niet zo sarcastisch doen, dat vindt kwark niet leukquote:Op maandag 1 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar vdijk schiet die bal geniaal en pickford kan niet anders dan die bal weer op het veld brengen
serieus... als dit je argument is gaan we hier gewoon mee kappen, je kan een blinde bal die heel raar op de lat valt niet onderscheiden van een normale aanval?quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we het zo gaan bekijken is bijna alles geluk. 'Ja geluk dat de bal uberhaupt bij de spits kwam want de verdediger moet die bal wegschieten'
Sublieme voorzet, keeper volledig in de war gebracht en snoeihard binnengekopt vervolgensquote:Op maandag 1 april 2019 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
serieus... als dit je argument is gaan we hier gewoon mee kappen, je kan een blinde bal die heel raar op de lat valt niet onderscheiden van een normale aanval?
Echt een Haagsje geworden die jongen, zonde.quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zo sarcastisch doen, dat vindt kwark niet leuk
geef jezelf gewoon ff een banquote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Arsenal in 2003-2004, geluk, want er had toch wel ff iemand van ze moeten kunnen winnen
haha madquote:Op maandag 1 april 2019 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat ze hier een kleuter tot mod zouden maken
W..... O. F..!quote:Op maandag 1 april 2019 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat ze hier een kleuter tot mod zouden maken
Zat zeker een dot geluk bij, anders kan je niet zo'n reeks neerzettenquote:Op maandag 1 april 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Arsenal in 2003-2004, geluk, want er had toch wel ff iemand van ze moeten kunnen winnen
Ja hier heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 1 april 2019 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik mad was, beetje slappe reactie dit.
Ja, hiervoor goal afgekeurd dus het is weer rechtgetrokken.quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
geluk dat die twee newcastle-verdedigers de bal niet fatsoenlijk wegschieten
red dead redemption 2quote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, hiervoor goal afgekeurd dus het is weer rechtgetrokken.
Maar jij bent degene die geluk ontkent, ik niet. Dus weet niet wat je aan het doen bent verder.
ik hoop dat je niet wakker wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |