abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2019 @ 00:03:19 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_185962293

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 1 april 2019 @ 00:04:14 #2
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_185962302
*O* *O* De wekker.... *O*
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_185962304
en ze reageerden geen van beiden op die wekker, wel apart, gaat hij zo misschien wel weer in de repeat
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_185962318
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:01 schreef tonja het volgende:
Ik snap niet wat ik zie.
Hoe Dylan ligt.
Op zijn linkerzij, zijn linkerarm ligt onder het kussen en je ziet zijn linkerhand uitsteken.

Volgens mij was dat zijn horloge dat 12 piepjes deed. Lekker als dat elk uur zo gaat.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185962319
Misschien heeft ze de wekker om het uur gezet uit nijd!
  maandag 1 april 2019 @ 00:12:18 #6
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185962388
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:06 schreef Angelique61 het volgende:
Misschien heeft ze de wekker om het uur gezet uit nijd!
:o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 00:28:46 #7
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_185962599
Goedenavond, hoogtepuntje van vanavond ...... :P

Flinke ruzie Shelley en Gerrit - 31 maart 2019.
x752ju9
.
  maandag 1 april 2019 @ 00:29:32 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185962608
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[ afbeelding ]
x752ju9
_O_
thnx!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 00:29:34 #9
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962610
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Niks mis mee
Ze kletsen allemaal over elkaar, niet zo gek als dat daar je wereldje is en je verder weinig prikkels van buiten krijgt.
Shoot, een hoop gemist. Was uren aan de telefoon.
Jammer dat ik Shelley gemist heb. Zag gifjes in de gauwigheid.

Enfin, dat ze allemaal over elkaar kletsen, dat weet ik ook wel, maar sommigen hebben het tot een cult verheven en dat gezeik over de prikkels van buiten. Napraat jargon Utopia, wordt te pas en te onpas in dat kader gebruikt.
Ik weet niet wat er precies gezegd en gedaan is. Is reageerde slechts op hoe ik Adriaan onderhand te zien krijg. Hij is een behoorlijke diva aan het worden. Van mij mag hij hoor, het is ook zijn Utopia, om ook wat uit het Utopia jargon te gebruiken. Hij is onder invloed van Jessie geen prettiger persoon geworden, want toen is hij nog meer gaan zeuren, met het idee van, Jessie vindt het ook.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 1 april 2019 @ 00:29:45 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962612
quote:

[ afbeelding ]
x752ju9
^O^
  maandag 1 april 2019 @ 00:30:49 #11
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962627
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:04 schreef schizolientje het volgende:
en ze reageerden geen van beiden op die wekker, wel apart, gaat hij zo misschien wel weer in de repeat
Ik hier zoeken of er bij mij iets piepte. _O-
  maandag 1 april 2019 @ 00:33:40 #12
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_185962673
quote:

[ afbeelding ]
x752ju9
Super! ^O^
  maandag 1 april 2019 @ 00:46:45 #13
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185962862
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Shoot, een hoop gemist/[b]. Was uren aan de telefoon.
Jammer dat ik Shelley gemist heb. Zag gifjes in de gauwigheid.

Enfin, dat ze allemaal over elkaar kletsen, dat weet ik ook wel, maar sommigen hebben het tot een cult verheven en dat gezeik over de prikkels van buiten. Napraat jargon Utopia, wordt te pas en te onpas in dat kader gebruikt.
[b]Ik weet niet wat er precies gezegd en gedaan is.
Is reageerde slechts op hoe ik Adriaan onderhand te zien krijg. Hij is een behoorlijke diva aan het worden. Van mij mag hij hoor, het is ook zijn Utopia, om ook wat uit het Utopia jargon te gebruiken. Hij is onder invloed van Jessie geen prettiger persoon geworden, want toen is hij nog meer gaan zeuren, met het idee van, Jessie vindt het ook.
Echt hé ..bij het begin van het lezen van deze post wist ik al dat het uiteindelijk zou gaan draaien om een Jessie...die man wordt echt een obsessie bij sommigen hier..zo erg zelfs dat het lezen en posten hier gewoon niet meer leuk is ...

Laat die man dan! ...Focus je op de ander inwoners die je wel leuk vindt...maar ga niet de ganse dag een hele fora vol mikken met negatieve berichtjes zoals "snotkoker ed.."

Waar Mekaak niet eens mag en er een enorme discussie en telbare bans om zijn geweest... :(
vindt ik snotkoker veel erger ...ja toch? Wie weet lopen er mensen rond die niks aan hun lopende neus kunnen doen toch?..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 1 april 2019 @ 00:47:43 #14
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962878
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

^O^
Goh, het is weer over en uit.
Filmpje bekeken.
Ben benieuwd hoe het morgen is.
  maandag 1 april 2019 @ 00:48:37 #15
167977 DGK_Tegengas
pi_185962896
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:

Filmpje bekeken.
Reactie van Shelley met Franny en Merel volgt nog ... :P
.
  maandag 1 april 2019 @ 00:48:48 #16
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185962899
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Filmpje bekeken.
Het zal bijna uit zijn en Jessie is daar dan zeker weer de oorzaak van... :')
pi_185962905
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:46 schreef snetje het volgende:

[..]

Echt hé ..bij het begin van het lezen van deze post wist ik al dat het uiteindelijk zou gaan draaien om een Jessie...die man wordt echt een obsessie bij sommigen hier..zo erg zelfs dat het lezen en posten hier gewoon niet meer leuk is ...

Laat die man dan! ...Focus je op de ander inwoners die je wel leuk vindt...maar ga niet de ganse dag een hele fora vol mikken met negatieve berichtjes zoals "snotkoker ed.."

Waar Mekaak niet eens mag en er een enorme discussie en telbare bans om zijn geweest... :(
vindt ik snotkoker veel erger ...ja toch? Wie weet lopen er mensen rond die niks aan hun lopende neus kunnen doen toch?..
* mootie steekt vinger op
  maandag 1 april 2019 @ 00:53:26 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962951
quote:

[..]

Wat grappig, ik wist dat jij of een van de andere "Jessiefans" mij de les zou komen lezen toen ik Jessie aan het eind van de post schreef. Maar als het is wat ik vind, moet ik dat dan verzwijgen omdat een aantal mensen dan boos worden. Het is niets bijzonders wat ik schrijf. Ik zeg alleen dan Adriaan, doordat hij met Jessie omging negatiever is geworden, want hij begon nog meer, nog vaker over anderen te emmeren, want Jessie deed dat ook. Lekker met elkaar zeiken over anderen.
Nouja, of dat de doodstraf verdient..... nee...
Of jij daarom niet meer wil posten, kan ik dus niets aan doen. Ik zeg niets over jou. Ik geef mijn reactie op een posting van iemand.
En jij hebt het dan over een obsessie. Think again..... deep and hard.

(Overigens, heb gisteren en vandaag amper wat gepost ;) )
  maandag 1 april 2019 @ 00:53:57 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962959
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

O, fijn, ik was daar zeker benieuwd naar. ^O^
  maandag 1 april 2019 @ 00:54:10 #20
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185962962
Kaylee ligt nog te rammen met haar hoofd in haar kussen....Dylan blijft knock out... :')
  maandag 1 april 2019 @ 00:55:25 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185962976
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:48 schreef snetje het volgende:

[..]

Het zal bijna uit zijn en Jessie is daar dan zeker weer de oorzaak van... :')
Kan ik niets over zeggen. Als hij de oorzaak daarvan zou zijn, dan zou ik dat dan ook zeggen. Vooralsnog verwacht ik dat het te maken heeft met een dame, waar ik even snel iets over gelezen heb. Don't worry. ;)
  maandag 1 april 2019 @ 01:00:32 #22
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963035
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat grappig, ik wist dat jij of een van de andere "Jessiefans" mij de les zou komen lezen toen ik Jessie aan het eind van de post schreef. Maar als het is wat ik vind, moet ik dat dan verzwijgen omdat een aantal mensen dan boos worden. Het is niets bijzonders wat ik schrijf. Ik zeg alleen dan Adriaan, doordat hij met Jessie omging negatiever is geworden, want hij begon nog meer, nog vaker over anderen te emmeren, want Jessie deed dat ook. Lekker met elkaar zeiken over anderen.
Nouja, of dat de doodstraf verdient..... nee...
Of jij daarom niet meer wil posten, kan ik dus niets aan doen. Ik zeg niets over jou. Ik geef mijn reactie op een posting van iemand.
En jij hebt het dan over een obsessie. Think again..... deep and hard.

(Overigens, heb gisteren en vandaag amper wat gepost ;) )
Ho ho! Bestempel je mij nu al een Jessie fan? ..Gooi jij mij in een hokje?...Lees ik jou de les?..

Ik zou je bijvoorbeeld aanraden om gezellig met "De ander hier" te gaan whatsappen of zo..over al jullie haat en nijd ten opzichte van een Jessie ....dat zou de Cos een stuk leuker maken ...
  maandag 1 april 2019 @ 01:02:25 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185963052
quote:

[..]

:9~
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 01:05:14 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185963078
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:00 schreef snetje het volgende:

[..]

Ho ho! Bestempel je mij nu al een Jessie fan? ..Gooi jij mij in een hokje?...Lees ik jou de les?..

Ik zou je bijvoorbeeld aanraden om gezellig met "De ander hier" te gaan whatsappen of zo..over al jullie haat en nijd ten opzichte van een Jessie ....dat zou de Cos een stuk leuker maken ...
Ja, ik zie jou als een Jessiefan, als je het niet bent, dan lijkt het alleen maar zo.
Jij probeert mij de les te lezen wat ik moet schrijven en wat niet.
Ik heb geen haat en zeker geen nijd t.o.v. Jessie. Hij is wel een grote ergernis en ik vind hem een ergernis en niet mijn bloedgroep. Zoiets. Dat blijkt vast uit wat ik over hem schrijf.
Wat bedoel je met appen? Zou niet weten wat je bedoelt, ik post hier gewoon door wat ik vind. Ik heb net zoveel recht als ieder ander om mijn mening te geven. Jij mag dat ook.
pi_185963122
Wel of geen fan van iemand zijn is mijns inziens niet waar het hier om gaat.
Met grote regelmaat zie ik hier discussies over bepaalde personen ontstaan omdat door het gebruik van bijnamen of benamingen er een bepaalde 'sfeer' wordt gecreëerd... bewust of onbewust.

Het is heel jammer en volgens mij ook onnodig.
Wanneer nu eindelijk eens de normale namen van de bewoners zouden worden gebruikt, zul je merken dat de 'toon' van een verslag/reactie/commentaar totaal anders zal gaan worden.
Natuurlijk kunnen we allemaal zeggen hoe we over de bewoners en de situaties daar denken, maar om dit met de meest vreselijke benamingen te moeten doen en daardoor anderen uit te lokken..... daar zet ik echt mijn vraagtekens bij.......

sorry, zo denk ik er over.....
pi_185963150
quote:

[..]

top, weer bedankt voor de tijd en moeite ^O^ _O_
  maandag 1 april 2019 @ 01:18:27 #27
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963172
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, ik zie jou als een Jessiefan, als je het niet bent, dan lijkt het alleen maar zo.
Jij probeert mij de les te lezen wat ik moet schrijven en wat niet.
Ik heb geen haat en zeker geen nijd t.o.v. Jessie. Hij is wel een grote ergernis en ik vind hem een ergernis en niet mijn bloedgroep. Zoiets. Dat blijkt vast uit wat ik over hem schrijf.
Wat bedoel je met appen? Zou niet weten wat je bedoelt, ik post hier gewoon door wat ik vind. Ik heb net zoveel recht als ieder ander om mijn mening te geven. Jij mag dat ook.
WOW!! ..wow en nog een keer wow!!..
Ten eerste ben ik geen fan...nooit geweest en ga het ook niet worden...maar ik mag zijn aanpak bij al die luie luizen wel..

Ik probeer niemand de les te lezen ...schets hooguit de situatie neer hier hoe menigeen denkt en al half niet meer durft te typen hier door jullie..

Jij hebt geen haat tegen Jessie ?????????????? Maar echt??????????.....Niet in je bloedgroep????????.....

En ja je hebt het recht om je mening te geven ...maar ondertussen turn je wel met een ander heel de COS om zodat anderen hun mond houden ...en dat is manipuleren...lees MANIPULEREN!! Je doet het nu knetterhard zelf...Omdat je ff een hekel hebt aan een Jessie... come on!! ....
  maandag 1 april 2019 @ 01:24:31 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185963208
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:18 schreef snetje het volgende:

[..]

WOW!! ..wow en nog een keer wow!!..
Ten eerste ben ik geen fan...nooit geweest en ga het ook niet worden...maar ik mag zijn aanpak bij al die luie luizen wel..

Ik probeer niemand de les te lezen ...schets hooguit de situatie neer hier hoe menigeen denkt en al half niet meer durft te typen hier door jullie..

Jij hebt geen haat tegen Jessie ?????????????? Maar echt??????????.....Niet in je bloedgroep????????.....

En ja je hebt het recht om je mening te geven ...maar ondertussen turn je wel met een ander heel de COS om zodat anderen hun mond houden ...en dat is manipuleren...lees MANIPULEREN!! Je doet het nu knetterhard zelf...Omdat je ff een hekel hebt aan een Jessie... come on!! ....
Ik heb geen haat tegen Jessie. Ik zal hem geen strobreed in de weg leggen als ik hem buiten tegenkom. Ik zal ook niet met hem om de foto ga ofzo.
Nogmaals ik reageer alleen op wat ik zie en wat ik ervan vind. Ik zou ook uit mijn pan kunnen gaan door wat er geschreven wordt. Maar ik snap ook wel dat je mag zeggen wat je vindt, mits ik erop mag reageren. Dat heb ik nu gedaan. En nee, hij is niet mijn bloedgroep, bind hem een irritant mannetje. Probeer het een beetje los te laten wat mensen over Jessie zeggen. Eerst was het Tim, dan is het Lotus, dan is het die..... etc...... Laat los, misschien helpt het om je niet druk te maken wat iemand van Jessie vindt.
Welterusten. Ik ga zo mijn bedje opzoeken. Het is al laat.
pi_185963216
Doe eens kalm allemaal!

Iedereen mag hier zijn/haar mening ventileren over de Utopianen op de streams binnen de gedragsregels die Fok voorschrijft. Het is niet de bedoeling dat we elkaar gaan veroordelen op zijn mening ook niet als dit haaks op je eigen mening staat.
  maandag 1 april 2019 @ 01:30:10 #30
478258 Amphorapotje
pi_185963238
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:26 schreef Crabapple het volgende:
Doe eens kalm allemaal!

Iedereen mag hier zijn/haar mening ventileren over de Utopianen op de streams binnen de gedragsregels die Fok voorschrijft. Het is niet de bedoeling dat we elkaar gaan veroordelen op zijn mening ook niet als dit haaks op je eigen mening staat.
_O_ Bovendien is het ook nog eens 1 april. :+
  maandag 1 april 2019 @ 01:30:20 #31
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963240
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:26 schreef Crabapple het volgende:
Doe eens kalm allemaal!

Euh...Jij hebt de Ban sessie niet meegemaakt? ...
pi_185963246
quote:

[ afbeelding ]
x752ju9
Bedankt _O_
  maandag 1 april 2019 @ 01:31:40 #33
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963253
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:30 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

_O_ Bovendien is het ook nog eens 1 april. :+
Doe nou eens niet verklappen!! Lul !! ..Daar gaat mijn Serieuse aanmelding voor Utopia... :(
  maandag 1 april 2019 @ 01:32:06 #34
478258 Amphorapotje
pi_185963257
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:31 schreef snetje het volgende:

[..]

Doe nou eens niet verklappen!! Lul !! ..Daar gaat mijn Serieuse aanmelding voor Utopia... :(
Goffer :@
  maandag 1 april 2019 @ 01:32:22 #35
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963261
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Goffer :@
:') *;
  maandag 1 april 2019 @ 01:32:52 #36
478258 Amphorapotje
pi_185963264
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:32 schreef snetje het volgende:

[..]

:') *;
Ik kan nog alles even editten? O+
pi_185963268
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:30 schreef snetje het volgende:

[..]

Euh...Jij hebt de Ban sessie niet meegemaakt? ...
Zelf niet geband geweest maar was hier wel, in het Feedback topic is er uitgebreid over gesproken en er zijn regels toegelicht en afgesproken. Nu weer terug naar de streams ^O^
pi_185963271
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Snel snel!
  maandag 1 april 2019 @ 01:34:14 #39
478258 Amphorapotje
pi_185963272
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:33 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Zelf niet geband geweest maar was hier wel, in het Feedback topic is er uitgebreid over gesproken en er zijn regels toegelicht en afgesproken. Nu weer terug naar de streams ^O^
Die staan stil -O-
  maandag 1 april 2019 @ 01:34:25 #40
478258 Amphorapotje
pi_185963274
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Snel snel!
_O_ _O-
  maandag 1 april 2019 @ 01:34:35 #41
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963275
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Wees o zo blij ...dat je niet naast mij ligt...

Ik doel op arme Dylan hé....
  maandag 1 april 2019 @ 01:34:49 #42
167977 DGK_Tegengas
pi_185963278
Ga er vandoor, voor de dagdienst welterusten ... :W

Shelley gaat los over Gerrit - 31 maart 2019.
x752ll5
.
  maandag 1 april 2019 @ 01:35:08 #43
478258 Amphorapotje
pi_185963279
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[ afbeelding ]
x752ll5
Topper ! Bedankt weer. _O_
pi_185963281
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Die staan stil -O-
En ik maar refreshen _O-
pi_185963283
quote:

[ afbeelding ]
x752ll5
dit maakt het hele plaatje wel compleet...... oh oh oh wat een type ^O^
pi_185963285
quote:

[ afbeelding ]
x752ll5
Welterusten en nogmaals bedankt O+
  maandag 1 april 2019 @ 01:36:06 #47
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963286
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Snel snel!
Ik las Snet Snet!! .. :N
  maandag 1 april 2019 @ 01:36:20 #48
478258 Amphorapotje
pi_185963288
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:36 schreef snetje het volgende:

[..]

_O- _O-
  maandag 1 april 2019 @ 01:36:33 #49
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963293
quote:

[ afbeelding ]
x752ll5
^O^
pi_185963294
quote:

[..]

O+ O+ O+
pi_185963299
quote:

[..]

_O- _O-
  maandag 1 april 2019 @ 01:38:34 #52
478258 Amphorapotje
pi_185963304
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

Welterusten.
  maandag 1 april 2019 @ 01:42:40 #53
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963319
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 01:38 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

Welterusten.
Trust ...morgen kan ik dit fora weer van 6.00 tot 12.00 skippen... :')
  maandag 1 april 2019 @ 01:43:16 #54
478258 Amphorapotje
pi_185963325
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:42 schreef snetje het volgende:

[..]

#metoo
pi_185963343
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

#metoo
Ik verheug me op alle leuke gifjes en comments in de morgen, middag en avond *;
  maandag 1 april 2019 @ 01:47:11 #56
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185963345
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

#metoo
Ik zit niet te wachten op woorden als "Snotkoker" etc. En al helemaal niet als ik net mijn snot gebakken eitje op wil eten...
pi_185963357
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:42 schreef snetje het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk al jaren zo.
En dat geldt eigenlijk ook voor de streams zelf.
Voor 12.00 uur gebeurt er maar zelden iets belangrijks.
  maandag 1 april 2019 @ 01:49:43 #58
478258 Amphorapotje
pi_185963358
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:47 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik zit niet te wachten op woorden als "Snotkoker" etc. En al helemaal niet als ik net mijn snot gebakken eitje op wil eten...
Met je eens. Ook al is zijn gesniffel haast niet te vermijden. Ik scroll.
  maandag 1 april 2019 @ 01:50:34 #59
478258 Amphorapotje
pi_185963364
quote:

[..]

Smakelijk voor in de morgen ^O^ En een fijne dag gewenst !
pi_185963373
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik uitdrukingen als stinkhoer of iemand een nekschot willen geven grover dan snotkoker. Maar ik kan wel begrijpen dat het je stoort, zelf zie ik het meer als satire op de streams.
pi_185963385
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:49 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk al jaren zo.
En dat geldt eigenlijk ook voor de streams zelf.
Voor 12.00 uur gebeurt er maar zelden iets belangrijks.
Vind sommige vergaderingen wel zeer amusant
pi_185963389
quote:

[..]

Ik snap sowiezo al die bijnamen niet zo.
Inwoners hebben gewoon een naam. Gebruik die dan.
Ooit was er een mod (Lavendel?) die het gebruik van bijnamen probeerde in te dammen, wat ik toe juichde. Maar dat is het (helaas) niet geworden.
Sterker nog, er zitten hier users die zodra er een nieuwe inwoner binnenkomt gelijk een bijnaam gaan verzinnen, ongeacht of het gerechtvaardigd is of niet.
Toen Mylène 5 minuten binnen was werd ze door iemand al Migraine genoemd. Dat slaat toch nergens op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Yaksa op 01-04-2019 02:00:31 ]
pi_185963409
Op de streams - > :Z :z :Z :z

Welterusten dan maar!
  maandag 1 april 2019 @ 02:02:13 #64
478258 Amphorapotje
pi_185963440
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:58 schreef Crabapple het volgende:
Op de streams - > :Z :z :Z :z

Welterusten dan maar!
:W :W :Z :Z
pi_185963477
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:54 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ooit was er een mod (Lavendel?) die het gebruik van bijnamen probeerde in te dammen, wat ik toe juichde. Maar dat is het (helaas) niet geworden.
Sterker nog, er zitten hier users die zodra er een nieuwe inwoner binnenkomt gelijk een bijnaam gaan verzinnen, ongeacht of het gerechtvaardigd is of niet.
Toen Mylène 5 minuten binnen was werd ze door iemand al Migraine genoemd. Dat slaat toch nergens op.
ik kan het alleen maar met je eens zijn
  maandag 1 april 2019 @ 02:09:16 #66
478258 Amphorapotje
pi_185963482
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 01:54 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ik sta je in deze ook weer bij.
pi_185963485
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:53 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Vind sommige vergaderingen wel zeer amusant
Dat klopt zonder meer, als je alleen al naar die gezichten kijkt, die spreken vaak boekdelen (jammer dat ze dan niet het lef hebben om te zeggen wat ze nu echt denken)
pi_185963499
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 01:52 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik uitdrukingen als stinkhoer of iemand een nekschot willen geven grover dan snotkoker. Maar ik kan wel begrijpen dat het je stoort, zelf zie ik het meer als satire op de streams.
Groot gelijk, ik ben hier geen mod (blij toe hoor), maar touwtjes iets strakker aantrekken zou geen overbodige luxe zijn, hoewel de gebruikers van dergelijk uitdrukkingen en bijnamen dat niet in dank af zullen nemen.....
Maar als je er veel gedonder mee kan voorkomen is het dat misschien toch wel waard, kwestie van wennen ;)
pi_185963533
Gerrit en zijn nieuwe vriend(in) om even bij de streams te blijven ;)

pi_185963628
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 02:15 schreef xsaskiax het volgende:
Gerrit en zijn nieuwe vriend(in) om even bij de streams te blijven ;)

[ afbeelding ]
En wat dacht je van de nieuwe vriend van Merel dan? *;

Ze ligt wel lekker op pijp hoogte.
pi_185963677
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 02:30 schreef Yaksa het volgende:

[..]

En wat dacht je van de nieuwe vriend van Merel dan? *;
[ afbeelding ]
Ze ligt wel lekker op pijp hoogte.
je hoort mij niet zeggen dat ze bij elkaar passen :), maar ze ligt wel héél comfortabel... en hij biedt geen weerwoord, dat zal ze ook wel prettig vinden ;)
pi_185964095

Adriaan tikt op de boot en er kraait een haan.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185964098

'Wat een puinhoop'
pi_185964102
quote:

[..]

_O_ _O_
  maandag 1 april 2019 @ 05:40:41 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964106
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964120
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 05:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie je er maar weinig doen als ze net wakker zijn; meteen opruimen.
pi_185964125
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 05:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

'Wat een puinhoop'
:o Tering........
  maandag 1 april 2019 @ 05:52:30 #78
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185964130
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 05:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt elke dag meer bij...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 1 april 2019 @ 05:55:36 #79
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964149
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 05:49 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Dat zie je er maar weinig doen als ze net wakker zijn; meteen opruimen.
Daarom begrijp ik ook niet dat n vinden dat hij lui is,
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 05:59:28 #80
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964168
Adje over het opruimen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964175

De ster van de show komt ook de set op gelopen. O+
pi_185964206
Jessie weet van Shelley en Greet af.
Adriaan doet Shelley na als ze gezopen heeft en boos is. _O-
  maandag 1 april 2019 @ 06:16:33 #83
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964207
Help die jongen ff Jessie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 06:50:30 #84
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185964250
Greet en His ook wakker
Musica Español
Come On
pi_185964257
pi_185964283
  maandag 1 april 2019 @ 07:04:07 #87
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185964294
https://www.contactmetuto(...)taat-maandag-online/

Wtf ...daar word je toch niet goed van ...
Musica Español
Come On
  maandag 1 april 2019 @ 07:20:36 #88
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964358
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 07:23:04 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964371
Sorry sorry sorry sorry schat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964373
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:24:10 #91
388664 crew  Dotteke
pi_185964379
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:23 schreef puzziepie het volgende:
Sorry sorry sorry sorry schat
[ afbeelding ]
Hebben ze ruzie gehad?
Laat het aub deze dag niet verpesten, aub schatje, zegt Dyl?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 april 2019 @ 07:24:36 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964384
Ik hoor een paar snikken :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:25:20 #93
388664 crew  Dotteke
pi_185964391
  maandag 1 april 2019 @ 07:27:16 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964402
Wat een drama die 2
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:27:40 #95
388664 crew  Dotteke
pi_185964407
Wat praten die twee zacht, geluid op zijn hardst , maar bijna niet te horen
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:28:10 #96
388664 crew  Dotteke
pi_185964410
A zc voor Dylan. Nou doe die van Kay er maar gelijk achteraan dan. Die is ook niet te verstaan
pi_185964414
Dylan, Dylan, Dylan toch..
Slapjanus.

GM!
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:29:06 #98
388664 crew  Dotteke
pi_185964426
Ben ik uiteindelijk Billy maar gaan neuken, galmt het in een keer in me oor, Jessie aan het woord.
pi_185964429
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hebben ze ruzie gehad?
Laat het aub deze dag niet verpesten, aub schatje, zegt Dyl?
Kaylee moest weer zeiken gisteravond.
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:30:07 #100
388664 crew  Dotteke
pi_185964433
Mooie sport schoenen, waarom jij wel en ik niet, zegt Jessie tegen Hiske. Verschil moet er zijn, verschilmoeterzijn.nl zegt Jessie
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:30:51 #101
388664 crew  Dotteke
pi_185964434
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:29 schreef yaello het volgende:

[..]

Kaylee moest weer zeiken gisteravond.
O, wat had hij nu weer gedaan.
Las wel dat \Shel en Ger een meningsverschil hadden gisteren avond.
IK hoop dat er nog filmpjes van komen.
  maandag 1 april 2019 @ 07:31:44 #102
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964439
Dat zgn slachtoffer piep stemmetje van Kil :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964444
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hij was weer te laat naar bed gegaan, terwijl hij Brandon netjes nog even hielp met wat opruimen. Hij had het haar moeten vertellen ofzo.
Ja Ger en Shel was weer flinke bonje. Was wel weer mooi.
pi_185964451
quote:

[..]

Ging erover dat hij te laat naar bed kwam geloof ik, en er zijn filmpjes van Ger en Sjel in de vorige topic Herstel begin deze topic
pi_185964464
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 07:04 schreef chufi het volgende:
https://www.contactmetuto(...)taat-maandag-online/

Wtf ...daar word je toch niet goed van ...
ik denk toch dat DIT de grote 1 april was. Zo van geintje, we snappen dat echt niemand hier in trapt en denkt dat dit een serieuze lijn is
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:35:34 #106
388664 crew  Dotteke
pi_185964470
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:32 schreef yaello het volgende:

[..]

Hij was weer te laat naar bed gegaan, terwijl hij Brandon netjes nog even hielp met wat opruimen. Hij had het haar moeten vertellen ofzo.
Ja Ger en Shel was weer flinke bonje. Was wel weer mooi.
Dank je.
Ze gaat wel heel ver die Kaylee. Ben benieuwd wat zijn familie er van gaat zeggen als die op bezoek komen.
Ger en Shel wil ik wel terug zien, ben benieuwd.
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:36:28 #107
388664 crew  Dotteke
pi_185964473
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:33 schreef danaqui het volgende:

[..]

Ging erover dat hij te laat naar bed kwam geloof ik, en er zijn filmpjes van Ger en Sjel in de vorige topic Herstel begin deze topic
thnx, ga zo ff terug lezen/kijken
SPOILER
pi_185964480
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dank je.
Ze gaat wel heel ver die Kaylee. Ben benieuwd wat zijn familie er van gaat zeggen als die op bezoek komen.
Ger en Shel wil ik wel terug zien, ben benieuwd.
ik ook ja.
Ik ben ook benieuwd naar of Kaylee een PS gaat krijgen, hoop het wel namelijk.
pi_185964483
quote:

[..]

Hij is gewoon gaan helpen ruimen en zij lag te wachten met de deur niet op slot en die waaide steeds open en ze was moe en hij kwam maar niet en zij kon haar ogen niet meer open houden en hij had niet moeten gaan helpen en zeggen dat hij naar bed ging en zij was moe en hij denkt niet aan haar en hij komt het dan niet even zeggen enzenzenz En het ergste is : hij haalt adem
pi_185964484
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]

thnx, ga zo ff terug lezen/kijken
SPOILER
YW echt he die koffie :Y _O-
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 07:38:53 #111
388664 crew  Dotteke
pi_185964495
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:37 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Hij is gewoon gaan helpen ruimen en zij lag te wachten met de deur niet op slot en die waaide steeds open en ze was moe en hij kwam maar niet en zij kon haar ogen niet meer open houden en hij had niet moeten gaan helpen en zeggen dat hij naar bed ging en zij was moe en hij denkt niet aan haar en hij komt het dan niet even zeggen enzenzenz En het ergste is : hij haalt adem
Ze had ook kunnen gaan helpen natuurlijk. Maar dat zal wel niet in haar opgekomen zijn.
pi_185964501
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ze had ook kunnen gaan helpen natuurlijk. Maar dat zal wel niet in haar opgekomen zijn.
_O-

Nee, ze wilde nog even gezellig met zijn tweetjes zijn.
Het was echt verschrikkelijk Dot.
pi_185964512
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

_O-

En het allerergste is dat Dylan maar sorry blijft zeggen. En dat continue "je hebt gelijk schatje". Doodziek.
pi_185964565
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:41 schreef yaello het volgende:

[..]

En het allerergste is dat Dylan maar sorry blijft zeggen. En dat continue "je hebt gelijk schatje". Doodziek.
Ja, komt ook over als weinig eigenwaarde.
Zij gebruikt ook termen als 'altijd' en 'nooit', dus dit gezeik zal wel langer aan de gang zijn.
pi_185964577
De poen is binnen de soaps kunnen weer beginnen
pi_185964578
Tranny zou trouwens om 7 uur wakker gemaakt worden door Dilluh om 'de diertjes te verzorgen', iemand daar nog iets van gezien?
pi_185964580
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny zou trouwens om 7 uur wakker gemaakt worden door Dilluh om 'de diertjes te verzorgen', iemand daar nog iets van gezien?
:N ik niet
pi_185964614
ik zag dil net even buiten helpen met een tafel sjouwen, maar ik denk dat hij weer meteen terug naar zijn plek moest
pi_185964618
oh nee, hij is nu bij de dieren
pi_185964630
ze moeten er nu een nieuwe in laten, dan is Merel er niet klaar voor en de rest ook niet, lijkt me leuk
pi_185964636
waar zijn de hanen gebleven trouwens?
pi_185964663
Valt me mee dat Dyl de diertjes mag voeden met Franny....
pi_185964666
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:49 schreef danaqui het volgende:

[..]

:N ik niet
Ohh vandaar dat die schattige kipjes net achter Dyl aan rende.....EN . I KILL YOU, I KILL YOU naar
hem gilde!

Goedemorgen Cos c_/
pi_185964668
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:04 schreef Angelique61 het volgende:
Valt me mee dat Dyl de diertjes mag voeden met Franny....
Franny is geen gevaar. Shelley daarentegen. Ik hoorde dat Dyl vandaag een tattoo bij Shelley zou gaan zetten >:)
pi_185964672
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:01 schreef schizolientje het volgende:
waar zijn de hanen gebleven trouwens?
Ik heb een haan horen kraaien daar vanmorgen toen Adriaan Jessie ging wakker maken.
pi_185964682
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:05 schreef yaello het volgende:

[..]

Franny is geen gevaar. Shelley daarentegen. Ik hoorde dat Dyl vandaag een tattoo bij Shelley zou gaan zetten >:)
Ja, het getal 11.
Vast omdat ze de 11e was die daar binnenkwam.
pi_185964684
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:05 schreef yaello het volgende:

[..]

en ze gaat altijd achteraf ouwehoeren om hem een schuldgevoel te geven als hij het even leuk had of leuk doet. Hij mag niets zonder haar. Voor hem moet er een assertiviteits goeroe komen.
  maandag 1 april 2019 @ 08:09:17 #128
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964686
Laat die nieuwe inwoner ook maar zitten ...inmiddels al opvulling genoeg... :')
pi_185964693
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ja, het getal 11.
Vast omdat ze de 11e was die daar binnenkwam.
maar zou ze weten dat 11 het gekkengetal is?
pi_185964698
als ze dan toch alles van Uto 1 na willen doen, moeten ze een beer openmaken en er zelf in gaan zitten om af te luisteren.....

twins scenario :)
pi_185964715
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:10 schreef Verida het volgende:
als ze dan toch alles van Uto 1 na willen doen, moeten ze een beer openmaken en er zelf in gaan zitten om af te luisteren.....

Of geld in verstoppen (gina aanname)
  maandag 1 april 2019 @ 08:14:00 #132
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964718
Hiske loopt ook alweer te zuchten en te puffen....
  maandag 1 april 2019 @ 08:15:21 #133
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964722

Dat is geen knot meer....
pi_185964727
Dylen extreem lieve complimentjes geven aan Kay over der make-up ppppfff
pi_185964729
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:15 schreef Angelique61 het volgende:
Dylen extreem lieve complimentjes geven aan Kay over der make-up ppppfff
:r
pi_185964731
Kay wil niet met de geitjes knuffelen want ze heef teen lichte broek aan...
pi_185964742
Franny en Kaylee.. zodra die 2 hun mond opentrekken, zit mijn irritatielevel al op de max.
  maandag 1 april 2019 @ 08:18:41 #138
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_185964744
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:10 schreef Verida het volgende:

Of een ritssluiting op de berenbuik O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 1 april 2019 @ 08:18:42 #139
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964745
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:16 schreef Angelique61 het volgende:
Kay wil niet met de geitjes knuffelen want ze heef teen lichte broek aan...
Dylan zegt net tegen Kaylee dat hij het 's morgens opstaan met dieren wel chill vindt...
pi_185964746
Kaylee en Dylan lachen alweer samen, wat een lol hebben die 2 toch
pi_185964754
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:18 schreef yaello het volgende:
Kaylee en Dylan lachen alweer samen, wat een lol hebben die 2 toch
Ja Dylan grappig doen in de hoop dat Kay weer lacht, wat een sneu wijf
pi_185964759
Kan die zender in het strottenhoofd van Jessie ff spontaan ontploffen? })
  maandag 1 april 2019 @ 08:20:54 #143
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_185964761
Franny, Dylan en Kalee stikken van de lach.
Ergens anders: Jessie stikt van woede.

_O-
No mercy for animal abusers
pi_185964764
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:18 schreef yaello het volgende:
Franny en Kaylee.. zodra die 2 hun mond opentrekken, zit mijn irritatielevel al op de max.
En ze doen geen fuck. Alleen maar lachen om idioterie. En straks weer bweren dat ze wel - weet ik hoelang- bezig zijn geweest met 'de diertjes verzorgen'.
pi_185964767
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom moet hij dood?
  maandag 1 april 2019 @ 08:22:15 #146
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185964769
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En ze doen geen fuck. Alleen maar lachen om idioterie. En straks weer bweren dat ze wel - weet ik hoelang- bezig zijn geweest met 'de diertjes verzorgen'.
pffff het gaat helemaal nergens over. Blijft in een deuk liggen om hetzelfde.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  maandag 1 april 2019 @ 08:22:29 #147
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964772
Dylan en Franny dikke pret... Kaylee loopt weg...
pi_185964777
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 08:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom moet hij dood?
Waar lees jij dat, kap nou eens met dat ziekelijke Cossers op de vingers tikken.
pi_185964781
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Waar lees jij dat, kap nou eens met dat ziekelijke Cossers op de vingers tikken.
Als je zender ontploft in je strottenhoofd, lijkt het me een redelijk gedoetje.
Ook niet binnen de policy trouwens.
pi_185964784
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 08:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je zender ontploft in je strottenhoofd, lijkt het me een redelijk gedoetje.
Ook niet binnen de policy trouwens.
Lul maar tegen m'n kont, m'n kop doet zeer :{w
pi_185964787
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
:? ook een goedemorgen
pi_185964793
Geen hanen meer?
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_185964797
Dylan vindt Kaylee echt mooi nu. Ze heeft geen mascara op.
  maandag 1 april 2019 @ 08:26:33 #154
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964798
Weer die verplichte kist..... :(
  maandag 1 april 2019 @ 08:26:40 #155
185670 Poezewoes
pi_185964802
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Alles goed Fritsie? ;)
pi_185964804
Dylan moet even z'n neusje snuiten van mama dus ze geeft hem een wc papiertje.
pi_185964811
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:26 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Alles goed Fritsie? ;)
Nee niet meer :N
  maandag 1 april 2019 @ 08:27:53 #158
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964814
Moet ze nog niet huilen?...
pi_185964818
pi_185964820
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:27 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
nee want ze hebben alweer samen gelachen dus het is weer goed. Zolang hij zich gehoorzaamt.
pi_185964833
Hoelang die twee nog "vriendjes" blijven is per dag af te tellen

pi_185964835
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:27 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh ze heeft net haar make up gedaan, is toch zonde.
  maandag 1 april 2019 @ 08:30:31 #163
185670 Poezewoes
pi_185964838
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Nee niet meer :N
Scrol wieltje gebruiken *O*
pi_185964845
Dylan wordt heel erg beperkt door Kaylee
  maandag 1 april 2019 @ 08:31:27 #165
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185964850
Ze vraagt aan Dyl wat ze aan moet. Vreselijk kind.
  maandag 1 april 2019 @ 08:31:43 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_185964851
Goh, terreinopvulling Gerrit ook al uit z'n nest.

pi_185964857
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef spapaars het volgende:

[ afbeelding ]
Al een hele tijd toch?
  maandag 1 april 2019 @ 08:32:31 #168
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964859
Keel heeft zo'n zin in un feesje
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964861
Hiske zegt jens

Ja met haar zielige stemmetje

Er hangt een stuk wc papier uit je broek

oh

Moet je dat niet weghalen

Ja haal ik zo weg met een nog zieliger stemmetje
Just think twice
  maandag 1 april 2019 @ 08:33:25 #170
185670 Poezewoes
pi_185964865
Ik kijk vast veel stream 5, ik zie Gerrit tegenwoordig toch wel werken!
  maandag 1 april 2019 @ 08:33:58 #171
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964867
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:31 schreef spapaars het volgende:

[ afbeelding ]
Die heeft weer een leuke verhaallijn voor vandaag ...door Shelley zelf aangemaakt.. :')
pi_185964872
Dilluh heeft nog nooit een GGD-keuring meegemaakt. Maar hij leest het blaadje wel ff door.
  maandag 1 april 2019 @ 08:34:56 #173
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964874
Dil heeft nog nooit een GGD keuring meegemaakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964883
En dan probeer je iets te lezen en dat zit dat wijf er de hele tijd er doorheen te tetteren. Futiliteiten.

Wat een wijf.
  maandag 1 april 2019 @ 08:36:20 #175
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964885
Oh nee he! 1 April... ;(
pi_185964888
mama
mama
mama
mama
mama
mama
pi_185964891
Dyllie zeg al 2x ik moet dit even goed doorlezen imv de ggd keuring, Keelie blijft maar doormiepen, ben je zenuwachtig? ik hen zo'n nasmaak van chokolaa jij niet? ow ik wist niet dat je nerveus was
  maandag 1 april 2019 @ 08:37:29 #178
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964897
Ik kan Kaylee nooit verstaan..( ik vertik het om het geluid nog harder te zetten)...
pi_185964909
Wat lult ze nou allemaal geen touw aan vast te knopen
  maandag 1 april 2019 @ 08:39:27 #180
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964913
Shelley is haar kater nog aan het uitslapen?...
pi_185964915
Intussen wauwelt Keelie maar door, Dyllie geen seconde de kans geven de voorschriften door te lezen
pi_185964922

Blablablabla
pi_185964930
Dronken lor ook uit haar bed
Just think twice
  maandag 1 april 2019 @ 08:41:44 #184
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964931
Ah Shelly is ook wakker ... :')
pi_185964941
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:41 schreef snetje het volgende:
Gezellig!!!
pi_185964947
pi_185964948
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:41 schreef snetje het volgende:
Mooi dan kan het Gerrit-kleef-aan beginnen de hele dag, appeltjes schillen na afgebekt te zijn gisteren
  maandag 1 april 2019 @ 08:44:45 #188
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185964953
Slof slof..slof..slof..slof....
  maandag 1 april 2019 @ 08:45:41 #189
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964959
OMG _O- _O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 08:45:43 #190
185670 Poezewoes
pi_185964960
Dus als je een relatie hebt mag je niet met andere mensen kletsen?
  maandag 1 april 2019 @ 08:45:46 #191
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_185964961
Hier moeten ze eens een keer wat van zeggen, dat steeds opnieuw naar de camera zoeken

pi_185964967
Ik verheug me al op de dialoog "heb je even voor me" rondjes wandelen, regiebankje zitten, kijken hoe de rest de kramen opruimen
pi_185964969
kaylee maakt al een probleem van iets voordat er uberhaupt iets is gebeurt,ze vult alles al in met als dit of als dat.
pi_185964970
Kweely: Gaan ze aan ook vragen hoelang ik het al doe enzo?
Moet ik dan zeggen dat ik nog in leerlingschap ...?
Dilluh: Zeg maar dat je al een jaartje bezig ben.

Ze liegen wat af.
pi_185964972
Kaylee heeft dus alleen nog maar bij zichzelf en bij d'r moeder tattoo's gezet. Ben benieuwd welke gek door haar een tattoo wilt laten zetten.
pi_185964973
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:45 schreef puzziepie het volgende:
OMG _O- _O- _O-
Je luistert ook Naar K en D?

Nu gaat ze gewoon zegen dat ze een steriele ruimte thuis heeft. Die ze niet heeft.
pi_185964980
Die trap daar wordt de
Tattoo shop op afgekeurd
Just think twice
pi_185964983
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:46 schreef yaello het volgende:
Kaylee heeft dus alleen nog maar bij zichzelf en bij d'r moeder tattoo's gezet. Ben benieuwd welke gek door haar een tattoo wilt laten zetten.
Oh, nou, dan kan ik ook wel een tattooshop openen. 8)7
  maandag 1 april 2019 @ 08:48:16 #199
185670 Poezewoes
pi_185964984
kaily reageerd dingen af, die haar vorige realtie verkeerd heeft gedaan, en Dylan maar op eieren lopen
pi_185964987
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef Poezewoes het volgende:
kaily reageerd dingen af, die haar vorige realtie verkeerd heeft gedaan, en Dylan maar op eieren lopen
Je gaat er al vanuit dat het aan een ander ligt en niet aan haarzelf?
  maandag 1 april 2019 @ 08:49:11 #201
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185964990
Als je er nu nog over na moet denken wat je moet gaan antwoorden tegen die lui van de GGD dan zegt dat mij genoeg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185964992
quote:
Welnee, Kaylee is gewoon een zeikwijf. Neem ik aan. haha
pi_185964999
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:49 schreef puzziepie het volgende:
Als je er nu nog over na moet denken wat je moet gaan antwoorden tegen die lui van de GGD dan zegt dat mij genoeg
Ik hoop dat ze meekijken. ~O>
  maandag 1 april 2019 @ 08:50:24 #204
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185965003
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:49 schreef yaello het volgende:

[..]

Welnee, Kaylee is gewoon een zeikwijf. Neem ik aan. haha
Dylan zag er een stuk gelukkiger uit toen hij nog alleen in utopia was.
  maandag 1 april 2019 @ 08:50:25 #205
185670 Poezewoes
pi_185965004
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee ik bedoel de ene is de ander niet, dat zou ze nu toch na twee jaar toch wel weten?
pi_185965009
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:48 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Aangeboren afwijking van Kaylee, zeikwijf 1e klas :Y
pi_185965016
Kaylee heeft nooit tegenspraak gehad van Dylan daarom gaat ze aar door...hij moet der een keer goed zeggewn wat ie vindt dan is het klaar met der gemiep..
pi_185965022
Oh m g wat heeft Shelly nu weer aan
Just think twice
  maandag 1 april 2019 @ 08:53:05 #209
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965024
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:47 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Je luistert ook Naar K en D?

Nu gaat ze gewoon zegen dat ze een steriele ruimte thuis heeft. Die ze niet heeft.
Ja en ik ben niet zo snel verrast , maar 2 kleuters die amper weten wat en hoe het werkt ,waar ze op letten, wat je moet laten zien aan ze :
Wat een aanfluiting die kneusjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965034
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ja en ik ben niet zo snel verrast , maar 2 kleuters die amper weten wat en hoe het werkt ,waar ze op letten, wat je moet laten zien aan ze :
Wat 'n aanfluiting ook van Talpa om hier in mee te gaan/mee te werken :Y
pi_185965050
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Misschien dat schuimpjes alvast de GGD kunnen inlichten. >:)
  maandag 1 april 2019 @ 08:56:18 #212
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_185965051
  maandag 1 april 2019 @ 08:56:23 #213
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185965052
Als ze de laatste 4 jonkies zouden vervangen voor 30+ zou utopia al zoveel anders maken.
pi_185965053
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Wat 'n aanfluiting ook van Talpa om hier in mee te gaan/mee te werken :Y
Talpa laat dat ggd showtje ook niet mislukken, het is een essentieel onderdeel van de utopia show
  maandag 1 april 2019 @ 08:56:47 #215
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965056
quote:
Het lullige is vind ik dat Keel haar familie heeft , waar ze een goede band mee heeft.

Haar grote liefde heeft dat niet ,gedoe met zijn ouders oid , en dan totaal niet ff stilstaan bij Dillebil , alleen maar bezig net zichzelf .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 08:57:32 #216
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965059
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze meekijken. ~O>
Ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965060
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:56 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

Talpa laat dat ggd showtje ook niet mislukken, het is een essentieel onderdeel van de utopia show
Of die GGD-mensen zijn gewoon acteurs uit de kaartenbak :Y
pi_185965062
  maandag 1 april 2019 @ 08:57:50 #219
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185965063
quote:

[ afbeelding ]
x752ju9
Hahahaha! mooi wakker worden dit.

jE HEbt WeER DRanK gEhaD!
pi_185965065
Adriaan met zijn kinderliedjes op de vroeg ochtend
Zucht
Just think twice
pi_185965069
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Of die GGD-mensen zijn gewoon acteurs uit de kaartenbak :Y
Dat zou wel grappig zijn, tot de eerste klant terugkomt met infecties
  maandag 1 april 2019 @ 08:58:49 #222
185670 Poezewoes
pi_185965073
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:56 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee joh, nog meer streamlocks O-)
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 08:59:50 #223
388664 crew  Dotteke
pi_185965079
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 07:39 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

_O-

Het geeft in ieder geval wel streams in de avonduren, das dan weer een voordeel.
pi_185965094
Droger kunnen ze niet meer gebruiken, de kleding gaat kapot.
Hoe krijgen ze het voor elkaar.
  maandag 1 april 2019 @ 09:01:50 #225
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965101
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:56 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik wist dat je dat zou zeggen
Ik wil ze wel een keer voor je bellen hoor :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965104
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2019 09:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik wist dat je dat zou zeggen
Ik wil ze wel een keer voor je bellen hoor :+
_O_
pi_185965108
Moeten ze ook iets tatooeren voor de GGD of dat niet?
pi_185965125
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:02 schreef Angelique61 het volgende:
Dat zou een goeie zijn, maar het is geen schoonheidscommissie denk ik, de naalddiepte meten misschien
pi_185965132
Ze blijft ook maar lullen zeg......
pi_185965134
quote:

x752ju9
Dank je wel !
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  maandag 1 april 2019 @ 09:06:15 #231
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965141
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:02 schreef Angelique61 het volgende:
Officieel wel ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 1 april 2019 @ 09:06:26 #232
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_185965144
quote:

[ afbeelding ]
x752ju9
Een ding weet ik wel. Er moet meer drank in daar in Utopia.
pi_185965157
c_/ GM
das vroeg
Pusbericht ^O^ *O* *O*
pi_185965162
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Een ding weet ik wel. Er moet meer drank in daar in Utopia.
:Y. Ik vond Shelley wel meevallen gisteren, ze heeft misschien 2x gehaperd in dr preek. Dat heeft ze wel eens slechter gedaan.
pi_185965164
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
c_/ GM
das vroeg
Pusbericht ^O^ *O* *O*
Ja???
  maandag 1 april 2019 @ 09:10:34 #236
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965186
Flikker een end op kleuter ,en laat je sloofje met rust
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965189
Vervelend wijf die Keelie, je was nog niet bij de laatste pagina terwijl ze al een ½ uur tegen Dyllie aan legt te wauwelen, Dyllie heeft alleen het tatoe gedeelte maar gelezen
pi_185965190
Je hebt gewoon niks gehoord wat ik net allemaal heb gezegd.........
  maandag 1 april 2019 @ 09:11:26 #239
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965191
Godverrr de tyfus _O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965200
Gaat ze weer. 8)7

Hou je smoel eens domme achterlijke zeik kut.
  maandag 1 april 2019 @ 09:12:23 #241
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965203
Kil wil namelijk graag een net huisje

Echt hoor tief een end op
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965208
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat ze weer. 8)7

kwil der slaan op de muil
pi_185965219
Ze maakt werkelijk over alles een punt van discussie....
pi_185965221
Shelly heeft de naam maar ik heb nog nooit zo n gevoelloos egoistisch mens gehoord als deze dame Kaylee dus. Geen enkel empathisch vermogen, geen mm
pi_185965228
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:08 schreef yaello het volgende:

[..]

Ja???
:Y
SPOILER
pi_185965230
Wassen duurt 2 weken?
  maandag 1 april 2019 @ 09:14:47 #247
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965231
Totaal gebrek aan empathie voor een ander
Alleen maar bezig met zichzelf en
Dil afzeiken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965235
Kay wast 1 x in de 2 weken
  maandag 1 april 2019 @ 09:16:08 #249
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185965250
Oooh dat gezeik over die kleding van Kaylee.
pi_185965251
vermoeiend meisje
Kayl Kweel

wat deed ze voor werk ?
pi_185965252
Ze bepaald zelfs of zn overhemd open of dicht moet......
pi_185965254
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:14 schreef Angelique61 het volgende:
Kay wast 1 x in de 2 weken
Dan doet ze vaker de was dan dat ze zichzelf wast. Positief blijven. :+
pi_185965258
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vermoeiend meisje
Kayl Kweel

wat deed ze voor werk ?
streamen
pi_185965267
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Dan doet ze vaker de was dan dat ze zichzelf wast. Positief blijven. :+
_O- _O- _O-
pi_185965280
hij moet dat liedje gaan zingen van Ramses "LAAT ME:"
pi_185965287
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:18 schreef schizolientje het volgende:
hij moet dat liedje gaan zingen van Ramses "LAAT ME:"
Durft ie niet, wil ie wel....
pi_185965289
je knot zit raar
je hebt slaapogen
je luisterd niet naar wat ik zeg
je broek is groot .ziet er raar uit
  maandag 1 april 2019 @ 09:20:27 #258
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965292
Kullie zou die interesse al van zichzelf moeten hebben als ze dat vak wil leren
'leermeester'Dil weet niet eens exact wat de richtlijnen zijn , had hij allang moeten weten .
Lijkt me niet meer dan logisch dat die sjop niet door gaat
Maar ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965295
Niet normaal he Struis alleen maar commentaar op alles...
pi_185965310
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat ze weer. 8)7

Dat is echt 'n reden om 'n scheiding aan te vragen O-)
pi_185965316
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

100%
pi_185965321
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:20 schreef Angelique61 het volgende:
Niet normaal he Struis alleen maar commentaar op alles...
Op de krant zijn ze ook niet zo gecharmeerd van haar.
https://www.utopiatv.nl/n(...)best-wel-zenuwachtig

Naar beneden scrollen voor de commentaren.
pi_185965327
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

:Y
SPOILER
_O- _O- _O- Ik hou d'r van, had net m'n buurman al bij de neus _O- _O-
pi_185965333
En Kaylee die zegt: Ik wil je alleen maar helpen. Ik wil je geruststellen zegt dan; Waarom ben je zo gestresst? Dat is toch helemaal niet nodigggg. Gaan ze ook dingen aan mij vragen? Want dat zou niet best zijn, want ohhhhhh Ik weet de dingen niet (zo ongeveer)

Ja zeer geruststellend zo'n opmerking
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185965336
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:22 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ik wil dat ding wat jij bij Jessie in zijn strot wenste bij haar implanteren. >:)
pi_185965338
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vermoeiend meisje
Kayl Kweel

wat deed ze voor werk ?
Zeikwijf bij de toiletten van de Hema O-)
pi_185965341
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Goede morgen Fritsie , rustig aan doen O+ :*
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  maandag 1 april 2019 @ 09:25:05 #268
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965352
Keel druk bezig met zichzelf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965353
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2019 09:23 schreef Zeyina het volgende:
En Kaylee die zegt: Ik wil je alleen maar helpen. Ik wil je geruststellen zegt dan; Waarom ben je zo gestresst? Dat is toch helemaal niet nodigggg. Gaan ze ook dingen aan mij vragen? Want dat zou niet best zijn, want ohhhhhh Ik weet de dingen niet (zo ongeveer)

Ja zeer geruststellend zo'n opmerking
En ook: Waarom maak je je druk, wat helpt je dat? Is toch helemaal niet nodig? Laat het los. Komt goed.

En dat uit haar bek. Mevrouw 'ik zeik over alles'.
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:26:20 #270
388664 crew  Dotteke
pi_185965366
Prachtige streams weer.
pi_185965367
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:24 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik wil dat ding wat jij bij Jessie in zijn strot wenste bij haar implanteren. >:)
*O* *O* *O*
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:27:48 #272
388664 crew  Dotteke
pi_185965379
Nou eens kijken hoelang Shel bij Ger weg blijft.
  maandag 1 april 2019 @ 09:28:22 #273
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965387
Ik mag vandaag natuurlijk alleen maar de onbelangrijke dingen op 1zien . Geeen Sjell , geen gedoe , :%
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:28:44 #274
388664 crew  Dotteke
pi_185965390
Shel krijgt vandaag een tattoo
  maandag 1 april 2019 @ 09:28:49 #275
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965392
Aww Jensie O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_185965394
Helly; o krijg vandaag een Tatoe
een kleintje ..voor de keuring

.
een rits rond je bakkes zou beter zijn
kan niet zoveel verkeerd aan gaan
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:29:09 #277
388664 crew  Dotteke
pi_185965398
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik mag vandaag natuurlijk alleen maar de onbelangrijke dingen op 1zien . Geeen Sjell , geen gedoe , :%
Er is op beide streams niets te zien, het is nog saaier dan saai
pi_185965404
  maandag 1 april 2019 @ 09:29:59 #279
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_185965407
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:24 schreef PTLe het volgende:

[..]

Goede morgen Fritsie , rustig aan doen O+ :*
Hahahahaha ik moest zo hard lachen om Frits zijn opmerking. Briljant
Life is a carnival
  maandag 1 april 2019 @ 09:30:21 #280
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965411
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er is op beide streams niets te zien, het is nog saaier dan saai
Mja -O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:30:40 #281
388664 crew  Dotteke
pi_185965416
Jessie denkt dat het mooi zou zijn om voor de vergadering de silo schoon te hebben, maar hij moet eerst roken natuurlijk.
Ff zijn snot op trekken, ff tuffen en daar gaat hij.
pi_185965417
quote:
En weer pronken met dat lelijke coltruitje 8)7
pi_185965426
Stoere tatoebitch, weet niets, speelt het spelletje wat ze van achter mee heeft

Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:32:10 #284
388664 crew  Dotteke
pi_185965432
Het is ook wel een zooitje ook in de silo

Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:32:53 #285
388664 crew  Dotteke
pi_185965439
Die gozer trek ik echt niet, zegt Chris.
Geen idee over wie ze het heeft.
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:34:10 #286
388664 crew  Dotteke
pi_185965453
pi_185965458
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Die gozer trek ik echt niet, zegt Chris.
Geen idee over wie ze het heeft.
Ging over Gerrit, die keihard over het terrein roeptoeterde.
Overigens was het Hiske die het zei.
Chris antwoordde: is na de markt altijd, dan voelt hij zich fijn en gezien, dan voelt ie zich groot.
  maandag 1 april 2019 @ 09:36:35 #288
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_185965477
His heeft de laatste tijd kleuter gedrag , kleuter brabbel, kleuter gehakkel , mega irritant om dat te zien bij een vrouw van 35
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:36:41 #289
388664 crew  Dotteke
pi_185965479
Brandon aan het mopperen dat hij niet alleen gaat schoonmaken.
  maandag 1 april 2019 @ 09:36:56 #290
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_185965482
Brandon dat hij dit niet in zijn eentje ging schoonmaken. Bende in de silo.
Life is a carnival
pi_185965486
Als de koffie maar klaar is

En Brendhout gaat niet in zijn eentje opruimen , nee mooi niet

Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:37:19 #292
388664 crew  Dotteke
pi_185965487
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:38:49 #293
388664 crew  Dotteke
pi_185965505
pi_185965506
zijn die 9 k winst al op ?
de hele nacht kunnen shoppen
  maandag 1 april 2019 @ 09:39:31 #295
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_185965509
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:31 schreef QuarterBack het volgende:
Stoere tatoebitch, weet niets, speelt het spelletje wat ze van achter mee heeft

[ afbeelding ]
ipv dat ze die klerezooi eens gaat opruimen.
  maandag 1 april 2019 @ 09:40:01 #296
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_185965513
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 09:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn die 9 k winst al op ?
de hele nacht kunnen shoppen
Was mij wel gelukt hoor.
goedemorgen cos c_/
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_185965515
Hops moet lachen
.. hele boel beslaat weer ..trekt een mist op
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 09:40:31 #298
388664 crew  Dotteke
pi_185965519
  maandag 1 april 2019 @ 09:41:06 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_185965524
Gooit Brandon nu het frituurvet gewoon weg op het terrein of gaat dat het riool in ?
Musica Español
Come On
  maandag 1 april 2019 @ 09:41:10 #300
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185965526
Hees Dees van Keesje en Dik gaat vandaag officieel open?
SOONY
  maandag 1 april 2019 @ 09:41:23 #301
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185965528
:W
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')