Ja doe ik ook, maar als jij 14x hetzelfde verhaal naar je kop krijgt in 15 minuten tijd ben je er ook klaar meequote:
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼quote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar als jij 14x hetzelfde verhaal naar je kop krijgt in 15 minuten tijd ben je er ook klaar mee
Ik nietquote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Myrr het volgende:
Ik zou sommige mensen hier wel laten oplossen om mijn oma terug te krijgen.
Ja maar toch gewoon Ja knikken.quote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar als jij 14x hetzelfde verhaal naar je kop krijgt in 15 minuten tijd ben je er ook klaar mee
Ik heb geen like gekregen verdikkeme!!!quote:Op maandag 1 april 2019 16:05 schreef Flamarande het volgende:
Klopt helemaal niet, Hans Sibbel heeft geen inhammen
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op maandag 1 april 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
Denk dat het eerder iemand is die de vakken leeg haaltquote:Op maandag 1 april 2019 16:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hee dit lijkt de vakkenvuller van mijn supermarkt
Dat is best slim.quote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Flamarande het volgende:
Heb al mijn Levi’s gewassen met zwarte textielverf ze lijken wel nieuw
Beter dan een kale kop, verwaarloosd kind, 40+ en stoer doen op internet.quote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
Kan merken dat het 1 april is. Ik word aan alle kanten voor de gek gehouden
Je hele leven is een grap vriendquote:Op maandag 1 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
Kan merken dat het 1 april is. Ik word aan alle kanten voor de gek gehouden
huismoeder van niksquote:Op maandag 1 april 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
Haha lig op de bank te kijken hoe mijn vrindje de was ophangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |