Sorry vriend had belangrijke dingen te doen. Haxball en zo.quote:
Welverdiend ahuhquote:Op maandag 1 april 2019 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
En nu ben ik me een partij mokermoe. Goh. Ik ga zo ook beginnen aan de welverdiende nachtrust.
truequote:Op maandag 1 april 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Lol nog steeds dit topic, stelletje amateurs
quote:Op maandag 1 april 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Lol nog steeds dit topic, stelletje amateurs
Mn favo nummerquote:
dat past niet eens in het ritmequote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Heuu witte wijn (op het deuntje van heeeeeyyyyy macarena!)
Hoy
hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Als jullie zouden weten dat het einde van de mensheid nadert, zeg maar wij zijn de laatste generatie.
Zou je dan;
A yolo
B geen fuck meer geven om milieu
C de rest van je leven wijden aan het opruimen van de aarde voor de wel overlevende soorten
D vul zelf een optie in waar ik iets aan heb
Leukquote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Heuu witte wijn (op het deuntje van heeeeeyyyyy macarena!)
Hoy
Ik ga het noteren bedankt voor de input.quote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hoeren neuken, nooit meer werken
gigolo's kan ook natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga het noteren bedankt voor de input.
heb sws een beetje na ons de zondvloed-houding met opkomend technofascismequote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Als jullie zouden weten dat het einde van de mensheid nadert, zeg maar wij zijn de laatste generatie.
Zou je dan;
A yolo
C de rest van je leven wijden aan het opruimen van de aarde voor de wel overlevende soorten
quote:
Kan zijn maar ik heb een seminar over het antropoceen en hoe we daar als mensen wel of niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 1 april 2019 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb sws een beetje na ons de zondvloed-houding met opkomend technofascisme
beter nog ff genieten voordat 1984 letterlijk werkelijkheid wordt
quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Zou je dan;
A yolo
Ja dat sowieso de eerste periode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |