hans Sibbel man.
Sorry, maar vanaf nu ga ik niet eens meer op je reageren.
Haha mad.quote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dunne mensen hebben geen last van 29 graden op een klein kantoor met 2 andere mensen
SORRY DAT IK HARD WERK TERWIJL JIJ LEKKER NIKS DOET HOOR
is dat die ene neger die zo reageerde?quote:
Ik heb dit gevoel vaak bij mijn omaquote:Op maandag 1 april 2019 16:02 schreef Myrr het volgende:
Heb de hele dag zittend naar iemand moeten luisteren. Dat is ook vermoeiend hoor.
Ja doe ik ook, maar als jij 14x hetzelfde verhaal naar je kop krijgt in 15 minuten tijd ben je er ook klaar meequote:
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼quote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar als jij 14x hetzelfde verhaal naar je kop krijgt in 15 minuten tijd ben je er ook klaar mee
Ik nietquote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Myrr het volgende:
Ik zou sommige mensen hier wel laten oplossen om mijn oma terug te krijgen.
Ja maar toch gewoon Ja knikken.quote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar als jij 14x hetzelfde verhaal naar je kop krijgt in 15 minuten tijd ben je er ook klaar mee
Ik heb geen like gekregen verdikkeme!!!quote:Op maandag 1 april 2019 16:05 schreef Flamarande het volgende:
Klopt helemaal niet, Hans Sibbel heeft geen inhammen
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
Denk dat het eerder iemand is die de vakken leeg haaltquote:Op maandag 1 april 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hee dit lijkt de vakkenvuller van mijn supermarkt
Dat is best slim.quote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Flamarande het volgende:
Heb al mijn Levi’s gewassen met zwarte textielverf ze lijken wel nieuw
Beter dan een kale kop, verwaarloosd kind, 40+ en stoer doen op internet.quote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
Kan merken dat het 1 april is. Ik word aan alle kanten voor de gek gehouden
Je hele leven is een grap vriendquote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
huismoeder van niksquote:Op maandag 1 april 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
Haha lig op de bank te kijken hoe mijn vrindje de was ophangt.
Bij je vriendin is het elke dag 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
hij zei voor de gek gehouden niet als een gek genomenquote:Op maandag 1 april 2019 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij je vriendin is het elke dag 1 april
Doe de ogen er ook gewoon bijquote:Op maandag 1 april 2019 16:15 schreef Myrr het volgende:
Ik denk aan zalm met huid, maar weet niet wat erbij.
Heyquote:Op maandag 1 april 2019 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij je vriendin is het elke dag 1 april
volgens mij zei je net al dat je vanavond aan huid gaat sabbelenquote:Op maandag 1 april 2019 16:15 schreef Myrr het volgende:
Ik denk aan zalm met huid, maar weet niet wat erbij.
Hoiquote:
Haha doet me denken aan Bali waarbij kippenoog in mn eten zat en ik daarna de hele maaltijd netjes mijn eigen braaksel weer heb doorgeslikt tussen elke hap door.quote:
hahaquote:Op maandag 1 april 2019 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha doet me denken aan Bali waarbij kippenoog door mn et en heen zat en ik daarna de hele maaltijd netjes mijn eigen braaksel weer heb doorgeslikt tussen elke hap door.
Hoi Femquote:Op maandag 1 april 2019 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spaggetti met gehaktballetjes met pittige saus
ja mooi zijn gangetjequote:Op maandag 1 april 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is nog niet voorbij. En jij?
Pics?!quote:Op maandag 1 april 2019 16:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nu bezig een grote bloemen applicatie op een lederen jas te krijgen
Hey maatje, gefeli met Willem II hequote:Op maandag 1 april 2019 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
Krijg de pest pokke pleuris met je parkeervergunning graf takke tyfes
Thanks!! Beetje geluk moet je afdwingen hequote:Op maandag 1 april 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey maatje, gefeli met Willem II he
3 pingelsquote:Op maandag 1 april 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Thanks!! Beetje geluk moet je afdwingen he
Die was inderdaad wat discutabel maarrr zoals ik al zei. Geluk moet je afdwingenquote:Op maandag 1 april 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, al had ik wat twijfels bij die 2e
Met de VARJAX weet je het nooit.quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die was inderdaad wat discutabel maarrr zoals ik al zei. Geluk moet je afdwingen
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
Jazeker eerste keer ooit in de geschiedenis van de Eredivisie dat iemand een hattrick scoort vanuit 3 penalty's
hahaha ja.. da was wat bij de eerste goal van Fortuna.. de VAR doet het niet.. en dat zo'n scheids dan moet komen zeggen dat ze het niet weten want de VAR doet het niet.quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de VARJAX weet je het nooit.
quote:Op maandag 1 april 2019 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaha ja.. da was wat bij de eerste goal van Fortuna.. de VAR doet het niet.. en dat zo'n scheids dan moet komen zeggen dat ze het niet weten want de VAR doet het niet.
Of zo'n speler van Fortuna die na afloop het verlies afschuift op de VAR die het de eerste helft niet deed. Want ja...zoals hij zei: Wat kun je zonder de VAR??
HELEMAAL NIKS HE OETLUL.. NET ALS DE VORIGE 150 JAAR VOETBAL. HELEMAAL NIKS
Nee was leuk verder alleen die hele kip in de soep had niet gehoeven. Daarna hebben ze gewoon normaal gekookt.quote:Op maandag 1 april 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
Volgende keer maar gewoon een hotelletje boeken dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
Tot morgen
Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Wat een hippe jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
Oh ja wie zei dit ook alweer.quote:Op maandag 1 april 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zag net die foto van jou en hoink![]()
![]()
. Tering, wat ben jij lelijk, lijkt op Hans Sibbel man.
Sorry, maar vanaf nu ga ik niet eens meer op je reageren.
Lelijk nee. Ordinair ja.quote:
Die man is toch hartstikke knap?quote:
denk jij dat ons aller Ajax met de schaal omhoog staat over 7 wedstrijden?quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man is toch hartstikke knap?
Maat ik heb geen idee het kan alle kanten op wat mij betreft. Ik laat het wel over me heen komen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk jij dat ons aller Ajax met de schaal omhoog staat over 7 wedstrijden?
haha dat zei je moeder vannacht ookquote:Op maandag 1 april 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maat ik heb geen idee het kan alle kanten op wat mij betreft. Ik laat het wel over me heen komen.
huh wat HAHAHAHAHAHAquote:
Als PSV zakelijk blijft spelen niet natuurlijk. Ligt puur aan hoeveel punten ze allebei nog gaan morsen. Ajax heeft van dat laatste ook wel een handje.quote:
PSV hooguit tegen AZ misschien, maar zie ook dat niet gebeurenquote:Op maandag 1 april 2019 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als PSV zakelijk blijft spelen niet natuurlijk. Ligt puur aan hoeveel punten ze allebei nog gaan morsen. Ajax heeft van dat laatste ook wel een handje.
gewoon alles op Juventusquote:Op maandag 1 april 2019 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax moet nu gewoon alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen. Dan kan het nog goedkomen.
Beter een Champions League Cup dan zo'n lullig schaaltje of niet dan hahaquote:
@Vanillekwark denkt daar anders over.quote:Op maandag 1 april 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter een Champions League Cup dan zo'n lullig schaaltje of niet dan haha
PL heeft een beker, geen schaal.quote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark denkt daar anders over.
Ja je snapt me wel hehquote:Op maandag 1 april 2019 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PL heeft een beker, geen schaal.
Die stond 10 maanden geleden nog zogenaamd achter die blunderende keeperquote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark denkt daar anders over.
Ja gek he, dat ik achter mn spelers sta, zo als supporter enzoquote:Op maandag 1 april 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stond 10 maanden geleden nog zogenaamd achter die blunderende keeper
had hij die bal dan niet tegen kunnen houden?quote:Op maandag 1 april 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stond 10 maanden geleden nog zogenaamd achter die blunderende keeper
zal ie veel aan hebben gehadquote:Op maandag 1 april 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gek he, dat ik achter mn spelers sta, zo als supporter enzo
nee, hij had het te druk met posts weghalenquote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
had hij die bal dan niet tegen kunnen houden?
quote:Op maandag 1 april 2019 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax nog niet gewonnen heeft
Sjonge jongequote:Op maandag 1 april 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik lul maar wat
Gaat ook niet gebeuren amigoquote:Op maandag 1 april 2019 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt omdat LFC nog geen kampioen is
bek houwequote:Op maandag 1 april 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren amigo
'geluk'quote:Op maandag 1 april 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Liverpool mag blij zijn dat het nog kans maakt, wat teringveel mazzel hebben die zeg
In de 90e minuut winnen van Tottenham aan de hand van een eigen doelpunt en in de 96e min winnen van Everton vanwege een mispeer van vdijk en die josti op doel ja.quote:
In de 90e minuut van Tottenham winnen door aanhoudende druk, waardoor er defensieve fouten gemaakt worden, en in de 96e minuut van Everton winnen door niet op te geven en op de lijn een kopkans te verzilveren.quote:Op maandag 1 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de 90e minuut winnen van Tottenham aan de hand van een eigen doelpunt en in de 96e min winnen van Everton vanwege een mispeer van vdijk en die josti op doel ja.
Er zit een verschil tussen scoren na de 75e minuut en gelukkig winnen in de laatste minuten
Ja wat een onzin, zoiets valt gewoon precies goed en dat is gewoon mazzel. Kan je wel hard werken, maar dat is altijd een pre wil je überhaupt winnen.quote:Op maandag 1 april 2019 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In de 90e minuut van Tottenham winnen door aanhoudende druk, waardoor er defensieve fouten gemaakt worden, en in de 96e minuut van Everton winnen door niet op te geven en op de lijn een kopkans verzilveren.
Doorzettingsvermogen & blijven gaan is ook een talent. Man Utd is er jarenlang kampioen mee geworden.
Dus jij bent van mening dat je defensieve fouten niet kunt afdwingen door je eigen spel?quote:Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat een onzin, zoiets valt gewoon precies goed en dat is gewoon mazzel. Kan je wel hard werken, maar dat is altijd een pre wil je überhaupt winnen.
tegen spurs hebben jullie geluk gehad dat die sissoko er geen bal in kan schieten, echt de tering.quote:
Goed verdedigd van VVD. Passing lane naar Son afgesneden, hoek voor Sissoko zo klein mogelijk gehouden & hem naar z'n zwakkere been gedwongenquote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
tegen spurs hebben jullie geluk gehad dat die sissoko er geen bal in kan schieten, echt de tering.
Natuurlijk is het een samenloop van omstandigheden, maar zonder het geluk van het falen kom je er niet, dan heb je niks. Een paar minuten later wordt er afgefloten, terwijl je de hele tijd niets anders doet dan de druk erop houden in de hoop dat er fouten worden gemaakt. Uiteindelijk moet je daarin mazzel hebben en dat heeft Liverpool vrij vaak dit jaar.quote:Op maandag 1 april 2019 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat je defensieve fouten niet kunt afdwingen door je eigen spel?
dat is echt bullshit, alles wat VVD nu doet wordt zo gigantisch uitvergroot. Zelfs met zijn chocoladebeen moet een spurs middenvelder deze bal maken.quote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed verdedigd van VVD. Passing lane naar Son afgesneden, hoek voor Sissoko zo klein mogelijk gehouden & hem naar z'n zwakkere been gedwongen
Je kunt het LFC niet kwalijk nemen dat een Spurs-middenvelder zoiets niet kan.quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is echt bullshit, alles wat VVD nu doet wordt zo gigantisch uitvergroot. Zelfs met zijn chocoladebeen moet een spurs middenvelder deze bal maken.
Haha, jij gelooft zeker ook in John Troost.quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet met zo'n slappe houding nee.
Ik weet niet wie dat isquote:Op maandag 1 april 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
-
[..]
Haha, jij gelooft zeker ook in John Troost.
VVD was echt poepslecht in die interlands, maar daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 1 april 2019 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is echt bullshit, alles wat VVD nu doet wordt zo gigantisch uitvergroot. Zelfs met zijn chocoladebeen moet een spurs middenvelder deze bal maken.
nee, maar je kan ook niet zeggen dat het aan LFC lag zat Spurs daar niet met 2-1 voor kwam.quote:Op maandag 1 april 2019 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt het LFC niet kwalijk nemen dat een Spurs-middenvelder zoiets niet kan.
Blijkbaar wordt die middenvelder van Spurs in een dusdanige situatie gedwongen dat hij geen lekker schot af kan krijgen. Dat zal dan aan LFC liggenquote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar je kan ook niet zeggen dat het aan LFC lag zat Spurs daar niet met 2-1 voor kwam.
Daley Blind en Dumfries naast je is toch anders voetballen dan Trent en Robertson.quote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VVD was echt poepslecht in die interlands, maar daar hoor je niemand over.
Die gelooft dat hij met zijn positieve mindset ervoor heeft gezorgd dat Ajax het goed doet in de CLquote:
nee, die wordt echt nergens toe gedwongen, hij doet het gewoon gigantisch slecht, het was echt geluk kwark, dat mag je heus wel eens toegeven.quote:Op maandag 1 april 2019 20:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt die middenvelder van Spurs in een dusdanige situatie gedwongen dat hij geen lekker schot af kan krijgen. Dat zal dan aan LFC liggen
Buitenspelval opheffen en een bal niet blokkeren hebben daar alsnog weinig mee te maken, individuele rommel.quote:Op maandag 1 april 2019 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daley Blind en Dumfries naast je is toch anders voetballen dan Trent en Robertson.
Ongelooflijk dit soort figurenquote:Op maandag 1 april 2019 20:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt die middenvelder van Spurs in een dusdanige situatie gedwongen dat hij geen lekker schot af kan krijgen. Dat zal dan aan LFC liggen
Ik vond hem niet goed bij de interlands, maar ik vond tegen Mofrika wel meer niet goed.quote:Op maandag 1 april 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Buitenspelval opheffen en een bal niet blokkeren hebben daar alsnog weinig mee te maken, individuele rommel.
Ah. Nee ik heb het niet over een positieve mindset, ik heb het over volhouden en doorknokken.quote:Op maandag 1 april 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die gelooft dat hij met zijn positieve mindset ervoor heeft gezorgd dat Ajax het goed doet in de CL
LFC heeft, net zoals elke andere voetbalploeg, dit seizoen best paar keer geluk gehad. Dit is niet een van die keren. Goed gespeeld van VVD, slecht gespeeld van Sissoko, das geen geluk. Dat is dan gewoon goed uitgespeeld van LFC, en slecht van Spurs.quote:Op maandag 1 april 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, die wordt echt nergens toe gedwongen, hij doet het gewoon gigantisch slecht, het was echt geluk kwark, dat mag je heus wel eens toegeven.
Gast dat is gewoon gelukquote:Op maandag 1 april 2019 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah. Nee ik heb het niet over een positieve mindset, ik heb het over volhouden en doorknokken.
[..]
LFC heeft, net zoals elke andere voetbalploeg, dit seizoen best paar keer geluk gehad. Dit is niet een van die keren. Goed gespeeld van VVD, slecht gespeeld van Sissoko, das geen geluk. Dat is dan gewoon goed uitgespeeld van LFC, en slecht van Spurs.
Nee maar vdijk schiet die bal geniaal en pickford kan niet anders dan die bal weer op het veld brengenquote:Op maandag 1 april 2019 20:26 schreef McGrath het volgende:
Dat die bal op de lat valt bij everton en origi hem kan inkoppen, dat is geluk, ook al is het slecht van die keeper
Als we het zo gaan bekijken is bijna alles geluk. 'Ja geluk dat de bal uberhaupt bij de spits kwam want de verdediger moet die bal wegschieten'quote:Op maandag 1 april 2019 20:26 schreef McGrath het volgende:
Dat die bal op de lat valt bij everton en origi hem kan inkoppen, dat is geluk, ook al is het slecht van die keeper
niet zo sarcastisch doen, dat vindt kwark niet leukquote:Op maandag 1 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar vdijk schiet die bal geniaal en pickford kan niet anders dan die bal weer op het veld brengen
serieus... als dit je argument is gaan we hier gewoon mee kappen, je kan een blinde bal die heel raar op de lat valt niet onderscheiden van een normale aanval?quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we het zo gaan bekijken is bijna alles geluk. 'Ja geluk dat de bal uberhaupt bij de spits kwam want de verdediger moet die bal wegschieten'
Sublieme voorzet, keeper volledig in de war gebracht en snoeihard binnengekopt vervolgensquote:Op maandag 1 april 2019 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
serieus... als dit je argument is gaan we hier gewoon mee kappen, je kan een blinde bal die heel raar op de lat valt niet onderscheiden van een normale aanval?
Echt een Haagsje geworden die jongen, zonde.quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zo sarcastisch doen, dat vindt kwark niet leuk
geef jezelf gewoon ff een banquote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Arsenal in 2003-2004, geluk, want er had toch wel ff iemand van ze moeten kunnen winnen
haha madquote:Op maandag 1 april 2019 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat ze hier een kleuter tot mod zouden maken
W..... O. F..!quote:Op maandag 1 april 2019 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat ze hier een kleuter tot mod zouden maken
Zat zeker een dot geluk bij, anders kan je niet zo'n reeks neerzettenquote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Arsenal in 2003-2004, geluk, want er had toch wel ff iemand van ze moeten kunnen winnen
Ja hier heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 1 april 2019 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik mad was, beetje slappe reactie dit.
Ja, hiervoor goal afgekeurd dus het is weer rechtgetrokken.quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
geluk dat die twee newcastle-verdedigers de bal niet fatsoenlijk wegschieten
red dead redemption 2quote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, hiervoor goal afgekeurd dus het is weer rechtgetrokken.
Maar jij bent degene die geluk ontkent, ik niet. Dus weet niet wat je aan het doen bent verder.
ik hoop dat je niet wakker wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry vriend had belangrijke dingen te doen. Haxball en zo.quote:
Welverdiend ahuhquote:Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
En nu ben ik me een partij mokermoe. Goh. Ik ga zo ook beginnen aan de welverdiende nachtrust.
truequote:Op maandag 1 april 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Lol nog steeds dit topic, stelletje amateurs
quote:Op maandag 1 april 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Lol nog steeds dit topic, stelletje amateurs
Mn favo nummerquote:
dat past niet eens in het ritmequote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Heuu witte wijn (op het deuntje van heeeeeyyyyy macarena!)
Hoy
hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Als jullie zouden weten dat het einde van de mensheid nadert, zeg maar wij zijn de laatste generatie.
Zou je dan;
A yolo
B geen fuck meer geven om milieu
C de rest van je leven wijden aan het opruimen van de aarde voor de wel overlevende soorten
D vul zelf een optie in waar ik iets aan heb
Leukquote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Heuu witte wijn (op het deuntje van heeeeeyyyyy macarena!)
Hoy
Ik ga het noteren bedankt voor de input.quote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hoeren neuken, nooit meer werken
gigolo's kan ook natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga het noteren bedankt voor de input.
heb sws een beetje na ons de zondvloed-houding met opkomend technofascismequote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Als jullie zouden weten dat het einde van de mensheid nadert, zeg maar wij zijn de laatste generatie.
Zou je dan;
A yolo
C de rest van je leven wijden aan het opruimen van de aarde voor de wel overlevende soorten
quote:
Kan zijn maar ik heb een seminar over het antropoceen en hoe we daar als mensen wel of niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 1 april 2019 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb sws een beetje na ons de zondvloed-houding met opkomend technofascisme
beter nog ff genieten voordat 1984 letterlijk werkelijkheid wordt
quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Zou je dan;
A yolo
Ja dat sowieso de eerste periode.quote:
ik denk dat ik allemaal rotstekeningen zou gaan makenquote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Zou je dan;
A yolo
quote:Op maandag 1 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
Wil eigenlijk een soort van goodbad iets maken. Heel veel mensen die zwaar vervuilen en dat tot het laatst willen doen kapotdood maken en resomeren of aan dieren voeren en met de rest van de koppen samen een plan bedenken om alles schoon achter te laten. Maar vooral kutmensen doodmaken. Fuck mensenrechten.
Schenk nog maar even bij hahaquote:Op maandag 1 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
Wil eigenlijk een soort van goodbad iets maken. Heel veel mensen die zwaar vervuilen en dat tot het laatst willen doen kapotdood maken en resomeren of aan dieren voeren en met de rest van de koppen samen een plan bedenken om alles schoon achter te laten. Maar vooral kutmensen doodmaken. Fuck mensenrechten.
Weet je wel hoe dat moetquote:Op maandag 1 april 2019 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk dat ik allemaal rotstekeningen zou gaan maken
Ik zal het hem lerenquote:
Met creatief denken, heb je al de helftquote:Op maandag 1 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe je daaraan begint, worden er cursussen gegeven?
Denk je dat je daar aanleg voor hebt, want wat je hier neerzet zou ik niet zo snel opzetten hahaquote:Op maandag 1 april 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nee eerst mijn werk voor morgen af. Echt zin om films te schrijven.
Denk je soms dat Steven geen kladversies had?quote:Op maandag 1 april 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat je daar aanleg voor hebt, want wat je hier neerzet zou ik niet zo snel opzetten haha
Al 20 jaar!! Nou, denk wel dat de aarde daarvan onder de indruk is.quote:Op maandag 1 april 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Kan in een rots gewoon met krijt joh. Zolang het niet weg regent is dat prima. Staat hier in een steegje al 20 jaar op een muur met krijt iets geschreven en om een of andere reden verdwijnt het maar niet.
Lieg niet tegen mequote:
In het vinexwijkje waar ik ben opgegroeid, woonde ik naast een poortje.quote:Op maandag 1 april 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Kan in een rots gewoon met krijt joh. Zolang het niet weg regent is dat prima. Staat hier in een steegje al 20 jaar op een muur met krijt iets geschreven en om een of andere reden verdwijnt het maar niet.
Ongetwijfeld, Myrr Spielberg.quote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk je soms dat Steven geen kladversies had?
Als we allemaal dood gaan doet dat er toch niet toe jongen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al 20 jaar!! Nou, denk wel dat de aarde daarvan onder de indruk is.
Je bent momenteel wel echt 2edgy4me hoorquote:Op maandag 1 april 2019 23:03 schreef Myrr het volgende:
Denk je dat een film waarbij mensen proefdieren worden voor de wetenschap omdat ze hun mensenrechten hebben verspild wel zou pakken?
Zou me echt heel chill lijken namelijk.
Night Myrr Shalalam, voor de plottwistsquote:
Jawel, ooit komt er weer een frisse generatie wanneer de aarde zijn resetje heeft gedaan.quote:Op maandag 1 april 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we allemaal dood gaan doet dat er toch niet toe jongen.
spielberg is ook smakeloze regisseurquote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk je soms dat Steven geen kladversies had?
Alsof je dat Michael Panhuis en co. niet zou gunnen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent momenteel wel echt 2edgy4me hoor
Ja hij hoort je toch niet door zijn geldmuur heen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spielberg is ook smakeloze regisseur
Ik weet niet wie dat is. Maar tegelijkertijd denk ik niet dat 1 individu mijn mening over het gehele ras gaat beinvloeden.quote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof je dat Michael Panhuis en co. niet zou gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |